16.07.2009 günü mondial 125 ukt aldım 0 km 1.el yani
ilk daha serviste iken far ampulunün patlak olduğu kontrollerde servis anladı ve değiştirildi
ve
bir gün sonra eşimle birlikte bindiğimde direksiyonda bir anormallik olduğunu hissetim
servisime baş vurdum
o bana dediki direksiyon üst sıkması daha fabrikada toplanırken diş kapması sonucu yalama olmuş hallederiz dedi böyle bine koy zararı yok dedi
sonra 18.07.2009 da bir daha ampul patlattı servise baş vurdum dediki konjektör arızalıı
ve
değiştirdi 19.07.2009 pazar günü sorun olmadan oğlumla gezdim
20.07.2009 günü motor bir stop etti bi daha ne marş ile nede ayak pedalı ile çalışmadı
ve
doğal olarak servise koştum
dediki benzin sulu buji zarar görmüş 5 ytl verdim buji aldım taktı
benzini yaklaşık 8lt idi döktüm tekrar tavsiye ettiği yerden full depo yeniden aldım
daha 1 saat geçmeden motor bir daha stop etti ben yine kaktırmaca motoru servise götürdüm
dediki ilk 500 km ye kadar bu sorunlar olur
ve bu şekilde kaktıra maktıra motoru 25.07.2009 tarihine yani bu geçtiğimiz cmtesiye çıkardım
babam 13 kmlik uzaklıkta olan köyümüzde düğün olduğunu söledi gel sende katıl dedi bende doğal olarak yeni motorumla hem kaynaşmış olurum hemde arkadaşlarıma gösteririm dedim yola çıktım 9 . cu kemde bir patlama sesi eyvah!!! lastik patladı dedim sağa çekrim baktım lastik sağlam dedim ekzost gaz sıkışmasından ses çıkardı... yola devam ettim
köyde stop ettim.
tekrar bi daha çalıştırayım dedim marş basmadı ışıklar yanmadı ayak pedalıyla çalıştırdım
doğru servise
servis dedi akü patlamış tabii patlayan akünün asidi ekzostun nikalajını motorun gövde boyasını yemiş ogün bu gündür serviste yatıyor 125 ukt mondial
bana bir fikri yardımı olabilecek varmı
ahhhhhhhhh kadersiz kademsiz ben:(((((( ,,,