Kawasaki Z750/S Z1000 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
arifziyaar adlı üyeden alıntı
Yabancı bi forumda birinin imzasıydı sanırım '' naked'ı seviyorum çünkü bilmemne yaptığımın plastiği çok pahalı ve gereksiz'' gibi bişey yazmıştı.İngilizcem pek mükemmel değil ancak o kadar anlayabildim.
Ayrıca racing motorların oturuş pozisyonu bana komik geliyor.Naked motorda erkek gibi oturabiliyosunuz
d.m.lmanıza gerek yok ...
işte benim demek istediğim de aynen bu. naked seven ss kullanana domalıyo diyo, ss kullanan choppercıya gay diyor.
herkes birbirine bişey fırlatma derdinde. sonra vay efendim trafikte saygı görmüyoruz falan filan. kendi içinde birbirine saygı göstermedikten sonra başkası ne yapsın.
.....ve sordu torununa yaşlı kızılderili büyücüsü : sen hiç
orta sehpalı supersport gördün mü.....
Reklamlar
-
chopperrider adlı üyeden alıntı
beyler ben de naked seven bi adamım. 4 silindir naked makinem hiç olmadı artı bu sezon kısmetse ciddi ciddi düşünmeye başladım.
ama anlamadığım şimdi naked seven arkadaşlar neden grenajlı makine kullananlara laf atıyo burada
yok plastikli 600cc falan
şaka bi yana daha motosiklet kullanıcıları sadece kullandıkları makine tarzları yüzünden birbirlerine burun kıvırırsa trafikte saygı görme isteği hikaye olur.
bugün naked kullanırsınız yarın sport touringe geçer plastikli(!) motorunuz olur.
chopperrider millet geyik derdinde yahu yoksa kimsenin grenajlıları ciddi bir şekilde eleştirecegini sanmıyorum. Sonuçta tercih meselesi. Bazıları rüzgarı okadarda sevmez
-
chopperrider adlı üyeden alıntı
işte benim demek istediğim de aynen bu. naked seven ss kullanana domalıyo diyo, ss kullanan choppercıya gay diyor.
herkes birbirine bişey fırlatma derdinde. sonra vay efendim trafikte saygı görmüyoruz falan filan. kendi içinde birbirine saygı göstermedikten sonra başkası ne yapsın.
Dostum tüm motorlara ve motorculara saygım var.Trafikte araçla giderken hepsi için yolunu açmak adına elimden geleni yaparım.Her tarzdan bir motorada aşığımdır.İmkanım olsa hepsinden birer adet alırdım.Ancak bir motor alabilecek imkanım olduğu için naked seçiyorum.Sürekli kullanmayacak olsam sürat için tabiki ss alırdım.Parlatıp gezmek için bi fat-boy ,dağda tepede hoplayıp zıplamak için bi ktm enduro hiç fena olmazdı.Tatile gidince kullanmak için scoter.Bütün motorları seviyorum emin ol
JAWA = ilk aşk , Monster696 = hala kalbimde , hypermotard 1100 = unutulmaz , MT07 = Mantık evliliği , XV950 = güzel ama kesmiyor
-
Bu başlık içerisinde mesajım vardır görebilirsiniz, çok beğendiğim ve naked olarak kesinlikle ilk tercih edeceğim makinadır Z1000.
Bu başlığı ve paylaşımları keyifle takip ediyorum ancak, ben de şu önceki sayfalardaki geyikten de öte; yerme/küçümseme amaçlı söylendiğini algıladığım bazı tabirlerden bir motosiklet tutkunu olarak rahatsız oldum.
Bir kere şu "Plastik Motor-Plastikli Motor" ne kadar gereksiz olmuş.
Herkes bilir ki "Motosiklet", farklı tarzlara hitabeden bir "Kültür" dür ve herkesin tercihi, aldığı keyif ya da ihtiyacı yönünde farklılık gösterebilir.
"Plastik motor" diye muhatap alınma ya da sataşma gereği duyulan makinalar, motosikletin motor aksamı üzerine "Karenaj/Grenaj" olarak tabir edilen bir giydirme yapılarak, rüzgar direncine karşı aracın yüksek süratlerdeki aerodinamik yapısını güçlendirmek amacıyla uygulanan bir mühendisliktir.
Bugün bir Z750 veya Z1000 ile 600cc bir plastik motor(!) pekala geride bırakılabilir. Peki 200 km ve üzerindeki süratlerde o motorun üzerinde nasıl veya ne kadar süre durulur ve ne kadar güvenlidir/konforludur?
