arkadaşlar bendede 150 kn var 80-90 ı geçmiyor ne yapmam lazım !!!!!!!!!!! lütfen yardım edin !
---------- Mesaj ekleme zamanı: 17:15 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 17:12 ----------
arkadaşlar ben mondial 150 kn kulanıcısıyım 80-90 ı geçemiyorum neyapmam gerekli lütfen yardım edin !!!!!!!!!!!!!!!!!!
---------- Mesaj ekleme zamanı: 17:29 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 17:15 ----------
arkadaşlar ben mondial 150 kn kulanıcısıyım 80-90 ı geçemiyorum neyapmam gerekli lütfen yardım edin !!!!!!!!!!!!!!!!!!
http://www.facebook.com/#!/photo.php...type=1&theater
http://www.facebook.com/#!/photo.php...type=1&theater
http://www.facebook.com/#!/photo.php...type=1&theater
http://www.facebook.com/editphoto.ph...type=1&theater
http://www.facebook.com/editphoto.ph...type=1&theater
arkadaşlar şuan motorun son hali bugün taze fotolar göstergeler tekrar değiştirdim motor da son olarak 200 cc silindir 200 cc Karbüratör silindir 70 lik ve geri dönüşüm ve hava filitresi iptal edildi bu değişiklerden sonra 2 vitete 85 km hıza çıkmaktadır....son hızı ise daha tam deneyemedim ama 4 viteste sıkıştırınca 135 diyor yağmur var bugün adanada deneyemedim daha ........
mondial 150 kn oldu 250 kn ....... :queen: :queen:
http://www.facebook.com/#!/photo.php...type=1&theater
arkadaşlar silindir kısmı olmuşmu sizce yoksa eski halime güzel ... ?
mondial 150 kn oldu 250 kn ....... :queen: :queen:
arkadslar topıc cok cansız gıbı dursada bı kac sorum var
bu motorla uzun yola cıkacagım tıtresım azalması, hız artması gıbı konularda ne yapmam gerek ?
kardeş sana özelden yazdım 2 defa ne yapacağını eski msj larımı oku bak orada yazıyor .....
http://www.izlesene.com/video/facebook_wphcizv3/3400615
buda bende olsun sesini dinleyen eksoz orjınaldir......
mondial 150 kn oldu 250 kn ....... :queen: :queen:
http://i1105.hizliresim.com/2011/5/8/543.jpg
http://i1105.hizliresim.com/2011/5/8/530.jpg
http://i1105.hizliresim.com/2011/5/8/495.jpg
arkadaşlar bugün koruma demirini çıkardım alt sakal aldım koruma demirini hiç çıkartasım gelmedi ama alt sakal olmadı demir mecburen söktüm en yeni hali bu görüşlerinizi ekliyorum.....
mondial 150 kn oldu 250 kn ....... :queen: :queen:
kardeş topıc zaten çook cansız kullanıcısı yo desem bir hayli var ama kimse yazmıyor sadece işlerii görüyorlar ondan sonra bir daha kimse yazmıyor....
gelelim senin soruna kardeş uzun yola çıkmak ne demek bir günde 550 km yol yaptık banamısın demiyor birde titreşim sorunun var herhalde ön dişliyi 17 lik yap birde tüm vidaları sıkılaştır .... bak yine istediğin kadar azalma olmaz ise ön dişli yine 17 lik kalsın ama silindirin alt kımını 65.5 mm lik siindir ile değişeceksin ozamn titreşim %70 gidiyor ve gücüde fazlasıyla artıyor ortalama 20 km artar dene gör şimdilik bunları ap bence........
mondial 150 kn oldu 250 kn ....... :queen: :queen:
haklısın yazan yok....
bende de int yok gec gırebılıyorum ama girerim izlenimlerimi paylasırım..
bizim burdakı mondıal ustaları usta deıl motor orjınal tamamen ellerine vermek istemiyorum 2 bın km de tek sorun 90 dan sonrakı hızlardakı tıtresım onuda tavsıyelerın le halledecegım sagolasın..
buraya nasıl resim ekleniyo. ben bi türlü ekleyemedim.
Mrb. 2006'dan bu yana bende 150 KN kullanıcısıyım. Tip ve malzeme kalitesi olarak fiyatla kıyasladığımda beni o zaman için tatmin etmişti. Fakat o zamanlar şimdiki motor bilgisine sahip değildim. Aşırı titreşim sorunundan bende rahatsızım. Motorda yaptığınız teknik değişiklikler konusunda (hangi marka model silindir piston vs. kullandınız. 65.5 silindir hangi özelliği temsil ediyor vs.) detaylı bilgi almak istiyorum. Yardımcı olursanız sevinirim.
Merhabalar;
Kn 150 Motorum var stop etme sıkıntısı var. Sabahları çalışırken çikle ve gaz vermeden çalışmıyor ve uzun süre gaz vermesen stop ediyor. Gün içinde motor sıcak olmasına rağmen stop ettiği gibi yola devam ettiğimde de stop ediyor. Beyin,Reğülatör. Buji yeni ve hava filitresi temiz olmasına rağmen sıkıntı deva etmektedir.Neden kaynaklandığı konusunda yardımlarınızı bekleyorum Şimdiden Teşekkür ediyorum
---------- Mesajlar birleştirildi - 09:24 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:21 ----------
karbüratör temiz olduğunu unutum
Merhaba..Sorun karbüratör ayarı gibi görünüyor..
ancak karbüratör ayarından eminseniz, eletrik kesiliyor demektir. Yan sehpa ayağının dibindeki elektrik soketlerini iptal edin. Motor yol alırken ,çalışırken bile arıza nedeniyle stop etmesine sebep oluyor.. Bir başka kontrol edeceğiniz şey de, soldaki debriyaj manetinin içine giren ( debriyaj telinin ucunda) küçük bir çip var.. arızalı ise marş yaptığınız halde devreyi keser.. 1.5 - 2 tl.lik bişey bir de onu kontrol edin..bunlar maliyet getirmeyen ucuz şeyler.. yine de karbüratör ayarını iyi bir ustaya yaptırın.. Soğuk havada jiklesiz çalışmaz.. Sıcakta çok rahat çalışması lazım.. Ben bu motorla bayramda 1800 km yol yaptım . İstanbul -İzmir - Didim -Bodrum- Aydın- didim-Çeşme -Bursa İstanbul...Tık demedi.. bir kere zincir gerdim, o kadar. Hayırlı günler dilerim.. tekeriniz düz bassın..
üstadım vermiş olduğunuz bilgilerde dolayı teşekkür ediyorum, debriyaj kolundaki çipi kontrol ettim,sol ayakçağın bağlantı soketin çıkardım,karbüratörden ralontiyi yükseltim sarı vidayı biraz gevşettim düzelme oldu, boşta giderken yani debrijaza basılı gittiğimde stop etmeye devam ediyor.Sabahları çikle yapılsa bile zor alıyor.
motorsiklet in silindir kısmı 200 cc 67 mm lik set vardır
alt kısmında ise 250 cc lik krank ve 21 taslı 6 lı baskı balatası bulunuyor ...
net gördüğü hız ise 180 km dir .. çeşitli araçlarla ölçülmüştür ... hem görsel modifiye hem motor kısmı modifiye edilmiştir...
gelişi güzel parçalar değil birbirrini tamamlayan aynı marka ve performans parçaları kullanılmıştır...
mondial 150 kn oldu 250 kn ....... :queen: :queen:
uyratığına değmiş gerçekten güzel bir iş çıkarmışın
Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)