Yamaha XT125 Cross Modeli Kullanıcıları
Reklamlar
-
18 Ağustos 2014, 12:46
#521
Valla kardeş zincir sesinden kastın her gaz açıp kapattığında klavuzlara çarpan ses ise kesme şansın yok zincir kendini saldıkça çarpar. Yeni ve kaliteli bir zincir kullan. Ha gergin olduğu halde ses ediyorsa kitli bakla vardır o geldiği yerde bi tırt diye öter. Onuda zincir değiştirirsen keser . Ama bunlar dışında bi ses varsa zinciri çıkarıp tekerleği döndür bak bakalım birde motoru çalıştır ön dişliyi dinle.
Etme cahille sohbet küstürürsün. Silme çıkını cam kırığıyla kestirirsin. ;)
http://www.facebook.com/amraercan
Reklamlar
-
23 Ağustos 2014, 18:23
#522
S.A Allah rizasi icin soyleyin xt125 e nerden marşrublesi bulacağım :/
-
24 Ağustos 2014, 04:25
#523
https://motoliz.com/YedekParca.aspx?KID=19598&MID=21016&ID=19599&v=0
Buraya bir bakın.
-
26 Ağustos 2014, 06:05
#524
Eyvallah kardes cok saol bugun aricam hemen ama mars kavramasi ne kadar pahaliymis. 400 kusur :/
-
26 Ağustos 2014, 09:20
#525
KArdeşim ybr parçası olarakta bak fiyatlar yarı yarıya oynayabiliyor ve uyumlu . Yalnız her modelinki değil sanırım . Bence xt 125 r marş rublesini yada komple statör tasını çıkar yedek parçacılara ybr 125 parçası olarak sor karşılaştır . Ybrde aynı olmasına rağmen xt olarak almaya kalkınca fiyatlar çoşuyor.
Etme cahille sohbet küstürürsün. Silme çıkını cam kırığıyla kestirirsin. ;)
http://www.facebook.com/amraercan
-
26 Ağustos 2014, 16:02
#526
Cok saolun yardim icin zannedersem ybr lerinde eski modelleri hangi yila kadar olanlari bilmiorum ama onlarin kavramasi uyuyormus. Parcacilara onudq soruyorum ama onuda bulamiyorum. Varsa tavsiye edeceginiz bi yer istanbulda gidip hemen bakim.
-
27 Ağustos 2014, 08:50
#527
İstanbulda neresi vardır bilmem ama motolizde olması lazım baktınmı oraya . Ya da sahibinden komda çıkma parçalara bak .
Etme cahille sohbet küstürürsün. Silme çıkını cam kırığıyla kestirirsin. ;)
http://www.facebook.com/amraercan
-
04 Eylül 2014, 22:40
#528
statör 12 bobinli alıyorsun okuyucuyu eskisi ile değiştiriyorsun soketleride eskisi ile değiştiriyorsun cuk oluyor basit iş halledemezsen söyle yaparım sana 12 li statör 50 tl.
-
25 Eylül 2014, 12:36
#529
Arkadaşlar 2 aydır motorun ciğerini sökp söküp topluyorum. Ufacık bir kaynak için yarmak zorunda kalmıştım . Topladığımda hafif bir sürtünme sesi geldiği için tekrar yardım motoru ve krank değiştiriyorum şu an. Kranta hafif bir yamulma olmuş muhtemelen toplama aşamasında yahut yarma aşamasında yanlış bir işlem yapmış olabilirim. Lakin paylaşma sebebim ybr parçalarının büyük bir çoğunluğunun aynı olduğunu vurgulamaktır yeniden. Xt diye arattığınız parçaların yan sanayisini bile bulamazken ybr diye arattığınızda orginali bi yana yan sanayisinide bolca bulabiliyorsunuz. Kalitesini bilemem tabi ama en nihayetinde 40000 dayanmasa 20000 dayanır ki buda az bişi değil sonuçta.
Yalnız hakikaten 44000 lerde falandır benim motor dişlilerde en ufak bir aşınma bile yok. Adamlar yapmış motoru hakikaten. Eli anahtar tutan herkes bu motorla motorculuğun tamirat kısmındada kendini çok rahat geliştirebilir. Korkmayın parçalayın :D Ama 125 cc ve şu an ikinci eli 3500-5500 tl olduğu için bunu yapın . Büyük motorlara elleşmeyin :D
Etme cahille sohbet küstürürsün. Silme çıkını cam kırığıyla kestirirsin. ;)
http://www.facebook.com/amraercan
-
01 Kasım 2014, 13:36
#530
galiba benim sıkıntı orta amortisörde yenisini sorduk 650 lira dediler çok pahalı acaba başka motorun amortisörü buna uyarmı ? orta amortisör hakkında bilgisi olanlar yazsın lütfen
YOL VERMEZSEN YOL ALAMAZSIN
-
01 Kasım 2014, 15:12
#531
ottomanism adlı üyeden alıntı
galiba benim sıkıntı orta amortisörde yenisini sorduk 650 lira dediler çok pahalı acaba başka motorun amortisörü buna uyarmı ? orta amortisör hakkında bilgisi olanlar yazsın lütfen
eger amortisör patlaksa gereksiz yere cok esneme yapar, sadece helazon yayda oldugundan,
buda sık sık zirciri sündürüyor olabilir.
uyumlu parcalara bakılırsa uygun bişey bulunabilir elbette
Adım
CEM
MOTOSİKLET = ÖZGÜRLÜK
Motora ölmek için değil, Yaşamdan daha fazla zevk almak için binmeliyiz
-
01 Kasım 2014, 16:01
#532
Bir arkadaşım xl 200 arka amartisörü takıp uydurdu gayette iyiydi :D
Etme cahille sohbet küstürürsün. Silme çıkını cam kırığıyla kestirirsin. ;)
http://www.facebook.com/amraercan
-
03 Kasım 2014, 01:11
#533
boyunu ölçüp bakmak lazım ohalde .. üstad sen şu dişli değişimi olayını anlatırmısın biraz sadece ön dişli mi değişiyo yada sadece arkayı büyütsek oluyomu tork artışı ?
