Selamlar,
2009 modelde orjinal on cam yuksekligini degistiren oldu mu? Dikkate deger bir etkisi olacaksa ben de biraz yukseltmek isterim fakat fazla bir degisiklik olmayacaksa hic kurcalayip cizmenin anlami yok.
Selamlar,
2009 modelde orjinal on cam yuksekligini degistiren oldu mu? Dikkate deger bir etkisi olacaksa ben de biraz yukseltmek isterim fakat fazla bir degisiklik olmayacaksa hic kurcalayip cizmenin anlami yok.
Arkadaslar merhaba.
Bayramın 4. gunu ufak bir gezi yapayım dedim
istanbul-mudanya-trilye-bursa-gemlik-yalova ve ist yaptım
eglenceli bir gezi oldu
hava mukemmeldi
yol sartlarına baglı olarak genelde 70-150 km surat aralıgında kullandım
5.4 ortalama yakaladım artçıyla
beklediğimden güzel yaktı guc heran elimizde ve bu yakıt super.
arkadaslar merhaba bende 2007 cbf1000 aldım 1 ay once.benım ufak bı sorunum var hıcbısey bulamıyorum yanı ne uzun cam ne eegsoz yada baska bı aksesuar bıldıgınız tanıdıgınız yerler varsa yonlendırebılırsenız cok sevınırım
S.a.
Adana dan selamlar...
şu ilandaki motor sahibi burardan mı acaba.bende 600f mi satıp bunu veya başka bir cbf 1000 düşünüyorum ama,sonradan pişman olurmuyum diyorum bazen.ama yinede cbf 1000 alma hissi ağır basıyor.
bu motorun sahibi buralardan ise daha iyi olurdu en azından tanınan bir motor olurdu diye sormak istedim..
http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...79550586/detay
Arkadaslar tekrar merhaba..
cbf e doyamadıgım için surekli yollardayım
gecen persembe sabah saat 9 da yola cıkmaya karar verdik ufak bi gezi yapalım dedik
guzergah söyle idi
istanbul-ankara-adana-gaziantep-urfa-malatya-sivas-istanbul
saat 8 de yola cıktık benzinciye geldik depoları doldurduk.
bu arada 2 arkadas gidiyoruz cbf 1000 ve fz8
bercestede ilk mola
ankarada ilk mola arkadas ugraması
fakat guzergah degişti olaylardan oturu rota bodrum oldu
yolda denizlide mola verdik aksam 9 olmustu
sabah yola cıktık tekrar 9 gibi guzel bir kahvaltı arkasına
bu arada denizli bodrum arası yol muhtesemm
virajlar harika cam ormanları arasında yol alıyorsunuz
bodruma vardık hava superdi fakat sezon bitmiş yas ortalaması 70 civarı
bodrum biraz daha kalabalıktı ancak ordada sezon bitmiş
pazar sabahı yola çıktık saat 9 civarında
hava güzeldi izmire yaklaşırken biraz kapadı
bursayı gecerken hafif yagmur çiseledi ama bişi yoktu fazla
sorunsuz geziyi tamamladık totalde 1840 km yol yapmışız
averaj olarak 1 lt ile 16.6 km
hem toplamda hemde parca parca olarak yaklasık 6 lt yakmış 100 km de
ki super rakam ortalama hızımızın 140-190 km oldugunu dusunursek
gezi baya yuksek suratli bir geziydi yol şartlarından dolayı cunku yol harikaydı
akşam saat 6.45 te eve vardım
herkese kazasız surusler
2011 model CBF1000
249Km de kesici var bu modellerde doğrumu.
Gösterge ayarlarından yakıt tüketimini lt/100 km ORTALAMA yı gösterecek şekilde ayarlayabilirsiniz. Şu anki konum 1 litre ile yapılan mesafeyi gösteriyor . Güzel gezi olmuş, tebrik ederim.
arkadaşlar merhaba...daha önce sordum ama cevap veren olmadı.
ankarada servislerden hangisini önerirsiniz?