Evet, naked makinalar yüksek süratler için yapılmamıştır.
Altınızda 750cc ya da 1000cc hacminde bir motor bloğu olsa da, aynı şekilde küçümsediğiniz bir plastik 600cc de sizi geride bırakabilir ya da başka bir naked, bir Hayabusa vs..
Peki bu yarışın sonu var mı?
Sadece üzerinde grenaj olduğu için bir motosikleti potansiyel yarış malzemesi olarak görüp gaza gelmek ve naked tarzda olmasına rağmen altındaki hemen hemen aynı teknik verilerdeki motosikletle diğer motosikleti tokatladım diyebilmek adına hareket etmek, o kişinin kendi gelişmemiş egosunu tatmin etmeye çalışmasından başka birşey değildir bence.
Kısaca, komplekslerimizi bir kenara bırakalım ve herkesin motosiklet aşkına eşit saygı göstererek, keyifli/seviyeli paylaşımlarda bulunalım.
-
dreamdark adlı üyeden alıntı
Bu başlık içerisinde mesajım vardır görebilirsiniz, çok beğendiğim ve naked olarak kesinlikle ilk tercih edeceğim makinadır Z1000.
Bu başlığı ve paylaşımları keyifle takip ediyorum ancak, ben de şu önceki sayfalardaki geyikten de öte; yerme/küçümseme amaçlı söylendiğini algıladığım bazı tabirlerden bir motosiklet tutkunu olarak rahatsız oldum.
Bir kere şu "Plastik Motor-Plastikli Motor" ne kadar gereksiz olmuş.
Herkes bilir ki "Motosiklet", farklı tarzlara hitabeden bir "Kültür" dür ve herkesin tercihi, aldığı keyif ya da ihtiyacı yönünde farklılık gösterebilir.
"Plastik motor" diye muhatap alınma ya da sataşma gereği duyulan makinalar, motosikletin motor aksamı üzerine "Karenaj/Grenaj" olarak tabir edilen bir giydirme yapılarak, rüzgar direncine karşı aracın yüksek süratlerdeki aerodinamik yapısını güçlendirmek amacıyla uygulanan bir mühendisliktir.
Bugün bir Z750 veya Z1000 ile 600cc bir plastik motor(!) pekala geride bırakılabilir. Peki 200 km ve üzerindeki süratlerde o motorun üzerinde nasıl veya ne kadar süre durulur ve ne kadar güvenlidir/konforludur?
Evet, naked makinalar yüksek süratler için yapılmamıştır.
Altınızda 750cc ya da 1000cc hacminde bir motor bloğu olsa da, aynı şekilde küçümsediğiniz bir plastik 600cc de sizi geride bırakabilir ya da başka bir naked, bir Hayabusa vs..
Peki bu yarışın sonu var mı?
Sadece üzerinde grenaj olduğu için bir motosikleti potansiyel yarış malzemesi olarak görüp gaza gelmek ve naked tarzda olmasına rağmen altındaki hemen hemen aynı teknik verilerdeki motosikletle diğer motosikleti tokatladım diyebilmek adına hareket etmek, o kişinin kendi gelişmemiş egosunu tatmin etmeye çalışmasından başka birşey değildir bence.
Kısaca, komplekslerimizi bir kenara bırakalım ve herkesin motosiklet aşkına eşit saygı göstererek, keyifli/seviyeli paylaşımlarda bulunalım.
Fikirlere Kurşun İşlemez .
-
bende uzun zamandır supersport kullandım ama şimdi bir z1000 sahibiyim(5 gün oldu) . başlığın yeni takipcisiyim.
If you spend all your time worrying about dying, living isn't going to be much fun.
-
edy adlı üyeden alıntı
bende uzun zamandır supersport kullandım ama şimdi bir z1000 sahibiyim(5 gün oldu) . başlığın yeni takipcisiyim.
hayırlı olsun...
yoktun epeydir...
"Dünyanın sorunu, Akıllılar hep kuşku içindeyken, aptalların küstahça kendilerinden emin olmalarıdır." B.Russell
"Yaşamak bir ağaç gibi tek ve hür; ve bir orman gibi kardeşcesine" Nazım Hikmet
-
Hayırlı olsun Erdem, en son canazede konuştuğumuzda karar veremiyordun ne alacağına. Kazasız belasız İnşallah.
Sıfır mı aldın 2. el mi? Foto var mı?
