Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax
22. sayfa BirinciBirinci ... 12202122232432 ... SonuncuSonuncu

Honda CBF 1000 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    REKLAM ALANI
  1. #421

    Üyelik
    16 Mart 2012
    Şehir
    istanbul-göztepe
    Motosikleti
    CBF1000F & CRF250L
    ben de cbf600 de yuksek devir ile gitmekten rahatsızdım. Şu an yeni kasa 1000 var, 6.vites 5500 devir civarı 150 ile gidiliyor. 5500 de biraz titreşim var, koruma demirinin de etkisi sanırım. Yeni kasada ayarlanabilen cam çok kullanışlı birşey. Tur camı takıp tamamen yukarı kaldırdıgınızda neredeyse yagmurdan bile etkilenmiyorsunuz, uzun yolda bir kez yagmura yakalanmıştım. Onun dışında eski kasada ön amortisor ayarı yok, gerçi bunda var ama hiç değiştirmedim.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #422
    muzaffer1968 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Nisan 2008
    Şehir
    Adana
    Motosikleti
    2010 CBF1000F
    benim bildiğim tüm japon motosiklerde ön amortisör ayarı vardır ama sürüş dengesini bozmasın diye o ayarlarla oynanmaz

  3. #423
    Gökhan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Haziran 2006
    Şehir
    Rize
    Motosikleti
    F 650 GS
    Arkadaşlar bilgilendirme için çok tşk.

    Alıntı muzaffer1968 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    benim bildiğim tüm japon motosiklerde ön amortisör ayarı vardır ama sürüş dengesini bozmasın diye o ayarlarla oynanmaz
    Yoo hepsinde yok en basiti 2001 model 1200s de vardı ama şuanki 2001 model 600s'imde yok. He şuda var fabrika ister ayarlı olsun isterse ayarsız süspansiyon sertligini motosikletin kullanım amacına göre optimum düzeyde yapıyor. Touringler için konuşacak olursak motosikletle piste girmek veya offroad yapmak gibi bir düşüncemiz yoksa pek süspansiyon ayarlarıyla oynamak gerekmez.

  4. #424
    muzaffer1968 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Nisan 2008
    Şehir
    Adana
    Motosikleti
    2010 CBF1000F
    Alıntı Gökhan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar bilgilendirme için çok tşk.



    Yoo hepsinde yok en basiti 2001 model 1200s de vardı ama şuanki 2001 model 600s'imde yok. He şuda var fabrika ister ayarlı olsun isterse ayarsız süspansiyon sertligini motosikletin kullanım amacına göre optimum düzeyde yapıyor. Touringler için konuşacak olursak motosikletle piste girmek veya offroad yapmak gibi bir düşüncemiz yoksa pek süspansiyon ayarlarıyla oynamak gerekmez.
    Ön amortisör ayarı sadece vidayla ayarlanmıyorki, içerisine konular yağın kalınlığı ilede sertlık veya yumşaklık ayarı yapılabiliyor
    Denildiği kadar okumayan bir toplum değiliz. ErkekIer bildiğini okuyor, kadınlar da canına okuyor

  5. #425

    Üyelik
    16 Mart 2012
    Şehir
    istanbul-göztepe
    Motosikleti
    CBF1000F & CRF250L
    Alıntı muzaffer1968 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    benim bildiğim tüm japon motosiklerde ön amortisör ayarı vardır ama sürüş dengesini bozmasın diye o ayarlarla oynanmaz
    benim 8 ay bindiğim eski kasa cbf1000 de ön amortisör ayarı yoktu

  6. #426
    inzell - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Ekim 2010
    Bu arada sabit 90km/s ile turcamı+artçılı+üçlü çanta şeklindeyken yakıtı 4.1 litreye kadar düşürebildim.
    Eski kasa da bakımlıysa bu değerlere yaklaşabilir diye sanıyorum.
    wolrath bunu beğendi.

  7. #427
    muzaffer1968 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Nisan 2008
    Şehir
    Adana
    Motosikleti
    2010 CBF1000F
    Alıntı inzell adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bu arada sabit 90km/s ile turcamı+artçılı+üçlü çanta şeklindeyken yakıtı 4.1 litreye kadar düşürebildim.
    Eski kasa da bakımlıysa bu değerlere yaklaşabilir diye sanıyorum.
    Seni tebrik ediyorum o dediğini bir yapabilsem sabit hız "90km/s"
    Denildiği kadar okumayan bir toplum değiliz. ErkekIer bildiğini okuyor, kadınlar da canına okuyor

  8. #428
    inzell - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Ekim 2010
    Sollama durumlarında kendini kaybediyorsun genelde. O zamanda 4.5'in altına düşemiyorsun. Şimdiye kadar 55 kere test etmişim yakıt sarfiyatını. Yakıt artıyorsa motorun bi sıkıntısı olduğunu gösterdiğinden hemde onu takip etmiş oluyorum.

