Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax
25. sayfa BirinciBirinci ... 15232425262735 ... SonuncuSonuncu

Honda CBF 1000 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    REKLAM ALANI
  1. #481
    Alfist - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Ekim 2012
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    '13 NC700 XA
    Merhaba,

    Yaklaşık 5000 km. Hyosung GT250 Naked, sonrasında 3500 km. NC700X (halen kullanmaktayım) deneyimim var. Sizce CBF1000 için henüz erken midir? Aslında motorumdan memnunum, yakıt konusundaki cimriliği, şehir içinde kıvraklığı vs. genel anlamda yüzümü güldürüyor. Fakat özellikle güç konusunda bir karıncalanma söz konusu Kafa kafaya geldiği takdirde 2012 model düşük km.'li (ortalama 10.000'e kadar) bir CBF1000 neden olmasın diyorum. Görüş ve tavsiyelerinizi beklerim. Herkese güvenli ve keyifli sürüşler...


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #482
    inzell - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Ekim 2010
    İkisini de kullanmış biri olarak yazıyorum, ciddi farklar var arasında.

    8500 km deneyimle ben olsam almazdım sanki. 50000 km sonra geçtim ben CBF1000'e. Efendi efendi kullanırım dersin eyvallah ama NC gibi kamyon olmadığını farkedince bastıkça basasın gelir bazen. İşte 8500 km tecrübeyle beraber bakarsın sıkıntılı bir pozisyona girmişsin. Yine de elinin ayarını bilirsen CBF1000 çok uysal bir motor olabiliyor. Yakıt konusunda uzun yolda karşılaştırdık 100 km'de 1 litre farketti sadece, hatta 1 litrenin de altına düşebiliyor fark ikiside 100 civarı seyrederse. Şehiriçindeyse 1.5-2 litreye kadar çıkabiliyor yakıt farkı.

    Şehiriçi kıvraklığına değinecek olursak; CBF1000, ağırlık merkezi daha aşağıda ve daha dengeli bir yapıda. İkisinin de arka lastiği 160'lık oluşundan, birde CBF'in ekstra dengeliliğinden ötürü şehiriçi seni daha çok memnun edebilir bile.

    Fiyat konusuna gelirsen, kendin de demişsin zaten kafa kafaya geldiği takdirde diye. Malesef NC ülkemizde hakettiğinden 7-8 bin lira pahalı satıldığından dolayı CBF'le kafa kafaya olur hale geldi. Tabi bu sizin için bir bakıma da güzel bir fırsat. En basit detay, selelerinin arasında bile büyük kalite farkı var. Şimdi olmasa bile ilerleyen zamanlarda mutlaka CBF1000 tavsiye ederim. Bu sene 2014 kasa satılmayacakmış sanırım ülkemizde. Satılırsa eğer CBF'imi sıfırlarım o derece memnunum. Bu fiyata başka alternatif dahi yok. Neyse, yeter bu kadar övgü.
    pistolpitt ve Alfist bunu beğendiler.

  3. #483
    zalim17 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Ocak 2011
    Şehir
    Çanakkale
    Motosikleti
    660 tenere
    nc 700 ü cb 400 sf nin darmadağın ettiği videoyu youtubda izlediğim gün nc 700 bitti benim için. kırmızıya erken girmesi hariç sevmediğim bi tarafı yoktu beğendiğim bi motordu hatta ama ybrden de az yaksa fiyatı kanuni veya panigale de olsa yok arkadaş. sat hocam onu 1000 km xt 125den sonra xt660 aldımdı ben. ki fena hırçın alet bişey olmadı. efendi gidene bişey olmaz al bi cbf uzayı uzayıver

  4. #484
    Alfist - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Ekim 2012
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    '13 NC700 XA
    Alıntı inzell adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    İkisini de kullanmış biri olarak yazıyorum, ciddi farklar var arasında.

    8500 km deneyimle ben olsam almazdım sanki. 50000 km sonra geçtim ben CBF1000'e. Efendi efendi kullanırım dersin eyvallah ama NC gibi kamyon olmadığını farkedince bastıkça basasın gelir bazen. İşte 8500 km tecrübeyle beraber bakarsın sıkıntılı bir pozisyona girmişsin. Yine de elinin ayarını bilirsen CBF1000 çok uysal bir motor olabiliyor. Yakıt konusunda uzun yolda karşılaştırdık 100 km'de 1 litre farketti sadece, hatta 1 litrenin de altına düşebiliyor fark ikiside 100 civarı seyrederse. Şehiriçindeyse 1.5-2 litreye kadar çıkabiliyor yakıt farkı.