YOL VERMEZSEN YOL ALAMAZSIN
-
03 Kasım 2014, 23:00
#534
Tork için ön dişliye 12 dişli takıyorum ama önce 12 dişli bulup işlemden geçirmen gerek yoksa kilit pulu uymuyor bizimkinin. Ben aldığımda dişli uzerine iki delik deldirip havşayla vidalar için yer açtım sonra pula iki delik o şekilde bi set yaptım öyle taktım. Bende 12 13 15 dişliler mevcut 15 dişli bizdeki kilit puluyla uyumlu ama 13 12 işlem istiyor. 12 dişlide hızın 70 lere falan düşüyor 13 dişlide 80 lere falan düşüyor. Ama torku çoşuyor. Arazi için düşünüyorsan 12 dişli yetiyor. artçılı rahat gezmek istiyorsanda şehir içi 13 yetiyor . TAbi bunlar benim motorun durumuna göre edindiğim sonuçlar. Senin motorun çekiş benimkiden iyidir bakımlıdır km düşüktür falan bilemem .
Etme cahille sohbet küstürürsün. Silme çıkını cam kırığıyla kestirirsin. ;)
http://www.facebook.com/amraercan
-
04 Kasım 2014, 23:45
#535
Ahmanamra adlı üyeden alıntı
Tork için ön dişliye 12 dişli takıyorum ama önce 12 dişli bulup işlemden geçirmen gerek yoksa kilit pulu uymuyor bizimkinin. Ben aldığımda dişli uzerine iki delik deldirip havşayla vidalar için yer açtım sonra pula iki delik o şekilde bi set yaptım öyle taktım. Bende 12 13 15 dişliler mevcut 15 dişli bizdeki kilit puluyla uyumlu ama 13 12 işlem istiyor. 12 dişlide hızın 70 lere falan düşüyor 13 dişlide 80 lere falan düşüyor. Ama torku çoşuyor. Arazi için düşünüyorsan 12 dişli yetiyor. artçılı rahat gezmek istiyorsanda şehir içi 13 yetiyor . TAbi bunlar benim motorun durumuna göre edindiğim sonuçlar. Senin motorun çekiş benimkiden iyidir bakımlıdır km düşüktür falan bilemem .
yani 12 taksak maksimum 70 mi yapıyor. yolda çok sıkıntı scooterlere geçilmek istemiyorum 13 dişli arazide nasıl olur acaba benim motor 20 bin km de 2006 model
-
05 Kasım 2014, 00:20
#536
ön dişli küçültme.. aklıma yattı bunu düşüneceğim
-
05 Kasım 2014, 01:37
#537
İbrahim adlı üyeden alıntı
ön dişli küçültme.. aklıma yattı bunu düşüneceğim
öne 15 takabilirsin, piyasada cg ön dişlisi 5 TL
Adım
CEM
MOTOSİKLET = ÖZGÜRLÜK
Motora ölmek için değil, Yaşamdan daha fazla zevk almak için binmeliyiz
-
05 Kasım 2014, 02:31
#538
cenkito adlı üyeden alıntı
öne 15 takabilirsin, piyasada cg ön dişlisi 5 TL
15 in etkisi nasıl anlaşılabilir?
13,14 ne yapar?
esas sorum kısacık olan 1. vites iyice yok olurmu
-
05 Kasım 2014, 21:11
#539
ön dişliye dokunmayıp arkayı 52t yapsak nası olur acaba denemek lazım hepsini
-
06 Kasım 2014, 22:55
#540
Valla arkadaşlar şöyle açıklayayım. önde bir diş demek arkada 3 diş demekmiş. Arka dişliyi söküp takmak çok zahmetli. Onun yerine ön dişliyi söküp takıyorum ben. orjinali 14 ön dişlinin. sen 15 yaparsan 120 görürsün ama arazide tırmalarsın dik ve düşük hızlı bayırlarda. 13 dişlide işini görür. tabi ne kadar sert araziye daldığına bağlı. Ben 60 eğimli çamurda 13 dişli ile zorlanıyorum . 12 dişlide o eğimlerde çamurda olsa uzun bayır olmadığı sürece her türlü çıkıyorum. Birazda plotaj önemli tabi 12 dişliyi takınca 1. vites hikaye :D 10 km hıza gelmeden 2 istiyor makina ki 2 ile kalkıyosun zaten alışınca. Ama sert arazi yapıyorsan 12 dişlinin çok faydasını göreceksindir.Ben arazide 12 şehir içinde 13 dolanıyorum. Değiştirmekte 5 dk alıyor. Uzun yola gideceksem şehirler arası 15 dişli takıyorum. Mesela ayvalığa gittim geldim 15 dişli ile çokta rahattı . Orda 13 taktım.He birde şöyle bir sıkıntı var dişli küçülttükçe yüksek devirde kullandığın için motor ömrüne negatif etkisi oluyordur muhakkak. tercih meselesi :D
Etme cahille sohbet küstürürsün. Silme çıkını cam kırığıyla kestirirsin. ;)
http://www.facebook.com/amraercan
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)
Bu Konudaki Etiketler