Amortisör ayarını yaptığın halde mi yumuşak geldi?
ön amörtisörlerde ayar yok
xt125r>xt660r>dl650+ybr125>cbf1000>660 tenere
eski kasada yok diye hatırlıyorum ben de
evet yok, çift eksoza feda olsun en kolay çözüm çatal yağını 20 no yapmak gibi duruyor, araştırdım oem yağı 10 numara, keçe değişecek olursa deneyip yazarım
xt125r>xt660r>dl650+ybr125>cbf1000>660 tenere
Denildiği kadar okumayan bir toplum değiliz. ErkekIer bildiğini okuyor, kadınlar da canına okuyor
ilk kasada varmı o icat?
xt125r>xt660r>dl650+ybr125>cbf1000>660 tenere
bak buda benim bakım çizelgem
Uploaded with ImageShack.us
ARTİSTLİĞİN SONU FİGÜRANLIKTIR...
word excel görünce ayarım kaçıyo benim, kalem iyi
---------- Post added at 02:39 ---------- Previous post was at 02:33 ----------
http://www.ebay.com/itm/CBF1000-06-10-RADIATOR-COVER-GUARD-GRILL-H012-/370699069612?pt=UK_Motorcycle_Parts&hash=item564f6 2e8ac
xt125r>xt660r>dl650+ybr125>cbf1000>660 tenere
xt125r>xt660r>dl650+ybr125>cbf1000>660 tenere
kamyon hava filtresinden radyatör koruma, 100 dolar kardayım
xt125r>xt660r>dl650+ybr125>cbf1000>660 tenere
Hayırlı olsun.
Benim de farklı bir sorum var. 2012 Model CBF 1000 de yağ göstergesinde yağ seviyesi gören var mı ?
El kitabında seviyeleri anlatıyor. 6.000 bakımı Konşuk da yapıldı ama yağ seviyesi göstergenin üzerinde.
Konşuk a sorunca, yağ motorun içine yayılınca seviyesi düşer diyor ama ... hiç düştüğünü göremedim.
Sizin göstergeleriniz nasıldır ?
yeni kasada da yağ penceresi yok mu vardır? motor dik konum veya çift ayak yandan bakın ortada olması lazım, her yağ değişiminde de ustalara (bilse de sövse de) filtreli şu kadar filtresiz şu kadar yağ diye miktarını söylüyorum ben, kılım napayım şimdi sıra türk işi arka amörtisörü kollamaya geldi, çözüm düşünüyorum, radyatör korumayı kesinlikle takın temiz yolda geziyorum şu bu demeyin illa geliyor bişeyler ön tekerden, belediye kazmış ıslamış bişeyler gene dün, baktım sadece pis su geçmiş arkaya koruma rezil durumda, ve radyatöre yakından tazzikli su tutmayın tutturmayın yamuluyor, pazar günü yol hava güzel ilçe yolunda 80-100 den bıkmış duble yolu bulunca çoşmuş vaziyette bastım, alet 180den sonra açılıyor dellenmeye başladı 200de bıraktım, ön cam standart ayarda üstünde ufak ek var 5 cm falandır hiç bi işe yaramıyor desem yeridir, buna da bi emekli camı alsammı diye düşünüyorum, 150den sonra rüzgar hırpalıyor
xt125r>xt660r>dl650+ybr125>cbf1000>660 tenere
Yüksek hızlarda tur camı çok işe yarıyor. En sonunda bende deneyim ettim.
www.motorumla.net
vstromda vardı hem büyük hem de en yüksek ayardaydı, 180le evde oturur gibi gidiyodum ama o da yağmurda kötü oluyo bi de o camın içinden bakmak zorunda kalıyosun
xt125r>xt660r>dl650+ybr125>cbf1000>660 tenere
Ön siperlik ile camın içinden bakmaya gerek kalmayabilir. Camı göz hizasından aşağıda tutup siperliği de doğru ayarlarsan güzel birşey ortaya çıkabilir. Siperlik, camın devamına görünmeyen bir duvar oluşturuyor ve rüzgarı kaskın hemen üzerinden geçecek şekilde yönlendiriyor.
www.motorumla.net
Merhaba arkadaşlar, ben de 2012 beyaz cbf 1000 ile aranıza katıldım. İlk mesajım. Forumda güzel vakit geçirmek dileğiyle.
Hepinize kazasız, belasız sürüşler diliyorum.
radyatör koruma işi 10 tane nalbur gezmenin ardından bmc kamyon servisinin çöplüğünde son buldu kesin alın yapın uydurun böyle bişey
---------- Post added at 16:42 ---------- Previous post was at 16:37 ----------
malum arka amörtisör de çıbıldak, ona ne uydursak bi akıl verin, arka tekerin hareketini engellemicek şekilde, üstten plaka indirme iç lastik gibi şeyler var aklımda müsait bi zamanda kotarmam lazım, aynı paraya benzin alırım bakımını misli misli yaparım benim zihniyet bu
xt125r>xt660r>dl650+ybr125>cbf1000>660 tenere
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)