Arkadaşlar motor yağı olarak hangi marka yağ kullanıyorsunuz?
Neyi önerirsiniz?
Birde; Orjinal yağ filtresimi? K&N yağ filtresimi? Arada ki farkı bilen duyan?
Dostum hayırlı olsun yeni motorun. Evet bir bujiye her bakımda 100 tl vereceksin. Metehan' a da bir seferlik 100 tl vereceksin sanıyorum. Yoksa susmaz yeminle. http://www.motosiklet.net/forum/konu...miyorum-2.html
arkadaslar size bir sorum olacak. cbf 1000 2012 model 20000 km de. 20 km gittikten sonra fan hemen devreye giriyor. cabuk ısınıyor gibi geliyor bana. bu normal mi yoksa sıradısı bir durum mu? hararet ısıgı yanmıyor ama fanın hemen devreye girmesi beni rahatsız etti sanki o yuzden sormak istedim baskalarında da oluyor mu? su seviyem normal yag seviyem biraz düsük gibi onu da bugun degistircem cevaplarınızı bekliyorum
beyler selam,
Bir aksilik olmazsa su motoru alacagim.
http://home.mobile.de/DEBUS-MOTORSPORT#des_195145498
Almanya"ya yeni geldim sayilir. Burada servis, bakim fiyatlari yuksekmis. Motorun 10000 bakimi da yaklasmis. Bu bakimda neler yapiliyor?
bu buji işi canımı sıktı valla...pavyon hesabı gibi...
konuyu biraz geç gördüm metehan işini takip etmişsinizdir herhalde olaylar olaylar
bu arada anahtarı kopyalatmak istiyorum. boş anahtar aldım fakat kopyalama imkanı olan her yer yapabilir mi acaba...e bayden ucuza aldığım boş anahtar içinde boş kodsuz çiple gelmiştir herhalde değil mi?
Bu motorun ikinci eli de piyasadan çekilen xl 700 transalpde, varaderoda , shadowda olduğu gibi abuklaşmış saçma sapan fiyatlar.
Herkese selam,
Yeni ceket almayi dusunuyordum. Kullandiginiz ceketten memnunsaniz marka model belirtebilir misiniz?
bujinin pahalı olma sebebi lazer iridyum buji olmasından kaynaklanıyor
bizim 2001-2006 model 600f'lerde de durum aynı normal buji uyanlar var ama km olarak 3te1i kadar dayanabiliyor daha çabuk eskiyor ve birazda olsa yakıtta fark ediyor sanırım özellikle performans kullanımlarında
Hayat çok küçük bir olasılık ile gerçektir...
Bunu size kanıtlayabilirim !
Arkadaşlar merhaba,
Bayramda eşimle beraber geziye gideceğiz. Yan çantalar ve topcase dolu olacak, malum bir de artçı.
Sorum şu ki, bu durumda amortisör ön yükleme ayarını değiştirmem gerekir mi ?
(şu ana kadar çantasız sadece artçıyla kullanıp bir problem yaşamadım)
Kimilerinin terapiye ihtiyacı olabilir, benimse motorsikletim var..
Ben artçılı ve yüklü halde çıkacağım zaman bir kademe sertleştirdim yoksa çok lömbür lömbür gidiyo. Artçısızda virajlarda daha rahat dönüş sağlıyor sonra değiştirmedim.
---------- Mesajlar birleştirildi - 23:23 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:17 ----------
yazın illaki fan açar 20 km cok bile. üç beş dakika trafikte kalsam hemen çalışıyor. sonra bacaklara gelen sıcak havanın bunaltıcı etkisi tarifsiz
2013 ve 15.000 km de sadece 3 lü çantası var.26.000 TL :( öpüldüm galiba. ;)
Merhaba arkadaşlar.
Kısa süre içinde benimde CBF 1000 sahibi olma ihtimalim var,
Bi süredir arayış içindeyim ve kafamda bazı araçları belirledim,
Fakat dikkat ettim de, belirlediğim araçların hepsi aynı renk ve plakalı biribirine çok yakın..
