Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax
13. sayfa BirinciBirinci ... 3111213141523 ... SonuncuSonuncu

Honda CBF 1000 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    REKLAM ALANI
  1. #241

    Üyelik
    18 Mart 2011
    Şehir
    ankara
    Motosikleti
    kawasaki ninja 636
    Alıntı inzell adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ya rüzgar olsun da çok gürültü yapmasın kafam şişiyor bi noktadan sonra.




    Tork farkı 30 değil devir aralıklarına bakmanı öneririm. Sanırım tork olayını biraz araştırman gerekiyor. CBF1000 düşük devirde yüksek tork üreten bir makine.
    Dusuk devirde yuksek tork, bence de benim tork isini anlamam lazim

    Kawasaki ZX636c:
    0 - 100 km/sa 3,5 sn
    0 - 140 km/sa 5,3 sn
    0 - 200 km/sa 9,9 sn

    Honda cbf 1000 f
    0-100 km/h 3,7 s
    0-140 km/h 6,2 s
    0-200 km/h 15,8 s

    Demekki tork hizlanabilme yetenegi degil

    ---------- Post added at 14:59 ---------- Previous post was at 14:56 ----------

    Alıntı inzell adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ya rüzgar olsun da çok gürültü yapmasın kafam şişiyor bi noktadan sonra.




    Tork farkı 30 değil devir aralıklarına bakmanı öneririm. Sanırım tork olayını biraz araştırman gerekiyor. CBF1000 düşük devirde yüksek tork üreten bir makine.
    evt tork ne demek biraz arastirmam gerek galiba
    Kawasaki ZX636c:
    0 - 100 km/sa 3,5 sn
    0 - 140 km/sa 5,3 sn
    0 - 200 km/sa 9,9 sn

    Honda cbf 1000 f
    0-100 km/h 3,7 s
    0-140 km/h 6,2 s
    0-200 km/h 15,8 s

    Yillarca bize tork = hizlanma yetenegi diyen zihniyet utansin

    Nedir bu tork ???


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #242

    Üyelik
    16 Mart 2012
    Şehir
    istanbul-göztepe
    Motosikleti
    CBF1000F & CRF250L
    Alıntı Raphae1 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    shark s900 varken , belli bi süratten sonra rüzgar sesi kulaklarımı acayip şişiriyordu. Bazen patlıcak sanıyordum. Daha sonra schubert aldım huzura kavuştum. ÖZellikle uzun yolda daha öncede dediğim gibi bir kurtarıcı . yoksa sürekli vizör temizlemek zorunda kalırsınız. İnzel sen anaadolu yakasındaydın dimi? bi ara görüşelim hatta tur camını motoruna takalım farkı sen gör
    siz benim puig camı görseniz satıp onları puig alırsınız

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 15:35 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:25 ----------

    tork, belli devirde motorun ürettiği kuvvettir, bu kuvvet devir arttıkca bir yere kadar artar. ninjanın iyi hızlanmasının sebebi de cbf den daha devirli kullanılabilmesinden kaynaklanır. tork'u devir ile çarparsak beygir gücüne ulaşırız bu da motorun birim zamanda yaptığı iştir. Torkları aynı olan motorları karşılaştırırsak daha fazla beygir gücü daha fazla devir ve daha fazla son sürat demektir. bu yüzden 600lük ss lerin 300 basmaları sadece efsanedir
    iboli78 bunu beğendi.

  3. #243
    inzell - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Ekim 2010
    Alıntı Raphae1 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    shark s900 varken , belli bi süratten sonra rüzgar sesi kulaklarımı acayip şişiriyordu. Bazen patlıcak sanıyordum. Daha sonra schubert aldım huzura kavuştum. ÖZellikle uzun yolda daha öncede dediğim gibi bir kurtarıcı . yoksa sürekli vizör temizlemek zorunda kalırsınız. İnzel sen anaadolu yakasındaydın dimi? bi ara görüşelim hatta tur camını motoruna takalım farkı sen gör
    Amanın benim kaskım da Shark S900C Signature. Bununla alakalı bir durum olmasın bu. :/
    Pendik'teyim bende, aslında süper olur. Denerim sonrada değişim şansımı denerim.

