Honda CBF 1000 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
26 Şubat 2013, 11:33
#161
maalesef durum böyle. bujiler benim de tahminimden fazla tuttu ben de 4 tanesi 100tl dir diye hesaplıyordum, toplam 150 civarı birsey tutmuş. en çok işçilik zaten buji değişiminden kaynaklandı, yan grenajlar ve deponun sökülmesi gerekti. Eve gittim bi duş aldım
Reklamlar
-
26 Şubat 2013, 12:39
#162
Peh peh peh ortalık yeni kasa cbf 1000'den geçilmiyor. Yeni alan arkadaşlara hayırlı olsun. Umarım kazasız belasız uzun km'ler yolların tadını çıkarırlar.
Bende eski kasa bandit 1200s 'i satıp şimdiki 660x'i aldım ama eski motoru mumla arıyorum.660x'lerde deli gibi tork var evet ama birçok noktasına jet'lerin inebilecegi Karadeniz sahil yolunda böyle yüksek cc'li touringlerin tadınada doyum olmuyor. Böyle giderse bende yaz aylarında 4 silindirlere tekrar dönüş yapacağım gibi...
Sormak istedigim konu ise; önceki sayfalarda İnzel'in aldıgı cbf 1000 için egsoz önerisinde bulunulmuş. Performans egsozu degişikligi motoru garanti dışı bırakmıyor mu?
-
26 Şubat 2013, 14:50
#163
Gökhan adlı üyeden alıntı
Peh peh peh ortalık yeni kasa cbf 1000'den geçilmiyor.
Yeni alan arkadaşlara hayırlı olsun. Umarım kazasız belasız uzun km'ler yolların tadını çıkarırlar.
Bende eski kasa bandit 1200s 'i satıp şimdiki 660x'i aldım ama eski motoru mumla arıyorum.660x'lerde deli gibi tork var evet ama birçok noktasına jet'lerin inebilecegi Karadeniz sahil yolunda böyle yüksek cc'li touringlerin tadınada doyum olmuyor. Böyle giderse bende yaz aylarında 4 silindirlere tekrar dönüş yapacağım gibi...
Sormak istedigim konu ise; önceki sayfalarda İnzel'in aldıgı cbf 1000 için egsoz önerisinde bulunulmuş. Performans egsozu degişikligi motoru garanti dışı bırakmıyor mu?
ben de 660x aşığıyım keşke cbf'in yanına bir tane de 660x olsa
yeni kasa çok tuttu etrafta fazlasıyla görüyorum. Ben sıfır almadığım için sorunuzun cevabını bilemiyorum ama o soba borusu gibi egsoza da gerçekten katlanılmaz
-
26 Şubat 2013, 15:23
#164
Bence garantiyi bozmaması lazım, çünkü servislerde performans egsozu takıyor. Demmeki garanti dışı kalmıyor. Ama yinede danışmakta fayda var
Denildiği kadar okumayan bir toplum değiliz. ErkekIer bildiğini okuyor, kadınlar da canına okuyor
-
26 Şubat 2013, 16:50
#165
pistolpitt adlı üyeden alıntı
ben de 660x aşığıyım keşke cbf'in yanına bir tane de 660x olsa
yeni kasa çok tuttu etrafta fazlasıyla görüyorum. Ben sıfır almadığım için sorunuzun cevabını bilemiyorum ama o soba borusu gibi egsoza da gerçekten katlanılmaz
İki motor oldugu zaman evet güzel bir seçenek. Şehir içi, dar virajlar vs.. hepsinde sürüşü çok tatlı fakat sahil yolu 3 şerit. O pist gibi yolda 660x aldıgı rüzgarla insanın kafasını güzel ediyor.
-
26 Şubat 2013, 17:28
#166
Farklı egzoz takmak sadece egzozdan doğacak problemleri garanti dışında bırakır. O konuda kafanız rahat olsun.
Servis olayında da söylemeyi unuttuğum bir yer oldu. Mototal yağ değişiminden bile işçilik alıyor. İşçilik olayı tamamen servisin inisiyatifine kalmış bir durum. Diğer servislerden de telefonla bilgi alıp ona göre bakım yaptırmakta fayda var.
-
27 Şubat 2013, 12:50
#167
Pekii bu tarz egzozlar uzun vadede enjeksiyon sistemine zarar veriyorlar mı? Kimilerinin susturucuları çıkarılıp takılabiliyor. Hava çıkış değeri sürekli değişiyor, zarar verir mi acaba merak ediyorum.
-
27 Şubat 2013, 13:08
#168
Gökhan adlı üyeden alıntı
Peh peh peh ortalık yeni kasa cbf 1000'den geçilmiyor.
Yeni alan arkadaşlara hayırlı olsun. Umarım kazasız belasız uzun km'ler yolların tadını çıkarırlar.
Bende eski kasa bandit 1200s 'i satıp şimdiki 660x'i aldım ama eski motoru mumla arıyorum.660x'lerde deli gibi tork var evet ama birçok noktasına jet'lerin inebilecegi Karadeniz sahil yolunda böyle yüksek cc'li touringlerin tadınada doyum olmuyor. Böyle giderse bende yaz aylarında 4 silindirlere tekrar dönüş yapacağım gibi...
Sormak istedigim konu ise; önceki sayfalarda İnzel'in aldıgı cbf 1000 için egsoz önerisinde bulunulmuş. Performans egsozu degişikligi motoru garanti dışı bırakmıyor mu?
Gökhanım egzozu eğer servis takarsa garanti dışı kalmıyor. Test ettim onaylandı
ARTİSTLİĞİN SONU FİGÜRANLIKTIR...