    Şehiriçi kıvraklığına değinecek olursak; CBF1000, ağırlık merkezi daha aşağıda ve daha dengeli bir yapıda. İkisinin de arka lastiği 160'lık oluşundan, birde CBF'in ekstra dengeliliğinden ötürü şehiriçi seni daha çok memnun edebilir bile.

    Fiyat konusuna gelirsen, kendin de demişsin zaten kafa kafaya geldiği takdirde diye. Malesef NC ülkemizde hakettiğinden 7-8 bin lira pahalı satıldığından dolayı CBF'le kafa kafaya olur hale geldi. Tabi bu sizin için bir bakıma da güzel bir fırsat. En basit detay, selelerinin arasında bile büyük kalite farkı var. Şimdi olmasa bile ilerleyen zamanlarda mutlaka CBF1000 tavsiye ederim. Bu sene 2014 kasa satılmayacakmış sanırım ülkemizde. Satılırsa eğer CBF'imi sıfırlarım o derece memnunum. Bu fiyata başka alternatif dahi yok. Neyse, yeter bu kadar övgü.
    Detaylı yanıtın için teşekkürler inzell. Dediğin gibi biraz daha deneyim kazanmak mantıklı. Ancak değişim zamanı geldiğinde ilk tercihim CBF1000 olacak...

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 11:38 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:32 ----------

    Alıntı zalim17 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    nc 700 ü cb 400 sf nin darmadağın ettiği videoyu youtubda izlediğim gün nc 700 bitti benim için. kırmızıya erken girmesi hariç sevmediğim bi tarafı yoktu beğendiğim bi motordu hatta ama ybrden de az yaksa fiyatı kanuni veya panigale de olsa yok arkadaş. sat hocam onu 1000 km xt 125den sonra xt660 aldımdı ben. ki fena hırçın alet bişey olmadı. efendi gidene bişey olmaz al bi cbf uzayı uzayıver
    Teşekkürler Zalim. Benim için sürekli yüksek hızdaki seyirler öncelikli değil. Boş yolda arada 0-100 kalkışları severim, onun dışında sakin sakin gezerek motordan daha çok keyif alıyorum. CBF'in 4 silindiri, tasarımı ve viraj kabiliyetindeki üstünlükleri beni ayrıca cezbediyor. İnşallah günün birinde CBF'leniriz

  5. #485
    zalim17 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Ocak 2011
    Şehir
    Çanakkale
    Motosikleti
    660 tenere
    başlık ölmüş. olmaz. arka dişliyle oynasan kaç devir ne olur yüklüyorum. (arka dişliyi 1 diş büyük almayı düşünüyorum ) tüm vites devir merak eden www.gearingcommander.com girsin oynasın dursun (ilk kasa 16-43 orjinali )




    ---------- Mesajlar birleştirildi - 00:04 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:42 ----------




    ---------- Mesajlar birleştirildi - 00:08 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:04 ----------


  6. #486

    Üyelik
    12 Ekim 2008
    Motosikleti
    gsxr13000
    Merhaba zalim17 .
    hocam arka dişliyi bir boy büyütünce daha seri ivmelenme olucak herhalde? peki bu motorun güç bandinda herhangi bir değişikliğe neden olur mu ? artı yada eksi .
    saygılar...

  7. #487
    zalim17 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Ocak 2011
    Şehir
    Çanakkale
    Motosikleti
    660 tenere
    anlık tepkisi biraz canlanır çekiş artar yani, ihtiyacı yok gerçi de çeşit iyidir, güç bandına bişey olmaz. vites kısalır aynı sürati aynı viteste biraz daha yüksek devirde yapar. bu tablolara göre sadece arkayla 1 diş oynasan 100 devir farkediyor 6.viteste 100 kmhde. sürat arttıkça fark artıyor tabi fabrika ayarıyla. sonuncu tam uzun yolluk benzin tasarrufluk, benzine zam geldikçe öne 1 eklicen arkadan 1 azaltacan, ondan sonra asılmıyo dersin ayrı konu