    ---------- Post added 15-03-2013 at 00:01 ---------- Previous post was 14-03-2013 at 23:41 ----------

    Alıntı Havatar adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Dusuk devirde yuksek tork, bence de benim tork isini anlamam lazim

    Kawasaki ZX636c:
    0 - 100 km/sa 3,5 sn
    0 - 140 km/sa 5,3 sn
    0 - 200 km/sa 9,9 sn

    Honda cbf 1000 f
    0-100 km/h 3,7 s
    0-140 km/h 6,2 s
    0-200 km/h 15,8 s

    Demekki tork hizlanabilme yetenegi degil
    Eski kasa CBF1000'in değerlerini koymuşsun.
    Burdan yenisiyle de kıyaslayabilirsin.

    http://www.motorradonline.de/vergleichstests/vergleichstest-honda-cbf-1000-und-honda-cbf-1000-f-motorrad-messungen/290467?seite=4
    iboli78 bunu beğendi.
    www.motorumla.net

  4. #244
    muzaffer1968 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Nisan 2008
    Şehir
    Adana
    Motosikleti
    2010 CBF1000F
    Alıntı Havatar adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Dusuk devirde yuksek tork, bence de benim tork isini anlamam lazim

    Kawasaki ZX636c:
    0 - 100 km/sa 3,5 sn
    0 - 140 km/sa 5,3 sn
    0 - 200 km/sa 9,9 sn

    Honda cbf 1000 f
    0-100 km/h 3,7 s
    0-140 km/h 6,2 s
    0-200 km/h 15,8 s

    Demekki tork hizlanabilme yetenegi degil

    ---------- Post added at 14:59 ---------- Previous post was at 14:56 ----------



    evt tork ne demek biraz arastirmam gerek galiba
    Kawasaki ZX636c:
    0 - 100 km/sa 3,5 sn
    0 - 140 km/sa 5,3 sn
    0 - 200 km/sa 9,9 sn

    Honda cbf 1000 f
    0-100 km/h 3,7 s
    0-140 km/h 6,2 s
    0-200 km/h 15,8 s

    Yillarca bize tork = hizlanma yetenegi diyen zihniyet utansin

    Nedir bu tork ???
    Ben sana başka bir şey anlatim o zaman, şimdi bir Kawasaki ZX636c ile sabit gazla düşük devirde gidiyorsun diyelimki 4. viteste, ve hızlnamak istiyorsun, doğal olarak böyle bir makinada ani hızlanabilmen için devire ihtiyacın olacaktır. Bu durumda gaza basarsan makina yavaş yavaş hızlanacaktır ama bir vites düşürüp gaza bastığında, vites düşürmenden dolayı devir yükseleceği için gaz tepkisi artacaktır ve hızlı bir şekilde ivmeleme gerçekleşecektir. İşte CBF1000 de buna ihtiyacın olmaz çünkü düşük devirde yüksek tork ürettiği için vites düşürmeden aynı ivmelemeyi yakalayabilirsin Bilmem analatabildimmi
    Raphae1, inzell ve iboli78 bunu beğendiler.
    Denildiği kadar okumayan bir toplum değiliz. ErkekIer bildiğini okuyor, kadınlar da canına okuyor

  5. #245
    inzell - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Ekim 2010
    Şimdiye kadar aldığım tüm yakıtlarda ölçün yaptım, tüm değerleri buraya giriyorum. Hem benzine harcadığım parayı hem de sarfiyatı takip edebiliyorum.

    http://www.fuelly.com/driver/inzell/cbf1000fa
    muzaffer1968 ve pistolpitt bunu beğendiler.
    www.motorumla.net

  6. #246

    Üyelik
    16 Mart 2012
    Şehir
    istanbul-göztepe
    Motosikleti
    CBF1000F & CRF250L
    25 günde 500tl benzin yakmışsın, gitti 500

  7. #247
    inzell - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Ekim 2010
    Şehiriçi için 100'lük cub mı alsam diyorum. Hem CBF1000 trafikte yorulmaz, hemde yakıt tasarrufu yaparım.
    www.motorumla.net

  8. #248
    inzell - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Ekim 2010
    Ön cam spilerini sattım, tur camı alacağım.
    www.motorumla.net

  9. #249

    Üyelik
    16 Mart 2012
    Şehir
    istanbul-göztepe
    Motosikleti
    CBF1000F & CRF250L
    niye sattın, bende givi tur camı vardı takaslasaydık

  10. #250
    inzell - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Ekim 2010
    Arkadaşım istedi onunki kırılmış bende verdim direkt. Çok ani oldu...
    Yalnız farkettim ki baya işe yarıyormuş, sadece rüzgar sesine engel olamıyormuş.
    www.motorumla.net

  11. #251
    iboli78 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Mart 2005
    Motosikleti
    Honda CBF1000FA
    Alıntı inzell adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Şimdiye kadar aldığım tüm yakıtlarda ölçün yaptım, tüm değerleri buraya giriyorum. Hem benzine harcadığım parayı hem de sarfiyatı takip edebiliyorum.

    http://www.fuelly.com/driver/inzell/cbf1000fa

    ios ve android kullananlar icin road trip adlı programı tavsiye ederim kısa bi inceleme yazısına burdan göz atabilirsiniz. Bu arada arka camurluk takan taktırmak isteyen konuyla ilgili bilgisi olan arkadaslar bilgi verebilir mi?