-
27 Şubat 2013, 13:49
#169
-
27 Şubat 2013, 14:52
#170
inzell adlı üyeden alıntı
Pekii bu tarz egzozlar uzun vadede enjeksiyon sistemine zarar veriyorlar mı? Kimilerinin susturucuları çıkarılıp takılabiliyor. Hava çıkış değeri sürekli değişiyor, zarar verir mi acaba merak ediyorum.
Evet veriyor ama sadece egzoz takılırsa. Zarar vermemesi için boğazdan sistem takılmalı. O kadar hava çıkışı için içeriye fazla hava almalı. Dolayısıyla performans hava filtresi. Sonra iridyum buji. Daha sonra bozulan yakıt hava karışımını düzenlemek için power commander. Sürekli yüklemen lazım motoru. Sırf boğazdan egzoz seti 3500 lira civarı. Diğerlerini de eklediğin zaman 5000 liraya geliyor. ama motorun hem performansında hem de sesinde çok güzel değişimler yakalanıyor. Tabii bunlarla doğru orantılı olarak yakıt da coşuyor. Sadece son susturucu alıp takmak çok mantıklı değil. Kolay gelsin
-
27 Şubat 2013, 15:07
#171
-
27 Şubat 2013, 15:09
#172
Reşit adlı üyeden alıntı
Sadece son susturucu alıp takmak çok mantıklı değil. Kolay gelsin
Ben taktım hiç bir sorun yok şimdiye kadar takanlardada sorun olduğunu düşünmüyorum
Denildiği kadar okumayan bir toplum değiliz. ErkekIer bildiğini okuyor, kadınlar da canına okuyor
-
27 Şubat 2013, 15:20
#173
muzaffer1968 adlı üyeden alıntı
Ben taktım hiç bir sorun yok şimdiye kadar takanlardada sorun olduğunu düşünmüyorum
İlk zamanlarda olmuyor zaten. Bi 30-40000 km yapın. Mantıklı düşünürsek takılan açık egzozlardan fazla hava dışarıya çıkıyor. Ama normal hava filtresi orj egzozuna göre ayarlı. Uzun sürede sorun çıkaracaktır. Çıkarmasa bile motorun gaz yemesinden, belirli devir aralıklarındaki tork değerlerine kadar farklılıklar yaratacaktır. Kimse uzun süre motosiklet kullanmıyor. 50000 km yi devirin bakalım sorun çıkacak mı? Herkeste aynı görüş, zaten satacağım motoru alan düşünsün
-
27 Şubat 2013, 15:35
#174
Ben Ortadoğu ve Uzakdoğu'yu dolaşmayı planlıyorum, o yüzden motorun sağlığı önemli.
-
27 Şubat 2013, 16:08
#175
Gökhan adlı üyeden alıntı
Ooo iyiymiş.
Bakalım yaza yeni kasa cbf 1000 olmasada takrar Bandit gibi birşeye dönüşü planlıyorum. Sahil yolundaki uzun sürüşlerde sm tat vermemeye başladı
Yaz tatilinde belki Trabzon'a gitmeyi düşünüyorum. Geçerken optimusu sana bırakayım :D Dönüş için bi uçak bileti ayarlarsın. Kesin olmamakla beraber belki sezon başı motoru satabilirim. Gerçi bi kere satmaktan vazgeçtim. Tabi bunu zaman gösterecek .
ARTİSTLİĞİN SONU FİGÜRANLIKTIR...
-
27 Şubat 2013, 16:58
#176
Reşit adlı üyeden alıntı
İlk zamanlarda olmuyor zaten. Bi 30-40000 km yapın. Mantıklı düşünürsek takılan açık egzozlardan fazla hava dışarıya çıkıyor. Ama normal hava filtresi orj egzozuna göre ayarlı. Uzun sürede sorun çıkaracaktır. Çıkarmasa bile motorun gaz yemesinden, belirli devir aralıklarındaki tork değerlerine kadar farklılıklar yaratacaktır. Kimse uzun süre motosiklet kullanmıyor. 50000 km yi devirin bakalım sorun çıkacak mı? Herkeste aynı görüş, zaten satacağım motoru alan düşünsün
Tenik olarak bir arza açmaz, belki güç kaybı olur o kadar
Denildiği kadar okumayan bir toplum değiliz. ErkekIer bildiğini okuyor, kadınlar da canına okuyor
-
27 Şubat 2013, 18:06
#177
-
27 Şubat 2013, 18:48
#178
Bence egzozun tipinde bi sorun yok, boyutu büyük olsada, motosikletin kalıbından, dolu ve tok durmasından dolayı hiç sırıtmıyor.
Egzozda beni tek rahatsız eden şey malzeme aslında, başka hiçbiyerde kullanmadıkları parlak kromu oraya koymuşlar, göz direk oraya gidiyor.
Mat siyah falan olsaymış bu konu konuşulmazdı tahminim
Yaşasın
MEKANIK, kahrolsun elektronik | Yaşasın
METAL, kahrolsun plastik | Yaşasın
TORK, kahrolsun beygir | ...
-
27 Şubat 2013, 20:17
#179
Mat siyaha kaplasak olur mu acaba?
-
27 Şubat 2013, 20:25
#180
inzell adlı üyeden alıntı
Mat siyaha kaplasak olur mu acaba?
Karbon kaplatırsan olur
Denildiği kadar okumayan bir toplum değiliz. ErkekIer bildiğini okuyor, kadınlar da canına okuyor
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)
Bu Konudaki Etiketler