bende burdaki sorunlu xt 125 leri gördükçe tırsmıyorum değil.acaba benim ne zaman başıma gelir diye
benimde tek sorunum soğuk havalardaki çalıştırma problemi ki soğuk havalar geçti gitti bile, onun dışında kaç aydır hiç bir sorun çıkarmadı motor.
bende burdaki sorunlu xt 125 leri gördükçe tırsmıyorum değil.acaba benim ne zaman başıma gelir diye
benimde tek sorunum soğuk havalardaki çalıştırma problemi ki soğuk havalar geçti gitti bile, onun dışında kaç aydır hiç bir sorun çıkarmadı motor.
kullanın ve sesi değişmeye başladığında elden çıkarmaya bakın.güzel motosiklettir kesinlikle ve benim boyutlarımda biri içinse çok rahattır özellikle.tek sorunu yamaha olması.bunu marka açısından değil türkiyedeki durumu açısından söylüyorum.kronik hataları var ama bir şekilde çalışmaya devam ediyor aylarca içinde hemen hemen hiç yağ olmadan gezmişim(servis hatası)hala çalışıyor ve beni şaşırtıyor hele bir de turuncuysa ktm falan sanıyorlar yolda insan daha ne ister =P
0-100 sana kalmış 100-0 1 saniye...
daha evvel bu modelden kullanan yaşlı bir abinin tavsiyesini iletiyorum. benzine dikkat. karbüratör sistemleri farklıymış. narinmiş. yeni karbüratör alıp öyle satmak zorunda kalmış. temiz benzin şart
xt125r>xt660r>dl650+ybr125>cbf1000>660 tenere
yakın diye aldığım akaryakıt istasyonunda benzine su karışıyomuş eski bi çalışanı dedi+ordan benzin alan tanıdık bi abidende duyduktan sonra bodruma giitiğimde farklı bi firmadan alıyorum artık bakalım tekleme yapıcakmı hoş 2-3 hafta yatıcak motor sabah ters tarafımızdanmı kalktık ne hikmetse yatırdık motoru sağ eldeki parmakları kullanamıcam bi süre sağ dizde sargılı kırık çıkık yok serçe parmağım haricinde ucu biraz parçalanmış bunada şükür
motorun fren maneti ve sağ ön sinyal kırılmış artçı ayağı, sağ ayak koyma yeri ve gaz borusunun ucuda sürtünmeden dolayı aşınmış bi kaç hafta motor hasreti çekicez
çok geçmiş olsun öncelikle vücut duzelsın de motor hallolur manetleri 50 tl ye toplatmıstm sinyaller zaten düştüğün gibi kırılcak boyutlarda direkt olarak sinyal üzerine düşülüyor.tavsiyem depo grenaj vidasının oldugu yere takoz koydurman.gerçi ilk olarak sinyal ve gidon üzerine devrılıyor ama şanslıysan biraz takoza denk gelir gidon yamulmasın önemli olan o bulunmuyor çünkü meret.renthal taktırdım o da alçak geldi yükseltmek için gerekli olan aparatı sadece internet üzerinde bulabildim şu anki kullanımı er6n gibi oldu bu deneyimi de paylaşayım dedim.
0-100 sana kalmış 100-0 1 saniye...
teşekkürler şuan el sargılı dolanıyoruz
sabah motora bakıyım dedim gidonun gaz kolu tarafında depoya doğru bi bükülme var oturunca fark ediliyor ön sinyalin dışındaki kapağı kırılmış tek çalşıyorda kaymadan dolayı ayak koyma yerleri biraz yamulmuş ve sıyrılmış sipralle traşlatsam pas ve küf vs olurmu siprey gri boya ile parçaların renk tonuna göre boyasammıki ne dersiniz
arkadaşlar 2 seneye yakın kullandım xt mi.çok şikayet etmişsiniz xt den.fiyatına göre alınabilecek en kaliteli ve karizmatik motordur xt 125.burada şikayet edenlerin çoğu motorunun ilk sahibi değildir eminim.ilk sahipleri de pek temiz kullanmamış olabilir tahminimce.ben de 2. sahibydim.gayet memnundum motorumdan.yaşattığı problemler çevreyolunda yavaş kalması ve yamaha nın yedek parça sıkıntısı yaşatmasıydı.
