Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax
24. sayfa BirinciBirinci ... 14222324252634 ... SonuncuSonuncu

Honda CBF 1000 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    REKLAM ALANI
  1. #461
    zalim17 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Ocak 2011
    Şehir
    Çanakkale
    Motosikleti
    660 tenere
    hayırlı olsun. yumuşak amörtisöre çare çatal yayı getirtmeyi düşünüyorum (hyperpro veya hagon) aranızda varmı böyle bişey yapan ?


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #462
    forewer - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Mayıs 2006
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    ZZ-R1200
    Alıntı zalim17 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    hayırlı olsun. yumuşak amörtisöre çare çatal yayı getirtmeyi düşünüyorum (hyperpro veya hagon) aranızda varmı böyle bişey yapan ?
    Ben hyperpronun progressive yaylarını kullanıyorum farkediyor gerçekten. Yalnız bunu yapmadan önce motosikletinizin amörtisörlerini kendi ağırlığınıza göre ayarladınız mı(SAG ayarı)? Eğer yapıp da çare bulamadıysanız yaylarınızı değiştirebilirsiniz.
    '92 ZZ-R250, '06 ZZ-R600, '05 ZZ-R1200

  3. #463
    zalim17 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Ocak 2011
    Şehir
    Çanakkale
    Motosikleti
    660 tenere
    forewer kardeş, ön arka takımmı kullanıyosun sadece ön mü? bu motorda sag işi feci. 12 cm hareket var 5 cmsi oturunca gidiyo zaten ve önlerde preload rebound hiç bi ayar yok

  4. #464
    forewer - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Mayıs 2006
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    ZZ-R1200
    Alıntı zalim17 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    forewer kardeş, ön arka takımmı kullanıyosun sadece ön mü? bu motorda sag işi feci. 12 cm hareket var 5 cmsi oturunca gidiyo zaten ve önlerde preload rebound hiç bi ayar yok
    Takım tabiki de. Preload tek başına yetiyor zaten de sen pek uğraşamayacak gibisin boşwer yay al gitsin
    '92 ZZ-R250, '06 ZZ-R600, '05 ZZ-R1200

  5. #465
    zalim17 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Ocak 2011
    Şehir
    Çanakkale
    Motosikleti
    660 tenere
    önlerde ayar yok. istesem de uğraşamam. ön yay aldım sadece, arka sorunsuz. arkayı komple shock alacam ilerde biraz daha fallafoş olsun

  6. #466
    muzaffer1968 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Nisan 2008
    Şehir
    Adana
    Motosikleti
    2010 CBF1000F
    Merhaba arkadaşlar hepinize keyifli virajlar diliyorum






  7. #467
    zalim17 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Ocak 2011
    Şehir
    Çanakkale
    Motosikleti
    660 tenere
    yaylar haftaya geliyo, viraja ben de vericem sopayı

  8. #468
    kurubuz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Aralık 2008
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    CBF1000FA
    Daha yeni cbf 1000 sahibiyim ama virajlarda veya düz yolda amortisör ile ilgili bir sorun yaşamadım. Gayet rahat viraja yatıyorum. Yolda da çok konforlu, biraz sert olmakla beraber asfalt makinaları için normal sertlikte. Sizdeki amortisör sıkıntısını açabilir misiniz biraz ?

  9. #469
    zalim17 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Ocak 2011
    Şehir
    Çanakkale
    Motosikleti
    660 tenere
    ilk kasanın amörtisörler çok yumuşak, uzun viraj his sıfır, biraz büyükçe bi çukur dibi bulmaca küt vurmaca

  10. #470
    zalim17 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Ocak 2011
    Şehir
    Çanakkale
    Motosikleti
    660 tenere
    hazır kurcalamışken keçe yağ komple değiştirecem tabi

  11. #471
    zalim17 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Ocak 2011
    Şehir
    Çanakkale
    Motosikleti
    660 tenere
    yaylar gelmedi. bari forum motorcusu olalım
    muzaffer1968 bunu beğendi.

