Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax
8. sayfa BirinciBirinci ... 678910 ... SonuncuSonuncu

Suzuki VZ 800 / 1400 / 1500 Intruder Kullanıcıları Bilgi Paylaşımı

    REKLAM ALANI
  1. #141

    Üyelik
    09 Temmuz 2013
    Onno yakıt tüketimi çarşı içi 30krş uzun yol 20krş ve belki biraz daha aşağısı(normal 80-90km hız kullanım).bu veriler güncel ekim itibari ile.. Benim motorda wance hines var(twin slash) ve bu şekilde ..stok egzozda varken ayniydi.yani çok yakmaz bu motorlar.
    racingten geçiş için sert olurmu bilmem ama performansı aratmaz gibi.. Torku harika hızlanması ivmelenmesi çok iyi .. Tek sorun frenler daha iyi olabilirdi..
    Bu aralar ben değiştirmeyi düşünüyorum 2007 model 27binde gel vereyim makinayı sana :D


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #142
    TheWitac - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Ocak 2016
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    Harley Davidson Sportster 883L '09
    1 hafta içerisinde kendi motorum + nakit biçiminde 97 model Intruder VS800 almayı düşünüyorum. 250'lik bir cruiser'dan sonra bu motora geçtiğimde ne gibi sorunlarla karşılaşırım? Yakıtı ve motor ömrünü merak ediyorum ve arıza sıklığını. Yakıtı benim ustamın dediğine göre 8 litreyi görür diyor bu rakam doğru mudur? Almayı planladığım motor ibrede 23 bin diyor fakat bir süre km teli kopuk gezilmiş bu yüzden sahibi 50-60 bin km civarında olduğunu söylüyor. Bu KM motor için fazla mıdır az mı? Ağır bakımı vs. var mıdır? 120-150 bin km'ye kadar motoru dağıtmadan gidebilir mi? Bu motoru 5 sene boyunca üniversite okurken kullanacağım o yüzden benim için önemli bir konu bu. Çin malı motora bindiğimden dolayı çok ufak önemsiz de olsa arızalarla karşılaşıyorum. Japon motorda arıza yaptı mı tam yapar deniliyor bu ne kadar doğrudur? Elbette bu sorularımın cevapları motordan motora değişir bir motor 200 bin devirirken diğeri 20 binde krank kırabilir. Genel olarak bir cevap verilebilseydi bu konu hakkında bu cevaplar nasıl olurdu? Bir de parça durumunu merak ediyorum. 97 model bir motorun parçası kolay kolay bulunabilir mi? Özellikle VS800 gibi memlekette çok tutmamış bir motorun?

  3. #143
    HAZZILHAR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Ocak 2015
    Şehir
    Vancouver, BC
    Motosikleti
    Suzuki Boulevard M109R B.O.S.S.
    Alıntı TheWitac adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    1 hafta içerisinde kendi motorum + nakit biçiminde 97 model Intruder VS800 almayı düşünüyorum. 250'lik bir cruiser'dan sonra bu motora geçtiğimde ne gibi sorunlarla karşılaşırım? Yakıtı ve motor ömrünü merak ediyorum ve arıza sıklığını. Yakıtı benim ustamın dediğine göre 8 litreyi görür diyor bu rakam doğru mudur? Almayı planladığım motor ibrede 23 bin diyor fakat bir süre km teli kopuk gezilmiş bu yüzden sahibi 50-60 bin km civarında olduğunu söylüyor. Bu KM motor için fazla mıdır az mı? Ağır bakımı vs. var mıdır? 120-150 bin km'ye kadar motoru dağıtmadan gidebilir mi? Bu motoru 5 sene boyunca üniversite okurken kullanacağım o yüzden benim için önemli bir konu bu. Çin malı motora bindiğimden dolayı çok ufak önemsiz de olsa arızalarla karşılaşıyorum. Japon motorda arıza yaptı mı tam yapar deniliyor bu ne kadar doğrudur? Elbette bu sorularımın cevapları motordan motora değişir bir motor 200 bin devirirken diğeri 20 binde krank kırabilir. Genel olarak bir cevap verilebilseydi bu konu hakkında bu cevaplar nasıl olurdu? Bir de parça durumunu merak ediyorum. 97 model bir motorun parçası kolay kolay bulunabilir mi? Özellikle VS800 gibi memlekette çok tutmamış bir motorun?
    Güzel kardeşim bu motorla ilgili 2 konu açtın. Ama sanırım yazdıklarımı umursamadın. Bir selam bile vermeden direk soruları peş peşe yapıştırmışsın.

