Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax
10. sayfa BirinciBirinci ... 89101112 ... SonuncuSonuncu

Suzuki VZ 800 / 1400 / 1500 Intruder Kullanıcıları Bilgi Paylaşımı

    REKLAM ALANI
  1. #181

    Üyelik
    10 Mayıs 2017
    Şehir
    İstanbul
    Merhaba Arkadaşlar, M800'e
    Lastik almayı düşünüyorum ancak kararsız kaldım.
    Motorun üzerinde Metzeler ME888 var 2012 tarihli çok sertleşmiş ve desenini de pek beğenmiyorum,
    eski motorum da Metzeler ME880 vardı, oldukça memnundum deseni de güzeldi.
    Aşağıdakilerden hangisini tercih ederdiniz.


    Bridgestone Exedra Max takım 1140tl
    Pirelli Night Dragon takım 1343tl
    Michelin Com.II takım 1585tl
    Metzeler ME 880 takım 1310tl
    Metzeler ME 888 takım 1595tl


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #182
    HAZZILHAR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Ocak 2015
    Şehir
    Vancouver, BC
    Motosikleti
    Suzuki Boulevard M109R B.O.S.S.
    Alıntı roccoatilla adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Merhaba Arkadaşlar, M800'e
    Lastik almayı düşünüyorum ancak kararsız kaldım.
    Motorun üzerinde Metzeler ME888 var 2012 tarihli çok sertleşmiş ve desenini de pek beğenmiyorum,
    eski motorum da Metzeler ME880 vardı, oldukça memnundum deseni de güzeldi.
    Aşağıdakilerden hangisini tercih ederdiniz.


    Bridgestone Exedra Max takım 1140tl
    Pirelli Night Dragon takım 1343tl
    Michelin Com.II takım 1585tl
    Metzeler ME 880 takım 1310tl
    Metzeler ME 888 takım 1595tl
    Atilla Hocam, Michelin'den şaşmayınız. Metzeler'in hamuru biraz daha sert. Pirelli Night Dragon alacaktım bu sene denemek için ama yurtdışındaki forumlarda ıslak zemindeki performansının Commander II kadar iyi olmadığını yazmışlar. Ben de vazgeçtim.

    Bridgestone Exedra da çok başarılı lastik ama Michelin'deki tutuş güvenini ve ıslak zemindeki performansı bana veremedi. Daha önce Dragstar'da kullandım o lastikleri.

    Mümkün mertebe üretim tarihi yeni olan Commander II 'leri tercih edin. Öne 130/90-R16, arkaya 170/80-R15. Commander II'de set olarak hazır var bu ölçüler. Güle güle, güvenle kullanın şimdiden.
    roccoatilla bunu beğendi.
    Road never ends but life does. Ride to live, live to ride.

  3. #183

    Üyelik
    12 Nisan 2017
    Şehir
    İstanbul, Maltepe
    Motosikleti
    Suzuki VL 800 Intruder
    Arkadaşlar selamlar tekrar.
    Kamera almak istiyorum fakat kaskıma takmak istemiyorum,
    görüntüsü beni rahatsız ediyor.
    motora monte edenler var mı aranızda ? yada böyle bir girişimi olanlar ?
    tecrübelerini paylaşırlarsa sevinirim.

  4. #184
    HAZZILHAR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Ocak 2015
    Şehir
    Vancouver, BC
    Motosikleti
    Suzuki Boulevard M109R B.O.S.S.
    Alıntı opctebur adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar selamlar tekrar.
    Kamera almak istiyorum fakat kaskıma takmak istemiyorum,
    görüntüsü beni rahatsız ediyor.
    motora monte edenler var mı aranızda ? yada böyle bir girişimi olanlar ?
    tecrübelerini paylaşırlarsa sevinirim.
    Titreşimden iyi çekim yapamaz gibi geliyor bana. Çünkü müsait yüzey olarak çamurluk ve depo var. Dahası sağdan soldan fırlayacak taş tuş gibi şeylere kamera daha açık olacak. En temizi kaskın yanları. GoPro alırsanız geniş yüzeyi dışa bakmak zorunda veni Sony AS200HDR almıştım. Onda ince yüzey çekim yapılacak tarafa baktığından hem kaskın yanında kazulet gibi durmuyor, hem de rüzgardan çok etkilenmiyor. Bence o şekilde deneyin. Dilerseniz fotoğraf da atabilirim.
    Road never ends but life does. Ride to live, live to ride.

