Kawasaki Z750/S Z1000 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
13 Ağustos 2012, 21:31
#161
Motor garajda duruyor ben bisikletle dolaniyorum
Reklamlar
-
13 Ağustos 2012, 21:35
#162
eyz adlı üyeden alıntı
Motor garajda duruyor ben bisikletle dolaniyorum
neden ... çokmu yakıyor...
Fuzuliye sormuşlar "sevmek mi daha güzel sevilmek mi?" Sevişmiyorsanız ikisi de fuzuli demiş... SEMTİN HAYLAZI
-
13 Ağustos 2012, 22:13
#163
Yakıtı biraz fazla gibi ama öyle aman aman da değil. 50 TL 200km rodajda olduğu için fazla basamıyorum tabi. 800KM yi geçeyim yağı değiştirdiğimde, ayrıntılı bir bir şekilde düşüncelerimi yazıcam. Şu var düşük devirlerde bile oldukça agresif bir alet... Sadece bir kere ivmelenmesini test ettim biraz gazı açtım, tek kelime ile ışınlanıyor :D
-
13 Ağustos 2012, 22:50
#164
hmmm bende öyle tahmin etmiştim.......
Fuzuliye sormuşlar "sevmek mi daha güzel sevilmek mi?" Sevişmiyorsanız ikisi de fuzuli demiş... SEMTİN HAYLAZI
-
15 Ağustos 2012, 19:42
#165
Z750r kullanıcıları benim motorun rölantisi biraz yüksek gibi 2 devire yakın. Sizde de öylemi ? Biraz düşürsem sıkıntı yaratırmı.
-
15 Ağustos 2012, 19:48
#166
blamir adlı üyeden alıntı
Z750r kullanıcıları benim motorun rölantisi biraz yüksek gibi 2 devire yakın. Sizde de öylemi ? Biraz düşürsem sıkıntı yaratırmı.
1,5 olması lazım normalde.....
Fuzuliye sormuşlar "sevmek mi daha güzel sevilmek mi?" Sevişmiyorsanız ikisi de fuzuli demiş... SEMTİN HAYLAZI
-
16 Ağustos 2012, 19:25
#167
şehrin hırçın çocuğu gelecek yakında....
Fuzuliye sormuşlar "sevmek mi daha güzel sevilmek mi?" Sevişmiyorsanız ikisi de fuzuli demiş... SEMTİN HAYLAZI
-
16 Ağustos 2012, 19:36
#168
blamir adlı üyeden alıntı
Z750r kullanıcıları benim motorun rölantisi biraz yüksek gibi 2 devire yakın. Sizde de öylemi ? Biraz düşürsem sıkıntı yaratırmı.
bence elleme onun rölentisi normal ybr gibi her ışıkta stop etmesini istemiyorsan kalsın Ybr bile 1.300-1500 devir rölentide çalışırken o motora gayet normal 2 bin devir 20 bin saat var birakta o kadar olsun
https://www.youtube.com/watch?v=GGatfgQkPGY
-
17 Ağustos 2012, 19:43
#169
sedat_57 adlı üyeden alıntı
bence elleme onun rölentisi normal ybr gibi her ışıkta stop etmesini istemiyorsan kalsın
Ybr bile 1.300-1500 devir rölentide çalışırken o motora gayet normal 2 bin devir 20 bin saat var birakta o kadar olsun
hehehheheh ybr cimrilikten stop ediyor ....
Fuzuliye sormuşlar "sevmek mi daha güzel sevilmek mi?" Sevişmiyorsanız ikisi de fuzuli demiş... SEMTİN HAYLAZI
-
17 Ağustos 2012, 20:50
#170
TEKTEKER_RAMÇO adlı üyeden alıntı
hehehheheh ybr cimrilikten stop ediyor ....
alakası yok hacı rölentiyi 3 bin e kadarda yükselteecek halim yok yani stop ediyor diye etmesin
https://www.youtube.com/watch?v=GGatfgQkPGY
-
17 Ağustos 2012, 21:15
#171
@ blamir motor ısındıktan sonra rolantin 1300 deviri geçmesin ona göre ayarla. Yaz aylarında rahatlıkla 1000 devire kadar düşürebilirsin ki daha iyi olur trafikte falan daha geç hararetin yükseliyor. Kesinlikle 1500-2000 devirlere ayarlama yazıktır. Yani çoğu dört silindir motosiklette olduğu gibi ideal-ortalama 1200 devir diyelim. Bunu kafama göre değil onlarca okuduğum service manuallere dayanarak söylüyorum.
