Honda CBF 1000 ve Diğer Modellerin Kullanım Kitapçıkları Türkçe
http://honda.com.tr/satis-sonrasi/kullanim-kitapciklari
---------- Mesajlar birleştirildi - 22:00 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:45 ----------
üstat Bende motoru yeni aldım, İzmir den İstanbul a ortalama 800KM yol yaparak geldim,
Benim bir önceki motorum Yamaha XJ6 Diversion 600cc İdi,
Yamaha ile Honda Arasında Hem cc farkı hem de konfor olarak çok fark var, Bir kere CBF 1000 Rahat bir motor selesi insanın kalçasını ağrıtmıyor ki bende basur ve fistül ameliyatı olmama rağmen kalçamda 800KM boyunca hiç bir şekilde ağrı hissetmedim,bu konuda Yamaha xj6 ya göre bir hayli önde, Yamaha da bu şekilde uzun yol yapamazsınız kalçanıza ağrı girer.
Gidonu biraz alçak geldi neden derseniz benim bir önceki Yamaha da 2,5 cm gidon yükseltme ve yakınlaştırma aparatı kullanıyordum eğer ki kullanmasaydım CBF 1000 gidonu Yamaha ya göre daha yüksek ki zaten buna da gidon yükseltme takmayı düşünüyorum.
Ayrıca gidonu Yamaha nın gidonuna göre daha dar bunun olumlu yönleri de var olumsuz yönleri de var dönüşlerde tur kısa kalıyor ama şehir içinde kıvrak olmasını sağlıyor.
Selesi 3 kademe aşağı yukarı ayarlanabiliyor ben aldığımda en yüksekteydi ayaklarım yere parmak ucuyla değiyordu , aldıktan sonra en aşağı pozisyona getirdim ayaklarım tam basmaya başladı boyum 1,75.
Oturuş pozisyonu rahat dik oturuyorsunuz,
Camı aşağı yukarı ayarlanıyor benim motorumda Givi Tur camı var En yukarıda müthiş bir şekilde yağmuru ve rüzgarı kesiyor. Ama kirlenirse üstünden bakmak veya aşağı indirmek zorunda kalıyorsunuz.
Performansı çok güzel gaz tepkilerine anında cevap veriyor ben 1.viteste çok rahat 90-110 Km/s,2.Vites te 160 Km/s hızlara kadar zorlanmadan ve bağırmadan çıkabiliyor, Motoru çok güçlü olduğu için vites değiştirmeye pek ihtiyacınız kalmıyor 1. ve 2.viteste kısa ve orta mesafeleri daha yukarı viteslere çıkmadan gidebiliyorsunuz.
Bunun haricinde lastik boyları arka 160 ön 120 olması şehir içinde kıvrak olmasını sağlıyor ben eski fazer 6 kullanıcısı olduğum için fazer da arka 180 idi şehir içinde manevrada zorluk çekiyordum ki Yamaha xj6 ve Cbf1000 lastikleri aynı olması benim için bir artı oldu.
Motorda maalesef hararet göstergesi yok yani ısındığını sesi haricinde anlayamıyorsunuz ve dur kalk trafikte sıkıntı yaşanabilir.
Onun haricinde motorun duruşu gidişi çok güzel kesinlikle tavsiye ederim.
Artı vfr 800 2 Silindir makine bu 4 silindir, 4 silindirin avantajını uzun yolda çok rahat göreceksiniz.
Benim görüşlerim bu yönde diğer arkadaşlar motor hakkında ne düşünürler bilemiyorum ama 3 aşağı 5 yukarı benim düşüncelerim ile aynı olacaktır.