Güdük kalmış yahu bu topic
gelişememiş.
Güdük kalmış yahu bu topic
gelişememiş.
Sorma abi benim GSR'a geçmem kötü oldu )
dört tekerde bedenimi,iki tekerde ruhumu taşırım
Beyler c800 arıyorum var mı satan ?
Motosikletli Kaplumbağa...
var.
http://www.facebook.com/#!/emre.muhurdaroglu?fref=ts
face'ten ekleyip konuşabilirsin.
emre mühürdaroğlu
---------- Post added at 10:18 ---------- Previous post was at 10:16 ----------
Merhabalar. bende geldim aranıza aslında forumda yeni sayılmam ama bu başlıkta yeniyim m800 sahibiyim yaklaşık 1 yıldır.
Napican c'yi m al sen
dört tekerde bedenimi,iki tekerde ruhumu taşırım
Hayırlı olsun
dört tekerde bedenimi,iki tekerde ruhumu taşırım
Merhabalar,
Ben de 2 haftalık VL 800 Volusia kullanıcısıyım. 2004 model 7000 Km de. Bir ay önce VN 800 ümü satıp aldım. En kısa zamanda resim yükleyeceğim.
Sağlıcakla.
'04 Yamaha Nuovo - '56 BMW R25 - '06 Mondial 250 MCT - '94 BMW F650 - '99 Kawasaki ER 5 - '06 Bisan Roadstar 250 - '97 Kawasaki VN800 - '08 Suzuki VL 800 Intruder - '04 Suzuki VL 800 Voluisa - '01 Honda XL 650 V Transalp -'00 BMW F 650 GS
Hayrlı olsun Arbetus, Kawasaki ile görünüş pek farklı değil sanki ? 2 haftalık tecrübene dayanarak Suzi ile farkları nedir, sürüş, zevk, ses gibi ?
Merhaba,
Öncelikle farklılıklarından başlayayım ;
* VL 800 VN 800 den daha geniş ve uzun Bu genişlik, sürücü ve yolcuya daha geniş yer bırakmakta bu da uzun yolculuklarda VN ye oranla daha fazla konfor sağlamakta.
* VL 800 ün ön lastik ebatı, VN 800 ün hemen hemen arka lastiği ile aynı. Lastiklerin geniş olması virajlara daha güvenli girmesini sağlamakta.
* VL 800 Şaftlı bir motor. her nekadar güçten biraz feragat edilmiş olsa da , Temiz oluşu, kısa bakımlara ihtiyaç duymaması, uzun yola çıkarken alınması gerekenler arasında birkaç şeyin eksik olmasını sağlıyor
* VL nin motoru VN nin motoruna oranla daha çabuk ısınıyor. VN 800 ü 2 yılı geçik kullandım. Hatırladığım kadarıyla 2 kere fan açtı. Kışın iyi olduğu kesin, ancak yazın mantar olma riskimiz var. servis manualindeki yağ grafiğine bakım bir kademe büyük viskozitedeki yağı kullanacağım
* Sürüş kesinlikle çok daha iyi çok yormuyor. Özellikle 2 kişilik sürüşlerde.
* Ses olayına gelince, Vn nin o enfes sektirmesi yok bunda :(, daha çok amerikan muscle car tipi bir sesi var. Tabi üzerindeki Egzostan da farkedebilir bu durum. VN 800 ümde OWC marka egzos vardı. VL 800 de Higway Hawk drag pipe tipi egzos var. En kısa zamanda HH nin baffle larını OWC ile değiştireceğim.
* Keşke VL de de olsa dediğim şeylerden birisi de tork. VN zincir aktarım olduğu için kesinlikle ara hızlanmalarda ve düşük devirlerde daha güçlü.
Son olarak eklemek istediğim. Bu deneyim ve çıkarımlarımı 2 haftalık deneyimimle çıkarmadım. Arkadaşımı 2008 İntruder2 ı vardı ve 1 sene boyunca ben VN ile o da VL ile 5000 km ye yakın yol yaptık. o yol deneyimleri de bu motoru almamda etken oldu. Neden intruder değil de volusia aldın diye soracak olursanız. Karbüratörlü motorlar piyasadan silinene kadar karbüratörlü motor kullanmaya devam edeceğim.
Bu arada bu yaz senin memlekete ( benim de sayılır ) yol yapma planımız var.
