TDM 900 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
istanbul trafiğinde kullanıyorum. kullandığım birçok motosiklete göre oldukça kıvrak. zaten 900 cc bir motosiklette 194 kg. ağırlık oldukça düşük. aerodinamik yapısı da çok iyi dizayn edilmiş olduğundan (şase uzunluğu, oturuş, gidonu tutuş pozisyonu ve yere basış açıları) olan ağırlığı da hissetmiyorsunuz. trafikte güven ve rahatlık veren bir diğer etken de 89 nm olan torku. işleri gerçekten de kolaylaştırıyor 160'lık arka lastiği, hatırı sayılır yüksekliği ve ideal rake açısı ile tdm trafikte gerçekten de kıvrak.
hararet konusuna gelince, iş yerine gidip gelmek için 50 km yol yapıyorum ve oldukça trafikli bir güzergah. tüm o trafikte beklemeler, birinci viteste seyretmeler vs. olmasına rağmen çok nadir fan açıyor. ben hiç hararet sorunu yaşamadım.
temel taşları şu ulu sıra dağlar olan tapınaklarda en sofu müminlerin, en bilgin mollaların bilmediği ve onların hakikat, erdem ve onur üzerine verdikleri tüm vaazları aşan dualar öğrenelim.
Reklamlar
-
binbaki cevap için teşekkürler. bayramda belki bakmaya gideceğim TDM900 e. özellikle dikkat edilemsi gereken bir şey veya kronik bir sorunu var mıdır?
-
rica ederim. tdm 850'lerde vardı, ama tdm 900'de herhangi bir kronik sorun yok. bendeki tdm 60.000' ne yaklaştı, ikinci sahibiyim ve saat gibi kusursuz çalışıyor. hiçbir sorunla da karşılaşmıyorum. motosiklet alırken genel olarak dikkat edilmesi gereken şeylere dikkat edin.
tdm gerçekten uzun süreli binilecek bir motosiklet. tatmin ediyor. yerine koyacak motosiklet bulamıyor insan. kullandığınızda, bana hak vereceksiniz.
---------- Post added at 15:36 ---------- Previous post was at 15:33 ----------
tdm'nin motoru çok devirli olmadığından ve yamahanın teknolojisini taşıyor olduğundan oldukça uzun ömürlü.. düşük devirde yüksek güç ve tork üreten motosikletin rahatlığı, 5 sübap teknolojisi ve seri şanzımanıyla da spor motosikletin keyfini aynı anda yaşamak gerçekten güzel..
temel taşları şu ulu sıra dağlar olan tapınaklarda en sofu müminlerin, en bilgin mollaların bilmediği ve onların hakikat, erdem ve onur üzerine verdikleri tüm vaazları aşan dualar öğrenelim.
-
bir arkadaşım bir tanıdığını anlattı, çok agresif çok yakıyor demiş tdm900 için satmış. satıp 1200 gs almış aynı vatandaş anlamadığım bir şekilde.
xt125r>xt660r>dl650+ybr125>cbf1000>660 tenere
-
hatta uzaylıyla bire bir sevişen arkadaşım var; sana onu da getiricem, onu da getiricem..
ortalama bir kullanımda 100 km/4-4,5 lt, agresif kullanımla 5-5,5 lt benzin yakıyor.. neredeyse her defasında da ölçüyorum, kontrol altında
bir keresinde 6 lt yaktırmıştım, ama nasıl bilmiyorum. evet, bir keresinde öyle oldu. 1200 gs den her zaman daha az yakar, ama bence de 1200 gs daha iyi bir motosiklet.. ne var ki çok pahalı. hani yakıt tasarrufu değil de başka özelliklerinden dolayı ben de 1200 gs isterim doğrusu. belki de bir sonraki motosikletim o olur. tabi, belki...
temel taşları şu ulu sıra dağlar olan tapınaklarda en sofu müminlerin, en bilgin mollaların bilmediği ve onların hakikat, erdem ve onur üzerine verdikleri tüm vaazları aşan dualar öğrenelim.
-
Uzun yol ve asfalt icin cok ideal oldugu konusunda hemfikiriz. Peki asfalt disinda nasil? Sert offroad demek istemiyorum tabi ama patikaya filan girdiginizde uzmeden yol alabiliyor mu?