  12. #252
    inzell - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Ekim 2010
    Uygulamanın Android için olan Google Play linkine ulaşamadım. Fuelly'i kullanmamdaki bir diğer amacım da sarfiyatlarımı paylaşmak.
    www.motorumla.net

  13. #253
    zalim17 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Ocak 2011
    Şehir
    Çanakkale
    Motosikleti
    660 tenere
    sayfaları hızlıdan okudum dikkatimi çeken ipon yağ oldu, önceki yağ ipondu şimdi castrol var gene, 2side 10-40, ipon vitesleri bildiğin greydere çevirdi daha da almam, şu aralar ben de niyetlenmiş durumdayım cbfe, yazarım
    xt125r>xt660r>dl650+ybr125>cbf1000>660 tenere

  14. #254

    Üyelik
    16 Mart 2012
    Şehir
    istanbul-göztepe
    Motosikleti
    CBF1000F & CRF250L
    Alıntı zalim17 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    sayfaları hızlıdan okudum dikkatimi çeken ipon yağ oldu, önceki yağ ipondu şimdi castrol var gene, 2side 10-40, ipon vitesleri bildiğin greydere çevirdi daha da almam, şu aralar ben de niyetlenmiş durumdayım cbfe, yazarım
    ipone

  15. #255
    zalim17 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Ocak 2011
    Şehir
    Çanakkale
    Motosikleti
    660 tenere
    çakması vardır nedir iponun, şu video çok güzel 40-220 tek vites
    http://www.youtube.com/watch?v=hHL-KBW-z9M
    xt125r>xt660r>dl650+ybr125>cbf1000>660 tenere

  16. #256

    Üyelik
    02 Nisan 2013
    Şehir
    İstanbul - Sarıyer
    Motosikleti
    HONDA CBF 1000 FA ABS

    CBF 1000 hastalığı.

    Herkese Merhaba,
    2 gün önce CBF 1000 FA ABS aldım, bugünde siteye üye oldum. Umarım her ikisininde hayrını görürürüm arkadaşlar.

  17. #257

    Üyelik
    16 Mart 2012
    Şehir
    istanbul-göztepe
    Motosikleti
    CBF1000F & CRF250L
    hayırlı olsun
    ALDES bunu beğendi.

  18. #258
    muzaffer1968 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Nisan 2008
    Şehir
    Adana
    Motosikleti
    2010 CBF1000F
    Merhaba Arkadaşlar

    Pazar günkü gezimizde 375 km 18.1 litre benzin yakmışım, sizce nasıl ?

    Alıntı ALDES adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Herkese Merhaba,
    2 gün önce CBF 1000 FA ABS aldım, bugünde siteye üye oldum. Umarım her ikisininde hayrını görürürüm arkadaşlar.
    O zaman her ikiside hayırlı olsun, katılımcı olman dileğimle
    ALDES bunu beğendi.
    Denildiği kadar okumayan bir toplum değiliz. ErkekIer bildiğini okuyor, kadınlar da canına okuyor

  19. #259

    Üyelik
    02 Nisan 2013
    Şehir
    İstanbul - Sarıyer
    Motosikleti
    HONDA CBF 1000 FA ABS
    Pistolpitt ve Muzaffer arkadaşlarıma teşekkür ederim.
    Birkaç deneyimimi hemen paylaşayım sizlerle.
    Malumunuz 1000 km.rodajdayım henüz,100-110 km.yi geçmedim makine 100km.de net 6 litre yaktı.
    Sanıyorum bu normal bir oran,bunun dışında turing rüzgarlığa geniş kelebek taktım,boyum 1,85 cm.hemen hemen ruzgarı hiç almıyorum,şiddetle tavsiye ederim.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 01:49 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:38 ----------

    İboli selam,
    Ben makineyi alırken arka çamurlukta taktım, ön çamurlukla birlikte takım oldu.hatta gövde rengine boyatıp taktım.
    Çok şık olduğunu söylemeliyim,arka tekerin ciddi çamurunu engellemesi bir yana ayrıca zincirin üst kısmınıda koruyor.
    İstersen bir resmini çekip yükleyeyim daha iyi fikir verebilir belki.

  20. #260
    inzell - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Ekim 2010
    Hayırlı olsun Ömer CBF'in.


    Muzaffer abi, yakıt sarfiyatın gayet güzel. Ortalama hız ne durumda?
    www.motorumla.net


13. sayfa BirinciBirinci ... 3111213141523 ... SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 4 kullanıcı var. (0 üye ve 4 misafir)

Bu Konudaki Etiketler