Kawasaki Z750/S Z1000 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
Reklamlar
-
chopperrider adlı üyeden alıntı
beyler ben de naked seven bi adamım. 4 silindir naked makinem hiç olmadı artı bu sezon kısmetse ciddi ciddi düşünmeye başladım.
ama anlamadığım şimdi naked seven arkadaşlar neden grenajlı makine kullananlara laf atıyo burada
yok plastikli 600cc falan
şaka bi yana daha motosiklet kullanıcıları sadece kullandıkları makine tarzları yüzünden birbirlerine burun kıvırırsa trafikte saygı görme isteği hikaye olur.
bugün naked kullanırsınız yarın sport touringe geçer plastikli(!) motorunuz olur.
Söylenen hemen her şey benim yazdıklarıma söylenmiş sanırım.
Burada neyi kastettiğimi anlatabilmek adına bir örnek vereceğim sadece.
İsteyen herkes her tarz otomobile binebilir. Peki neden kuş serisi her zaman 2. sınıf muamelesi görür? Kullaıcı kitlesinden dolayı. Burada plastik motor kavramı aslında kafe motorcusu ya da kız tavlayıcılardan kaynaklı bir tabir.
Eskiden kız motoru diyordum ona da kızıyorlardı. Evet kız motorudur benim gözümde. Fena kız tavlar ;)
---------- Mesaj ekleme zamanı: 17:28 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 17:24 ----------
ERGENE adlı üyeden alıntı
Z 1000'nin max speed'ini bilen veya test eden varsa sevinirim ;)
z1000 topspeed 2009 makinada sanırım 299u gördüğünü rivayet eden var.
Bir dergi testinde de yaklaşık o yakınalarda idi...
---------- Mesaj ekleme zamanı: 17:35 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 17:28 ----------
Öncelikle belirteyim aşağıdakileri pozitif düşünceler ile yazdım.
@ dreamdark
Güzel hoş da durup duruken gelişmedi herhalde bu görüşler. Her ss alan gelip meydan okursa kusura bakma ama ss kullananlara karşı bir önyargı oluşması normal. (Genele değil çakma ssçilere)
dreamdark adlı üyeden alıntı
Sadece üzerinde grenaj olduğu için bir motosikleti potansiyel yarış malzemesi olarak görüp gaza gelmek ve naked tarzda olmasına rağmen altındaki hemen hemen aynı teknik verilerdeki motosikletle diğer motosikleti tokatladım diyebilmek adına hareket etmek, o kişinin kendi gelişmemiş egosunu tatmin etmeye çalışmasından başka birşey değildir bence.
Kısaca, komplekslerimizi bir kenara bırakalım ve herkesin motosiklet aşkına eşit saygı göstererek, keyifli/seviyeli paylaşımlarda bulunalım.
Demişsin. Peki sen hiç bir touringcinin yanından biri gazlayıp geçtiğinde ölümüne gazladığını gördün mü yetişebilmek için? Ya da sürekli saldırgan bir tavırla her gördüğü motora diklendiğini?
Söylediklerim kesinlikle tüm sport makina kullananları kapsamıyor tabi ki, alınmayı gerektirecek bir durum yok. Sözüm 600lük makineyi yerlere göklere sığdıramayıp her gördüğüne sataşanlara. Yoksa kimsenin derdi yok grenajla ssle...
Belki bir gün ben bile binebilirim...
Bu arada mühendislik ve grenaj hakkındaki bilgiler için sağol, hiç aklıma gelmemişti grenajların aerodinamik amaçlı yapıldığı ....
---------- Mesaj ekleme zamanı: 17:39 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 17:35 ----------
Red_Kit adlı üyeden alıntı
İyi günler arkadaşlar motosiklet ailemi genişletmek düşüncesindeyim ve hep istediğim tarz olan naked üzerinde yoğunlaşıyorum ve hoşuma giden tek naked z750.(k1200rdan sonra
fakat fiyatıda uygun olsun dediğimden 750 den başka seçeneğim yok
)
bu motosiklet ile ilgili deneyimlerinizi aktarırsanız çok sevinirim.(performans,fren,YAKIT,arıza vs.....)
ilginize teşekkürler..............