[COLOR="Silver"]
kardeşim merhaba cvp biraz geç ama olsun bende senin gibi ikilemde kaldığım çok oldu alsammı almasmmı diye ama şuan için hiç pişman değilim ss ve f makina hiç kullanmadım nasıldır bilmiyorum ama cbf 1000 bi harika kesinlikle tavsiye ederim.
---------- Mesajlar birleştirildi - 12:29 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:25 ----------
ustam hayırlı olsun kazasız belasız bin inşallah.bizim motorların aksesuarı pek yok galiba tur camı için feyizoğlu var oraya bakabilirsin.eksoz içinde kadıköyde stadın karşında motorcular var ya mototal yada mototaş dı tam hatırlamıyorum ama benim motorun eski sahibi ordan SBKnın eksozunu almış takmış bende sökmedim güzelde sesi var kullanıyorum oralara bi bak.ufak tefek şeyleride ebaydan filan bulabilirsin diye düşünüyorum.kal sağlıcakla.
---------- Mesajlar birleştirildi - 12:35 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:29 ----------
merhaba.bi arkadaşımda 2008 model var orjinal camını söküp Givinin tur camını taktı gayette memnundu.yükseltme mevzusunu pek bilmiyorum ama başka bi cbf 1000 kullanan arkdaşım motoru aldığında vardı ondanda bi şikayet duymadım uzun yolda işe yaradığını filan söylüyordu.tabi yine tercih sizin.
live to ride...ride to live...
Değerli arkadaşlar bende 2012 model 17.000 Km CBF1000 FA ile aramıza katılmış bulunmaktayım.
Herkese Merhaba
Hayırlı olsun kardeşim.kazasız belasız.yavrucağı karın altında nasıl bıraktın? ben sırf kapalıda dursun diye motorumdan 50km uzaktayım
live to ride...ride to live...
Valla Ben Motoru 05.01.2015 tarihind0e İzmir den İstanbul a sürerek getirdim bu resimde görünen kar benim üstümdeydi
Yolda polisler çevirdi daha fazla gidemeyeceğimi söylediler o yüzden dinlenme tesisinde zorunlu konaklama yaptım. Bu resimde ertesi sabah yola çıkmadan evvel çekildi ve o esnada kar yağıyordu ve en güzeli bütün gece kar altında olmasına rağmen sabah tek marşlar çalıştı.
Yalnız ist.dönünce heryerini wd40 ladım motor kendine geldi.
---------- Mesajlar birleştirildi - 20:10 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:01 ----------
Bu fotoğraf da yolda çekildi,06.01.2015
Bu da Dün Çekildi yıkandı paklandı temizlendi :-) 13.01.2015
hayırlı uğurlu olsun değerli forumdaşım,Allahım kazasız belasız binmek nasip etsin,yol arkadaşınla mutlu olacağına inancım tam.
06 EB 8036
09 R 5520
hayırlı olsun allah kaza bela vermesin.vfr800 motorumdan sonra nasipse yaza dogru bir yol arkadası daha arıyorum kendime.vfr800 çok güzel motor hiçbir sıkıntım olmadı cok memnun kaldım hem konfor hem teknoloji hemde görüntü olarak beni ziyadesiyle memnun eden bir motor oldu.yeni motorumda ise biraz değişiklik olsun istedim ve ducati multistrada 1200s düşündüm.ama hem fiyatının yüksek olması hemde ducatinin bakım maliyetleri biraz gözümü korkutuyor.onun haricinde cbf1000 baktım şekli fln güzel ama hiç kullanmadım ve vfr800 den sonra nasıl bir keyif alırım bilmiyorum.genelde uzun turlara cıkıyorum eşimle geziyorum.vfr de cok rahat ve yakıtı düşük bir motordu ama cbf de onu aratmaz sanırım.bu vesile ile sizden yol tecrübelerinizi yakıtını vs vs cevapları bekliyorum.vereceğiniz bilgiler için şimdiden tşk eder yeni dostunuzla güzel bir yıl ve yıllar dilerim...