'92 ZZ-R250, '06 ZZ-R600, '05 ZZ-R1200
-
17 Ağustos 2012, 22:57
#172
forewer adlı üyeden alıntı
@ blamir motor ısındıktan sonra rolantin 1300 deviri geçmesin ona göre ayarla. Yaz aylarında rahatlıkla 1000 devire kadar düşürebilirsin ki daha iyi olur trafikte falan daha geç hararetin yükseliyor. Kesinlikle 1500-2000 devirlere ayarlama yazıktır. Yani çoğu dört silindir motosiklette olduğu gibi ideal-ortalama 1200 devir diyelim.
Bunu kafama göre değil onlarca okuduğum service manuallere dayanarak söylüyorum.
Cevap için teşekkürler o vakit motor iyicene ısındıktan sonra ayar yapılması gerekiyor. Doğru mudur?
-
17 Ağustos 2012, 23:02
#173
sedat_57 adlı üyeden alıntı
alakası yok hacı rölentiyi 3 bin e kadarda yükselteecek halim yok yani stop ediyor diye etmesin
ybr bu stop etmeden çalışmaz.. yapısında var hondanın yağ eksiltme özelliği gibi...
---------- Mesajlar birleştirildi - 22:02 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:00 ----------
forewer adlı üyeden alıntı
@ blamir motor ısındıktan sonra rolantin 1300 deviri geçmesin ona göre ayarla. Yaz aylarında rahatlıkla 1000 devire kadar düşürebilirsin ki daha iyi olur trafikte falan daha geç hararetin yükseliyor. Kesinlikle 1500-2000 devirlere ayarlama yazıktır. Yani çoğu dört silindir motosiklette olduğu gibi ideal-ortalama 1200 devir diyelim.
Bunu kafama göre değil onlarca okuduğum service manuallere dayanarak söylüyorum.
evet aynen katılıyorum..................
Fuzuliye sormuşlar "sevmek mi daha güzel sevilmek mi?" Sevişmiyorsanız ikisi de fuzuli demiş... SEMTİN HAYLAZI
-
18 Ağustos 2012, 01:24
#174
Rolantiyi dusurdum fakat 1 . Viteste gaz vermeden giderken ara ara one dogru atiyor. Bu normalmidir?
-
18 Ağustos 2012, 19:21
#175
blamir adlı üyeden alıntı
Rolantiyi dusurdum fakat 1 . Viteste gaz vermeden giderken ara ara one dogru atiyor. Bu normalmidir?
bir anda gaz açıncamı yapıyor...
Fuzuliye sormuşlar "sevmek mi daha güzel sevilmek mi?" Sevişmiyorsanız ikisi de fuzuli demiş... SEMTİN HAYLAZI
-
18 Ağustos 2012, 19:42
#176
TEKTEKER_RAMÇO adlı üyeden alıntı
bir anda gaz açıncamı yapıyor...
Hayır hiç gaz vermeden giderken. Düz yolda 1. viteste hiç gaz vermiyorum motor ağır ağır giderken tık tık ileri doğru atıyor ara ara. Rölantiyi düşürdüğüm için olabilir mi bu ?
-
18 Ağustos 2012, 21:19
#177
blamir adlı üyeden alıntı
Hayır hiç gaz vermeden giderken. Düz yolda 1. viteste hiç gaz vermiyorum motor ağır ağır giderken tık tık ileri doğru atıyor ara ara. Rölantiyi düşürdüğüm için olabilir mi bu ?
evet rolanti düşük olduğundan oluyor....
Fuzuliye sormuşlar "sevmek mi daha güzel sevilmek mi?" Sevişmiyorsanız ikisi de fuzuli demiş... SEMTİN HAYLAZI
-
21 Ağustos 2012, 23:49
#178
800KM bakımını yaptırıcam yarın bizim delikanlının bakalım ücret ne olacak.
-
22 Ağustos 2012, 23:19
#179
Motul 7100 10w40 + Yağ filtresi + işçilik 210 TL ohhh yeahhh... İyi para cidden. Yamaha ve honda da bu kadar pahalı değil servis ücretleri.
-
23 Ağustos 2012, 00:03
#180
blamir adlı üyeden alıntı
Motul 7100 10w40 + Yağ filtresi + işçilik 210 TL ohhh yeahhh... İyi para cidden. Yamaha ve honda da bu kadar pahalı değil servis ücretleri.
OHa Diyorum başka bişi demiyorum affınıza sığınaraktan =))Kışın z1000 almayı düşünüyorum 2010 kasa ama kawasakiden o kadar çok çekiniyorumki 2.el değeri olsun parçası olsun Servis Ücreti olsun...Kawasaki z1000 kullanıcılarının motor hakkında yorumları nelerdir acaba kısa bir görüş bildirirseniz sevinirim.
Ve aralık gibi satacak olanda varsa konuşabiliriz =))
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)
Bu Konudaki Etiketler