-
takendy adlı üyeden alıntı
hayırlı olsun...
yoktun epeydir...
sağol, haklısın uzun zamandır motordan uzak kalmıştım ama artık yollardayım.
2.el aldım. biraz deneyecem memnun kalırsam yenisiyle değiştiririm. resimleri çekince koyarım. ama en iyisi canlısını gör. bir gün buluşuruz artık
If you spend all your time worrying about dying, living isn't going to be much fun.
-
İyi olur valla, ayarlayalım bir gün dediğin gibi.
-
dreamdark adlı üyeden alıntı
Bu başlık içerisinde mesajım vardır görebilirsiniz, çok beğendiğim ve naked olarak kesinlikle ilk tercih edeceğim makinadır Z1000.
Bu başlığı ve paylaşımları keyifle takip ediyorum ancak, ben de şu önceki sayfalardaki geyikten de öte; yerme/küçümseme amaçlı söylendiğini algıladığım bazı tabirlerden bir motosiklet tutkunu olarak rahatsız oldum.
Bir kere şu "Plastik Motor-Plastikli Motor" ne kadar gereksiz olmuş.
Herkes bilir ki "Motosiklet", farklı tarzlara hitabeden bir "Kültür" dür ve herkesin tercihi, aldığı keyif ya da ihtiyacı yönünde farklılık gösterebilir.
"Plastik motor" diye muhatap alınma ya da sataşma gereği duyulan makinalar, motosikletin motor aksamı üzerine "Karenaj/Grenaj" olarak tabir edilen bir giydirme yapılarak, rüzgar direncine karşı aracın yüksek süratlerdeki aerodinamik yapısını güçlendirmek amacıyla uygulanan bir mühendisliktir.
Bugün bir Z750 veya Z1000 ile 600cc bir plastik motor(!) pekala geride bırakılabilir. Peki 200 km ve üzerindeki süratlerde o motorun üzerinde nasıl veya ne kadar süre durulur ve ne kadar güvenlidir/konforludur?
Evet, naked makinalar yüksek süratler için yapılmamıştır.
Altınızda 750cc ya da 1000cc hacminde bir motor bloğu olsa da, aynı şekilde küçümsediğiniz bir plastik 600cc de sizi geride bırakabilir ya da başka bir naked, bir Hayabusa vs..
Peki bu yarışın sonu var mı?
Sadece üzerinde grenaj olduğu için bir motosikleti potansiyel yarış malzemesi olarak görüp gaza gelmek ve naked tarzda olmasına rağmen altındaki hemen hemen aynı teknik verilerdeki motosikletle diğer motosikleti tokatladım diyebilmek adına hareket etmek, o kişinin kendi gelişmemiş egosunu tatmin etmeye çalışmasından başka birşey değildir bence.
Kısaca, komplekslerimizi bir kenara bırakalım ve herkesin motosiklet aşkına eşit saygı göstererek, keyifli/seviyeli paylaşımlarda bulunalım.
Emre hay ağzını öpeyim diyeceğim ama olmayacak
bu arada fuara geleceğiz burdan, geçen seneki gibi bi görüşelim yahu olmaz mı
bu arada yeni kasa z750 kullanıcısı (sanırım 2007-2010 arası aynı kasa ve motor) varsa bilgi verebilir mi, yakıt tüketimi, frenaj vb. almayı düşünüyorum da.
ayrıca satan var mı ?
.....ve sordu torununa yaşlı kızılderili büyücüsü : sen hiç
orta sehpalı supersport gördün mü.....
-
Valla olursa güzel olur bence de, biz büyük ihtimal ctesi veya pazar öğleden sonra gideriz.
-
edy adlı üyeden alıntı
sağol, haklısın uzun zamandır motordan uzak kalmıştım ama artık yollardayım.
2.el aldım. biraz deneyecem memnun kalırsam yenisiyle değiştiririm. resimleri çekince koyarım. ama en iyisi canlısını gör. bir gün buluşuruz artık
Merhaba;
Bende z1000 düşünüyorum,Avrupanın en çok satanları arasında 2.sırada olduğunu duydum.Kullanım açısından bir çok makinadan üstün ve rahat olduğu söyleniyor.
Bir kullanıcı olarak senin tavsiyen çok önemli.
-
topic yukarı
.....ve sordu torununa yaşlı kızılderili büyücüsü : sen hiç
orta sehpalı supersport gördün mü.....
