hyo kenan zincir dişliyi kaç binde değiştiriyosunuz acaba merak ettimde?
benim zincirin üstünde paslar var ve bunun sınırı nedir ne zaman değiştirmeli ne zaman daha idare eder bilmiyorum motor 2008 model vfr 12600 km'de
Zincir bollaşmaya başlar siz gerdirirsiniz,ne zamanki artık germek için son ayara gelirsiniz bi müddet sonra o zincirin değişmesi gerekir,zinciri gerdirmez bolllaşmış bi şekilde kullanırsanız bu seferde dişlilere zarar verirsiniz.
siz zincirinizi gazyağıyla temizleyin o paslar azalır sonrada yağsız bırakmayın..sanırım sizin zinciriniz o ringli o yüzden balata spreyi ,benzin le zincir temizliği yapmayın o ringlere zarar verirsiniz.
06 EB 8036
09 R 5520
Egeli yardımın için sağolasın hocam
Arkadaşlar selamlar,
Bugün Honda'nın GS2 eğitiminde CBF1000 kullanma şansımız oldu. Makina canavar valla resmen ayrılamadım Muhteşem motosiklet! Keşke Honda CBF1000'i getirmeye devam etse...
Güvenli sürüşler herkese.
Merhaba 2006 2007 Model Fiyatı şişirilmemiş temiz cbf 1000 arıyorum saygılar.
Almanya da satılıyor bildiğim kadarı ile Türkiye ye getirmiyorlar
---------- Mesajlar birleştirildi - 17:16 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:13 ----------
Arkadaşlar;
MstTECH Sis Farlarım Satılıktır, İlgilenen arkadaşlar olursa özel fiyattan yardımcı olurum,
http://www.sahibinden.com/ilan/yedek...99028626/detay
Değerli Arkadaşlar;
Motorumun üzerinde bulunan sis farlarını başka bir model sis farı aldığım için sizlerin beğenisine sunuyorum,
Sis Farının Markası mstTECH
Sis farı 6 Adet 1 W lık Beyaz Power LED içermektedir,
Ürün kodu: LFP006Y1
LED Gücü: 1 W
LED Sayısı: 6 Adet
LED Rengi: Beyaz(~5600 )
LED Işık Akısı: 100-112 Lümen
Toplam Işık Akısı: 600-672 Lümen
Lens Açısı: 50 Derece
Kasa Rengi: Siyah
Kasa Ölçüleri:79x79x52 mm
İzolasyon Sınıfı: IP66
Çalışma Gerilimi: 12-14 Volt
Çalışma Akımı: 0,70 Amper
Çalışma Gücü: 8,4W-9,8W
Akım Sınırlama Ünitesi: LED Far Kasası İçerisinde
Kasası blok alüminyumdan içi oyularak üretilmiş olup ek yeri yoktur.
Alüminyumdan üretildiği için kesinlikle paslanmaz.
Elektro Statik Toz Boya ile boyanmıştır. Bazı ürünlerde boya kullanılmayıp siyah eloksal kaplama yapılmıştır. Her iki yöntem de darbelere ve dış ortam koşullarına dayanıklıdır.
Camı 10mm kalınlığında şeffaf akriliktir (Kırılmaz)
Camın sabitlenmesinde ve kablo geçiş kanalında kullanılan silikon otomotiv sanayinde kullanılan bir slikondur.
Ayağı 3mm kalınlığındaki paslanmaz çelik (Bazı modellerde alüminyum) levhanın lazer ile kesilmesi sonrasında bükülerek üretilmiştir.
Montaj için kullanılan vida ve pullar paslanmaz çelik olup gövde rengine uyum sağlaması amacıyla siyah olanlar kimyasal yolla karartılmıştır. Siyah dışındaki renklerde, kasa rengi ile aynı renk boyanmaktadır.
12Volt ile çalışacak şekilde tasarlanmıştır.
Bu modelde CLU (Akım sınırlama ünitesi) led far kasasının içindedir.
Böylece hem motosiklet üzerinde fazladan bir cihaz kullanılmasının önüne geçilmiş hem de elektrik bağlantısı kolaylaştırılmıştır.
Ayrıca ürün ile birlikte Panjuru da verilecektir. Panjur Ürüne sabitlenmiştir.
Ürün koduNJ006Y1 B
Bu ürün istendiğinde takılıp sökülebilen bir ürün değildir.
led far modeli için tasarlanmıştır.
Delrin'den üretilmiştir.