  5. #185
    HAZZILHAR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Ocak 2015
    Şehir
    Vancouver, BC
    Motosikleti
    Suzuki Boulevard M109R B.O.S.S.
    Selamlar herkese;

    Bu yaz işim gereği 2.5 ay kadar Çanakkale'de bulunacağımdan ve İstanbul-Çanakkale, Çanakkale-İstanbul yollarını da motosikletimle gidip geleceğimden ötürü normalde 12.000 km'de yapılması gereken periyodik bakımı 10.813 km'de Delta Motor - Kadıköy'de yaptırdım. Motora yapılan kapsamlı bakım ve fiyatlarıyla ilgili bu başlıktaki arkadaşları bilgilendirmek istedim.

    Öncelikle motorun değişenlerini sıralayalım:
    1. Motor yağı. Motul 5100 15w50 4T yarı-sentetik yağ konuldu 3,5 litre olmak üzere. Yaz dönemlerinde 15w50 kullanmanızı tavsiye ederim, hele ki Ege ve Güneyde sıcak mevsimlerde daha akılcı bir çözüm olur. Vites geçişlerini biraz kemikli yapsa da çabuk kaynamayacağından mineral özelliklerini kolay kolay yitirmez. Kışın 10w40 koymanızda sakınca yok. Gerçi ben yaz-kış 15w50 kullanmayı adet edindim. Yağ filtresini de her bakımda değiştirmek şart. Bu konuda titizlik edin. Gözle görünmeyen çapaklar filtrede birikip tekrar motora karışabilir. Eski filtrenizi tekrar kullanmayın.

    2. Hidrolik sıvısı. Bunu yılda 1 değiştirmeyi ihmal etmeyiniz. Normalde fren hidroliğinin rengi açık sarıya çalmalı. 1 yılda bile kararıp kahverengi bir renge dönüşebiliyor. Alkolik özelliğini yitirip çok çabuk kaynamaya başlar bu şekilde. Buna dikkat etmenizi şiddetle öneririm.

    3. Soğutma sıvısı. Yazın antifrizden daha etkili olan soğutma sıvısını kullanmanız daha mantıklı olur. Mevsime göre yılda 2 kez değiştirmekte fayda var. Yazları 1.000 ml soğutma sıvısı, 500 ml saf su. Kışları 1.500 ml antifriz kullanmaktayım. Ancak kitapçıkta bu oranlar 750 ml antifriz 750 ml su olarak verilmiş. Ben sıcak havalarda çok yol yapıp, karlı havada da motoru dışarıda branda ile bıraktığım için bu oranları tercih ettim.

    4. Ön fren balatası. Kilerci Motorlu Araçlar, İngiliz balata devi EBC'nin tüm ürünlerini getirmekte. Benim M800 için olan balataları stokta vardı. çifti 83 TL. Siz siz olun sakın ha sinterli değil, organik bileşenli balata kullanın. Bu tarz ağır motorlarda ön frene çok yük bindiğinde sinterli balatalar diski epeyce yiyor. Spor motorlarda sinterli tercih etmek gerekiyor. (Sanayi dilinde Simtelli : ) ) Bu arada EBC'nin balatası henüz ilk kilometrelerinde olmasına rağmen mükemmel frenajı sağladı. Suzuki'nin orijinal balatasını kullanmaktansa EBC'nin balatasını kullanmanızı öneririm. Farka inanamayacaksınız.

    5. Sağ amortisör keçe ve ve yağ değişimi. Motordaki en sıkıntılı noktalardan biri. 1 ay önce şantiyeye dönen İstanbul'un güzide semti Suadiyede bildiğin mezar gibi bir çukura düştüm gece karanlığında. O günden beri sağ amortisörüm yağ kaçırıyordu ve tehlikeli kısmı diske ve balataya yağın akmasıyla ön frenin tamamen etkisiz hale gelmesiydi. Çok şükür bu sorundan kurtuldum. Amortisöre yine Motul'un Fork Oil'inden koyduk.