  12. #472
    zalim17 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Ocak 2011
    Şehir
    Çanakkale
    Motosikleti
    660 tenere
    yaylar takıldı bugün. 10 dakka bindim pek bişey anlamadım daha ama güven veriyor daha konforlu (sertleşti ama konforlu tuhaf) köşe başı dönerken gidon elinde kalacak gibi olmuyor his geldi alete. ömrü bitsin seneye de komple arkayı değiştirecem

  13. #473
    muzaffer1968 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Nisan 2008
    Şehir
    Adana
    Motosikleti
    2010 CBF1000F
    Motosiklette esneme azaldıkca yol tutucu ve motorun stabil gidişi artar, örneğin pist motorlar o kadar sert süspansiyonlara sahip nerdeyse yok denecek adar az ama yol tutuşu on numara, konfor arama

  14. #474
    zalim17 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Ocak 2011
    Şehir
    Çanakkale
    Motosikleti
    660 tenere
    izlenimleri yazmaya devam. durduğu yerde ve giderken gidon hafifledi. motorun önü daha yüksekmiş gibi geliyor.(üst kapak yüksekliği aynı orjinalle). durduğu yerde bastırınca geri sekmesi bariz iyileşti nazlı nazlı uzuyordu önceden. boş ve üstünde binici varken alçalma (sag) ölçümü karşılaştırması yapmadık orda hata ettik. 160-180 denedim sorun yok. ilk fırsatta 200-230 yolda düşünenler hazır açılmışken keçe ve yağ değişmini de yapsın. orj yağ ve toz keçe takım 144 tl benim keçeler sağlamdı ama ilk keçeleriydi bugün yarın nasılsa patlıcak diye değiştirdim.

  15. #475
    Nathan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Eylül 2012
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    Yamaha MT07
    Herkese selamlar,

    CBF1000 kullanıcıları olarak bir konuda görüşünüze ihtiyacım var.

    Benim ilk motosikletim CBR250. 1,5 senedir kullanıyorum ve yaklaşık 6bin km lik tecrübem var. Motosikletimi çok sevmeme rağmen şehir içi kullanımın yanısıra uzun yollara uygun, artçı konforunun ön planda olduğu, daha oturaklı bir motosiklete geçmek istiyorum. CC yükseltmek de istiyorum tabii ki İhtiyaçlarıma cevap verebilecek birçok motosiklet olmasına rağmen boyum 1.69 olduğu için seçenekler çok azalıyor maalesef. Bu nedenle CBF serisinden devam etmeyi düşünüyorum.

    Aslında ilk bakışta bu kadar tecrübeyle CBF600 daha uygun gibi görünüyor ancak üretiminin durmuş olması, daha ileride satış sırasında yaşayacağım zorluklar, CBF1000'in daha yakışıklı ve yeni olması gibi sebeplerle CBF1000 ile devam etmek daha mı mantıklı diye düşünüyorum. Yüksek hız meraklısı biri değilim, benim için önemli olan motosikletten aldığım keyif ve gerektiği zamanlarda ihtiyacım olan gücün karşılanması. Yani CBF600'ün üretimi devam etse heralde hiç düşünmezdim.

    Sözün özü 250cc'den direk 1000cc ye geçmek doğru olur mu bilmiyorum. Bu motosikletin kullanıcıları olarak (ve belki daha önce CBF600 kullanmışlar olarak) görüşlerinizle beni aydınlatabilirseniz çok sevinirim.

    Şimdiden çok teşekkürler. Herkese güvenli sürüşler dilerim.

  16. #476
    umurcan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Haziran 2010
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    MT-07
    Burada ben atlıyım. Ben bir arkadaşınkini belli bir mesafe kullandım.
    Kullanan başka bir arkadaşın da deyimiyle aktarayım, honda nasıl yapıyor bilmiyorum ama binince hiç yadırgamıyorsun motoru, kendi motorun gibi adapte olabiliyorsun direk.
    Aynen o şekil.

    Ben de 200lükten atladım. Öyle çok asabi, sağı solu belli olmaz bir motor değildi. Hatta 600f daha hırçın geldi bana o konuda.