Delrin Nedir: Teknik uygulamalarda sıkca kullanılan bir termoplastik. metallerden sert, dayanıklı ve elastiktir, ayrıca bu özelliklerini nemli ortamda ve geniş bir sıcaklık aralığında korurlar. yorulmaya ve değişken sıcaklığa dayanıklıdır.
LED fara kattığı estetik görüntünün yanısıra kasaya silikonla sabitlendiği için yalıtım açısından bir kat daha güçlenmesini sağlar.
Bir başka faydası ise sürüş sırasında cama (Pleksiglas) çarpabilecek taş parçalarından camın kenarlarını korumaktır.
Sis farların durumları gayet iyidir ve çok mükemmel ışık vermektedir.
---------- Mesajlar birleştirildi - 17:50 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:16 ----------
Honda CBF 1000 2012 Model Arka Çamurluk;
150TL
Yavuz TAHMAZ:0535 399 82 31
Honda CBF 1000 Arka Çamurluk
Honda CBF 1000 Ön Çamurluk Uzatma
57 TL
Tolga Sarıışık-0541 504 64 80
---------- Mesajlar birleştirildi - 07:16 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:55 ----------
CBF 1000 ön Çamurluk Uzatma Montaj Resimleri;
Merhaba Mehmet Enis
Öncelikle bu başlık için gösterdiğiniz gayret için size ve diğer arkadaşlara teşekkürler.
2005 yılından beri M.T. üyesiyim. 2006 yılından beri de CBF serisi motosikletler kullanıyorum. 4. CBF'm en son aldığım 2011 model CBF 1000 FA (21.000 km.de) Lakin bu kadar zamandır da bu başlıktan haberim yoktu.
CBF 1000'im için Bazı konularda çözüm bulamadım.
Geçenlerde Acerbis'in beğendiğim bir modelini (Vision) getirttim ama ne yaptıysam oturtamadım. Motosikletimde tur camı mevcut. Lakin camdan önce aynalara değdi zaten. Ayrıca gidon yükseltme ve yakınlaştırma da var.
Yine Acerbis'in X-Tarmac ve Dual Road modellerini de mercek altına almıştım ama Vision'da hüsran yaşayınca diğerlerini getirtmeye teşebbüs bile etmedim.
Siz elcik korumaları takarken extra neler yaptınız ?
Ayrıca arka çamurluk ve ön çamurluk uzatma konusu var. Verdiğiniz telefonlardan ulaşıp siparişi vereceğiz sanırım. Öğrenmek istediğim şey, kalitesi. Eski 1000'ime 6 yıl önce getirtmiştim. Fiberglass'tı sanırım. Dökümünde hatalar vardı. Gördüğüm kadarıyla sizin fotografını koyduğunuz ürün oldukça şık ve kaliteli duruyor.
Gidon yükseltme konusundaki fikrinize birebir katılıyorum. Gidon yükseltmeden sonra motosiklet kendini Enduro zannetmeye başladı.
İşte benim Efe...
EN YAKIN YOL,BİLDİĞİN YOLDUR.
Üstat teşekkür ederim,
Ben elcik koruma işini halettim eski motorumda ki elcik korumayı söküp buna taktık biraz uğraşla otutturduk,zor oturmasının sebebi cbf 1000 gidonu biraz bisiklet gidonunu hatırlatıyor ama bir önceki sayfada resimlerde var detaylı inceleyebilirsiniz Maşallah taş gibi oldu.Bu arada bu elcik korumaları 120TL gibi fiyata bahçelievlerden almıştım.Elcik korumaları otutrurken gidonun arka tarafına gelen kısmı biraz eğip büktük tam oturdu ve cama ve grenaja tam sol veya sağ dönüşte değmiyor onunda bilgisini vereyim,
İsterseniz elcik korumanın resimlerini çok daha detaylı sizinle paylaşırım.
Ön çamurluğu dün itibariyle çekomastikle yapıştırdım resmen taş gibi oldu hatta biraz sağa sola bulaştırmıştım çekomastik kuruduktan sonra bulaşan yerleri falçata vasıtasıyla temizledim.Hiç bir iz kalmadı
Arka çamurluğu daha çamurda yağmurda kullanma fırsatım olmadı ama motora ayrı bir tarz kattığına emin olabilirsiniz çünkü yarım çamurluk daha bir spor görüntü verdi,şunu da belirteyim kalıp tam oturuyor eski zincir muhafazısını çıkartıp bunu direkt otutturuyorsunuz,artı ön çamurluk ptt kargo ile kapıda ödeme 57 TL arka çamurluk 150TL toplam 207 TL ye mâl oldu.
