Bmw K1300S - BMW K1300R - BMW K1300GT
Reklamlar
-
22 Haziran 2009, 17:10
#1
Admin
Genel Bakış
BMW K 1300 S.
Öne çıkan bir performans.
Yol kesici. Atletik. Öncü ve aerodinamik. Bu profile sahip bir başka spor motosiklet biliyor musunuz? 200 bg’ye sahip bir çok motosikletin çekiş gücüne sahip 175 bg bir motosiklet daha tanıyor musunuz? Peki ya muhteşem günlük kullanım özellikleri sayesinde sizi hızlıca yola koyabilecek? Aynı zamanda teknolojik bir ziyafet sunan? İşte sebepleri: 8,2550 dev/dak'da 140 Nm tork üreten 1,293 cc motor. Zarif, altıgen yürüyen aksamdan çıkan inanılmaz bir ses. Katalitik konvertör ve egzoz valfi. Üstelik, birçok motosikletin onun ancak yarısı kadar performansla ortaya çıkarabileceği kadar düşük bir yakıt tüketimi ve emisyon salınımı.
Bu roketle, tüm hız anlayışlarına yeni bir boyut geliyor. Sıralı 4 silindirli motor öyle bir güç üretiyor ki, bunu hareketsiz durduğunda bile hissediyorsunuz. Hem düşük hem orta hızlarda, % 80 daha hızlı geçiş yapabildiğiniz vites aralıkları sayesinde, harekete geçtiği andan itibaren muhteşem bir performans sunuyor. Gerçek işte bu. Bu makine, güvenlik özellikleri açısından da eşsiz: ABS standart, ASC ve ESA ise seçenek olarak sunuluyor. Ekstra seçenekler de etkileyici: Otomatik vites geçiş işlevi sayesinde yarış yaparken, bu muhteşem yarışınızı 2 boyutlu gösterge panelinden takip edin.
BMW K 1300 S: Gizli kalmış en sportif güç. Haydi, hemen deneyin!
Teknik Veriler
Motor
Tipi Su soğutmalı, 4 zamanlı, sıralı dört silindirli motor, çift eksantrik, silindir başına dört supap
Çap x Strok 80 mm x 64,3 mm
Silindir Hacmi 1.293 cc
Motor Gücü 9.250 dev/dak'da 175 bg
Azami Tork 8.250 dev/dak.'da 140 Nm
Kompresyon oranı 13.0 : 1
Karışım kontrolü / motor yönetimi Emme manifoldundan elektronik enjeksiyon / darbe sezicili dijital motor yönetimi (BMS-K)
Emisyon kontrolü Kapalı çevrim 3 yollu katalitik konvertör, EU-3 emisyon standardı
Performans / Yakıt tüketimi
Azami hız 200 km/sa üzerinde
90 km/sa sabit hızla 100 km'de yakıt tüketimi 4,7 lt
120 km/s sabit hızla 100 km'de yakıt tüketimi 5,3 lt
Yakıt tipi 98 (RON) oktan kurşunsuz süper, otomatik darbe kontrolü özelliği nedeniyle minimum 95 (RON) oktan benzin ile de kullanılabilir.