    6. Debriyaj teli. Aslında söküm esnasında kontrol ettim tel gayet iyi durumdaydı ama nedense yazları biraz esneme yapıyordu. Bakalım yeni telde de aynı şeye denk gelecek miyim zamanla göreceğiz. Suzuki'nin orijinal parçasını kullanmak bu durumda en mantıklısı. VZ800 L1 kodlu debriyaj telini almak gerekiyordu. Motorum her ne kadar 2013 trafiğe çıkışlı olsa da aslen 2011 üretimli. 4 yılda bir debriyaj telini değiştirmek bence makul bir süreç. Biraz da tercih ve hissiyat meselesi.

    7. Bujiler. Her ne kadar kitapçıkta 12.000 km'de bir değişim yazsa da ben bu bakımda buji değişimini yaptım. NGK DPR7EA-9 tercih ettim bujide. Eski çıkan bujileri de yedek yaptım zira tertemizlerdi.

    8. Kontrol noktaları, bağlantı somunları ve cıvatalar. Her biri tek tek kontrol edilip sıkıldı. Aslında pek çoğu sıkılmadı çünkü motorun trafiğe çıktığı 4 yıldan beri hiçbir cıvatası ya da somunu gevşememişti.

    Bu bakımlar sonucunda malzeme + işçilik toplamı olarak 610 TL ödedim. Bunun 100 TL'sini İsmail Usta işçiliğe yazdı : ) Balatalar EBC'den, yağlar Motul'den, bujiler NGK'dan olmak üzere; debriyaj teli, yağ filtresi, amortisör keçesinin SGP (Suzuki Genuine Parts)'tan temin ettim. Suzuki orijinal parçalarını servise sipariş ettirdim, diğerlerini kendim temin ettim.

    Sonuç olarak ağır sayılabilecek bir bakıma tam olarak hakkında bir ödeme yaptığımı düşünüyorum. Çünkü benzer bakım için malzeme + işçilik dahil olmak üzere Mototaş 1200-1300 gibi bir fiyat vermişti. Üstelik kullandıkları temizlik sıvılarını ve balata spreylerini de müşteriye kilitliyorlar. İsmail Usta neredeyse 3 kutu Würth temizlik spreyi bitirdi ve 1 tanesini bile fiyata dahil etmedi.

    Çanakkale dönüşünde bir ek bakım ve kontrolden daha geçireceğim motosikletimi. Bu ek bakımda şaft yağı, gaz teli, ön amortisör yağ dolum somunu değişecek. Somun ve gaz telinin siparişini de Suzuki Türkiye'ye geçtik. 15 günde Japonyadan temin edileceklerini bildirdiler. Aslında lastikleri de değiştirecektim ama aklımda 2012 tarihli üretilmiş olarak kalan lastiklerden meğerse arka 2014/51. hafta; ön 2015/10. hafta üretimliymiş. Bu sezon için lastik masrafından (yaklaşık 1500 TL) da yırtmış oldum. Zaten dişleri çok iyi durumdaydı.

    Servis ve bakım ile ilgili aklınızdaki bazı soru işaretleri bu mesajın içerisinde bulunabilir olacağından sizlerle de paylaşmak istedim. Sorularınız olursa, elimden geldiğince yardımcı olmaya çalışırım.
    vader, axios, sey_47 ve 1 diğerleri bunu beğendiler..
    Road never ends but life does. Ride to live, live to ride.

  6. #186
    vader - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Aralık 2014
    Motosikleti
    Honda NC 750D Integra
    Bence senin motoru alan da yaşadı Mert.

    İzmir'den selamlar.
    Tecrübe, limitlerini bilmektir.

  7. #187
    HAZZILHAR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Ocak 2015
    Şehir
    Vancouver, BC
    Motosikleti
    Suzuki Boulevard M109R B.O.S.S.
    Alıntı vader adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bence senin motoru alan da yaşadı Mert.