  8. #488

    Üyelik
    12 Ekim 2008
    Motosikleti
    gsxr13000
    Alıntı zalim17 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    anlık tepkisi biraz canlanır çekiş artar yani, ihtiyacı yok gerçi de çeşit iyidir, güç bandına bişey olmaz. vites kısalır aynı sürati aynı viteste biraz daha yüksek devirde yapar. bu tablolara göre sadece arkayla 1 diş oynasan 100 devir farkediyor 6.viteste 100 kmhde. sürat arttıkça fark artıyor tabi fabrika ayarıyla. sonuncu tam uzun yolluk benzin tasarrufluk, benzine zam geldikçe öne 1 eklicen arkadan 1 azaltacan, ondan sonra asılmıyo dersin ayrı konu
    biraz daha seri olması kötü olmaz aslında
    zincir değişiminde denemek lazim . bakima gittiğimde denk gelirse değiştiririm.
    sizi bulmusken sorayım sis lambası kullanıyor musunuz ? daha doğrusu uzun farlara yardımcı bir sey arıyorum. öneriniz var mıdır?

  9. #489
    ysfist - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Ağustos 2012
    Şehir
    İstanbul-Ümraniye
    Motosikleti
    2015 xt660z TENERE
    1.90 boy cbf1000 e cok uygun degil uzun seyahatlerde eyvallah ama var mi aranizda 1.80 üzeri cbf1000 ile mutlu mesut gecinen :-) dusunmek istiyorum bu aleti ama alcak selesi uzaklastiriyor her seferinde beni.

  10. #490
    zalim17 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Ocak 2011
    Şehir
    Çanakkale
    Motosikleti
    660 tenere
    bu motorda yok ek bi lamba fakat xt 660a hella ff50 bağlatmıştım ovallerden (içi gri olanlar sis farı dikkat, içi parlak olanlardan lazım maksat ışıksa). sadece uzunlarla yanıyordu gündüze çeviriyordu süperdi

  11. #491

    Üyelik
    12 Ekim 2008
    Motosikleti
    gsxr13000
    Alıntı zalim17 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    bu motorda yok ek bi lamba fakat xt 660a hella ff50 bağlatmıştım ovallerden (içi gri olanlar sis farı dikkat, içi parlak olanlardan lazım maksat ışıksa). sadece uzunlarla yanıyordu gündüze çeviriyordu süperdi
    bende ff50 leri duymustum. bir takim sis var ama onlar ileri pek aydinlatmiyor . önce bir ölçüm yaptırmak istiyorum. farlarda da xenon var yakmayalim motoru ff50 yi kafa grenajin altına bağlamak istiyorum. motoruma kavuşayim da 6 ay dır uzagiz .
    sizede zahmet verdim . teşekkür ederim.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 04:33 ---------- bir önceki mesaj zamanı 04:27 ----------

    Alıntı ysfist adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    1.90 boy cbf1000 e cok uygun degil uzun seyahatlerde eyvallah ama var mi aranizda 1.80 üzeri cbf1000 ile mutlu mesut gecinen :-) dusunmek istiyorum bu aleti ama alcak selesi uzaklastiriyor her seferinde beni.
    1.82 yim olur mu ? sele yükseklik ayari mevcut . bende yükseltmeden kullanıyorum. dönünce yüksek ayarı denicem. ben pedallardan dolayi sıkıntı çekiyorum. fazla vites pedalı ve arka fren pedalı ile oynarsam bilek ağrısı yapıyor . bir kademe aşağıya alabilirsem daha sağlıklı olur herhalde.