    Ekim ayında açtığın konudaki cevabımı aynen ekliyorum, belki bu kez dinlersin diye. Konu da şu: http://www.motosiklet.net/forum/moto...ilirsiniz.html

    Hiç iplememişsin o kadar yazılanları. Boşuna cevap vermişiz adeta.

    Alıntı HAZZILHAR adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    - Rektifiye, motorun aşınma süresiyle alakalıdır. 100 binde de rektifiye isteyebilir, 50 binde de. Kullanıcının ne kadar hoyrat kullanıp kullanmadığına bağlıdır. Piston, sekman, supap hepsi kontrol edilmeli servis tarafından. Onlar söyler rektifiye ihtiyacı olup olmadığını.

    - Bakım aralıkları kullanım kitapçığında yazar. Okuyun.

    - Benzin kuruş ile ölçülmez. Bugün vereceğin 20 kuruş yarınki benzin fiyatıyla alakasız olur. 100 km'de ortalama kaç litre yaktığıyla ölçülür. Bu değerleri de www.fuelly.com adresinden okuyabilirsiniz.

    - Sık arıza çıkarıp çıkarmayacağı size ve sizden önceki sahibinin kullanımına bağlıdır.

    - Parçası tabii ki bulunmaz. İthalatı 10 yılı aşan ve ülkede satışı devam etmeyen modellerin parçası servislerde stok olarak bulunmaz. Yurtdışından sipariş vermeniz gerekir, servislere de sorup istediğiniz parçaları getirip getiremeyeceklerini öğrenebilirsiniz.

    - Parça fiyatları Suzuki'de yüksektir. Sarf malzemeleri ise uygundur. Yağ filtresi, debriyaj teli, vs gibi.

    - Uzun yoldaki performans kişinin daynıklılığı ile alakalıdır. Titreşim yeni modellere nispeten yüksektir. 12 lt depo ve yüksek sarfiyat ile sık benzin almak gerekebilir. Son hızı 160-170 civarı ama son shızda gitmeye uygun bir motosiklet değildir. 120'den sonra rüzgar ve titreşim yorucu olur.

    - Lastiklerin sürtünme yüzeylerinin geniş olması yol tutuş açısından makul olsa da YBR gibi neredeyse bisiklet lastiğiyle giden motorların hiç yol tutamaması lazım bu mantıkla. Dolayısıyla çok büyük bir fark olmaz, olsa da hissetmeniz pek mümkün değildir. Önemli olan ideal süratte gidip, lastiğin yerle temasını kaçırtmayacak şekilde kullanmaktır. Zaten cruiserlarda bunu yaşamak nispeten daha zordur. Lastiğin kalitesi ve ömrünü doldurmuş olmaması en büyük etkendir yol tutuş konusunda.

    - 98 modelse gerçekten 45K km olmayabilir. Ekspertiz raporu alın mutlaka. Fiyat aralıkları hakkında bilgim yok ama bu zamanda bu tip ölü motorlara 5000-10000 TL aralığında fiyat biçmek bile şahsi kanaatime göre mantıksız geliyor.

    - 4000 km tecrübe hiçbir zaman yeterli değildir. Ancak alışırsınız. Alıştığınızda da eskiden kalma tüm yanlış alışkanlıklarınız devam eder.

    - Bu sene bile koysanız satmanız neredeyse imkansız.

    Bence fuarı bekleyin, eğer gerçekten gelecekse GV300 tercih edin.

    Sözün özü alma kardeşim, öğrenci adama uymaz bu motor. Sırf paran buna yetiyor diye antika motora yürüme. Sabret, GV300, Honda Rebel 300/500 hangilerini fuarda görürsen en azından yeni makine oldukları için bunlara yürü. 250'likten sonra sadece gücüne ve ağılığına alışman zaman alır. Düzgün frenlemeyi bilmiyorsan ciddi kazalar geçirebilirsin. Nitekim bu motorun frenleri tırt oluyor biraz. Eski tip disk, tek piston kaliper ve arkadaki kampananın buna çok etkisi var.