Sanki hiç kullanmadığın makina... Şöyle anlatayım sana Red Kit çim... Son sürat olarak senin iki düldülün toplamını görebilirsin...
Oturuş pozisyonu senin boyuna da uygun. Yakıtı falan da on numara... Ama Z750 alırsan gözüme görünme DELERİM...
İvmelenme dersen, Körfezden yukarı gazlarken ki yüz ifadeni hatırla derim...
Bu arada parçaları ayarla da alayım bir ara, Fatih abi'ye çok ayıp ediyorum sayende...
Motosiklet bir ULAŞIM aracı değil bir İSYAN aracıdır!
Her şeyin Aslı Güzeldir!
Ömürüm boyunca hatırlanacaksın aYe...
-
ilk kez 4 silindirli motora geçen arkadaşların genelde gösterdiği tepkidir bu. satın aldığı motosikletin marka ve modeline tutkuyla bağlılık...
büyüyünce geçer
.....ve sordu torununa yaşlı kızılderili büyücüsü : sen hiç
orta sehpalı supersport gördün mü.....
-
benm z 750 var laf atmayın cillop gibi makina )))))
-
z750 kullanıcıları
Merhaba arkadaşlar
Yeni kasa z750 yi nasıl bilirsiniz..Lütfen deneyimleri olan arkadaşlar yazarsa sevinirim.....
-
merhabalar. arkadaşım 25.000 kmde z750 aldı. periyodik bakım aralığı nedir acaba bu modelin? kaç bin kmlerde bakım istiyor bu makine?
xt125r>xt660r>dl650+ybr125>cbf1000>660 tenere
-
mogli adlı üyeden alıntı
Öncelikle belirteyim aşağıdakileri pozitif düşünceler ile yazdım.
@ dreamdark
Güzel hoş da durup duruken gelişmedi herhalde bu görüşler. Her ss alan gelip meydan okursa kusura bakma ama ss kullananlara karşı bir önyargı oluşması normal. (Genele değil çakma ssçilere)
Peki sen hiç bir touringcinin yanından biri gazlayıp geçtiğinde ölümüne gazladığını gördün mü yetişebilmek için? Ya da sürekli saldırgan bir tavırla her gördüğü motora diklendiğini?
Söylediklerim kesinlikle tüm sport makina kullananları kapsamıyor tabi ki, alınmayı gerektirecek bir durum yok. Sözüm 600lük makineyi yerlere göklere sığdıramayıp her gördüğüne sataşanlara. Yoksa kimsenin derdi yok grenajla ssle...
Belki bir gün ben bile binebilirim...
Bu arada mühendislik ve grenaj hakkındaki bilgiler için sağol, hiç aklıma gelmemişti grenajların aerodinamik amaçlı yapıldığı ....
Rica ederim kardeşim, yaşın kaç bilmiyorum ama, yazdıklarını görünce açıklama yapma gereğini fazlasıyla hissettim açıkcası.
İster scooter olsun, ister touring, ister enduro, ister supersport..
Hangi makinaya binersen bin, önemli olan üzerindeki kullanıcıdır.
Al işte sen farklı mısın şimdi o bahsettiğin SS'çilerden? Bence hiçbir farkın yok. Touring kullanıyorsun ama bahsettiğin SS ruhlu apaçilerdensin işte. Halbuki gaza gelmemen gerekir aksi durumda değil mi? Bir touringçi hiç gaza gelir mi
Sonuç olarak,
Olgunlaşıp egolardan arınamadıkça o seni deler, sen onu delersin, mutlu olursun. Ama bir gün bunların hepsinin boş olduğunu anlarsın.
Önemli olan da onu anlayacak kadar yaşamaktır zaten. Yollar pist değil.
