[COLOR="Red"]motorcu değil choppercı olmak.....kıvırtmak değil kafa sallamak::xrock::.... varmak değil yolda olmak.... boyun eğmek değil özgür olmak..... hevesle değil tutkuyla bağlanmak...[/COLOR]
[IMG] http://www.allstategarage.com[/IMG]
mrock şimdiden sayfamıza hareket getirdin teşekkürler.Verdiğin linkler benim bilgisayarda açılmadı.Bir kontrol edersen sevinirim.
Amerika satışı ile bizdeki satış arası fiyat farkı normal,biz bir kendimize alıyorsak birde devlete alıyoruz. Yani malum vergiler yüksek..
KARBÜRATÖRLÜ SİSTEMLER
Yakıt sistemi karbüratörlü olan sistemlerin genel olarak elemanları; yakıt deposu, yakıt filtresi, yakıt pompası ve karbüratördür. Karbüratörler, yakıt ile havanın karıştırıldığı ve motorun çalışma koşullarına uygun karışımın hazırlandığı yer olmasına karşın yapısından dolayı yakıt ile havanın motorun değişik çalışma koşullarına göre homojen bir biçimde karışmasını tam olarak sağlayamaz. Bu yüzden; teknolojinin gelişimi ile karışımın nasıl daha iyi hazırlanabildiği hava/yakıt karışımının silindirde sıkıştırma sonunda buji ile ateşleme yapan motorlarımızda, karbüratörlü sistemler dışında, benzini püskürten enjeksiyon sistemleri kullanılmıştır.
ENJEKSİYONLU SİSTEMLER
Enjeksiyonlu sistemlerin yakıt sistemi karbüratörlü olan sistemlere göre farklı olan elemanları yakıt deposu ve yakıt deposu içerisinde bulunan elektrikli yakıt pompası, emme manifoltu üzerinde bulunan enjektör gövdesi bünyesinde yer alan enjektör ve yakıt basınç regülâtörüdür. Sistemde bulunan elektrikli elemanların çalışması; elektronik bir kontrol ünitesi tarafından, motorun devrine ve yüküne bağlı olarak, sensorlardan gelen bilgiler doğrultusunda kontrol edilir. Enjektörler benzini çok küçük damlacıklar halinde zerreleştirme görevini yerine getirirler. Motorun düzenli şekilde çalışması için, hava/yakıt karışımının hazırlanması bakımından karşılanması gerekli olan koşullar esas olarak şunlardır;
1-Gereksiz yakıt tüketiminin önlenmesi ve yanmayı garanti altına almak için, hava/yakıt oranı olabildiğince stokiyometrik değerde tutulmalıdır.
2-Karışım, mümkün olduğu kadar homojen oluşmalıdır.
Enjeksyonlu Makinalar
- Motor daha verimli ve stabil çalışır. Yani yakıt tasarrufu ile ilgili bir katkısı vardır.
- Karbüratörlü yapısı daha basittir. Bozulma daha az olur.
- Karbüratörlü elcikteki gaz verme hareketlerine daha duyarlı tepkime verir. stop etme olayı daha az yaşanır.
Karbüratörlü Makinalar;
- Kalkış performansları daha iyidir.
Zaten tüketime dikkat ettiyseniz bende 100 km de 5-5.5 litre diyordum enjeksiyonluda ciddi bir fark söz konusu değil.
Hedefi olmayan gemiye hiçbir rüzgar yardım edemez...
aynı vidyoları ltunel linkinden koyayım birde.
Bu eksoz gerçekten çok ilginç:http://www.ltunnel.com/index.php/101...cfd88bfbb20136
asıl size sormak istediğim vidyo bu:http://www.ltunnel.com/index.php/101...2edbbd9f820136
[COLOR="Red"]motorcu değil choppercı olmak.....kıvırtmak değil kafa sallamak::xrock::.... varmak değil yolda olmak.... boyun eğmek değil özgür olmak..... hevesle değil tutkuyla bağlanmak...[/COLOR]
[IMG] http://www.allstategarage.com[/IMG]
Şimdi makinası enjeksiyonlu olanlar hemen alınmasın. Onların ki daha yeni ve iyi teknoloji... ( diyeyim de; ne olur ne olmaz )
Ancak cruiser motorlarda ben karbüratörlüden yanayım.
