Amin.
ceza diyince aklima geldi sehirler arasi yollarda hiziniz ne oluyor. yani kacla gidiyorsunuz. ben radara girmeyim diye 90 la gitmeye calisiyorum ama slklntidan patliyorum.
Amin.
ceza diyince aklima geldi sehirler arasi yollarda hiziniz ne oluyor. yani kacla gidiyorsunuz. ben radara girmeyim diye 90 la gitmeye calisiyorum ama slklntidan patliyorum.
Vallahi ben "Şahin" olduğum için, pek sıkıntı olmadığından; gözümün kestiği hızda gidiyorum!
Ekonomik sürüş yapmam icap ederse de (Yakıt azaldığında, ne kadar uzaklıkta bir Shell istasyonu olduğundan emin değilsem.) 90 Km/s sabit.
MZ 301 Sportstar, Kawasaki Z 750 ABS, Suzuki GSX - R 1300 Hayabusa, Yamaha YBR 125, Harley - Davidson Fatboy, Honda CBF 150, Honda CBF 1000 FA ...
hocam siz rahatsiniz valla bende 90 la gitmeye calisiyorum ama slklnti oluyor. kamyonlar bile benden hizli . daha radara denk gelmedim ama acimazlar muhtemelen keserler cezayi :(
bende fuardan yag falan aldiracaktim cok kalabalikmis ve duzgun stand gorememisler motul 5100 10/40 dusunuyorum daha once iphone vardi .uygun nereden temin edilebilir. donunce bakima gidicem balatayida disaridan mi alsam ucuz olurmu ebc gg uygun mudur?
19500 de makina nesine baktirmam lazim ozellikle?
uzun oldu biraz
Binlerce km 80-90 gidebilirim, hiç sıkılmam.
18 bin bakımları ve kontrolleri yapıldıysa sırada 24 bin var. Forum yerine kitapçığa bakın mutlaka.
selamlar,
hondanın yeni kataloğunda cbf 1000 artık gözükmüyor. üretimi durduruldu mu?
Durmadı, Honda Türkiye şimdilik yeni modellerin satılması için getirmeyecekmiş, ama belki ilerleyen zamanlarda gelebilirmiş.
Avrupa'da satılmaya devam ediyor, hatta yaklaşık 9.500 eurodan...
serviste baksinlar. istanbulda yag ile balata icin yer tavsiye edebilirmisiniz?
80-90 la ömür boyu da gidilir de bi kere 100 oldumu bi daha gidilmez bitmiyo o yol. niyetin 80-90sa hiç geçmiceksin arabada da öyle. ben yüzde 90 100-120 gidiyorum yol güzelse 120-140 ara sıra 200. ufak tepeleri virajları geçince gri clio varmı yokmu bi kontrol sonra ver sopayı
Arkadaşlar; rodaj için mineral yağ kullanmayı düşünüyorum.
Bu konudaki fikirlerinizi alabilir miyim?
MZ 301 Sportstar, Kawasaki Z 750 ABS, Suzuki GSX - R 1300 Hayabusa, Yamaha YBR 125, Harley - Davidson Fatboy, Honda CBF 150, Honda CBF 1000 FA ...
ilk içindeki yağ rodaj yağıdır zaten. ayrı bi yağdır. yağ mağ kurcalama. 1000 km geçsin sonra normal yağdan devam
mühendislerin seçtiğine güvenirim ben de patronların seçtiğine güvenmiyom valla fuarda bütün motorlara parmak avuç içi tak tuk vurdum alayı teneke. ama ilk içindeki yağ farklı bir yağ. break-in oil diyor ecnebiler. 1000 km dolmadan bızıklama kardeş. sonra yağ ve filtre ver sopayı gitsin
Şöyle sorayım o zaman; rodajı 2500 Km'ye yaymak istiyorum, 1000 Km'den sonra "Mineral Yağ" mı kullanayım yoksa "Tam Sentetik Yağ" mı?
Aslında aklımdan geçen; 500 Km'de ve 1000 Km'de mineral yağ koyup (Tabi ki yağ filtresini de değiştirerek.), 2500 Km'de de tam sentetik yağ koyarak (Yağ filtresini tekrar değiştirerek.) rodajı sonlandırmak.
MZ 301 Sportstar, Kawasaki Z 750 ABS, Suzuki GSX - R 1300 Hayabusa, Yamaha YBR 125, Harley - Davidson Fatboy, Honda CBF 150, Honda CBF 1000 FA ...
Ben rodaj konusunda biraz hassasım. 500 Km'lik bir rodaj süresi, bence biraz kısa. Biraz sağlamcıyım diyelim.
Ya da rodajı 1000 Km'de bitirsem mi acaba?
İşin aslı; şu anda kafamı en çok yağ tipi karıştırıyor.
MZ 301 Sportstar, Kawasaki Z 750 ABS, Suzuki GSX - R 1300 Hayabusa, Yamaha YBR 125, Harley - Davidson Fatboy, Honda CBF 150, Honda CBF 1000 FA ...
zorlama ısınmadan yürüme bişey olmaz. kalanı normal takıl. illa kafam rahat olsun diyosan 2000 kmde de bi daha yağ filtre değiş. pamuk helva değil bu yaw demir. normal yağına tuzuna bak yeter. yağ türüne gelince yarı sentetik iyidir hele sık düzenli değiştirene bol bol yeter. kitap da yarı sentetik diyor zaten. motul 5100 şiddetle tavsiye ederim. pist işi motul 300v gibi asortiklere bulaşma yol motoru için gereksiz. ebaydan çamurluk uzatmayı aldım baktıklarım içinde en uzunu 2-3 santim farkla bu. yunanistandan kargo dahil 35 dolar. yollar toz pislik çamur deryası duble yol dahil radyatör leş oluyor
Rodaj süreci 1000 km diye geçiyor kitapçıkta. Sonraki yağ değişimini ise 12 ve 24 bin takip ediyor. Kullanım şekli, kullanılan yerin iklimi gibi faktörler bu periyodu biraz daha kısaltıyor sadece. Bu arada tam sentetik yağ kullanırsan debriyajı kaçırma yapabilir.
Bu çamurluk uzatıcılar gerçekten işe yarıyor mu?
inzell; ben PDF olarak indirdim bir kılavuz, orada rodaj süresi için 500 Km diyor. Bir de debriyaj kaçırma derken; sıyırıyor mu debriyajı? Başına geldi mi?
Ben yarayacağını düşünüyorum. Bir tane de ben sipariş verdim Puig marka.
MZ 301 Sportstar, Kawasaki Z 750 ABS, Suzuki GSX - R 1300 Hayabusa, Yamaha YBR 125, Harley - Davidson Fatboy, Honda CBF 150, Honda CBF 1000 FA ...
radyatörü kurtarcak gibi. aralarına toz toprak kum tanesi dolmasın yeter. baktım yetmiyor 3-5 cm uzatma bişey de yapıştırırım. etrafa eksoza çizmeye (bot) bi faydası yok da onlar mühim değil
İlk 500 km daha fazla özen gösterin, 1000'de de yağını değiştirin diyormuş tam olarak.
http://honda.com.tr/App_Assets/Kilavuzlar/27/40/cbf100012omtr.pdf
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)