    Senin kalemin değil bu motosiklet. Hele de 5 yıl sorunsuz kullanmak gibi bir niyetin varsa. Tekrar söylüyorum, almamalısın.
    Road never ends but life does. Ride to live, live to ride.

  4. #144
    natila - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Haziran 2014
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    cbf150 + HD sporster xl 1200 custom cb
    HAZZILHAR geçen gün hondaya gittim rebel gelmeyecek diyorlar senin bi duyumun varmı ?

  5. #145
    HAZZILHAR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Ocak 2015
    Şehir
    Vancouver, BC
    Motosikleti
    Suzuki Boulevard M109R B.O.S.S.
    Alıntı natila adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    HAZZILHAR geçen gün hondaya gittim rebel gelmeyecek diyorlar senin bi duyumun varmı ?
    Honda'nın ülke mümessilliğinde yönetim ekibinde çalışan bir arkadaşım taa geçen sene "Honda yeni cruiserlar getirecek. Shadow olabilir." demişti. Ben de yakın çevreme böyle aktardım. Daha sonra Rebel 300 ve 500 duyruldu. Haberini alır almaz aradım ve bu iki model için piyasa araştırması yaptıklarını öğrendim. Belki beklediğimiz kadar erken bir dönemde gelmeyebilir. Kesin bir şey söyleyemem. Bir gelişme olursa haber veririm. Bu arada Rebel300, 500'den farklı olarak tek silindirli.
    Road never ends but life does. Ride to live, live to ride.

  6. #146
    BlackGhost - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Ocak 2015
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Kuba SL200 - Honda BlackWidow 2001 (Chaos MC)
    honda zaten cruiser motorlarda hep avrupa-amerika tabanlı satış yapıyor.türkiyede alt ve orta segment cruiser makineleri 2008 den bu yana 4 büyükler getirmiyor.kawasaki vulcan serileride 2017 itibari ile getirilmeyecek ülkemize.Kalan intruder c800 ve yamaha bolt 950 var sıfır olarak.Çok adaletsiz bir piyasası oldu cruiser motorlarda gerçekten.Harley tek tabanca gibi bir durum oldu ancak oda yüksek cc platformu.Haliyle çinli motorların piyasada olması,ve fahiş fiyatlardan satışta kalması bu yüzdendir.Söz gelimi 2017 itibari ile kuba superlight 200 modeli 9600 tl,regal raptor 250 ise 15000 tl seviyesinden satışta olacak.Yani bir çinli motor için bu fiyatlar gerçekten çok saçma ve ağır meblağlar.Durumlar böyle olunca tabiki 10-15 yıllık japon makinelerin fiyatları 20 bin tl altına düşmez.Maalesef cruiser severler için sağlam motor almak hem zorlaştı hemde seçenekeler az.
    Şahsi İnstagram Hesabım: _hayalet_ct.mc
    Chaos Turkey MC - instagram: chaos.turkey.mc
    Superlight Türkiye Facebook Sayfamız: slturkiye

  7. #147
    natila - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Haziran 2014
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    cbf150 + HD sporster xl 1200 custom cb
    Alıntı BlackGhost adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    honda zaten cruiser motorlarda hep avrupa-amerika tabanlı satış yapıyor.türkiyede alt ve orta segment cruiser makineleri 2008 den bu yana 4 büyükler getirmiyor.kawasaki vulcan serileride 2017 itibari ile getirilmeyecek ülkemize.Kalan intruder c800 ve yamaha bolt 950 var sıfır olarak.Çok adaletsiz bir piyasası oldu cruiser motorlarda gerçekten.Harley tek tabanca gibi bir durum oldu ancak oda yüksek cc platformu.Haliyle çinli motorların piyasada olması,ve fahiş fiyatlardan satışta kalması bu yüzdendir.Söz gelimi 2017 itibari ile kuba superlight 200 modeli 9600 tl,regal raptor 250 ise 15000 tl seviyesinden satışta olacak.Yani bir çinli motor için bu fiyatlar gerçekten çok saçma ve ağır meblağlar.Durumlar böyle olunca tabiki 10-15 yıllık japon makinelerin fiyatları 20 bin tl altına düşmez.Maalesef cruiser severler için sağlam motor almak hem zorlaştı hemde seçenekeler az.
    valla 20 yaşında bi makinaya 18-20 veren çıktıkça bu böyle sürüp gider... arz talep meselesi, şu anda piyasadaki satılık cruiserler yaklaşık 10000 tl üstünde satılıyor... ha makine adamın 20000 de fazla ister hakkıdır, ama alan çıkmazsa satacak olan paşa paşa düşer fiyatını...