    Olay senin eğitiminde bitiyor. Yol-Hakimiyet eğitimlerin varsa, bununla da alırsan aynı eğitimleri bir kere daha, sıkıntı olacağını sanmam(benim bildiğim genel olarak yanıldığıma yetmez bunu da göz önünde buludur tabii )

    Hayırlısı olsun şimdiden
    Heil Spellcheck

  17. #477
    zalim17 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Ocak 2011
    Şehir
    Çanakkale
    Motosikleti
    660 tenere
    boy konusu sele en alçak 79,5 mm oluyor yanlış hatırlamıyorsam, bi oturun üstüne çok da sorun olmaz sanırım. 2-3 cm alçaltma kitleri var o da olabilir çözüm. cbf 600ün daha alçak olduğunu da sanmıyorum. durduğunuz yerde üstüne binip yanında bi sağ sol sallayın motoru kiloda da sorun yoksa cc çok sorun değil, minimum süpriz gücü tüm devir aralığına dağıtılmış adam gibi motor. 2 kişi 6.vites 30la sorunsuz giden tam bir öküz alın gitsin

    ---------- Post added at 06:10 ---------- Previous post was at 05:34 ----------

    cb 400 sf e sardım ben de bu ara. zehir gibi alet. tonla model var getirmiyo emmiler
    pistolpitt bunu beğendi.

  18. #478
    muzaffer1968 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Nisan 2008
    Şehir
    Adana
    Motosikleti
    2010 CBF1000F
    Alıntı Nathan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Herkese selamlar,

    CBF1000 kullanıcıları olarak bir konuda görüşünüze ihtiyacım var.

    Benim ilk motosikletim CBR250. 1,5 senedir kullanıyorum ve yaklaşık 6bin km lik tecrübem var. Motosikletimi çok sevmeme rağmen şehir içi kullanımın yanısıra uzun yollara uygun, artçı konforunun ön planda olduğu, daha oturaklı bir motosiklete geçmek istiyorum. CC yükseltmek de istiyorum tabii ki İhtiyaçlarıma cevap verebilecek birçok motosiklet olmasına rağmen boyum 1.69 olduğu için seçenekler çok azalıyor maalesef. Bu nedenle CBF serisinden devam etmeyi düşünüyorum.

    Aslında ilk bakışta bu kadar tecrübeyle CBF600 daha uygun gibi görünüyor ancak üretiminin durmuş olması, daha ileride satış sırasında yaşayacağım zorluklar, CBF1000'in daha yakışıklı ve yeni olması gibi sebeplerle CBF1000 ile devam etmek daha mı mantıklı diye düşünüyorum. Yüksek hız meraklısı biri değilim, benim için önemli olan motosikletten aldığım keyif ve gerektiği zamanlarda ihtiyacım olan gücün karşılanması. Yani CBF600'ün üretimi devam etse heralde hiç düşünmezdim.

    Sözün özü 250cc'den direk 1000cc ye geçmek doğru olur mu bilmiyorum. Bu motosikletin kullanıcıları olarak (ve belki daha önce CBF600 kullanmışlar olarak) görüşlerinizle beni aydınlatabilirseniz çok sevinirim.

    Şimdiden çok teşekkürler. Herkese güvenli sürüşler dilerim.
    Bence gönül rahatlıkla alanacak motor, hırçın motor olmadığı için yüksek cc seni rahatsız etmeyecektir sele yüksekliğide tam istediğin gibi, benim boyum 1.71 ve ayaklarım tam yere basıyor
    Denildiği kadar okumayan bir toplum değiliz. ErkekIer bildiğini okuyor, kadınlar da canına okuyor

  19. #479
    zalim17 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Ocak 2011
    Şehir
    Çanakkale
    Motosikleti
    660 tenere
    kışlık 10-30 yağa geçtim (motul 5100 ) bariz daha rahat çalışıyor daha akıcı gidiyor ilk ısınması daha iyi. soğukta ilk çalıştığında içinizin acımasını azaltabilir

  20. #480
    ozeronder - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Temmuz 2007
    Şehir
    Samsun
    Motosikleti
    CBF 1000 BEYAZ+ Kymco Super 8
    Alıntı muzaffer1968 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bence gönül rahatlıkla alanacak motor, hırçın motor olmadığı için yüksek cc seni rahatsız etmeyecektir sele yüksekliğide tam istediğin gibi, benim boyum 1.71 ve ayaklarım tam yere basıyor
    Yorum gayet yerinde "AMA" bence 1000 cc torku 250 cc den geçen biri için hırçın olmasada tehlike oluşturacak boyutta. Doğal olan 600 cc den sonra 1000cc ye geçmeniz.


24. sayfa BirinciBirinci ... 14222324252634 ... SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 4 kullanıcı var. (0 üye ve 4 misafir)

Bu Konudaki Etiketler