-
selam arkadaşlar yahu bişi sorucam komple okudum konu başlığını ama hala emin değilim bi kaç hafta içinde ya fz6 fazer yada z750 s alıcam ama hangisi karar veremedim hala
hazır kıyaslamada var ama ordada kimse yardımcı olmadı link aşağıda ;
http://www.motosiklet.net/forum/mark...hangisi-2.html
en sonda benim mesajım var bi bakıp yardımcı olursanız çok mutlu olucam lütfen.
-
z750s çok torklu bir makina 600cc olan benzeri motorlarla arasında ciddi çekiş gücü farkı var, 60km/h ile 6 viteste tam gaz hızlanmada arayı ciddi açıyor, videom vardı bulamadın arkadaşımın z750s ile gsr üm orhangazi düzlüğünde ki testimiz. neyse 7000 devir arası ufak bir titreşim var ama sorun edilecek birşey değil. ancak elinde bunlara verecek kadar paran varsa üzerini tamamlayıp tiger 1050 almanı tavsiye ederim, çünkü seçtiğin heriki motorda benzin konusunda deli gibi içici makinalar
-
halilertan adlı üyeden alıntı
z750s çok torklu bir makina 600cc olan benzeri motorlarla arasında ciddi çekiş gücü farkı var, 60km/h ile 6 viteste tam gaz hızlanmada arayı ciddi açıyor, videom vardı bulamadın arkadaşımın z750s ile gsr üm orhangazi düzlüğünde ki testimiz. neyse 7000 devir arası ufak bir titreşim var ama sorun edilecek birşey değil. ancak elinde bunlara verecek kadar paran varsa üzerini tamamlayıp tiger 1050 almanı tavsiye ederim, çünkü seçtiğin heriki motorda benzin konusunda deli gibi içici makinalar
hehe saolasın bilgi için , tiger i anca uzaktan izlerim ben . çıkabileceğim fiyat varımı yoğumu koyarak 12 000 tl . bu ikisi arasında bi tercih yapmam alazım
-
ozaman kısaca bir bilgi vereyim,
fazer arka lastiği yere basmayan bir makina, fren arka lastikte hiç yok. direk kızaklar. viraj desen ona keza gerektiğinde yatık pozisyonda arka frene dokunamazsın yada elini ani gazdan çekemezsin bakmışsın motor bi yana sen bir yana,
bunları göz önüne alırsan z750s 2006 olmasına rağmen daha alınası duruyor, birde nefesi kuvvetli tabi,
parça konusunu hiç dert etme çünkü z-motonun sistemi her firmadan daha iyi, direk avrupa merkez parça deposunu kullanıyorlar.
neredesin bilemiyorum ama servis konusunda seçici olman bunlardan daha önemlisi
-
halilertan adlı üyeden alıntı
ozaman kısaca bir bilgi vereyim,
fazer arka lastiği yere basmayan bir makina, fren arka lastikte hiç yok. direk kızaklar. viraj desen ona keza gerektiğinde yatık pozisyonda arka frene dokunamazsın yada elini ani gazdan çekemezsin bakmışsın motor bi yana sen bir yana,
bunları göz önüne alırsan z750s 2006 olmasına rağmen daha alınası duruyor, birde nefesi kuvvetli tabi,
parça konusunu hiç dert etme çünkü z-motonun sistemi her firmadan daha iyi, direk avrupa merkez parça deposunu kullanıyorlar.
neredesin bilemiyorum ama servis konusunda seçici olman bunlardan daha önemlisi
teşekkürler , benimde gönlüm z 750s ten yana ama fazer kullanan kuzenim illa fazer diyo bi çok kişi hatta. izmirde yaşıyorum servis neresidir bilmiyorum hiç açıkcası
-
maalesef fazercıların böyle bir tutkusu var,genelde düşük cc motordan büyüğe geçen bir çok türk motosiklet tutkunu fazerı bellemiş durumda. cahilce bir tutku açıkcası, sizin memleket (izmir) yollarının gayet kaygan olduğunu düşünürsek fazerın aslında en uzak ihtimalde olmasında fayda var. sadece dümdüz gazlayacaksan fazer ok ama iş viraja gelince ben xmax 250 ile alt edebiliyorum fazerları, çünkü hiçbir 100 liralık viraja 80 liralarınla giremezler, 20 lira ihtiyaç anında yetmez onlara, 40 lira il döneceksin ki geri kalan 60 lira acil durumda yetişsin imdadına
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 4 kullanıcı var. (0 üye ve 4 misafir)
Bu Konudaki Etiketler