  8. #148

    Üyelik
    25 Aralık 2012
    yamaha'dan ümitliyim bu sene ben.. şu 1300cc stryker gelebilir diye düşünüyorum. sport cruiser.
    yapabilecekleri en büyük aptallığı yapıp xvs950a'yı çektiler piyasadan. fiyat performansta en mükemmel motordu.
    şahsen benimde yaptığım en büyük aptallık olarak kayıtlara geçti midnight star'ı satmam.
    yerine koyduğu eski klasik 1300cc hala bayilerde duruyor. kime satacaklarsa. hem hantal, hem vergi dilimi yüksek. mis gibi 950a yı kaldırdılar adamlar ya. yazık.

    neyse canım.. başka türlü intruder sahibi olmazdık zaten bizde.. :-)

  9. #149
    TheWitac - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Ocak 2016
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    Harley Davidson Sportster 883L '09
    Alıntı HAZZILHAR adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Güzel kardeşim bu motorla ilgili 2 konu açtın. Ama sanırım yazdıklarımı umursamadın. Bir selam bile vermeden direk soruları peş peşe yapıştırmışsın.

    Ekim ayında açtığın konudaki cevabımı aynen ekliyorum, belki bu kez dinlersin diye. Konu da şu: http://www.motosiklet.net/forum/moto...ilirsiniz.html

    Hiç iplememişsin o kadar yazılanları. Boşuna cevap vermişiz adeta.




    Sözün özü alma kardeşim, öğrenci adama uymaz bu motor. Sırf paran buna yetiyor diye antika motora yürüme. Sabret, GV300, Honda Rebel 300/500 hangilerini fuarda görürsen en azından yeni makine oldukları için bunlara yürü. 250'likten sonra sadece gücüne ve ağılığına alışman zaman alır. Düzgün frenlemeyi bilmiyorsan ciddi kazalar geçirebilirsin. Nitekim bu motorun frenleri tırt oluyor biraz. Eski tip disk, tek piston kaliper ve arkadaki kampananın buna çok etkisi var.

    Senin kalemin değil bu motosiklet. Hele de 5 yıl sorunsuz kullanmak gibi bir niyetin varsa. Tekrar söylüyorum, almamalısın.
    Hocam ben konuya atılan her yoruma cevap vermeye çalıştım açtığım 2 konuda da. Sizin yorumunuza nedense cevap yazmamışım ben de sizin söylemenizle yeni fark ettim büyük ihtimal gözümden kaçtı, kusura bakmayın.