Boşver kurtul bu ön yargılardan ve takıntılardan; hepsi 2 teker sonuçta, hepsi güzel.
chopperrider adlı üyeden alıntı
ilk kez 4 silindirli motora geçen arkadaşların genelde gösterdiği tepkidir bu. satın aldığı motosikletin marka ve modeline tutkuyla bağlılık...
büyüyünce geçer
Çok duygusalsa büyüyünce de geçmeyebilir belki Emir.
zalim17 adlı üyeden alıntı
merhabalar. arkadaşım 25.000 kmde z750 aldı. periyodik bakım aralığı nedir acaba bu modelin? kaç bin kmlerde bakım istiyor bu makine?
4 binde bir yağını ve yağ filtresini değiştirsin, hava filtresi, bujiler, zincir ve dişlilerin durumlarına da baksın; değişim isteyip istemediğine dair. Kaç model makina?
-
2007 galiba. yeni kasaların ilklerinden. keskin farlı olanlardan
xt125r>xt660r>dl650+ybr125>cbf1000>660 tenere
-
zalim17 adlı üyeden alıntı
2007 galiba. yeni kasaların ilklerinden. keskin farlı olanlardan
Genelde çoğu kullanıcı önem vermez ama, 2 senede bir motosikletin amotisör ve fren hidroliklerinin değiştirilmesi gerekir.
Arkadaşın titiz bir kullanıcıysa ve herşeyi kitabına uygun yapmak istiyorsa, ek bilgi olarak aklınızda bulunsun.
-
Bu hafta içinde bende mavi bir Z750S alıyorum
-
Tanıdığım birisi markayı kötüledi bende alamadım :(
Sizin fikriniz nedir kawasaki hakkında? Bakımı masraflımı, ikinci eli nasıldır? Fazer ile kıyaslarsanız kimi tercih edersiniz?
-
berker_turan adlı üyeden alıntı
Tanıdığım birisi markayı kötüledi bende alamadım :(
Sizin fikriniz nedir kawasaki hakkında? Bakımı masraflımı, ikinci eli nasıldır? Fazer ile kıyaslarsanız kimi tercih edersiniz?
Markayı kötüledi derken? Kawasaki'ye kimsenin kötü marka diyeceğini sanmıyorum. Ama kasıt Türkiye'deki servis-yedek parça durumu ise o zaman farklı.
Kawasaki'nin Türkiye distribütörünün pek iyi bir imajı olmadığı doğru. Fakat rutin bakımları ile ilgili parçaları piyasadan rahatlıkla bulman mümkün. Ayrıca bunlar haricinde internetten de ihtiyacın olan her türlü parçayı temin edebilirsin.
2. eli bir Fazer kadar hareketli olmamakla beraber, bence Fazer'dan çok daha güzel bir motor Z750. Amaç ticaret değil de binmekse, kesinlikle Z750 tercih ederdim. Artı her malın bir alıcısı da vardır illaki. Uygun fiyat politikasıyla elde kalacağını sanmıyorum.
Bakım masrafları da Fazer'dan pek farklı değildir. İkisi de 4 silindirli makinalar sonuçta.
-
03 Temmuz 2011, 19:14
#93
selamlar
kawasaki olayı malum servis parca konusundan dolayı genelde ilk dusunulen marka sıralamasında önlerde olmuyor ama
butcem dolaylarında 2006 model z750 s modeli ilgimi cekti...he naked fln dinlemem takarım topcase'i yan cantayı atarım cadırı lakin kullanıcısından sunu oğrenmem lasım..
sadece uzun yolda değil hafta içi işe gidip gelmelerde kullanacağım..
-yakıtı nasıldır bir depo ile ne kadar yapar
-kronik sorunu var mıdır ?
kullanıcısı ne der acaba ?