Elektrik sistemi
Alternatör Üç fazlı alternatör 580 W
Akü 12 V / 14 Ah, bakım gerektirmez
Güç aktarımı
Debriyaj Yağ banyolu ve hidrolik olarak kontrol edilen çok diskli debriyaj
Şanzıman Daimi senkromeçli 6 ileri vitesli şanzıman
Tahrik Şaft tahrikli
Şasi / frenler
Şasi Dökme alüminyumdan üretilmiş köprü tipi yürüyen aksam, yük taşıyan motor
Ön çatal / süspansiyon BMW Motorrad Duolever; merkezi yaylı amortisör
Arka çatal / süspansiyon BMW Motorrad Paralever sistemli dökme alüminyumdan üretilmiş tek taraflı salıncak, merkezi yaylı amortisör, hidrolik kumanda vasıtasıyla manuel olarak ayarlanabilen yay sertliği (sürekli değişken), amortisör açılma ayarı
Hareket mesafesi ön/arka 115 mm / 135 mm
Tekerlekler arası mesafe (normal konumda) 1.585 mm
Kaster (normal konumda) 104,4 mm
Gidon açısı (normal konumda) 60,4°
Jantlar Dökme alüminyum
Ön jant 3,50 x 17"
Arka jant 6,00 x 17"
Ön lastik 120/70 ZR 17
Arka lastik 190/55 ZR 17
Ön fren Çift disk, yüzer tip fren diski, çap 320 mm, dört pistonlu sabit tip kaliper
Arka fren Tek disk, 265 mm çap, çift pistonlu yüzer tip kaliper
Ebatlar / ağırlıklar
Uzunluk 2.182 mm
Genişlik (aynalar dahil) 905 mm
Yükseklik (aynalar hariç) 1.221 mm
Sele yüksekliği, yüksüz durumda 820 mm (alçak sele: 790 mm)
Bacak içi bombesi, yüksüz durumda 1.810 mm (alçak sele: 1,750 mm)
Boş ağırlık, yola çıkmaya hazır, tam dolu yakıt deposuyla 1 254 kg
Kuru ağırlık 2 228 kg
İzin verilen toplam ağırlık 460 kg
Yük kapasitesi (standart donanımla) 206 kg
Kullanılabilen depo kapasitesi 19 lt
Yedek depo Yaklaşık 4,0 lt
1) 93/93/EWG sayılı talimata göre,kullanılabilir yakıt deposunun en az %90'ı
2) Kuru ve yüksüz ağırlık
RENKLER
Metalik Lav Turuncusu
Metalik Açık Gri
Metalik Granit Grisi / Metalik Açık Gri / Magma Kırmızısı
BMW K1300R
Genel Bakış
Şu kaslara bakın: BMW K 1300 R
Yıkıcı, agresif ve saf adrenalin sahibi. Hareketsiz hâldeyken bile. Ama tabii ki hareket ederken olduğu kadar değil. Şu an yaşananlar, bir motosiklet tutkununun hayatının en özel anlarından biri: Roket gibi bir başlangıç. Tasarımı sayesinde, diğerlerinden çok farklı bir şekilde öne atılıyor. Kalkış mükemmel. Günlük kullanım için de öyle. Virajlarda da. Sadece, 173 bg ve 140 Nm'lik olağanüstü gücün, katalitik konvertörlü yeni altıgen gövdeden çıkardığı ses ve egzoz valfinin dudaklarınızı uçuklatmasından dolayı değil. Aynı zamanda, "duyarlı" bir motosikletin gurur duyacağı kadar düşük yakıt tüketimi ve egzoz emisyonu salınımından dolayı. Ne de olsa BMW "Bayerische Motoren Werke" anlamına geliyor.
Bizzat mucitlerinden gelen yüksek teknoloji ve ergonomi ile, asla unutulmayacak bir tarz. Ve inanması ne kadar zor olsa da tüm bu tutkuya rağmen günlük kullanıma son derece uygun ve dünyanın en güvenli motosikletlerinden biri: Örneğin ABS ve ESA II, opsiyonel olarak mevcut. Aksesuarlarsa insanın aklını başından alıyor: Yarışçılar, Moto GP tarzı 2 boyutlu gösterge paneli ve çılgın vites geçişleri için otomatik vites özelliği sipariş ediyorlar - tur zamanlarının resmi olması için. Yükleme yapmak isterseniz de, birçok bagaj çözümü mevcut. Ancak bu yükler bile, onun şehirde en mükemmel güç kaynağı olduğu gerçeğini değiştiremiyor. Herhangi bir sorunuz varsa veya bu motosikletle bir test sürüşü yapmak isterseniz BMW Yetkili Satıcınızla görüşmeniz yeterli!
BMW K 1300 R: Gücün bir de görünümü var.
Teknik Özellikler
Motor
Tipi Su soğutmalı, sıralı dört silindirli 4 zamanlı, bir silindir için dört supap, üstten çift eksantrik, kuru karter tipi yağlama
Çap x Strok 80 mm x 64,3 mm
Silindir Hacmi 1.293 cc
Motor Gücü 9.250 dev/dak'da 173 bg
Azami Tork 8.250 dev/dak'da 140 Nm
Kompresyon oranı 13.0 : 1
Karışım kontrolü / motor yönetimi Emme manifoldundan elektronik enjeksiyon / darbe sezicili dijital motor yönetimi (BMS-K)
Emisyon kontrolü Kapalı çevrim 3 yollu katalitik konvertör, EU-3 emisyon standardı
Performans / Yakıt tüketimi
Azami hız 200 km/sa üzerinde
90 km/sa sabit hızla 100 km'de yakıt tüketimi 5,0 lt
120 km/s sabit hızla 100 km'de yakıt tüketimi 5,8 l
Yakıt tipi 98 (RON) oktan kurşunsuz süper, otomatik darbe kontrolü özelliği nedeniyle minimum 95 (RON) oktan benzin ile de kullanılabilir.