    Bu motora elbette 5 sene masrafsız binemem kaldı ki sıfır motorsiklet alsam bile illa ki birşeyi çıkıcak ona da para harcıyacağım. Masraftan kastım büyük masraflar benimkisi. Motor aksamında ve marş motoru, beyin gibi önemli elektrik aksamını ve yürüyen kısmını kast etmiştim. 97 model motorsiklet sonuçta illa ki bir şey çıkartır ne kadar temiz bakılsa da. Alacağım motor benim ustama gelip giden motor. Ustam motor için temiz diyor. Ama ilk motorsikletimi aldığım sefer ki gibi sadece 1 ustaya baktırıp almak istemiyorum bu sefer çünkü benim motorun 300 liraya halledilebilecek sıkıntısını bu motorda 600 liraya halledebilirim misal olarak. Bu VS800'ü almazsam R25 alacağım. Lakin ben hem kendi motorumu al satla uğraşmak istemiyorum hem de tarzım olmayan ve kendi motorumla CC'si aynı olan bir motora binmek istemiyorum. Benim tarzım Cruiser ve almışken de özellikle de 5 sene kullanmak için aldığım motorda performans ve güç bekliyorum ve tabii ki her cruiser kullanıcısı gibi biraz da gürültü. Şimdi R25 alsam ona lastik - takoz - egsoz - katlanır plakalık taktıracağım. R25 şuan 16 bin lira yanlış hatırlamıyorsam. Saydığım aksesuarlarla beraber de 2 bin lira en iyi desek 18 bin lira. Intruder bana 13.500 gibi bir miktara geleceği için masraf çıkartsa da en azından keyif alıp istediğim motora bindiğim için ben sorun etmiyeceğim bunu. Motorsiklet işine girerken hayalim hep yüksek cc bir cruiser'a binmekti. Giyinişim, tarzım vs. gibi unsurlar da işin içine girince Cruiser'dan başka bir motorun altıma yakışmayacağı kanısındayım. Elbette ileride bir spor motor alıp viraj ve hız yapacağım ama bu geçici bir süre için olucak spor motordan sonra yine Cruiser segmentine döneceğim. Sırf yeni makina diye 300'lük veya 500'lük olsun beni tatmin etmiyecek motorlara binmek istemiyorum. Bakalım hakkımızda hayırlısı diyerek yaklaşıyorum olaya. Motoru 4 başka ustaya daha baktırıp öyle alacağım. 4 ustadan biri bile hayır derse almamayı düşünüyorum fakat güvenemiyorum kendime. Dediğim gibi hakkımızda hayırlısı. Yorumunuz ve ilginiz için çok teşekkür ederim hocam.

  10. #150
    Felis Leo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Mart 2013
    Şehir
    BURSA
    Motosikleti
    HHH
    Ben chopper klüp üyesiyim, büyük eski motorlar bir geziye gider sonrasında tamirde soluğu alır parça beklenir günlerce aylarca sürünür. Dertleri hiç bitmez, lastiği bile 1500 lira tutar, ağlarsınız dert sahibi olursunuz, küçük olsun varsın ama mutlaka yeni olsun motor, yoksa süslü elbiselerinizle hatıra fotoğraflarına bakar iç geçirirsiniz.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 00:32 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:29 ----------

    Bu yüzden bende chopper alacağım ama elim gitmiyor eski motor almaya, bu intruderi çok düşündüm ama az kalsın alıyorduuuuum derken başkası aldı motoru , şimdi tamirde yatıyor, yağ yakıyormuş meğerse bizim motor, adam yeni yağını değiştirmiş ama yağını kontrol etmemiş garibim ne bilsin 1000 km sonra slindirin biri yatak saracak tamirde sürünüyor motor.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 00:37 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:32 ----------

    Bu chopper işi çok berbat şu anda, çinli boktan motorlara utanmadan 12000 istiyorlar , düşük cc japon yok uygun fiyatlı, bir 250 hyosung var onuda güzelim inazumayı satıp alacak oluyorum ama tipi berbat kalitesiziğrenç bir şey hemen midem bulanıyor, yahu yok 18-20 ye şöyle japon kaliteli bir 250-300 chopper.

  11. #151
    TheWitac - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Ocak 2016
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    Harley Davidson Sportster 883L '09
    Alıntı Felis Leo adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ben chopper klüp üyesiyim, büyük eski motorlar bir geziye gider sonrasında tamirde soluğu alır parça beklenir günlerce aylarca sürünür. Dertleri hiç bitmez, lastiği bile 1500 lira tutar, ağlarsınız dert sahibi olursunuz, küçük olsun varsın ama mutlaka yeni olsun motor, yoksa süslü elbiselerinizle hatıra fotoğraflarına bakar iç geçirirsiniz.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 00:32 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:29 ----------

    Bu yüzden bende chopper alacağım ama elim gitmiyor eski motor almaya, bu intruderi çok düşündüm ama az kalsın alıyorduuuuum derken başkası aldı motoru , şimdi tamirde yatıyor, yağ yakıyormuş meğerse bizim motor, adam yeni yağını değiştirmiş ama yağını kontrol etmemiş garibim ne bilsin 1000 km sonra slindirin biri yatak saracak tamirde sürünüyor motor.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 00:37 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:32 ----------