Bu fiyatlara bırakın ön çamurluk arka çamurluk bulmak bir hayal.
Ürünler oldukça sağlam hani araya taş veya yabancı bir cisim girse sıkıntı olmaz o konuda da içiniz rahat olsun.
Ben arka ve ön çamurlukları beyaz renge boyatmadım bu şekil daha çok hoşuma gitti.Siyah ve beyazın asaleti
Sizin motorunuza da Kocaman bir MAŞALLAH ,Allah kazasız belasız sürmeyi nasip etsin
---------- Mesajlar birleştirildi - 08:06 ---------- bir önceki mesaj zamanı 07:27 ----------
Bu resimlerde yapıştırdıktan ve yapıştırma esnasında sağa sola bulaşan(Benim hatam ) çekomastiği temizledikten sonra çektim;.
İnşallah alacak arkadaşlara faydası olur,
Detaylı cevap için çok teşekkürler Mehmet Enis.
Bir önceki sayfada elcik korumaları gördüm. Gerçekten taş gibi duruyorlar. (Elcik koruma isteğim yeniden depreşti.)
Bundan yola çıkarak biraz kesme biçme, biraz itip çekmeyle hallederim diye düşünmeye başladım. Teşekkürler.
Çamurlukları boyatmayı ben de düşünmüyorum. Eski 1000'imde de boyatmamıştım. Ve fakat beyazda gerçekten çok şık durmuş. (Bu arada Siyah-Beyaz'ın asaletine inananlardanım. )
Çamurluklar için verdiğin telefon numaralarını hemen arıyorum. Bunun için ayrıca teşekkürler.
---------- Mesajlar birleştirildi - 14:09 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:24 ----------
Yavuz Tahmaz Bey'den arka çamurluk, Tolga Sarıışık Bey'den ön çamurluk uzatma siparişlerini vermiş bulunmaktayım.
Hadi hayırlısı olsun İnşallah , Yüce Rabbim daha iyilerini sizlere nasip etsin,
Ben birde elcik koruma konusunda çok hassasım Yamaha dan söküp buna taktım sanki elcik koruma yokken elimi veya parmaklarımı devamlı bir yere çarpacakmışım gibi hissediyorum,
Elcik Koruma şart (Eğitim şart gibi oldu )
---------- Mesajlar birleştirildi - 19:22 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:04 ----------
Üstat Ön çamurluk uzatmayı monte ederken muhakkak çamurluğu yerinden çıkart,
iyice sıcak su ile yıka kir pas zift falan kalmasın üzerinde,
sonrasında ise tam oturtturmak biraz ustalık ve iki kişi olmanız gerekiyor çünkü çift taraflı bantlar direkt grenajı tutuyor ilk oturtturmada çekomastiği de bulaştırmamak lazım ama
(bulaşırsa da dert etme hocam kuruyunca falçata ile fazlalıkları kesip atabilirsiniz, eğer çekomastik grenajın üstüne bulaşırsa yine kuruduktan sonra silgi veya ıslak bir bezle ovarak çıkıyor)
bir iki denemeden sonra oluyor, hatta grenaj biraz kanırtılırsa daha rahat oturuyor, yani takarken grenajı kanırtılıp yanlara doğru açıp uzatma aparatını da tam o esnada oturtturmak lazım.
İst.bi yerden Eylül ayında(internet üzerinden görüp sipariş vermiştim) arka çamurluk siparişi verdim,çamurluk geldi ama oturtabilene aşkolsun,hıyarlar yan bağlantısını yani sağ tarafdaki bağlantı kavisini dokmemişler işte öyle garip bişey geldi 90 tl de para vermiştim,neyse sanayide bi şekilde ilavelerle yerine taktım,idare ediyor ama yukardaki çamurluk çok hoşuma gitti..ön çamurluk uzatmasınıda mondialin plastik çamurluk uzatmasını keserek monte ettik inanılmaz güzel oldu fırsatını bulursam fotolarını buraya atarım..
Valla mondial çamurluk uzatmasını bende merak ettim resim paylaşırsanız çok güzel olur,bu çamurluk uzatmadan daha da mı uzun acaba bir de benim yaptığım gibi üzerine metre koyup resim çekerseniz ölçülerini de biliriz
ilgilnirsen benim yavru da satılık
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-honda-kiz-gibi-honda-cbf-1000-fazer-delici-200674060/detay/
Şu an bu konu içerisinde 4 kullanıcı var. (0 üye ve 4 misafir)