    İzmir'den selamlar.
    Keşke zamanında alsalardı. Kendi alacağım motoru da ilanı favoriye alan 80 küsür kişinin bir türlü aramamasından dolayı kaçırdım artık. Hala satılık aslında ama ilandan çekeli çok oldu. Yurtdışına yerleşeceğim zaman tekrar koyarım ilana. Zaten sorun çıkarmadığından dolayı hiç satasım da yok. Sıfırı da olmuş 41.950 TL. Üstelik sipariş üzerine getiriliyor.
    Road never ends but life does. Ride to live, live to ride.

  8. #188
    sey_47 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Mart 2007
    Şehir
    Ege
    Motosikleti
    BWS 100
    Merhabalar motordaşlar ve Mert ustam.
    Çok güzel olmuş, yine mükemmel bri paylaşım oldu nizim için. Tüm parça detayları fiyatlar dalan var. Çok teşekkür ediyorum. Bir bakımda benim yapmam lazım. Ramazanda pek binemiyoruz da sonrasında lazım.
    Yağ filtre huji takımı. Onlar standart zaten de.
    Aklıma takılan, ön amortisörleri de bakıma soktuğun. Hani bakım istediğini nasıl anlıyorsun. Yük bindiğinde farklı mı davranmaya başlıyor. Veya gidonu bırakınca herhangi bir tarafa çekme mi oluyor.

    Diğer konum; geçen uzun yolda makinaları değiştik. Kuzenin makina frenleme anlamında benimkine göre acayip zayıf. Hiç güven vermiyor. Arka teker yavaşlatmıyor, ya kızaklıyor direkt oalrak, yada frenlemiyor işte.
    Ön balatalarıda değiştirmek lazım. Arka balatayı bulabilirmiyiz acaba nasıl yapalım.

    Birde farkettiğim motosiklet yatmıyor. Mesela 10 derecelik yatırma rahat oluyor da. O dereceden sonra acayip bir çaba istiyor. Hani iyice ağırlık vermek gerekiyor. Sanki lastik direniyor gibi yanakta gitmeye. Ortası yumuşakta, yanlar sert gibi ihssettiriyor. 2012 veya 2013 üretim tarihli pirelli route'lar, lastikler. Lastiği mi değişelim ne yapalım. Bu yatmama durumu lastikten midir direkt.

    Teşekkür ederim, görüşmek üzere. Takipteyim, buralardayım.

  9. #189
    HAZZILHAR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Ocak 2015
    Şehir
    Vancouver, BC
    Motosikleti
    Suzuki Boulevard M109R B.O.S.S.
    Alıntı sey_47 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Merhabalar motordaşlar ve Mert ustam.
    Çok güzel olmuş, yine mükemmel bri paylaşım oldu nizim için. Tüm parça detayları fiyatlar dalan var. Çok teşekkür ediyorum. Bir bakımda benim yapmam lazım. Ramazanda pek binemiyoruz da sonrasında lazım.
    Yağ filtre huji takımı. Onlar standart zaten de.
    Aklıma takılan, ön amortisörleri de bakıma soktuğun. Hani bakım istediğini nasıl anlıyorsun. Yük bindiğinde farklı mı davranmaya başlıyor. Veya gidonu bırakınca herhangi bir tarafa çekme mi oluyor.

    Diğer konum; geçen uzun yolda makinaları değiştik. Kuzenin makina frenleme anlamında benimkine göre acayip zayıf. Hiç güven vermiyor. Arka teker yavaşlatmıyor, ya kızaklıyor direkt oalrak, yada frenlemiyor işte.
    Ön balatalarıda değiştirmek lazım. Arka balatayı bulabilirmiyiz acaba nasıl yapalım.

    Birde farkettiğim motosiklet yatmıyor. Mesela 10 derecelik yatırma rahat oluyor da. O dereceden sonra acayip bir çaba istiyor. Hani iyice ağırlık vermek gerekiyor. Sanki lastik direniyor gibi yanakta gitmeye. Ortası yumuşakta, yanlar sert gibi ihssettiriyor. 2012 veya 2013 üretim tarihli pirelli route'lar, lastikler. Lastiği mi değişelim ne yapalım. Bu yatmama durumu lastikten midir direkt.