Motor stop ediyo diyen arkadaşlar koltuğu söksünler.iki tane kelepçenin tuttuğu hortum görecekler.muhtemelen yerinden oynamıştır.iyice oturtup kelepçelerini sıkarsanız hiçbişeyi kalmaz.her türlü merdivenden rahatça inip çıkabilirsiniz.çok keyifli bir motordur.sapasağlamdır.uzun yola çıkarken dip gaz saatlerce gidebilirsiniz.(azcık titrer ama)
arkadaşların yaşadığı sorunların sebebi,motorların ilk sahiplerinin ilk bakımlarını yaptırmamış olmasıdır.bu yüzden yağ yakması,rengarenk dumanlar atması normaldir.parça fiyatları gayet ucuz ama aradığınız parça yamahanın elinde yoksa beklemeniz gerekecektir.
ayrıca çinlilerle kıyaslayan arkadaşlar,xt ile bir tur atın sonra bir çinliyle tur atın,sadece titreşim ve vites geçişleri için bile koşa koşa xt ye gideceksiniz...
---------- Mesaj ekleme zamanı: 20:37 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 20:17 ----------
ama helal olsun herkes yaşadığı problemleri dürüstçe yazmış.bu yüzden xt cileri tebrik ediyorum.ortalama 13 krş yakar km de.girin bakın fazer sayfasına,ş içi 15 kr yakıyor diyorlar motorları için :D xt sayfasının temiz olması beni sevindirdi.
VARLIĞIM TÜRK VARLIĞINA ARMAĞAN OLSUN.NE MUTLU TÜRK'ÜM DİYENE !
motoru alıp izmirden gelirken otobanda hava pek iyi olmamasına rağmen dip gazla geldim diyebilirim muğlaya kadar çineye kadar yağmura yakalanmıştım sorunlarımızı yazıcazki aynı sorunu yaşayan arkadaşlardan fikir almak lazım usta tekleyip stop ediyor diye karbüratörü değiştirtiyor tamirciler kasap olmuşlar anlıcanız oysaki burada karbüratörünün narin olduğu söylenmiş işini layığı ile yapan usta bulmak zor
fazere ş.içi 15 yakıyormu diyolar )) 25-30 yakıyor yaw. 2005 benzin fiyatlarıyla konuştular herhalde. onu da geç yakıtı litre cinsinden konuşmak lazım
xt125r>xt660r>dl650+ybr125>cbf1000>660 tenere
S.a arkadaşlar ben hasan
Senelerdir verdiğim uğraşlar sonucunda bi xt 125 r aldım.İlk motorum olacağı için saglam olsun beni arızalarla uğraştırmasın motorculuktan soğutmasın dedim ama korktugum başıma geldi.Nasıl olduysa arka amortisör bozuldu sadece yay üzerinde duruyor, çok fazla yaylanıyor bazen beni üstünden atıcak gibi oluyor.Tek kişi oturunca bile arkası çok çöküyor.
Bi ustaya gösterdim açılır tip değil yenisiyle değiştirmen gerek, tamir şansı yok dedi. Yeniside çok tuzlu gelicek tahminimce bu olayı çözmenin başka yolu varmıdır? Bilen abiler yardımcı olursa sevinirim daha motor işinde çok yeniyim.
Motora gelince genel olarak çok güzel, kullanımı kolay ve rahat.Baya sevdim kendisini.Bence tam bir başlangıç motoru.Düzde, bayırda, arazide her çeşit yolda çok rahat gidiyor.Ön tekerlek 21 olduğu için çok rahat biyerlere çıkabiliyosunuz.Bütün gün tepesindeyim.Yakıt olarak tam hesaplamadım ama çok düşük.Tek sıkıntısı parçaları biraz pahalı ve az. kullandıkça + - anlatırım dilim döndükçe herkese bol gezmeler.