Elektrik sistemi
Alternatör Üç fazlı alternatör 580 W
Akü 12 V / 14 Ah, bakım gerektirmez
Güç aktarımı
Debriyaj Yağ banyolu ve hidrolik olarak kontrol edilen çok diskli debriyaj
Şanzıman Daimi senkromeçli 6 ileri vitesli şanzıman
Tahrik Şaft tahrikli
Şasi / frenler
Şasi Dökme alüminyumdan üretilmiş köprü tipi yürüyen aksam, yük taşıyan motor
Ön çatal / süspansiyon BMW Motorrad Duolever; merkezi yaylı amortisör
Arka çatal / süspansiyon BMW Motorrad Paralever sistemli dökme alüminyumdan üretilmiş tek taraflı salıncak, merkezi yaylı amortisör, hidrolik kumanda vasıtasıyla manuel olarak ayarlanabilen yay sertliği (sürekli değişken), amortisör açılma ayarı
Hareket mesafesi ön/arka 115 mm / 135 mm
Tekerlekler arası mesafe (normal konumda) 1.585 mm
Kaster (normal konumda) 104,4 mm
Gidon açısı (normal konumda) 60,4°
Jantlar Dökme alüminyum
Ön jant 3,50 x 17"
Arka jant 5,50 x 17"
Ön lastik 120/70 ZR 17
Arka lastik 180/55 ZR 17
Ön fren Çift disk, yüzer tip fren diski, çap 320 mm, dört pistonlu sabit tip kaliper
Arka fren Tek diskli, 265 mm çap, çift pistonlu yüzer tip kaliper
Ebatlar / ağırlıklar
Uzunluk 2.228 mm
Genişlik (aynalar dahil) 856 mm
Yükseklik (aynalar hariç) 1.095 mm
Sele yüksekliği, yüksüz durumda 820 (alçak sele: 790 mm)
Bacak içi bombesi, yüksüz durumda 1.810 mm (alçak sele: 1.750 mm)
Boş ağırlık, yola çıkmaya hazır, tam dolu yakıt deposuyla 1 243 kg
Kuru ağırlık 2 217 kg
İzin verilen toplam ağırlık 460 kg
Yük kapasitesi (standart donanımla) 217 kg
Kullanılabilen depo kapasitesi 19 lt
Yedek depo Yaklaşık 4,0 lt
1) 93/93/EWG sayılı talimata göre,kullanılabilir yakıt deposunun en az %90'ı
2) Kuru ve yüksüz ağırlık
RENKLER
Metalik Lav Turuncusu
Metalik Açık Gri
Metalik İpek Grisi
BMW K1300GT
Genel Bakış
Zaman Makinesi - En son haberler.
BMW K 1300 GT.
Gran Tourismo - ya da BMW K 1300 GT. Etraftaki en hızlılardan. Uzun mesafelerin kat edilmesinde, zaman açısından yeni bir çağ açıyor. Ancak: Bu makinede ne kadar etkileyici yolculuk süreleri elde ederseniz edin, performansı, düşük hızlarda hatta, keskin virajlarda da son derece etkileyici. Bunun nedeni, sürüş zamanının % 80'inden fazlasını yolda harcadığınız düşük ve orta vites hızlarda, bu motorun sürüş zevkinize hemen hissedebileceğiniz muhteşem bir katkı sağlıyor olması: 1,293 cc motordan 135 Nm tork gücü. Lamı cimi yok. Ayrıca, üç şeritli bir yolda 160 bg. Sıralı 4 silindirli motoru, yakıt tüketimi ve emisyon salınımı konularında son derece tutumlu, bu da sürüşü daha da keyifli bir hâle getiriyor. Bu ayrıca, günümüz motorlarının nasıl üretilmesi gerektiğini de ortaya koyuyor.
GT'nin başarısının formülü, bir çok dahiyane detayda gizli: Hem önde hem arkada yüksek ergonomi, örnek bir aerodinamik yapı ve hava şartlarına karşı üstün koruma ve standartları belirleyen bir güvenlik (ABS standart, ASC opsiyonel). Rahat, üstün bir yolculuk hissi sağlayan konfor seviyesi. Bir de düşük ağırlık merkezine sahip çok hassas bir yürüyen aksam ve bir tuşa basarak yürüyen aksam modu uyumu sağlayan ESA II seçeneği. Size bir tavsiye: Alternatiflere bakmak için kendinize hep bir seçenek tanıyın. Hemen vites atın.