    Teşekkür ederim, görüşmek üzere. Takipteyim, buralardayım.
    Selam İbrahim;

    Bakım şart. Bakımlı yüksek kilometreli motoru, bakımsız düşük kilometreli motora her zaman tercih ederim.

    Yağ filtresi alternatif olarak Hiflo ürünlerini kullanabilirsin. Orijinal Suzuki yağ filtresi 55 TL iken Hiflo'nunki 40 TL civarı. Çok büyük fark değil ama bilgin olsun. Bujide NGK'dan şaşma. Daha önce Denso kullandım ama sanki çabuk kömürleşiyor gibi geldi bana uçları. NGK'ların da tanesi 15-16 TL.

    Amortisörü aslında bakıma sokmadım. O işi motoru ilk aldığım zamanlarda yapmıştım. 1-1.5 ay önce çukura girip amortisör yağı aktığını görünce keçenin patladığını anladım ve onu değiştirtip yeniden yağ dolumu yaptırdım. Çünkü fren diski sağda olduğu için yağ hep diske akıyordu ve ön frenim hiç tutmuyordu.

    Amortisöre bakım yapmak gerektiğini de genel olarak elciklerde oluşan titreşimden anlarsın. Hafif hafif ellerinde karıncalanmalar oluyorsa sürüşte, bil ki amortisör yağın özelliğini yitirmeye başlamış ki bir sorun olmadığı takdirde 3-4 yılda bir bu yağı ve toz keçeleri ile yağ keçelerini yenilemek şifadır. Tabii ki elde karıncalanma oluyorsa tek sebebi amortisör değildir. Tekerlek rulmanları, bilyalar ve jantta herhangi bir sorun olmadığından eminsen suçu amortisöre atabilirsin : ) Yağ kaçağını da gözle tespit edemediysen şu şekilde kontrol edebilirsin; olduğun yerde durup ön fren sıkılıyken gidona birkaç defa abanıp amortisörleri aç kapa. Birinden biri daha fazla direniyorsa veya daha çabuk kapanmaya meğilli ise bir tanesinde yağ kaçağı vardır büyük ihtimalle. Amortisörden dolayı çekme pek olmaz ama ufak bir sağa ya da sola meğillenme hissettirebilir.

    Arka frenin sıkıştırma somununu biraz sıkın önce bakalım arka frende bir değişiklik oluyor mu ? Ondan sonra balata isteyip istemediğine karar vermek lazım. Suzuki stokta arka balatayı tutuyor. EBC'den aldığım sözde uyumlu olan arka balata uymamıştı geçen sene. Arka balatayı mutlaka orijinal Suzuki yedek parçadan temin edin. Ön balatayı da değiştirmeden evvel önce hidrolik sıvısına bakın. Eğer rengi kola gibi kararmışsa değişmesi şart. Sarıya çalan şeffaf renkte olması lazım hidroliğin. Amiane tabirle sidik ayarında yani : ) Ondan sonra diskte çok aşınma var mı, kaliper pistonları frene bastığında balataları sıkıştırıyor mu onu kontrol etmek lazım. Balata değiştirmeden önce mutlaka sorunun balata değişimiyle çözülüp çözülmeyeceğine bakın yani. Ön balatada organik EBC balata tavsiye ederim. Bizim motora uyumlu modeli var. Telefon edip stok durumunu Kilerci Motorlu Araçlar (KMA)'dan öğrenebilirsiniz. Yoksa da Suzuki orijinal ön balata tercih edin. Brenta, Newfren falan pek tavsiye edebileceğim markalar değil.

    Yatmama durumunu bilemiyorum. Ama çok yüksek ihtimalle bakış ve gidonu tutuştaki sıkılıkla alakası var. Lastikten dolayı o kadar yatmamazlık etmez. Boşuna lastik masrafı yapmayın. Biraz kontra tekniğini deneyin trafiğe kapalı bir alanda. Bizim gidon hafiften drag gidon olduğu için kontraya güzel cevap veriyor.
    Road never ends but life does. Ride to live, live to ride.

