Honda CBF 1000 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
16 Ağustos 2009, 12:05
#1
Arkadaşlar Honda CBF1000 başlığı açmak bana nasip olmuş; bu model ile epey bir araştırma yaptım. Beygirden ziyade Tork değerleri oldukça yukarıda olan enduro karakteristikli bir motor, çılgın konfor sahibi bir Naked model.
Ancak bu kadar güçlü bir modele Naked demek yeterli değil. Sport-Touring daha doğru bir sınıflama olur kanaatindeyim.
Benim öğrendiğim kadarı ile 100 km'de 5.5 lt ile 8 lt arasında yakıt tüketimi ve muhteşem uzun yol konforu. Bu da demek ki ne kadar basarsan o kadar yakıyor. Ancak CBF1000'i olupta 90 km sabit hızla ekonomik olsun diye giden var mı? Bilmiyorum. Bence bunu başaran bir sürücü yoktur..
Hadi bakalım CBF1000 sahipleri bu forum başlığını doldurlaım.
Teşekkürler...
General information
Model: Honda CBF1000
Year: 2009
Category: Sport
Engine and transmission
Displacement: 998.00 ccm (60.90 cubic inches)
Engine type: In-line four
Stroke: 4
Power: 96.55 HP (70.5 kW))
Torque: 97.00 Nm (9.9 kgf-m or 71.5 ft.lbs) @ 6500 RPM
Compression: 11.0:1
Bore x stroke: 75.0 x 56.5 mm (3.0 x 2.2 inches)
Fuel system: Injection. PGM-FI electronic fuel injection
Valves per cylinder: 4
Fuel control: DOHC
Ignition: Computer-controlled digital transistorised with electronic advance
Starter: Electric
Cooling system: Liquid
Gearbox: 6-speed
Transmission type
final drive: Chain
Physical measures
Dry weight: 220.0 kg (485.0 pounds)
Seat height: 795 mm (31.3 inches) If adjustable, lowest setting.
Overall height: 2,176 mm (85.7 inches)
Overall length: 2,176 mm (85.7 inches)
Ground clearance: 135 mm (5.3 inches)
Wheelbase: 1,483 mm (58.4 inches)
Chassis and dimensions
Front suspension: 41 mm cartridge-type telescopic fork, 120 mm axle travel
Rear suspension: Pro-Link with gas-charges HMAS damper, 120 mm axle travel
Front tyre dimensions: 120/70-ZR17
Rear tyre dimensions: 160/60-ZR17
Front brakes: Double disc
Front brakes diameter: 296 mm (11.7 inches)
Rear brakes: Single disc
Rear brakes diameter: 240 mm (9.4 inches)
Speed and acceleration
Power/weight ratio: 0.4389 HP/kg
Other specifications
Fuel capacity: 19.00 litres (5.02 gallons)
Color options: Red, orange, gray, black
rated 4.0 by 1 person [?]
SOSYAL BİR MESAJIM KALMADI ARTIK BU İNSANLIĞA
Reklamlar
-
16 Ağustos 2009, 13:14
#2
hayallerimi süsleyen bir canavar.....
Fuzuliye sormuşlar "sevmek mi daha güzel sevilmek mi?" Sevişmiyorsanız ikisi de fuzuli demiş... SEMTİN HAYLAZI
-
16 Ağustos 2009, 13:20
#3
600 lüğü bana yeter o bile fazla 1000 rr makinası taşıyor bu alet dehşet çekiş var.....
-
16 Ağustos 2009, 17:55
#4
Aslında araştırmalarıma göre 1000 lik ile 600 lük aynı yakıtı yakıyormuş.. Hatta 130 km ile 1000 lik çok daha ekonomik oluyormuş.. Ama 95 NM tork 95 HP ne çekiş bu ya! Beygire eşit nerdeyse... Tam bir uzun mesafe toruing makinası..
SOSYAL BİR MESAJIM KALMADI ARTIK BU İNSANLIĞA
-
-
çok konforlu olduğundan eminim, performansı da amacına göre fazla bile ama göreceli olmakla birlikte çok şekilssiz,duygusuz, sıkıcı.... :((
.....ve sordu torununa yaşlı kızılderili büyücüsü : sen hiç
orta sehpalı supersport gördün mü.....
-
çok karizma cbf 150 nin 8 katı
Sözün en güzeli, söyleyenin doğru olarak söylediği, dinleyenin de yararlandığı sözdür.