BMW K 1300 GT: Dinamik performans, hiçbir zaman bu kadar tarz sahibi olmamıştı.
Teknik Özellikler
Motor
Tipi Su soğutmalı, sıralı dört silindirli 4 zamanlı, bir silindir için dört supap, üstten çift eksantrik, kuru karter tipi yağlama
Çap x Strok 80 mm x 64,3 mm
Silindir Hacmi 1.293 cc
Motor Gücü 9.000 dev/dak'da 160 bg
Azami Tork 8.000 dev/dak.'da 135 Nm
Kompresyon oranı 13.0 : 1
Karışım kontrolü / motor yönetimi Emme manifoldundan elektronik enjeksiyon / darbe sezicili dijital motor yönetimi (BMS-K)
Emisyon kontrolü Kapalı çevrim 3 yollu katalitik konvertör, EU-3 emisyon standardı
Performans / Yakıt tüketimi
Azami hız 200 km/sa üzerinde
90 km/sa sabit hızla 100 km'de yakıt tüketimi 5,0 lt
120 km/s sabit hızla 100 km'de yakıt tüketimi 5,9 lt
Yakıt tipi 98 (RON) oktan kurşunsuz süper, otomatik darbe kontrolü özelliği nedeniyle minimum 95 (RON) oktan benzin ile de kullanılabilir.
Elektrik sistemi
Alternatör Üç fazlı alternatör 945 W
Akü 12 V / 19 Ah, bakım gerektirmez
Güç aktarımı
Debriyaj Yağ banyolu ve hidrolik olarak kontrol edilen çok diskli debriyaj
Şanzıman Daimi senkromeçli 6 ileri vitesli şanzıman
Tahrik Şaft tahrikli
Şasi / frenler
Şasi Dökme alüminyumdan üretilmiş köprü tipi yürüyen aksam, yük taşıyan motor
Ön çatal / süspansiyon BMW Motorrad Duolever; merkezi yaylı amortisör
Arka çatal / süspansiyon BMW Motorrad Paralever sistemli dökme alüminyumdan üretilmiş tek taraflı salıncak, merkezi yaylı amortisör, hidrolik kumanda vasıtasıyla manuel olarak ayarlanabilen yay sertliği (sürekli değişken), amortisör açılma ayarı
Hareket mesafesi ön/arka 115 mm / 135 mm
Tekerlekler arası mesafe (normal konumda) 1,572 mm
Kaster (normal konumda) 112 mm
Gidon açısı (normal konumda) 60.6°
Jantlar Dökme alüminyum
Ön jant 3,50 x 17"
Arka jant 5,50 x 17"
Ön lastik 120/70 ZR 17
Arka lastik 180/55 ZR 17
Ön fren Çift disk, yüzer tip fren diski, çap 320 mm, dört pistonlu sabit tip kaliper
Arka fren Tek diskli, 294 mm çap, çift pistonlu yüzer tip kaliper
Ebatlar / ağırlıklar
Uzunluk 2.318 mm
Genişlik (aynalar dahil) 965 mm (taşıma kutuları dahil: 990 mm)
Yükseklik (aynalar hariç) 1.438 mm
Sele yüksekliği, yüksüz durumda 820 / 840 mm (alçak sele: 800 / 820 mm)
Bacak içi bombesi, yüksüz durumda 1.800 / 1.840 mm (alçak sele: 1,760 / 1,800 mm)
Boş ağırlık, yola çıkmaya hazır, tam dolu yakıt deposuyla 1 288 kg
Kuru ağırlık 2 255 kg
İzin verilen toplam ağırlık 520 kg
Yük kapasitesi (standart donanımla) 232 kg
Kullanılabilen depo kapasitesi 24 lt
Yedek depo Yaklaşık 4,0 lt
1) 93/93/EWG sayılı talimata göre,kullanılabilir yakıt deposunun en az %90'ı
2) Kuru ve yüksüz ağırlık
Metalik Magnezyum Bej
Metalik Royal Mavisi
Metalik Elma Kırmızısı
Reklamlar
-
22 Haziran 2009, 17:25
#2
öğrenci adama bu fotolar gösterilirmi be yapılırmı bu bana
-
22 Haziran 2009, 17:34
#3
fuarda üstünden zorla indirmişlerdi :D
-
22 Haziran 2009, 17:45
#4
Çılgın makine.