Sağlıcakla.
'04 Yamaha Nuovo - '56 BMW R25 - '06 Mondial 250 MCT - '94 BMW F650 - '99 Kawasaki ER 5 - '06 Bisan Roadstar 250 - '97 Kawasaki VN800 - '08 Suzuki VL 800 Intruder - '04 Suzuki VL 800 Voluisa - '01 Honda XL 650 V Transalp -'00 BMW F 650 GS
Ayrıntılı bilgi için teşekkürler.
Bodrum güzel, yaşanacak bir yer ama özellikle Gümüşlük yolları rezalet bu güzel motorlar için.
Şimdiden zevkli sürüşler dilerim Bodruma.
Bodrum içinde ayrı bir zevk Suzi ile dolaşmak
Birkaç sene Bodrum'da yaşadım. Yazını da kışını da biliyorum Bitez Yalısı, Konacık, Gümbet, Yalıçiftlik dolaylarında yaşadım. Oradan ayrıldıktan sonra birçok defa da tatil ve iş amaçlı gelmişliğim vardır. Ben de yeri ayrıdır
Hazır yeri gelmişken . Bodrum gibi sıcak memlekette fan açma durumu nedir? Mesela Cevat Şakir caddesine girdik, Marina'ya inmek istedik. Oradaki dur kalk yaptığında ve ya sürdüğünde sende de fan sıklıkla çalışıyor mu?
Bu arada en son geldiğimde Akyarlar tarafına yol yapılıyordu. Ne durumda orası ta Turgutreis'i dolaşmak zorunda kalmıştım.
Sağlıcakla.
'04 Yamaha Nuovo - '56 BMW R25 - '06 Mondial 250 MCT - '94 BMW F650 - '99 Kawasaki ER 5 - '06 Bisan Roadstar 250 - '97 Kawasaki VN800 - '08 Suzuki VL 800 Intruder - '04 Suzuki VL 800 Voluisa - '01 Honda XL 650 V Transalp -'00 BMW F 650 GS
Buji değiştirmek için tek buji ile Gümüşlükten Bodrum merkeze 23 Km gitmek zorunda kaldım bu kış. Ustaya süphelendiğim için galiba Fan da çalışmıyor dedim ve yanılmışım Biriken çalışmayan buji tarafındaki yakıttı atmak için bol bol motoru çalıştırınca ancak Fan çalıştı.
Tabi biz alışverişe Gümüşlük Turgutreis 9 Km kışın birde trafik olmayınca Fan çalışması bile gerek kalmadan gidip geliyoruz.
Yazında her sürüşümde Fan mutlaka çalışıyordu. Açmadan kastettiğin buysa.
Bağla üzerinden Akyarlara yol var ve Gümüşlük yolundan bile daha iyi durumda. Turgutreisi dolaşmak zorunda kalmayacaksın.
Ben bakımlarını kendim yapıyorum. Yağ, yağ filtresi, buji değişimi. Hatta bundan önceki motorumda çıtayı yükeslttim debriyaj balatalarını değiştirdim tabi mecburen soğutma sistemine de el attım.
Fan açmadan kastım dediğin gibi çalışmasıydı. Kısa mesafede değilde 25 30 km lik yolda başıma geldi. Telaş yapmıştım. Kime sorduysam aynı şeyi dedi. VN 800 de 2 senede 2 kere falan çalışmıştır fan. Ona alışınca bunu garipsemiştim.
'04 Yamaha Nuovo - '56 BMW R25 - '06 Mondial 250 MCT - '94 BMW F650 - '99 Kawasaki ER 5 - '06 Bisan Roadstar 250 - '97 Kawasaki VN800 - '08 Suzuki VL 800 Intruder - '04 Suzuki VL 800 Voluisa - '01 Honda XL 650 V Transalp -'00 BMW F 650 GS
motorkafa shadow un hayırlı olsun.. Umarım birgün sende chopper motor kullanmak zevkine erişirsinn
Selam, VL 800 için uygun aksesuar satan yerlerin adresini bilen var mı ?
[FONT=Comic Sans MS] Merhabalar ben Murat ....2010 senesinden beri LC 1500 kullanıyorum... kendi motorumun üzerinde çok çalıştık ve yepyenibir noktaya geldi))
Custom Intruder LC 1500 by MURAD HAN facebook sayfasından görebilrsiniz çalışmaları...
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)