Selamlar 2012 model 67bin km de alınır mı? çok başımı ağrıtır mı?
Selamlar 2012 model 67bin km de alınır mı? çok başımı ağrıtır mı?
Bakımları zamanda yapılmış hor kullanılmamış temiz bir makine ise neden alınmasın bence çok da fazla değil millet özellikle yurt dışında 200-300 bin yapıyor fakat satarken sıkıntı yaşanabilir birde sizin yaptığınız km de eklenince önüm dışında bir sorun yaratacağını düşünmüyorum
Crosstourer hayalimin motoru, alıp önce türkiye sonra da avrupa turuna çıkmalık
Güvendiğiniz honda özel servisi varmı arkadaşlar ?
4bujı degısımı hava fıltresı radyotor suyu degısımı ıcın 1000 tl istedıler bujının tanesını 125 kagıt saydılar 4 tanesı 500 yapıyor aynı bujıyı 65 lıraya buldum hava fıltresını de buldum kendım sokup takıcam tek sıkıntım bmw den yenı gectım bu makıneye radyotor suyunu hepsını bosaltmanın kolay yolu varmı herhangı bır tahlıye falan yoksa dırek su borusunu sokup bosaltmak mı ıyı bırde kac lıtre sogutma suyu alıyor bılen varsa cevaplarsa cok sevınırım arkadaslar
Yan ve arka çanta demirleri arayan olursa bana yönlendirebilirsiniz. Givi'nin, yanlar V35 için.
Merhaba şu an 3. motosikletim olarak Nc700SA kullanmaktayım.Önümüzdeki yaz gibi bir cbf 1000 FA düşünüyorum şu yeni kasa olanlardan.Sorum şu olacak ben kendimi hazır ve yeterli hissediyorum 1000cc 4 silindir bir makina için ancak nc700 den sonra ne gibi sıkıntılarla karşılaşırım yada karşılaşır mıyım.Mesela mevcut motosikletime geri dönmek isteyebilir miyim yakıt olsun parça ve bakım masrafı olsun beni ne kadar etkiler.Birde oturuş pozisyonu açısından cbf 1000 de çok bir fark var mı sanki biraz daha öne eğilmek zorunda kalacakmışım gibi boyum 1,84.Kullanan arkadaşlar nc700 den sonra nelerle karşılaşacağım konusunda beni biraz aydınlatırsa sevinirim.
Oncelikle merhaba ben cbr 250 den direk gectim bu motora. Cok guzel makine. Arkadasimin nc700x ini bi bes dk kullandim. Oturus pozisyonu ayni denebilir ben gidonda ayna isine pek alisik olmadigim icin nc de biraz garibime gitmisti cbf in aynalari cok guzel yakiti sehirici 8 litre diyebilirim bende performans egzoz var. Uzun yolda gazlamali 6 litre bakim masraflari biraz yuksek olabilir ben yag,yagfiltresi,havafiltresi,3 balata 1000 tl odedim ha bunlari disarida farkli bi servise goturup daha ucuza mal edebilirsiniz. Lastik olarak pirelli angel gt kullaniyorum cok memnunum. Michelin pr4 kullananlarda var ama motor agir oldugu icin o lastik daha cabuk bitiyo bunun disinda soylicegim bisey yok ha birde artik vites atmaktan kurtulucaksin
Her motorcunun hayalidir ilk başladığında ah şu 4 silindirlilerden alabilsem acaba sürebilir miyim acaba alabilecek miyim ileride.Ben şu an sadece bir sezon sonra Nc yi satıp Cbf alabilirim.Ve bu benim hayalimdi.İnsan hayallerinin peşinden gitmeli derim her zaman için.Masrafları motora göre gayet makul aslan besleyen yemini esirgemez.Çok araştırma yaptım gerçekten bambaşka bir motor cbf1000.Hani belli motor karakterleri vardır işte cbf te onlardan biri.Rahat sürüş+performans+kalite diyorum ben bu motor için.Nc ye gelince gerçekten vites olayı insanı bazen sinir ediyor şu sokaktan bir gazlayım diyorsun 2 adım yerde abi vites istiyorum diyor Bakalım hayırlısıyla biraz daha kendimizi Nc de geliştirilerim de cbf te iyice rahat edelim
Teşekkür ederim kardeşim.Bir sorum olacak performans egzos olunca bir sorun çıktı mı trafikte muayanede felan.Durduruyolar mı çevirmede
---------- Mesajlar birleştirildi - 15:50 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:31 ----------
Bir de yağ değişim aralığı kaç km
Merhaba arkadaşlar. Duke 200, CBR 500 derken şimdi aranıza 2012 model 13600 km'de bir CBF 100 ile katıldım. Beyaz renkte. Zaten motora bayılıyordum, almak nasip oldu. İlk turu bayramdan sonra yapabileceğim, içim heyacandan pır pır
Herkese selamlar. Başlığı açan ve katkıda bulunan tüm kardeşlerimize teşekkür ederim. Güzel bir paylaşım olmuş
Earth does not belong to man, man belongs to the earth. Sitting Bull
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)