  10. #190

    Üyelik
    10 Mayıs 2017
    Şehir
    İstanbul
    Merhaba arkadaşlar,

    Motorun yakıt sarfıyatın dan şikayetçi idim.
    En son hava filtresini değiştirdikten sonra şehirler arası yolda ortalama 80-100 km hız ile rüzgarsız havada 3.6lt
    rüzgarlı havada 3.8lt yaktı, performans eksoz da var...

  11. #191
    HAZZILHAR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Ocak 2015
    Şehir
    Vancouver, BC
    Motosikleti
    Suzuki Boulevard M109R B.O.S.S.
    Atilla Bey değerler muazzam. Sınıfının en tasarruflu motosikleti olabilir. Ben de 2 aydır işim gereği Biga'dayım. Gelirken İstanbul-Çanakkale arasında 120-130 km/h sürat aralığında yaklaşık 4,1 lt/100 km değere ulaştım. Siz ideal sürat ve devir aralığını yakalamışsınız.

    Ben şehir içinde hırçın ve bol dur-kalklı kullandığımda 4,8 lt/100 km gibi bir değere ulaşıyorum. Sakin kullanımda ise 4,5 lt/100 km değerlerine ulaştım.

    Bunları 2 hafta boyunca Kadıköy-Tuzla arası Sahilyolu ve Bağdat Caddesi kullanımımda ölçme şansım oldu. Bir defa şehiriçinde motor tekleyip stop edene kadar deponun tamamını kullandım ve 342,7 kilometrede stop etti.

    Sizin şehir içi değerleriniz nelerdir ? Kıyaslama yapmak isterim.
    Road never ends but life does. Ride to live, live to ride.

  12. #192

    Üyelik
    10 Mayıs 2017
    Şehir
    İstanbul
    Merhaba,
    Lamba yandıktan sonra yedek depoda ne kadar lt benzin var biliyormusunuz.
    Full tank 15.5lt ,gecen hafta bursa çevre yolunda neredeyse benzinsiz kalacaktım.
    Bu arada çevre yolunda rüzgar pek yoktu hız olarak 185km rahat gördü.

    Şehir de maltepe-kayışdağı-şerifali istikametinde gidip geliyorum,
    pek yoğun trafik olmuyor,hava filtresini degistirmeden önce yaklaşık 6lt/100km yakıyordu.
    şuan tam hesaplayamadım hafta sonları sürekli şehir dışına çıkıyorum.
    Eksoz sorununuda çözdük, sensörler için delik açtırıp somun kaynattık, sensörleri baglattım belkide yakıt sarfiyatında faydası olmustur.

  13. #193
    HAZZILHAR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Ocak 2015
    Şehir
    Vancouver, BC
    Motosikleti
    Suzuki Boulevard M109R B.O.S.S.
    Alıntı roccoatilla adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Merhaba,
    Lamba yandıktan sonra yedek depoda ne kadar lt benzin var biliyormusunuz.
    Full tank 15.5lt ,gecen hafta bursa çevre yolunda neredeyse benzinsiz kalacaktım.
    Bu arada çevre yolunda rüzgar pek yoktu hız olarak 185km rahat gördü.

    Şehir de maltepe-kayışdağı-şerifali istikametinde gidip geliyorum,
    pek yoğun trafik olmuyor,hava filtresini degistirmeden önce yaklaşık 6lt/100km yakıyordu.
    şuan tam hesaplayamadım hafta sonları sürekli şehir dışına çıkıyorum.
    Eksoz sorununuda çözdük, sensörler için delik açtırıp somun kaynattık, sensörleri baglattım belkide yakıt sarfiyatında faydası olmustur.
    Güle güle kullanın. Sensörlerin yakıt sarfiyatına bir katkısı yok. Zaten tahliye elemanları üzerinde çalışıyorlar.

    Bizim motosiklette yedek depo yok. Net 15,5 litre. Yakıt göstergesinde genelde 2 kare kaldığında depoyu fullerim. Aldığım yakıt miktarı 9,2-9,6 litre aralıklarında oldu hep bu şekilde alınca. Kısaca yakıt sarfiyatı tutarlı. Size de bu şekilde yapmanızı tavsiye ederim.