-
chopperrider adlı üyeden alıntı
çok konforlu olduğundan eminim, performansı da amacına göre fazla bile ama göreceli olmakla birlikte çok şekilssiz,duygusuz, sıkıcı.... :((
Neyle mukayese ettiğine bağlı
Denildiği kadar okumayan bir toplum değiliz. ErkekIer bildiğini okuyor, kadınlar da canına okuyor
-
muzaffer1968 adlı üyeden alıntı
Neyle mukayese ettiğine bağlı
tamam bu dediklerim cbf1000 in uzun yol kapasitesine ve konforuna rakip olamaz 1000lik nakedlarda insanın nefesini kesabilecek bi çok seçenek var. evet onlar cadde makinesi katılıyorum ama sport touring de olsa biraz daha heyecana ihtiyacı var bence cbf serisinin. 600 de öyle 1000 de öyle. amma dediğim gibi kimi görür aşık olur benim ki şahsi sevgisizliğimdir
.....ve sordu torununa yaşlı kızılderili büyücüsü : sen hiç
orta sehpalı supersport gördün mü.....
-
chopperrider adlı üyeden alıntı
tamam bu dediklerim cbf1000 in uzun yol kapasitesine ve konforuna rakip olamaz 1000lik nakedlarda insanın nefesini kesabilecek bi çok seçenek var. evet onlar cadde makinesi katılıyorum ama sport touring de olsa biraz daha heyecana ihtiyacı var bence cbf serisinin. 600 de öyle 1000 de öyle. amma dediğim gibi kimi görür aşık olur benim ki şahsi sevgisizliğimdir
ne diyebilirimki "renkler zevkler tartışılmaz"
Denildiği kadar okumayan bir toplum değiliz. ErkekIer bildiğini okuyor, kadınlar da canına okuyor
-
muzaffer1968 adlı üyeden alıntı
Bu alet için bu kadarcık mı yorum yapıldı
bence daha fazlasını hak ediyor
Bu makineden bi tanede ben almayı düşünüyorum, siz ne derseniz alınır değilmi
Düşündüm taşındım bi tane aldım
Denildiği kadar okumayan bir toplum değiliz. ErkekIer bildiğini okuyor, kadınlar da canına okuyor
-
kesinlikle müthiş keyifli bir makine amcamın var tam bir uzun yol motoru artçılı çok rahat ve konforlu yolculuğu var
Biz hepimiz, Gök ananın içinde dönen tek bir çocuğuz.
-
ya ayrıntılı olarak ilk defa inceledim motoruda bu tork ne böyle 2010ları 107 beygir 95 tork maşallah ne kaçar bu makine
-
CBF 1000 satan arkadaş varsa benimle özelden irtibata geçebilir......
teşekkürler..
-
CanTR adlı üyeden alıntı
CBF 1000 satan arkadaş varsa benimle özelden irtibata geçebilir......
teşekkürler..
Adana da temiz bir tane var istersen bir görüş
http://www.sahibinden.com/cbf_1000_1...XQQdisplayitem
Denildiği kadar okumayan bir toplum değiliz. ErkekIer bildiğini okuyor, kadınlar da canına okuyor
-
Elbette zevkler ve renkler tartışılmaz.. Ama ne derseniz deyin.. Hangi açıdan bakarsanız bakın.. 95 NM tork bu ya.. Düşünün, lamba yeşile dönüyor. Arkanızda sevdiğiniz kadın... CBF1000 'ninizde tam yüklü... Dümdüz bir yol.. Nasıl yol alır bu makina... Fiziğine gelince, bence tek kelime ile mükemmel...
SOSYAL BİR MESAJIM KALMADI ARTIK BU İNSANLIĞA
-
02 Haziran 2010, 01:47
#17
Merhaba.. Bu başlığa açan arkadaşa teşekkürler.. Transalp'den CBR 600F'e geçiş yaptım ama aklımda CBF 1000 var.Bu makinayı çok beğenyorum.. Hele 2010 modeli tadından yenmez olsa gerek!!
-
02 Haziran 2010, 01:51
#18
Grenajlı hali çok güzelmiş, Travel Edition.
-
02 Haziran 2010, 12:33
#19
gürselakay adlı üyeden alıntı
Merhaba.. Bu başlığa açan arkadaşa teşekkürler.. Transalp'den CBR 600F'e geçiş yaptım ama aklımda CBF 1000 var.Bu makinayı çok beğenyorum.. Hele 2010 modeli tadından yenmez olsa gerek!!
Bende CBR600F den CBF1000 geçiş yaptım, bu motorda ne ararsan var. Hız, Konfor, Ekonomi ve sürüş keyfi
Denildiği kadar okumayan bir toplum değiliz. ErkekIer bildiğini okuyor, kadınlar da canına okuyor
-
09 Temmuz 2010, 00:35
#20
muzaffer1968 adlı üyeden alıntı
Bende CBR600F den CBF1000 geçiş yaptım, bu motorda ne ararsan var. Hız, Konfor, Ekonomi ve sürüş keyfi
Merhaba
2 haftadır artık bir CBF 1000'im var. 2006 model 18.500 de orjinal top case ve yan çantalar, karbon kaplama ön panel, elcik ısıtmalı bir şekilde bir arkadaşım tesadüfen satıyormuş, hemen aldım..
Sanırım artık (en azından bir süreliğine) motorumu buldum sanıyorum..
Selamlar..
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)
Bu Konudaki Etiketler