Buyrun ilanları sizde inceleyin..
2007 Model
41 UB 359 Plakalı.
Yeşil renk.
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-honda-temiz-sifir-lastikli-cantali-cbf-1000-166984482/detay
2006 Model
41 UB 358 Plakalı.
Yeşil renk.
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-honda-ilk-ruhsat-sahibinden-cbf-1000-abs-kazasiz-masrafsiz-171382497/detay
2007 Model.
41 UB 363 Plakalı.
Yeşil renk
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-honda-temiz-sifir-lastikli-cantali-cbf-1000-166984482/detay
Size danışmak istediğim konu şu ;
Modeller aynı, renkler aynı, plakalar biribine çok yakın,
Sizce bu kadar tesadüf üst üste gelebilirmi?
CBF 1000 Kullanıcıları olarak muhakkak motorlarinizi almadan önce araştırmalar yapmışsınızdır.
Bu motorlarla ilgili herhangi bi vukuat duydunuzmu?
Ben biraz kıllandım da..
Genelde kiralama işi veya ticari maksatla alinan motorların plakalari seri olur. Kocaeli plaka olması ise turkiyenin en zengin ve en büyük şirketleri genelde kocaelinde olur. Gerçi bu kadar üst düzey bir motosikletin ne maksatla kullanıldığı çok çok önemli değil. Yani öyle düşme kalkma ile kolay zarar gorecek bir motor değil. Motor bloğunu ise tartışacak veya elestirecek kadar seviyemiz, akademik düzeyde değil. Saffet Üçüncü nün bir makalesi varsa okunmalı. Şimdi özet olarak ikinci el alınacak bir bmw 728 düşünelim. Bu arabayı eski sahibi kötü ve bakımsız kullanmaz diye düşünürüz. Iste bu seviyede bir motosiklet için de ayni zan ile hareket edebiliriz. Bu motor 2007 de 30 bin lira civarindaydı. Bu kadar parayı veripte sorumsuz kullanan biri olmamıştır diye kanaat etmek lazım. Iyimserlikten zarar gelmez.
Arkadaşlar 24 bin bakımı Esengül'de 760 liracık tuttu
Başka servislerde bakım yaptıran arkadaşlar, değişen parçalar ve ücretler yakın mıdır ?
Kimilerinin terapiye ihtiyacı olabilir, benimse motorsikletim var..
Arkadaşlar,
Benim mesajımla ilgili ''Mikuni'' arkadaş dışında görüş beyan edecek kimse yokmu?
1.Küçük bir araştırma yapabilirseniz google de 2006 model ub 358 plakalı motor sahibinin bir bayan olduğunu ve honda şirketi ile iş bağlantılı olduğunu bulabilirsiniz üstelik sanki bu makina için yan yapmayacak bir insana benzeyen bir kimlik tanımı var.
2.İzmir deki motor tahminim ikinci sahibi ve bu kişinin aldığı kişide honda bağlantılı olma olasılığı yüksek kaç yılında aldığı konusunda bilgi alırsanız sanırım daha önceki bakımları hakkında honda çalışanındaki bakımları konusunda tereddüt etmeden alınabilir.
3. motor linki karışmış sanırım ben 3. göremedim. ama 363 plakayı da merak ettim.
3 motor u da buldum muhtemelen bu kişide 2 veya 3 sahibi honda şirket içinde satış ile ucuza sattığı makinaların piyasaya giren maknalar tahminen.
Sonuç olarak düşüncem:
Az bir pazarlık ile çiğdem hanımın yani istanbul üsküdardaki motosiklet alınır model yılı düşük demezseniz.
Satıcı kimliği linkedin ve face de mevcut.
Ayrıca diğer istanbuldaki yasin elmacının makinasına bakılabilir ilk sahibi ise kesinlikle alınabilir.
NOT çiğdem hanım makinanın ilk sahibi büyük bir + alır.
Şu an bu konu içerisinde 8 kullanıcı var. (0 üye ve 8 misafir)