Honda CBF 1000 ve Diğer Modellerin Kullanım Kitapçıkları Türkçe
http://honda.com.tr/satis-sonrasi/kullanim-kitapciklari
---------- Mesajlar birleştirildi - 22:00 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:45 ----------
üstat Bende motoru yeni aldım, İzmir den İstanbul a ortalama 800KM yol yaparak geldim,
Benim bir önceki motorum Yamaha XJ6 Diversion 600cc İdi,
Yamaha ile Honda Arasında Hem cc farkı hem de konfor olarak çok fark var, Bir kere CBF 1000 Rahat bir motor selesi insanın kalçasını ağrıtmıyor ki bende basur ve fistül ameliyatı olmama rağmen kalçamda 800KM boyunca hiç bir şekilde ağrı hissetmedim,bu konuda Yamaha xj6 ya göre bir hayli önde, Yamaha da bu şekilde uzun yol yapamazsınız kalçanıza ağrı girer.
Gidonu biraz alçak geldi neden derseniz benim bir önceki Yamaha da 2,5 cm gidon yükseltme ve yakınlaştırma aparatı kullanıyordum eğer ki kullanmasaydım CBF 1000 gidonu Yamaha ya göre daha yüksek ki zaten buna da gidon yükseltme takmayı düşünüyorum.
Ayrıca gidonu Yamaha nın gidonuna göre daha dar bunun olumlu yönleri de var olumsuz yönleri de var dönüşlerde tur kısa kalıyor ama şehir içinde kıvrak olmasını sağlıyor.
Selesi 3 kademe aşağı yukarı ayarlanabiliyor ben aldığımda en yüksekteydi ayaklarım yere parmak ucuyla değiyordu , aldıktan sonra en aşağı pozisyona getirdim ayaklarım tam basmaya başladı boyum 1,75.
Oturuş pozisyonu rahat dik oturuyorsunuz,
Camı aşağı yukarı ayarlanıyor benim motorumda Givi Tur camı var En yukarıda müthiş bir şekilde yağmuru ve rüzgarı kesiyor. Ama kirlenirse üstünden bakmak veya aşağı indirmek zorunda kalıyorsunuz.
Performansı çok güzel gaz tepkilerine anında cevap veriyor ben 1.viteste çok rahat 90-110 Km/s,2.Vites te 160 Km/s hızlara kadar zorlanmadan ve bağırmadan çıkabiliyor, Motoru çok güçlü olduğu için vites değiştirmeye pek ihtiyacınız kalmıyor 1. ve 2.viteste kısa ve orta mesafeleri daha yukarı viteslere çıkmadan gidebiliyorsunuz.
Bunun haricinde lastik boyları arka 160 ön 120 olması şehir içinde kıvrak olmasını sağlıyor ben eski fazer 6 kullanıcısı olduğum için fazer da arka 180 idi şehir içinde manevrada zorluk çekiyordum ki Yamaha xj6 ve Cbf1000 lastikleri aynı olması benim için bir artı oldu.
Motorda maalesef hararet göstergesi yok yani ısındığını sesi haricinde anlayamıyorsunuz ve dur kalk trafikte sıkıntı yaşanabilir.
Onun haricinde motorun duruşu gidişi çok güzel kesinlikle tavsiye ederim.
Artı vfr 800 2 Silindir makine bu 4 silindir, 4 silindirin avantajını uzun yolda çok rahat göreceksiniz.
Benim görüşlerim bu yönde diğer arkadaşlar motor hakkında ne düşünürler bilemiyorum ama 3 aşağı 5 yukarı benim düşüncelerim ile aynı olacaktır.
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)