    Bu chopper işi çok berbat şu anda, çinli boktan motorlara utanmadan 12000 istiyorlar , düşük cc japon yok uygun fiyatlı, bir 250 hyosung var onuda güzelim inazumayı satıp alacak oluyorum ama tipi berbat kalitesiziğrenç bir şey hemen midem bulanıyor, yahu yok 18-20 ye şöyle japon kaliteli bir 250-300 chopper.
    Hocam korkanın çocuğu olmaz demiş atalarımız. Bakmayın ben de tırsmıyorum değil ama böyle de 250'likle olmuyor. Dediğim gibi 4 farklı ustaya baktırıcam. Birşeyi varsa illa ki 4 ustadan biri fark eder bunu diye umuyorum. Gerisi de nasip kısmet işi. Biz yapıcağımızı yapıp gerisini Allah'a bırakalım herşey olucağına varır. Motoru daha baktıramadım. Olursa Pazartesi gidip baktırtıcam bi aksilik çıkmazsa Pazartesi veya Salı satışı almayı düşünüyorum.

  12. #152
    TheWitac - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Ocak 2016
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    Harley Davidson Sportster 883L '09
    Motora baktırdım sol egsozdan daha cok sag egsozdan daha az ses geliyor rolantideyken. Giderken dusuk devirdi de soldan daha cok geliyor ama belirli bir devirden sonra sag egsozdan da soldakiyle ayni derecede ses cikiyor. Motorun gittigi ustanin dedigine gore gaz telinden veya senkron ayarindanmis. Dogruluk payi nedir bunun?

  13. #153
    ismaileren - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Haziran 2016
    Şehir
    Kuyucak, Aydın
    Motosikleti
    şimdilik yok. gelecekten ümitli
    Merhaba arkadaşlar;

    sizlere küçük bir sorum olacak.

    Suzuki İntruder 1500 modeli ile yakından ilgileniyorum ama merak ettiğim bir sorunun cevabını hiçbir yerde bulamadım.

    Bu intruder 1500 üzerinde gelen yanlardaki hardcase çantalar tam kapalı kaskı alabiliyor mu?
    Eğer alabiliyor ise hem sürücünün, hemde artçının kaskını ilave birşeye gerek olmadan taşıyabilmek çok güzel olur gerçekten.

  14. #154
    HAZZILHAR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Ocak 2015
    Şehir
    Vancouver, BC
    Motosikleti
    Suzuki Boulevard M109R B.O.S.S.
    Alıntı ismaileren adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Merhaba arkadaşlar;

    sizlere küçük bir sorum olacak.

    Suzuki İntruder 1500 modeli ile yakından ilgileniyorum ama merak ettiğim bir sorunun cevabını hiçbir yerde bulamadım.

    Bu intruder 1500 üzerinde gelen yanlardaki hardcase çantalar tam kapalı kaskı alabiliyor mu?
    Eğer alabiliyor ise hem sürücünün, hemde artçının kaskını ilave birşeye gerek olmadan taşıyabilmek çok güzel olur gerçekten.
    Hayır maalesef sığmıyor. Epeyce inceledim motoru ama açık kask sığabilir. O da şekline göre. Çünkü çantaların içinde kalın bir astar var ve üst kapağı açınca çanta ağzı dar kalıyor. Ancak içleri kocaman. Ağzı geniş olsa bir fullface kask sığabilir.
    Road never ends but life does. Ride to live, live to ride.

  15. #155
    pinkkuvars - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Mayıs 2008
    Şehir
    ANKARA
    Motosikleti
    SUZUKİ VOLUSİA VL800
    Bizim topic ancak bu kadar olur 1 hafta içinde bir cvp gelirse öp başına koy ..Herkese slmlar..Arkadaşlar romalılar bir sorum var malum kullandığımız motosiklet sayısı türkiyede 40-50 böyle olunca yedek parça olasılığımız kısıtlı peki acaba suzuki aynı parçaları başka motorlarda da kullanmış mı bilen yada site ismi bilen varmıdır acaba? mesela vl800 karbüratörünü vl600 an125 de de kullanmış gibi atıyorum tabiki bu arada karbüratör mikuni bla bla..? Help me..