    Ben bir defaya mahsus tam depo ne kadar gider diye denemek için yakıt almadan sonuna kadar kullandım. Bu testi yapmadan önce 5 litrelik bir su damacanasını benzinle doldurmuştum ki yolda kalınca doldurup devam edebileyim diye. Yazdığım sonuçlar test gözlemlerime dayanıyor. Genelde de hep aynı akaryakıt istasyonunu kullanmayı tercih ediyorum. Kullandığım benzin Shell V-Power Nitro.
    Road never ends but life does. Ride to live, live to ride.

  14. #194
    sey_47 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Mart 2007
    Şehir
    Ege
    Motosikleti
    BWS 100
    Ohooo oo abiler. O yakıtlar ne öyle ya.
    70 tl'ye 13,36 lt yakıt alıyorum. 200 km gidince güzel diyorum. 220 gidince seviniyorum. 220 dediğimde, bende gösterge yok. Lamba yandığı anda km'ye bakıyorum; hep 200 +-10 civarlarında oluyor. En kısa zamanda petrole yanaşıp alıyorum. çünkü lamba yandıktan sonra eminim gitmeyecek 50'km den fazla.

    6,0-6,6 lt yakıyor abiler.
    HAftasonları yola falan gidiyorum arada, 200 km'de yakıt almakta çok koyuyor be.
    Ben acil bir düşüneyim. bakayım bir motora.
    Kullanmayı bilmiyorum galiba ben

  15. #195
    HAZZILHAR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Ocak 2015
    Şehir
    Vancouver, BC
    Motosikleti
    Suzuki Boulevard M109R B.O.S.S.
    Enjeksiyonlu makinenin bu kadar yakması pek doğru değil İbrahim. Ya yüksek devirle kullanıyorsun ya da bir yerlerde yakıt tüketimini artıracak bir sıkıntı var. Düşün bir de bende performans egzostu var.
    sey_47 bunu beğendi.
    Road never ends but life does. Ride to live, live to ride.

  16. #196

    Üyelik
    10 Mayıs 2017
    Şehir
    İstanbul
    Merhaba,
    Şehir içi çok yoğun olmayan trafikte 4,7lt/100km degere ulastım.
    Hava filtresini değistirdikten sonra cok fark etti yakıt sarfiyatı.
    sey_47 bunu beğendi.

  17. #197
    sey_47 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Mart 2007
    Şehir
    Ege
    Motosikleti
    BWS 100
    Yakıt değerleriniz çok iyi abiler.
    Ufak bir yapılanmaya bende gideceğim, sürüş tarzımı yumuşatayım bitaz

    Bu arada geçen bizim öküzü tarttım şirkette gelen kg ye bakın. Koruma demiri var sadece. Bir de kask. Depo yarıdaydı.


    Bu arada bi yan çanta düşünüyorum, varsa aklınızda bir model alabilirim çok iyi olur benim için.
    Teşekkürler.

    Edit: bu arada ikimiz 360 kg geldik

    Bayramınız kutlu olsun
    roccoatilla bunu beğendi.

  18. #198
    bilginet45 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Mayıs 2007
    Şehir
    Manisa/Akhisar
    Motosikleti
    GV650, C800
    Merhaba arkadaşlar araniza yeni katıldım buda benim c800 ama gv650den geçtigim icin sport olduğu için aklim yeni kasa m800 de kaldı
    roccoatilla bunu beğendi.

  19. #199

    Üyelik
    10 Mayıs 2017
    Şehir
    İstanbul
    Merhaba,

    Manisada bir tane var yeni kasa M800,
    Gri renkte idi ancak üzerinin tamamını sarı kaplama yapmışlar...
    Görmüşsünüzdür.

  20. #200
    bilginet45 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Mayıs 2007
    Şehir
    Manisa/Akhisar
    Motosikleti
    GV650, C800
    Evet bizim burada akhisarda kuaför arkadaşta 2012model bebek gibi 10binde falan turuncu kaplama yaptırdı.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 15:54 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:19 ----------

    Bu arada lastik alicam
    Commander2 1760tl
    Metzeler 888 1630t
    bridgestone exedra max 1200 kusurdu

    Bütce kısıtlı exedra max iş görürmü


10. sayfa BirinciBirinci ... 89101112 ... SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)

Bu Konudaki Etiketler