Bence Dağda Bineceksen Pek Performanslı Olmuyor Özelliklede Dağ Lastiği Takınca Pek Verim Alamıyorsun Ama Asfaltta Kullanmak İçin Çok İdeal Ve Çok Rahat Bir Motor..
Bence Dağda Bineceksen Pek Performanslı Olmuyor Özelliklede Dağ Lastiği Takınca Pek Verim Alamıyorsun Ama Asfaltta Kullanmak İçin Çok İdeal Ve Çok Rahat Bir Motor..
Ben de tam tersini düşünüyorum.
Off road ağırlıklı kullanılacaksa elbette 20-30 hp iki zamanlı yarış motorlarının performansı beklenemez.Ama 118 kg lık bir motor oluşu sürücü hatalarını kolaylıkla absorbe edebiliyor.Derli toplu bir şasesinin oluşu da ciddi bir avantaj.
Cross lastiklerle motorun karakteri değişiyor sanki.30-40 cm lik çamurlarda bile batıp kalma korkusu yaşamadan ilerlemek mümkün.
bir fotoğrafta ben ekliyeyim:
Ben bu motorla enduro yaparken 3 tane jant teli kırdım (tamam bu benim ayuluğum olabilir), diyeceğim şudurki bu motor arazide gider ama suyunu çıkarmamak şartıyla!
Evet doğruda, enduro ile cross'u ayırmak gerek, ona dikkat çekmeye çalıştım
cross yapmak iseyenler daha çok para biriktirmeli .
mesela şu videodaki bütün engeller XT 125R ile rahatlıkla geçilebilir ama o tempoyu yakalamak imkansızdır
http://video.google.com/videoplay?do...1937245962609#
Zaten oradaki motorlar 400 cc gördüğüm kadarı ile.
işte böyle bir parkurda xt ile 3 değil 33 jant teli, 2 jant, 2 amortisör, iki kol, iki bacak ve bir kafa itina ile kırılabilir!
Xt lerin hakkını verin hakkını,bu mevsimde çamur görmezlerse kavruk kalırlar,gelişemezler
http://www.motosiklet.net/forum/etki...arsan-var.html
yahu xt 125r ımı almadan önce çalışmada problem yapıyor diyorlardı.-3 derecede 1 haftadır yatan motor ilk marşta çalışıyor.ya bu forumda millet acayip sallıyor yada bilmeden etmeden konuşuyorlar.
VARLIĞIM TÜRK VARLIĞINA ARMAĞAN OLSUN.NE MUTLU TÜRK'ÜM DİYENE !
o biraz da rölantisinden kaynaklanıyormuş ilk zamanlar benimki yaz ortasında bile çalışmıyordu (gerçi o zamanlar en az 8 ay yatmış bir motordu) kullanılan benzin(beklemiş olmaması önemli)akü ve rölanti ayarı çok şeyi değiştiriyormuş.e tabii biraz da motorun nasıl kullanıldığına bağlı sorun yaşamayan xt kullanıcısı görmek açıkcası beni mutlu eder
0-100 sana kalmış 100-0 1 saniye...
ben fatih deyim.motorun sayıca az olması çok güzel bişey.insan abidik gubidik adamlarda kendi motorundan görünce motordan soğuyor yavv
VARLIĞIM TÜRK VARLIĞINA ARMAĞAN OLSUN.NE MUTLU TÜRK'ÜM DİYENE !
yamaha hala piyasaya aracısız şekilde giremedi değil mi ? hala beldeyama mı bakıyor bu işlere?
---------- Mesaj ekleme zamanı: 22:20 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 22:18 ----------
kesinlikle öyle nadir bulunması çok güzel. bircok kez ışıklarda durduğum zaman insanlar markasını modelini soruyorlar bir de gürültülü bir motor olduğu için(sanırım benımkı boyle)çok dikkat çekiyor bu da açıkcası hoşuma gidiyor:D
0-100 sana kalmış 100-0 1 saniye...
arkadaşlar xt nın 2 modeli war xt125 x we xt 125 r .X olanında asfalt lastıklerı var orjınal olarak.R da ise tam bir cross havası war.
aynı xt125 X e de bakmanızı tawsıye ederım
En iyi sürücü, kendini karşısındakinden koruyabilendir.
VARLIĞIM TÜRK VARLIĞINA ARMAĞAN OLSUN.NE MUTLU TÜRK'ÜM DİYENE !
konjektor sarf malzemesi degildir bozulmadan değiştirlmez.
nasıl bozulur bu konjektör?kullanıcının etkisi olur mu?
VARLIĞIM TÜRK VARLIĞINA ARMAĞAN OLSUN.NE MUTLU TÜRK'ÜM DİYENE !
Şu an bu konu içerisinde 4 kullanıcı var. (0 üye ve 4 misafir)