  16. #156
    vdeger - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Ağustos 2014
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Intruder C800
    Alıntı pinkkuvars adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bizim topic ancak bu kadar olur 1 hafta içinde bir cvp gelirse öp başına koy ..Herkese slmlar..Arkadaşlar romalılar bir sorum var malum kullandığımız motosiklet sayısı türkiyede 40-50 böyle olunca yedek parça olasılığımız kısıtlı peki acaba suzuki aynı parçaları başka motorlarda da kullanmış mı bilen yada site ismi bilen varmıdır acaba? mesela vl800 karbüratörünü vl600 an125 de de kullanmış gibi atıyorum tabiki bu arada karbüratör mikuni bla bla..? Help me..
    Selam,
    Burada bulamadığın parça varsa http://www.suzukipart.com/ sitesinden orijinal parçalarını bulup getirebilirsin, sitede olmayan parça yok bildiğim kadarıyla.

  17. #157

    Üyelik
    08 Ekim 2016
    Şehir
    İstanbul- Ankara
    Motosikleti
    Kısmetse intruder M800
    Arkadaşlar selamlar, bende suzuki volusia sahibiyim.

    Şöyle bir sorum olacak; benim motorun arka jant tellerinin bazıları kırıldı... yedek parça olarak İstanbul'da nerede bulabilirim? Servis set olarak getirtelim diyor ve bir ay süre istiyor.

    Sirkeci de doğubank civarındaki bütün motorculara sordum fakat bulamadım...

    Ne önerirsiniz? Servis 350 tl + 1 ay bekleyeceksin diyor. Sipariş vereyim mi yoksa şurada bulursun diyebileceğiniz bir yer var mı?

    Yardımlar için şimdiden teşekkürler.

  18. #158
    HAZZILHAR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Ocak 2015
    Şehir
    Vancouver, BC
    Motosikleti
    Suzuki Boulevard M109R B.O.S.S.
    Alıntı onno adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar selamlar, bende suzuki volusia sahibiyim.

    Şöyle bir sorum olacak; benim motorun arka jant tellerinin bazıları kırıldı... yedek parça olarak İstanbul'da nerede bulabilirim? Servis set olarak getirtelim diyor ve bir ay süre istiyor.

    Sirkeci de doğubank civarındaki bütün motorculara sordum fakat bulamadım...

    Ne önerirsiniz? Servis 350 tl + 1 ay bekleyeceksin diyor. Sipariş vereyim mi yoksa şurada bulursun diyebileceğiniz bir yer var mı?

    Yardımlar için şimdiden teşekkürler.
    Selamlar. Maalesef jant stokta tutulan bir sarf malzemesi değil. 350 TL de gerçekten iyi bir fiyat. Ne az ne çok. Bence servisin sipariş geçmesini isteyin. Suzukipart'tan da getirtebilirsiniz. Ancak hem 243 $ olması hem de 1 aydan erken elinize geçmeyecek olması ve + gümrük vergisi + nakliye bedeli ile ücreti daha da artacağından servisten almanız daha mantıklı olacaktır. İlgili linki de paylaşayım:

    http://www.suzukipart.com/oemparts/a...c5e/rear-wheel

    26 numaralı parça sizin aradığınız. 27 numara ise 104 $ fiyatıyla sadece akort teli setinin fiyatı. Her türlü servisten almak daha avantajlı görünüyor. Bunun haricinde servisin montaj sonrası akordunu da mutlak suretle yapmasını isteyiniz. Genelde uğraştırıcı ve ustalık isteyen bir iş olduğu için yanaşmak isteyen pek olmaz. Tabii arka jant akordu yapıldıktan sonra ön jant akordunun da yenilenmesi lazım ki seyir esnasında motorun gidişinde tutarsızlık olmasın.

    Hangi servisten fiyat aldığınızı da paylaşabilir misiniz ?
    Road never ends but life does. Ride to live, live to ride.

  19. #159

    Üyelik
    30 Ekim 2013
    Şehir
    İstanbul, Avrupa
    Motosikleti
    Suzuki M800
    Merhaba arkadaşlar.. Bu başlık öyle çok da aktif değil anladığım kadarıyla, o yüzden doğru yere yazıp yazmadığıma emin değilim, belki forumda daha uygun bir başlık bulunabilirdi ama aynı motor sahibi olarak da en iyi siz anlarsınız diye düşünüyorum... Tabii bu yazıya denk gelirseniz.

