kımse yok ortalıklarda ya ben bu saatle trip metreleri bi türlü sıfırlayamadım bide bu trip metre km degilmi 600 dü bi baktım 1500 olmus ? birde kultuga acamadım nerden acıcaz
kımse yok ortalıklarda ya ben bu saatle trip metreleri bi türlü sıfırlayamadım bide bu trip metre km degilmi 600 dü bi baktım 1500 olmus ? birde kultuga acamadım nerden acıcaz
koltuk kuyrugun altında nahtar yeri var anahtarı oraya sok ve çevir ozaman açılıyor,sıfırlamak içinde uzunca bas düğmeye o kadar 750s kullandıgım en iyi ikinci motordur
o kadar egildiim bi türlü göremedim anahtar deligini bendemi sıkıntı var acaba reset dügmesine ne kadar basılı tutsam sıfrlımıyor
---------- Post added at 23:05 ---------- Previous post was at 23:01 ----------
düğme bozuk olabilir orayı aç kontrol et.ve kuyrugun sol altına bak eğil görüceksin çok basit yerde.
şu Z750S e hala hayranım. zamanında bandit yerine alcaktım nasip olmadı . 1-2 tane eksi yanı var bana göre göstergelerinin analog olması, motorun üretiminin hala devam etmemesi, birazda aynalarının emaneten duruyor gibi olması . 600ften bile daha guzel duruyor yada ben sport touring sevdiğimdende olabilir.
750s artık alınmaz parçası yok bende o yüzden satmıştım çok hızlı çok konforlu ve hiç problemi olmuyan bir motor yağ koy su koy sür
artık alınmaz deme ya yeni aldık
---------- Post added at 21:01 ---------- Previous post was at 20:58 ----------
bu gun 53 TL LİK BENİZN ALDIM DEPO FULLENDİ Ykıt kapasitesi 18.5 gözüküyor ODA YAKLSIK 12 LT YAPAR .220KM YOL YAPTIM BENZİN TeK DİSe DUSMUSTU cözemdim cok yKMIA Snki
600f den raht ve hzılı
Ben de bir süredir Z750 alma düşüncesindeyim.Öğrenci olduğum için maddi tarafı motor tercihinde alacak yüzdelik dilim de etkin olacak.Naked motorlar arasında düşündüğüm modeller CBF 600 ,fz6 ve z750 idi.fz6 ilk etapta elediğim bir model son zamanlar da cbf 600 ve z750 arasında kaldım.Rahat kullanım ve farklı ihtiyaçları karşılaması açısından bakarsak aslen cbf 600 mantıklı.Fakat agresif ve sportif bir görünüme sahip olması ile sahip olduğu tork'a ilaven viraj kabiliyetini de katarsak z750 benim tarafımdan daha arzulanan bir motor haline geldi.Okula gidip geleceğim aslında genel olarak müzik ile de ilgilenen farklı aktiviteler de yer alan rutin olarak da şehir dışı gezileri yapan biri olduğumdan dolayı sürekli motorun üstündeyim.Tercih yaparken dikkatli olmam gerekiyor.Samimi olmak gerekirse bunların hepsi bahane ; ben z750 ye bayılıyorum hepsi bu
Aklımda tek bir soru var.Üretimi ile ilgili bir sıkıntı yaşarmıyım?Alacağım serinin üretilmemesi,Türkiye distribütörü'nün sıkıntı yaratması , teknik servis faktörü düşündüğüm kısımlar.İstanbul da oturmaktayım bu arada.Yakıt konusu çok dert değil.4 silindirli bir motor sonuçta şehir içi ,şehir dışı ,devirli kullanım rakamları aşağı yukarı belli zaten . 2 silindir 250 cc bir motor değil sonuçta çok ekonomik düşünmemek lazım.
Dediğim gibi teknik açıdan beni yorar mı soğutur mu ? Ne gibi bakım ihtiyaçları var ? En kötü ihtimal yaşatabileceği bir teknik arıza ne olabilir buna istinaden ne gibi bir süreç yaşarım Kawasaki kullanacak biri olarak türkiye şartlarında?
Cevap alabilirsem sevinirim çünkü yılbaşından sonra muhtemelen alacağım motor z750 dir.Teşekkür ediyorum.
Z750 sini yeni satmış biri olarak almayı düşünen arkadaşlara tavsiyem ALMAYIN!
Ben hiç istemeden alıp aşık oldum motora. 2 senede 40000 km yol yaptım. Yokedici olarak anılan bana bile tık demedi. Almayın bu motoru sonra benim gibi hiçbir motoru beğenmez oluyorsunuz. Yeni üretimi de yok, yerini dolduramıyorsunuz. Ben aslında biraz Fazer 800 den ümitliyim ama onun da dinamiği Z'nin yanından geçebilecek gibi durmuyor. Henüz deneme şansım olmadı. Yerini kapatabilecek bir makina bulursam almak istiyorum...
Motosiklet bir ULAŞIM aracı değil bir İSYAN aracıdır!
Her şeyin Aslı Güzeldir!
Ömürüm boyunca hatırlanacaksın aYe...
Arkadaşlar selam.
Endurodan sport/naked tarzına geçiyorum. (En azından bir süre için). Araştırmalarım beni hayretler içinde bıraktı. Şu ana kadar hep 600lük 100lik enduro kullandım, çok da severim, fiziğime de enduro daha uygun, ama cbf600, bandit600/650, z750 gibi motorların özelliklerine, güçlerine, güvenilirliklerine, avrupa'da ne kadar tutulduklarına vb baktığımda peynir ekmek gibi satılmaları gerekirken hakettikleri değeri görmediklerini farkettim. herhalde sadece fazer çok satılan bir istisna, o da tahminimce görüntü, ses, devir vb olarak ss makinalara en yakın naked olduğundan. Endurodan geçmiş olan var mı, oturuş pozisyonu vb pişman olur muyum, alışır mıyım?
maalesef avrupada en çok satış yapan naked serisi z750 dir, ardından yarı grenajlı seride yıllardır rekoru elinde barındıran, suzuki SV serisi ve bandit serileridir, bildiğiniz gibi SV serisi şuan Vstrom larda kullanılan çift silindirli makinalardır.
let it be
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)