-
-
08 Haziran 2010, 21:10
#6
2010 motoplus fuarında bizzat inceleme şansı bulduğum BMW 1300 R serisine hayran kalmıştım. K1300R, 217 Kilo ağırlığında ve 173 bg olarak öngörülüyor, araçta ayrıca ABS fren sistemi mevcut. Oldukça estetik görünüyor. Görüş ve fikirlerimizi paylaşmak istermisiniz ? Buyrun .
Basından ve siteden alıntılarımla.
Ayrıca tüyleri ürperten motor sesi, akıl ve coşku bileşiminin güzel bir işaretidir.
En düşük devirde inanılmaz bir tork sunuyor: 1.293 cc ile 140Nm tork. 173 beygir gücündeki bir motorun 9.250 devire ulaşması, tüm çeyrek mil tutkunları için elbette çok tatmin edici. Performansına göre dört silindirli motorlar, tüketim ve emisyon açısından tam anlamıyla cimri. Yeni ayarlanmış motor elektroniği, yeni tasarlanan altıgen şeklindeki susturucu uçlu egzoz sistemi ve elektronik ayarlı subap kullanımı ile birlikte üç konumlu katalitik konvertör bunu gerçekleştiriyor.
1300 R modelleri için maksimum seyir dayanıklılığında daha yüksek sürüş performansı sağlıyor. Kullanışlı yay/amortisör uyumu, yolların durumu hakkında kusursuz fikir verebilir. Uyarlanmış yürüyen aksam geometrisi, en iyi düz seyir için motosikletin ortasındaki maksimum kütle yoğunluğu ve yapıya bağlı, alçakta duran bir ağırlık merkezi; en iyi kullanım için olmak üzere bu sınıfta ölçüyü belirleyen bir toplam paket sunmaktadır
Turuncu, gri ve beyaz renklerde satılıyor.
Adalet iki tarafı keskin kılıçtır. Eğer dokunmasını bilmezsen her iki tarafıda keser.
-
K1300s de çok güzel ama 1300r nin çok asilll duruşu varr
-
k1300s ve k1200s tek geçerim
xt125r>xt660r>dl650+ybr125>cbf1000>660 tenere
-
Arkadaşlar ne zamandır foruma girmiyorum. Yaklaşık 4 ay önce yeni bir motor alma niyetim vardı. Harley vrod a kadar düşünmediğim araç kalmadı. Tarz olarak bana uygun olup olmadığına karar veremedim. Çünkü bugüne kadar racing ve sport touring kullandım. Tecrübem yeterli o konuda şüpheniz olmasın. Şimdi k1300s bana uygun gibi geliyor. Bu motoru kullanan veya bilgisi olan var mı? Daha önce bmw motor sahibi olmadım. O yönden de çekici geliyor. Kullanan varsa tecrübelerini merak ediyorum.
K1300S in yukarıda görünen renkleri hala mevcut mu? Mavisini beğeniyorum ama bmw sitesinde gri ve hp denilen modeli var.
-
Arkadaşlar hiç kullanıcısı yok mu bu motorun forumda ?
-
luthier76 adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar hiç kullanıcısı yok mu bu motorun forumda ?
artik var :D biraz hort oldu ama neyse canlilik gelsin bmw basliklarina
-
10 Temmuz 2012, 01:06
#12
arkadaslar k 1200 r ile 1300 arasindaki tek fark cc mi ? ayrica sahibinden.com 'da aramalarda k1300r yaziyorum 1200 cikiyor.kafa karistirici dogrusu
-
k 1200 s deki kronkik bazı sorunlar vardı.. k 1300 s de bunların tamamı giderlidi gibi.. k 1300 s fıyatı baya pahalı 60 bin tl civarında sıfırı.. k 1200 s. ise 20bin ila 33bin tl arasında bulunuyor ikinci eli...
-
BMW K1300GT kendi adıma bu motosiklet için; "ölümlü dünyadan daha ne isteyebilir ki insan" demek geçiyor ...
Eşini Seviyorsan, Onun (2 teker) Hayallerini de Seveceksin.
-
K1200s almayı düşünüyorum. Kronik sorunları nelerdir?
-
Merhaba arkadaşlar,
Elimde k1200 ve 1300'lere uyumlu yan çantalardan vardır.
Kendi orjinal iç çantası ve orjinal anahtarı ile göndereceğim. Çok temiz durumda çantalar.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)
Bu Konudaki Etiketler