  9. #429
    muzaffer1968 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Nisan 2008
    Şehir
    Adana
    Motosikleti
    2010 CBF1000F
    Merhaba...

    james Bond un çekildiği filmdeki Tren köprüsü

    wolrath bunu beğendi.

  10. #430
    zalim17 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Ocak 2011
    Şehir
    Çanakkale
    Motosikleti
    660 tenere
    120-140 km, 100-120 den daha az yakıyor ben ona kefilim, ilk kasada ön ayar yok yenisini bilmiyorum, keçe patlarsa çatal yağını 15 no koyup sertleştirme denemem olacak

  11. #431
    muzaffer1968 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Nisan 2008
    Şehir
    Adana
    Motosikleti
    2010 CBF1000F
    Dünkü gezimizdeki yakıt miktarım, normal kullanım ortalama hızımız 110 km/h

    inzell bunu beğendi.

  12. #432
    inzell - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Ekim 2010
    İşte budur.

  13. #433
    ozeronder - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Temmuz 2007
    Şehir
    Samsun
    Motosikleti
    CBF 1000 BEYAZ+ Kymco Super 8
    Ben İki haftadır 350-400 km kısa turlar yapıyorum.. ilk hafta 70tl ile 340 km ikinci hafta 80tl ile 420 yol yaptım fazla abartmazsanız üzmüyor.(1lt benzin 4.75 tl)
    muzaffer1968 bunu beğendi.

  14. #434

    Üyelik
    12 Ekim 2008
    Motosikleti
    gsxr13000
    selamlar...
    hangi devir araliginda kullaniyorsunuz ?
    zaten yollarda bol bol radar oldugundan yavas gitmek gerekiyor devlet katkisi saolsunlar

  15. #435
    muzaffer1968 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Nisan 2008
    Şehir
    Adana
    Motosikleti
    2010 CBF1000F
    Alıntı dorion adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    selamlar...
    hangi devir araliginda kullaniyorsunuz ?
    zaten yollarda bol bol radar oldugundan yavas gitmek gerekiyor devlet katkisi saolsunlar
    4000-5000 devirlerde gezip duruyom işte
    Denildiği kadar okumayan bir toplum değiliz. ErkekIer bildiğini okuyor, kadınlar da canına okuyor

  16. #436
    ozeronder - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Temmuz 2007
    Şehir
    Samsun
    Motosikleti
    CBF 1000 BEYAZ+ Kymco Super 8
    Evet bende sakın kullanımda 3500-4000 de vites büyütüyorum. Bu konforlu ve ekonomik bir sürüş sağlıyor. Zaten 6. vitesde 4000devirde 110km/h 5000 devirde 135 km/h hız yapıyor. Yolculuk için yeterli hızlar bence. Ama ders almak isteyen arkadaşlar olunca vütes değiştirmeden rahatlıkla 250km/h hızlara çıkabiliyor (6.viteste 9500devirde 250km/h hızı gördüm )
    muzaffer1968 ve pistolpitt bunu beğendiler.

  17. #437

    Üyelik
    16 Mart 2012
    Şehir
    istanbul-göztepe
    Motosikleti
    CBF1000F & CRF250L
    ben o hızda devir göstergesine bile bakamam peki kafa ya da kuyruk salladı mı o hızda var mıydı ciddi dengesizlik ?

  18. #438
    umurcan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Haziran 2010
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    MT-07
    Alıntı pistolpitt adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    peki kafa ya da kuyruk salladı mı o hızda var mıydı ciddi dengesizlik ?
    CBF1000'de mi
    Heil Spellcheck

  19. #439
    ozeronder - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Temmuz 2007
    Şehir
    Samsun
    Motosikleti
    CBF 1000 BEYAZ+ Kymco Super 8
    Alıntı pistolpitt adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ben o hızda devir göstergesine bile bakamam peki kafa ya da kuyruk salladı mı o hızda var mıydı ciddi dengesizlik ?

    Bende Honda nın orjinal büyük top case var. 60-70km/h hızlarda elinizi bırakınca bi kafa sallama var. Ama bu çantalı bütün motorlar için geçerli bir sıkıntı.. Motor yapısı gereği 120km/h hızdan sonra rahatlıyor ve 200km/h üstü hızlarda rüzgardan dayak yemeye başlayıncaya kadar çok konforlu ve güvenli bir sürüş sağlıyor. Fark etmeden 160km/h hıza çıktığım çok oluyor radar ve yakıt korkusu olmasa kesinlikle uzun yol seyahat hızım +160km/h olurdu...
    muzaffer1968 bunu beğendi.

  20. #440
    muzaffer1968 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Nisan 2008
    Şehir
    Adana
    Motosikleti
    2010 CBF1000F
    Çanatalar yüklüyken gayet konforlu seyahat yapılıyor ama çantaların içi boşsa o kadar konforlu olmuyor...



22. sayfa BirinciBirinci ... 12202122232432 ... SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)

Bu Konudaki Etiketler