parça 1 aydan evvel gelmez kardeş. büyük bayilere bi sor gene de. bazen ellerinde oluyor veya başka yan model falan da olabilir. 2.el parça da olabilir
xt125r>xt660r>dl650+ybr125>cbf1000>660 tenere
valla söylemeden edemeyeceğim arkadaşlar da bu konuda bilgi sahibi olsunlar isterim. dip gaz gidilmesi durumunda hava filtresi tıpkı fritözün içindeki sepet gibi oluyor yağ içinde yüzmeye başlıyor çok sıkıştırıldığı vakit yukarı yağ atması durumu söz konusu zaten yapısı gereği uzun süre dip gazda kullanılması tavsiye edilmeyen bir motosiklet.(bu arada orjinal hava filtresi 45 tl dir ki zaten yan sanayisini bulmak biraz güç olabilir biraz garip bi filtre) parçalara gelince exterior parçalar(dış parçalar grenajlar sinyaller vs.)genel olarak 125 cc lik bir motosiklet için biraz pahalı 2 gün önce e bay de ön çamurluk ne hikmetse 90 dolardı. motorun iç yapısı ybr ile AYNI DEĞİLDİR debriyaj balataları daha ince ve daha geniştir bu sayede kavraması daha iyidir. motorun stop etmesine gelince ufak bi jikle avans ayarıyla halloluyor ancak karburatoru gercekten hassas ve o ayar sureklı olarak kacıyor.gidonu yamulan arkadaşlara (düşüldüğü an yamuluyor ve sinyal camıyla beraber hasar alıyor illaki ) aluminyum gidon haliyle önermiyorum yan yatsa bile yamuluyor ayrıca yükseltici aparat gerekiyor orjinal hariç kullanıyorsanız.bu gidonlar titreşim hissini artırıyor ancak çok daha hafif.
0-100 sana kalmış 100-0 1 saniye...
tüm tek silindirli motorlarda 100 lük 600lük farketmez uzun süre dip gaz gidilmesi iyi değildir zaten. büyük olmuş, su soğutmalı olmuş farketmez. tek silindir yapı itibariyle gücünü düşük ve orta devirde veren bir motordur. bazı modellerde üst devirlerde devir sınırlandırıcı devreye girer, motorun sesi bozulur devir almaz olur. tek silindir motora yüksek devirde yağlama yetmez olur. bu yüzden o şekilde kullanılması da iyi değildir. şehirdışı kullanımında xt125r viteslerin kısa olmasından ve arka dişlinin büyük olmasından ötürü son süratte sıkıntı yaşıyor ve yüksek devir gitmek icap ediyor. arka dişliyi biraz küçültüp sorunu çözebilirsiniz ama çekiş biraz düşer.
xt125r>xt660r>dl650+ybr125>cbf1000>660 tenere
Kesinlikle katılıyorum. Bende XT125x kullanıyorum ve çok memnunum. Tümsekten yada çukurdan geçmekten değil korkmak inadına geçiyorum ve çokta keyifli oluyor
Stop etme olayını rolantiyi biraz arttırarak çözdüm. Soğak havalarda jikleyi çekip biraz gaz verdiğimde kolayca çalışıyor.
İlk başlarda çok araştırma yaptım ramzey, asya as200gy fln almayı düşündüm ama bu motorun sağlamlığı, kalitesi, görünümü ve konforu hiçbirinde yok.
Şehiriçinde gezerken gözler üzerinizde oluyor, tipi çekici geliyor motorsiklete ilgisi olan insanlara, sanki R1
Geçen gün yeni r modeline baktım pek hoşuma gitmedi daha yüksek ve cılız duruyor.. x modeli daha güzel görünüyordur belki ama o model yoktu bayide.
@kamehame ön çamurluk bayide 89.50 TL ellerinde yoksa 1 ayda getiriyorlar. Ben arka kuyruk alacağım fiyatı 64 TL.
sürat veya şehirler arası gezme durumu yoksa alınacak en iyi motor.
xt125r>xt660r>dl650+ybr125>cbf1000>660 tenere
Arkadaşlar bu xt 125 in farları bana çok yetersiz geldi. Daha önce değiştiren var mı ?
Aratınca buldum yazmışsınız zaten eyvallah
Arkadaşlar benim motor yeni çalıştığı zaman ön fren balatalarından gıcırtı geliyor ama 10 dk sonra kesiliyor. Balatalar orta seviyede bitik falanda değil 2 mm civarında. Neden öyle bi ses yapar ki? Birde bu motorlar bi depoyla kaç km. yol yapıyor ortalama ?
arkadaslar merhabalar.xt 125x in göstergesinde Aku sokulup takıldıktan sonra endrd gibi bişi yazmaya baslamıs ve gosterge calısmıyor suan sadece endrd yazıyor. Sorun nedır acaba? Motoru almak ıstıyorum ama bu gosterge olayından dolayı kararsız kaldım. Yardımcı olursanız cok sevınırım.
Şu an bu konu içerisinde 3 kullanıcı var. (0 üye ve 3 misafir)