  12. #492
    zalim17 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Ocak 2011
    Şehir
    Çanakkale
    Motosikleti
    660 tenere
    benim boy da 183. bi sıkıntı yok. enduro gibi de değil ama iyi. aldıktan sonra yükselttim seleyi 3 kademesi var. en alttan ortaya mı geldi ortadan üstemi bilmiyorum. elektrik ölçüm işine gelince xenon etkisi yok ek lambaya ama motorun max alternatör gücünü zorlamamakta fayda var, pavyona çevirmenin alemi yok yani. bazı motorlar görüyorum sanırsın hep gece gidiyor o kadar ışık lazım. ledli şerit ergenler ayrı film zaten sadece uzunlarla yanarsa bi sıkıntı olmaz. sigortayı büyütmek gibi bi hata yapma ama. bu hella ff 50 lerin sıkıntı biraz irice. ama ışığı on numara dürbün gibi ileri de gösteriyor tam uzunluk. bir de xtnin ayna köklerine takmıştım aparatla yukarda duruyodu yani süperdi. bi sürü yeni model getircekmiş honda bu sene ama cb 400 yok

  13. #493

    Üyelik
    12 Ekim 2008
    Motosikleti
    gsxr13000
    yok hocam pavyona cevirmicem aldigimda koruma demiri üzerinde sis vardı zaten. yalnız koruma demirine kaynak yapmışlar. uzunlari oraya takabilirsem üste gerek kalmaz . bakcaz bişeyler.

  14. #494
    zalim17 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Ocak 2011
    Şehir
    Çanakkale
    Motosikleti
    660 tenere
    kaynak mı yapmışlar ? vay kasaplar bilezik vida icad olalı çok oldu yaw

  15. #495

    Üyelik
    12 Ekim 2008
    Motosikleti
    gsxr13000
    Alıntı zalim17 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    kaynak mı yapmışlar ? vay kasaplar bilezik vida icad olalı çok oldu yaw
    valla ne düşünmüşler bilmiyorum
    hocam Çanakkale de mi ikamet ediyorsunuz ?cbf ci mevcut mu oralarda ?

  16. #496
    zalim17 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Ocak 2011
    Şehir
    Çanakkale
    Motosikleti
    660 tenere
    evet Çanakkale. vardı bi arkadaşta daha. siyahı sattı, tek kaldım, bir 2 tane de cbf 600 var da denk gelip tanışamadık, biri transalp biri fazer sattı biri r 12 gs arıyo kan kaybettik ama gazlama çalışmalarım sürüyor. al iyi ne zaman alcan şurda var bi tane temiz vs. fix bunları söylüyom. kayınçom aldı motor, geçen bi arkadaş cbf 150 aldı yeni başlıcak mikrobu yaymaya devam

  17. #497

    Üyelik
    12 Ekim 2008
    Motosikleti
    gsxr13000
    1000 ciler takilmiyor fazla forumlara. bende yeni basladim saga sola bakim birileri var mi derken yurt disina ciktim iyice uzak kaldim. motorumu degistirsek ne yapsak

  18. #498
    zalim17 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Ocak 2011
    Şehir
    Çanakkale
    Motosikleti
    660 tenere
    vfr 1200 f e gözüm kayıyor benim de ama hepten 270 kg, piyasası yok, bi de 1237 cc vergisine de kılım vergi en üst dilim 37 cc için. bi de ona çanta düz şu bu bi sürü iş. cb 400 olsa ah bi cb 400

  19. #499
    zalim17 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Ocak 2011
    Şehir
    Çanakkale
    Motosikleti
    660 tenere
    başlık ölmüş gene. 1. kasa için hiflo yağ ve hava filtresi. yağ filtresi 2.kasa için de aynı. hatta milyon tane modelle aynı. parça no 204 e tıklayın görün.
    http://www.hiflofiltro.com/catalogue/model/439

    ecnebi forumlarından bir bilgi de cbf 1000 in üretimi duracakmış bloğu aynı huyda model çıkarırlar umarım gene. ne hikmetse ingilterede falan z1000sxle aynı para 200-300 pound fark var. 20 lirası vergi olan memlekette 27 liraya bu motor bedava valla

  20. #500

    Üyelik
    12 Ekim 2008
    Motosikleti
    gsxr13000
    yaza biraz hizlanir belki forum.
    durdursunda yenisini cikarsinlar. biraz daha spor yapsinlar guzelde bi motor koysunlar 150 bg lik falan ,cekis kontrol eklesinler, tasarimida guzel olsun . bizde bi kac sene sonra 2. elini aliriz. bende baya bi sx dusundum ama duyan goren yorum yapan hic gormedim. satanlarda hep dusuk km de satiyordu. huylandim bulasmadim.


25. sayfa BirinciBirinci ... 15232425262735 ... SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)

Bu Konudaki Etiketler