-
2.vites gırgır gidersin dişli lastik olmadıkça, çakma enduroların hepsinin olayı o
xt125r>xt660r>dl650+ybr125>cbf1000>660 tenere
-
şasesi zaten tenere şasesi, çok sağlam. selesi de oldukça rahat. şu anda devam etmekte olan bir gezideyim.. dağ, bayır; dere, tepe dolaşıyorum.. hiçbir sorun yok. asfalt dışında da yüksek torku çok katkı sağlıyor. çift silindir olması da bir avantaj. youtube vs.'de tdm'nin offroad performansını izleyebilirsiniz. offroad için yeterli sele yüksekliği ve sağlam şaseye sahip.
yaklaşık bir hafta önce, aynı gün içerisinde yaylar üzerinden takip eden bir rota ile yaklaşık 450 km. offroad yol yaptım. oldukça keyif vericiydi. hiçbir sorunla da karşılaşmadım..
temel taşları şu ulu sıra dağlar olan tapınaklarda en sofu müminlerin, en bilgin mollaların bilmediği ve onların hakikat, erdem ve onur üzerine verdikleri tüm vaazları aşan dualar öğrenelim.
-
temel taşları şu ulu sıra dağlar olan tapınaklarda en sofu müminlerin, en bilgin mollaların bilmediği ve onların hakikat, erdem ve onur üzerine verdikleri tüm vaazları aşan dualar öğrenelim.
-
temel taşları şu ulu sıra dağlar olan tapınaklarda en sofu müminlerin, en bilgin mollaların bilmediği ve onların hakikat, erdem ve onur üzerine verdikleri tüm vaazları aşan dualar öğrenelim.
-
güzel resimler.
motorun yerden yüksekliği fazla değil. kaldırım çıkarken bile dikkatli olun deniyor. acaba biraz daha yüksek bişey mi baksam diye düşünüyorum. aslında aklımda pegaso trail var. hem daha ucuz hem daha genç. tabiki aynı kategoride değiller ama bakacağız artık
-
Minimum yerden yükseklik 160 mm!
benim motosikletin yüksekliği ön çataldan 2,2 cm düşürülmüş durumda..
bu arada pegaso... kafan çok karışık...
kolay gelsin..
temel taşları şu ulu sıra dağlar olan tapınaklarda en sofu müminlerin, en bilgin mollaların bilmediği ve onların hakikat, erdem ve onur üzerine verdikleri tüm vaazları aşan dualar öğrenelim.
-
evet maalesef. ben enduro düşünüyorum, tecrübeli değilim çünkü. TDm bana büyük gelir diye düşünüyorum. arkadaşım TDm alalım diyor. bayramda bakacağız ikisine de . hayırlısı artık. boy problemim yok, pegaso 270mm, koruma demirlerini de takınca hiç bişey olmaz. zaten tek silindirli, hata da yapsam basit motor. bakalım, paraya kalacak iş muhtemelen
-
hayırlısı olsun..
tdm tecrübesizliği affetmez (eğitim şart vs.'yi geçiyorum) güçlü ve süratli bir motosiklet..
temel taşları şu ulu sıra dağlar olan tapınaklarda en sofu müminlerin, en bilgin mollaların bilmediği ve onların hakikat, erdem ve onur üzerine verdikleri tüm vaazları aşan dualar öğrenelim.
-
binbaki adlı üyeden alıntı
hayırlısı olsun..
tdm tecrübesizliği affetmez (eğitim şart vs.'yi geçiyorum) güçlü ve süratli bir motosiklet..
Evet fatih çok haklı dikkat etmek lazım bayağı süratli bir makine...eğitim şart )))) ve her modele aslında ayrı bir eğitim proğramı olmalı diye düşünüyorum....
Büyük aşklar yolculuklarla başlar ama önce güvenlik....
-
kasım sonu honda da eğitimim var. artık teorikten pratiğe geçeceğim. zaten beklediğim bir para var. o kasımda gelecek. ben de kasım sonunu bekleyip eğitim sonrası deneyip görmek istiyorum. şu an denemeyi bile gözüm kesmiyor. Uygun bir TDm var arkadaşımda o yüzden uzun vadede 3-5 yıl değişmeden kullanırım diye düşünüyorum. yoksa mantığım pegaso al, toleranslı olsun diyor.
-
teorikten pratiğe derken? sıfırdan mı başlıyosunuz
xt125r>xt660r>dl650+ybr125>cbf1000>660 tenere
-
sıfırdan diyebiliriz. honda nın eğitimlerini alıp kullanmaya öyle başlayacağım
-
Herkese selamlar, Adana'dan 1 aylık TDM 850 kullanıcısıyım (97 model), motorumun elciklerini yıpranmış oldukları için değiştirmek istiyorum ama piyasada bulduğum bütün elcikler hem boy hem çap olarak küçük kalıyor, bu konuda bana adres gösterecek olan olursa çok sevinirim.
-
herkese merhaba,2 ay önce tdm 900 motorumu aldım.2006 model 35800 km abs'li çok güzel bir motor.güçlü-keyifli ve ekonomik.ortalama 0.21 kuruş tüketimi ile bence gayet ekonomik.düşünenlere tavsie ederim......
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)
Bu Konudaki Etiketler