    2007 M800 sahibiyim. 1 senedir filan motorumun bir sinyal sıkıntısı var. Önce tamamen yakmayı kesti. Daha sonra iki ayrı tamirci kurcalaya kurcalaya biraz yakmayı başardı. Biraz yakmakla kastettiğim şeyi şu videoda izleyip görebilirsiniz: http://www.dailymotion.com/video/x5i...l-issue_webcam


    Mesela bu videoda sol biraz gecikmeli yanıyor, sağ hiç yanmıyor ama paneldeki sinyal göstergesi yanık kalıyor. Dörtlü ise normal yanıyor. Bazen sol da yanmamaya karar verebiliyor. Sonra sağ ansızın bir hayat belirtisi gösteriyor filan. Ne yapacağı belli değil. Ve işin kötüsü motorun muayenesi geçti, kaçak kaçak biniyorum. Zira malum sinyalin yanmaması ağır kusurdan muayeneyi geçememesi demek. Şimdi yakalansam bi dünya ceza, motoru çekecekler mi ne olacak o da belli değil...

    Neyse, ilk gören tamirci biraz kurcalayınca "kütükten bu" dedi. Sonra bakan da "şu sinyal kolunu bi değiştirmek lazım, çıkmasına bakalım" dedi. Ama gelen giden yok tabii. Benim bu işe şüphem ise sinyal vermeye çalışınca paneldeki gösterge ışığının yanıyor olması. Yanıyor ama yanık kalıyor. E demek ki sinyal kolu motora gerekli bilgiyi iletiyor, mesele arada bir yerde takılıyor diye düşündüm.

    Sonra yabancı bir foruma yazdım, bu düşüncemle beraber, oradakiler de sinyal rölesinden kaynaklanıyor olabileceğini düşündüler.
    Sinyal kolu benimkine benzer ebay'de bir bu var: http://www.ebay.com/itm/SUZUKI-VZR18...xYWb5x&vxp=mtr

    O da 109 dolar ve de gri. Benimki gibi siyahını yedek parça sitesinde bile bulamadım. Hadi buldum diyelim, problemin ondan kaynaklandığı bile kesin değil, paramı havaya mı atacağım?

    Sinyal rölesi de en makul, yan sanayi şu var: http://www.ebay.com/itm/LED-FLASHER-...-/291148379700

    Bunu alabilirim hadi.. Ama ya değilse. Bir de size esas sorum; şimdi dikkat ettiyseniz sinyallerim farkli, orjinal değil. Ben bu motoru aldığımda böyleydi. Böyle farklı sinyal takmak için farklı röle mi kullanmışlardır sizce? Yani motorun içinden çıkacak olan bu sayfadaki gibi olmayabilir mi?

    Ne dersiniz ne düşünürsünüz? Derdime bir çare lütfen...

    Bu başlık çok sessiz sakin olduğundan yukardaki konuyu şu başlıkta da sordum, oradan takip edebilir ve oraya yazabilirsiniz:
    http://www.motosiklet.net/forum/mt-a...n-videolu.html

  20. #160

    Üyelik
    12 Nisan 2017
    Şehir
    İstanbul, Maltepe
    Motosikleti
    Suzuki VL 800 Intruder
    Selam arkadaşlar...
    bende geçen hafta 24 binde 2008 model Suzuki VL 800 C800 marka model bir motor aldım, ilk motorum.Evet büyük bir motorla başlıyorum ama, nasıl başlarsan öyle gider mantığıyla gaza gelip aldım işte. Salı günüde ehliyet başvurusunu yapıcam. Üzerindeki egzoz (egzost hangisi doğru bilemiyorum)çok gürültülü, görüntü olarak hoş ama ses olarak yıkıcı. Değiştirmek istiyorum, lakin original takıntım var ama onuda bulamıyorum. Sesten çok şikayeetçi olduğum için illaki değiştiricem. Servisteki ustalar biz yapalım diyorlar. Markasız el yapımı nasıl olur original'e benzer mi ses istediğim gibi kulakları tırmalamayan bir ses alabilirmiyim ? Kafamda deli sorular


8. sayfa BirinciBirinci ... 678910 ... SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)

Bu Konudaki Etiketler