-
09 Temmuz 2011, 01:23
#94
Selam arkadaşlar.aranıza yeni katıldım.Bende z750 sahibiyim.Motorum 2004 model.Geçtiğimiz sene aldım.Tek kelime ile muhteşem bir motor.Her yönüyle tatminkar.Tüm bakımlarını kendim yapıyorum.İlerleyen zamanlarda motorumla ilgili resimleri sizlerle paylaşırım..
-
09 Temmuz 2011, 23:37
#95
yakıt derdin varsa 750lik racing gibi motorla ne işin var dostum. motor bu yakacak tabi. basarken altında hoplarken iyi ya
---------- Post added at 22:37 ---------- Previous post was at 22:33 ----------
anlamıyorum ben bu insanları. bu makina dünyada 1 yerde üretiliyor ve dünyanın her yerinde ne yakıyosa burda da onu yakıyo. çıkardığı güç kadar yakıyor. fizik kanunu bu. ne kadar enerji o kadar icraat. benzin pahalı mesele o. yoksa hiçbi motor veya araba fazla yakmıyor
xt125r>xt660r>dl650+ybr125>cbf1000>660 tenere
-
12 Temmuz 2011, 13:15
#96
zalim17 adlı üyeden alıntı
yakıt derdin varsa 750lik racing gibi motorla ne işin var dostum. motor bu yakacak tabi. basarken altında hoplarken iyi ya
---------- Post added at 22:37 ---------- Previous post was at 22:33 ----------
anlamıyorum ben bu insanları. bu makina dünyada 1 yerde üretiliyor ve dünyanın her yerinde ne yakıyosa burda da onu yakıyo. çıkardığı güç kadar yakıyor. fizik kanunu bu. ne kadar enerji o kadar icraat. benzin pahalı mesele o. yoksa hiçbi motor veya araba fazla yakmıyor
arkadaşın demek istediği ş.içi-ş.dışı 100de kaç lt yakıyor kullanıcısından dinlmek istemiş. zaten o üretilen fabrikada koyulan benzinin kalitesiyle ülkemizde koyulan benzinin kalitesi tabiki fark ediyor. buda yandıgında cıkan enerjiyi değiştiriyor tabi buna bağlı olarakta yakıt miktarı değişiyor. esasında sormakta haklı çünkü internette 1-2 kişi dışında Z750 S in gerçek yakıt tüketimini söyleyen kimse yok maalesef. benimde çok merak ettiğim bir konu bu. basarsan ne yakar basmazsan ne yakar alaca kişi aldıgı malın ne yakcagını bilmesi iyi olur önceden.
-
13 Temmuz 2011, 13:04
#97
takıtta fabrika verilerine 0,5 veya 1 litre eklemek gerek her zaman. normal kullanımda. basarsan 1-2 litre daha eklemek gerek
xt125r>xt660r>dl650+ybr125>cbf1000>660 tenere
-
29 Ağustos 2011, 01:57
#98
Artık bende yeni kasa Z750kullanıcısıyım canlanalım arkadaşlar
-
z1000 le acayip ilgilenmeye başladım özellikle fren mesafelerini merak ediyorum z1000 kullanıcısı kullandığı kmde izlenimlerini paylaşırsa çok iyi olur
SADAKAT NEDİR BİLMEM KİMSENİN GÖLGESİNDEN GEÇİNMEM HİÇ KİMSEYEDE EYVALLAHIM YOKTUR BU CANI ALLAH VERDİ ANCAK ALLAH ALIR EMİR OLUNDUĞUNDA VAKTİ GELDİĞİNDE KOŞA KOŞA GİTMEK NASİP OLUR İNŞAALLAH
-
600f, honda falcon nx4 şimdide z750s hadi bakalım hayırlı olsun oturuş pozisyonu cok ii geldi motor almaya gittim r6 oturdum kullanmadan indim,z750 enduro kadar rahat bi oturusa sahıp tabi birz gaz verince bi canavarın üzerinde oldugunun farkına varıyorsun
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 3 kullanıcı var. (0 üye ve 3 misafir)
Bu Konudaki Etiketler