biliyorsunuzdur herhalde daytona adlı servis. içinde hiç yağ olmayan bir motoru sadece lambayı sondurup yollayan ve daha 2000 km olmamıs motorumu yakan zihniyete ne söyleyeyim bilmem ki sanki rica minnet yaptırıyorum...ayrıca çok teşekkür ederim sizler olmasanız ben bu motoru bir daha ellemeyebilirdim ama çalıştırmak için elimden geleni yapacağım
0-100 sana kalmış 100-0 1 saniye...
XT 125 bana göre keyifli bir motor,Malaguti tarafından üretiliyor.Parça kalitesi de oldukça iyi.
Kıymetini bilmek gerek.
gezdiğiniz yerler epey zor görünüyor ahh ah bir de ben gezebilsem
0-100 sana kalmış 100-0 1 saniye...
noldu motorun sorunu çözüldü mü?
yağını değiştirdim artık o kadar fazla duman atmıyor hatta hemen hemen hiç atmıyor (10w 40 )yağ koymamı tavsiye ettiler ancak motor sorunu çözülmedi dikiş makinesi gibi çıkır çıkır sesler çıkarmakta gaz yemede problem yaratıyor servise götürdük oradaki adam 450 500 tl civarında bir sorunu var dedi garantiye de sokulabilirmiş malesef ben pek ilgilenemiyorum bu sene üniversiteye hazırlık malum artık abim ne kadar ilgilenirse..beklemedeyim.
0-100 sana kalmış 100-0 1 saniye...
Hocam, tekerine sağlık. Güzel gazlamışsın. Yeni kros lastikleri ile de pek yakışıklı olmuş. Yalnız, kuyruk grenajında renk solması mı var? Ya da şöyle sorayım; diğer grenajlarda herhangi bir işlem var mı?
Benimkiler çok berbat oldu, boya istiyor. Yaptırıp yaptırmama konusunda kararsız kaldım.
Plastiğin kalitesini çok düşük tutmuşlar anlaşılan. Aslında bu tip motorlar için grenaj kalitesi çok da önemli değil. Neticede araziye girildiğinde düşülür, kalkılır. Grenaja çok kalıcı bir parça gözüyle bakmamak lazım. Ama grenajını kaliteli yapmıyorsan, en azından yedeğini makul fiyata sunman gerek. Grenajı geç, yapıştırma seti bile bir dünya para bu aletlerin. Kolay bulunamamasına ise hiç girmiyorum.
Ben kafa grenajı ile sağ yan grenaj bulamadım,yapıştırma seti 100 küsür lira.
Grenaj parçaları çok pahalı değil ama yok.Bunun kalitelisii ile kalitesizi arasında maliyet farkı &10 u geçmez zaten.
Beldeyama'dan sonra iyi bir distribütor gelirse marka kurtulur yoksa Türkiye'de YBR 125 dışında Yamaha'nın hali acınacak durumda.
Arkadaşlar, yorulara şöyle bir göz gezdirdim, onun için yazdıklarımda tekrara girersem kusuruma bakmayın...
Bende bir xt 125 r var 2006 model kendisi ve ilk sahibi benim:
(yukarıdaki kendisi, fotoğrafı wikipedia'dan aldım ne varki orayada ben yüklemiştim :-) )
Hız olarak 135 km gördüm (düz yolda), daha doğrusu kadran öyle belirtti, zaten bu tür motorsikletlerde hızda yüzde onluk bir hata payı beklemek normal diye düşünüyorum.
İstanbulda yaşıyorum ve şu ana kadar bir parça sıkıntısı çekmedim (motorum 2500 km'de), unutmayalımki motoru ybr ile aynı olduğu için bu konuda sıkıntı çekilmiyor.
Tabii yürüyen aksam dışı parçalarda sorun yaşanıyor olabilir bu konuda bir şey söyleyemem.
XT 125'inn üretim kalitesi bence sınıfı için gayet iyi (gerçi fiyatıda ona göre yüksek).
Motor istop sorununu bir ara bende yaşadım, servise gitti buji değiştirildi, hava filtresi temizlendi (bu direkt sorunla alakalı değil ama tozlu yollarda kullandığım için filtre bir hayli kirlenmişti ve karbüratöre hava akımını bir hayli etkiliyordu) ve kontağa WD 40 püskürtüldü, sorun şimdilik hallolmuşa benziyor.
Tek silindirli olduğu için 95 km/s üzerinde titreşim tabiiki bir hayli artıyor, ve rüzgarlığı olmadığı için uzun yollarada rahat olduğu söylenemez ama bunlar tahmin edilebilinir şeyler.
Benim kişisel bir şikayetim üzerinde yeterince ip, bungee cord vs bağlayacak yer olmaması, bu konuda sıkıntılıyım.
Orijinal olarak üzerinde bence gayet kaliteli olan pirelli scorpion lastikler vardır , fren tutuşuda muadili motosikletler için kabul edilir düzeydedir.
ben az önce denedim 85 i geçmedi kadran 125 e kadar sanıyordum demek değilmiş bu motor ile o hızı yapıp korkmamak bambaşka birşey tabi
---------- Mesaj ekleme zamanı: 18:52 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 18:50 ----------
motoliz de parçaları satılıyor ancak stoklarında var mıdır bilemiyorum buyrun linki http://www.motoliz.com/index.php?p=l...t+125R&pk_id=2
0-100 sana kalmış 100-0 1 saniye...
XT125R ı çamurda denedik,oldukça iyiydi
http://www.motosiklet.net/forum/etki...re-2009-a.html
xt 125 r hakkında epeyce bilgi edinmeye çalıştıktan sonra sabrım kalmamıştı ve 2 ay önce 5000 km de bir 125 r aldım.motorumdan çok memnunum.çalışma vs hiç sorun yaşamadım.düz yolda giderken ybr den daha yavaş kalıyor.en son 115 km hız gördüm.ama sanırım hafif yokuş vardı.genelde son hız 109-110 arasında gidip geliyor.ancak 1 ve 2. viteslerde çok atik.motordan pek anlamıyorum ama sanırım çarkların boyutlarıyla alakalı birşey.tork üretmesi açısından çarkın boyutu ybr ninkinden farklıymış.uzun yola çıkarken çarkı değiştiriyorlarmış ve tork azalıp son hız artıyormuş.
Birde sizlere sorularım olacak.göstergelerde ave yazan bir bilgi çıkıyor.sıfırlanabiliyor.ne olduğu hakkında bilgisi olan varsa beni bilgilendirebilirmi?birde kalan km yi gösteren bir şey var mı?motorun üzerinde orjinal pirelli lastikler var.raf ömrünü çoktan doldurmuş ama asfaltta hiç kaymadı yol tutuşu iyi.yenilerinin fiyatıın sordum çiftine 300 tl dediler.daha ucuza iyi kalitede önerebileceğiniz lastikler var mı acaba?
VARLIĞIM TÜRK VARLIĞINA ARMAĞAN OLSUN.NE MUTLU TÜRK'ÜM DİYENE !
1-XT 125 R kros amaçlı bir motor olduğu için n ve arka dişli buna uygun yapılmıştır.
Hız için küçük arka dişli takman sürati arttırır ama kalkışın daha yavaş olur
rampalarda daha çok vites küçültmek zorunda kalırsın
2-ekran ayarlarını kitapçıktaki tariflerle yapabilirsin.
3-Ben sava marka lastik taktım,oldukça iyi çıktı.
ekran ayarlarını kitapçığa bakıp yapabilirsiniz
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)