Egzos mu değiştiriceksin ? Enjeksiyonlu makina dert !
Hypercharger mı takacaksın ? Enleksiyonlu da büyük dert
Jet kit ? Zaten yok !
Önemli olan, sadece yazarken veya konuşurken değil, hergün hayatı yaşarken adam olabilmektir.
mrock verdiğin adresler açılmadı şansıma
Ledo dostum Bahar aylarına doğru çiftli performans eksozu kesinlikle düşünüyorum.Elektronik merakım motosiklet aksesuarına ayırmam gereken bütçeyi olumsuz etkiliyor o sebeble erteliyorum.
Hedefi olmayan gemiye hiçbir rüzgar yardım edemez...
üzügünm açılmadı linklerim :(
Benim gibi GV650 hasreti çekenler bu videoyu izlemeli http://vimeo.com/1586017
[COLOR="Red"]motorcu değil choppercı olmak.....kıvırtmak değil kafa sallamak::xrock::.... varmak değil yolda olmak.... boyun eğmek değil özgür olmak..... hevesle değil tutkuyla bağlanmak...[/COLOR]
[IMG] http://www.allstategarage.com[/IMG]
dostum süper video gözlerim doldu walla
Her akşam yatmadan önce Tanri' ya bana bir bisiklet vermesi için dua ederdim. Bir gün Tanri'nin çalişma tarzinin bu olmadiğini anladim. Ertesi gün gittim ve kendime yeni bir bisiklet çaldim ve her akşam yatmadan önce Tanri'ya günahlarimi affetmesi için dua ettim...
2008 Regal Raptor 250 2009 Hyosung GV 650 2010 Bianchi 150
2011 Honda Transalp XL700 2013 Kymco Xciting 250 2015
bu motor hoşuma gidiyo surat var güçlü yakıt az herşey güzelde satılık ilanlarına baktım 5000 km 7000km yani neden hemen satıyorlar bumotoru anlamadım
DÖNERSEN ISLIKÇAL. ....Huzur islamda,sen nerdesin
bu aletin silindir kısmı bana biraz harman çorman geldi yani nasıl diyim çok güzel makine ama biraz daha düzenli yerleştirlerselermiş ya :S
bugün koruma demirlerini yaptırdım. traji komik sadece 60 ytl tuttu. fırın boya dahil. yakında rseimlerini koyarım.
2008 Regal Raptor 250 2009 Hyosung GV 650 2010 Bianchi 150
2011 Honda Transalp XL700 2013 Kymco Xciting 250 2015
sisybar yapmayacağım onun yerine arka çanta yapacağım o zaten sisybar görevi görecek.
2008 Regal Raptor 250 2009 Hyosung GV 650 2010 Bianchi 150
2011 Honda Transalp XL700 2013 Kymco Xciting 250 2015
sesi nasıldı aletın hiç ses videosu koyan oldum u ?
şöyle söyliyebiliri. görüntü olarak bir cruiser ı andırabilir ama motoru ile değil. çünkü gaza acayip tepki veriyor. bir cruiser ağırlığı yok. heran ucup gidecekmiş gibi. ama eksozları modifiye edip sesi dahada düzeltebilirsin. ama özetle müthiş bir motor.
2008 Regal Raptor 250 2009 Hyosung GV 650 2010 Bianchi 150
2011 Honda Transalp XL700 2013 Kymco Xciting 250 2015
Ben koydum. Eskisi ile başlıyor, yeni yaptırdığım ile devam ediyor...
http://video.google.com/videoplay?do...01401719&hl=en
Önemli olan, sadece yazarken veya konuşurken değil, hergün hayatı yaşarken adam olabilmektir.
Güzel ses olmuş uçak savar gibi saydırıyor beğeniyorum bu makineyi belkide benim hayta'yı bi GV 650 ile takaslarım kısmet
İMPOSSİBLE İS NOTHİNG
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)