Arkadaşlar motorumu satılığa cıkarttım..tum detayları ılanda yazılıdır...
http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...l-9000tl/detay
Arkadaşlar motorumu satılığa cıkarttım..tum detayları ılanda yazılıdır...
http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...l-9000tl/detay
Merhabalar. 19 yaşında bir üniversite öğrencisiyim. Ybr 125 sahibiyim ve 30.000+ km yol tecrübem var. İstanbulda şehir içinde rahatlıkla kullanabiliceğim ve uzun yolda beni üzmeyecek performansı yüksek bir motosiklet istiyorum. Bunun için Z750 bana ideal gibi geldi.
Aklımda birkaç model vardı, Yamaha XJ6 Diversion gibi. Ancak Z750'den çok düşük özelliklere sahip olması ve ondan daha pahalıya satılması yüzünden vazgeçtim.
Kesin kararımı vermeden size sormak istiyorum Kawasaki Z750 kullanan abilerim varsa aramızda nasıl bir motordur tavsiye eder misiniz?
Beğendiğim Yönleri :
-Görünümü
-Gücü, Torku, Hızı
-Sportif kulanıma çok uygun olması
-Birçok Avrupa ülkesinde en çok satan motosiklet olması
-Küçük modifiyelere uygun olması
-Performansı
Korktuğum yönleri :
-Parça sıkıntısı
-Yakıt tüketimi
-Kalitesi, dayanıklılığı (Kronik sorunları var mıdır acaba yatak sarma gibi? Birkaç yerde buna benzer birşeyler okumuştum.)
-Motoru eğer alırsam denizliden alacağım burdaki servis durumu yetkili satıcısının durumu nasıldır acaba ?
Teknik Bilgiler :
Motor Hacmi : Likit Soğutmalı, 4 zamanlı, 4 Silindir
Maksimum Güç : 77.7 kW {106 PS} / 10,500 rpm
Maksimum Tork : 78 N·m {8.0 kgf·m} / 8,300 rpm
Silindir Hacmi : 748 cm3
Silindir Çap x Strok : 68.4 x 50.9 mm
Sıkıştırma Oranı : 11.3:1
Sübab Sistemi : DOHC, 16 sübap
Yakıt Sistemi : Enjeksiyon Oval yan gaz sistemi ile ø 32mm x 4(Keihin)
Şanzıman : 6-vites Sealed chain
İlk azaltma oranı : 2.095 (88/42)
Vites durumu 1 : 2.571 (36/14)
Vites durumu 2 : 1.941 (33/17)
Vites durumu 3 : 1.556 (28/18)
Vites durumu 4 : 1.333 (28/21)
Vites durumu 5 : 1.200 (24/20)
Vites durumu 6 : 1.095 (23/21)
Son azaltma oranı : 2.867 (43/15)
Şase tipi : Yüksek Gerilimli Çelik Boru Biçiminde Omurga
Kaster / Trail : 24.5° / 103 mm
Ön / Arka Tekerlek Çalışması : 120 / 125 mm
Ön Lastik : 120/70 ZR17M/C (58W)
Arka Lastik : 180/55 ZR17M/C (73W)
Ön Süspansiyon : Kademesiz geri sekmeli, sıkıştırmalı 41 mm ters çevrilmiş çatal
Arka Süspansiyon : Kademesiz 7 çeşit, gazlı Uni-Trak
Ön Frenler : Çift 300 mm. Pedal diskler Çift piston kaliper
Arka Frenler : 250 mm tek pedal disk Tek piston
Aks Açıklığı : 1,410 mm
Tekerlek Çalışması : 155 mm
Sele Yüksekliği : 815 mm
Yakıt Kapasitesi : 18.5 litre
Full Ağırlığı : 226 kg / 230 kg (ABS)
FİYATI : 9.300 € / ABS 9.950 €
Birkaç Z 750 Fotoğrafı :
Cevap veren vermeyen herkese teşekkür ederim, hayırlı yolculuklar.
dostum hiç düşünme z750 yi al derim. naked street modellerin içinde en mantıklı en iyi performansı olan en güzel duruşu olan motor.
korkularına gelince alet 8,000 devirden sonra çıldırıyo bu yüzden bu motoru alıcaksan yakıtı düşünmemen gerek.
yedek parçaya ( kaza dışında ) kaç bin km de ihtiyacın olur onu bilmiyorum ama bi sıkıntı yaşamassın artık kendin bile getirtebiliyorsun parçalarını.
herhangi bir kronik sıkıntısı olduğunu ne duydum ne bi yerde okudum..bi gaz kolu gaz wer, gaz wer diye baarıyo o kadar
bide Türkiye de kaç tane z 750-1000 sahibi wardır? ya topik ölü ya da hepsi memnun hiç bi soruları sıkıntıları yok..
haklısın o sınıf içinde parasına göre en iyiyi verebilecek motosiklet bu. yakıtına gelince her zaman redline gidecek halimiz yokya çok yaksa ne olacak. ki gerçi bi teste okumuştum 600lüklerden az yakmış o test süresince.
gaz kolu dedin beni gaza getirdin şimdi ya
birde bi sorum olacak bu alet 93 model yamaha yzf 750r ı geçer mi acep
walla geçermi geçmezmi onu bilmem de yurtdışındaki namı "600 cc killer"
z750 de eski zx9 motor bloğu war. modifikasyonla 750 cc lik bi motor yapmışlar..
yamaha 750 r 113 hp 69 Nm 215 kg max 260 km/h ...beygir gücü yuksek torku düşük kiloları aynı kapışırlar herhalde denemek lazım.
750r da 93 model ama elden ayaktan düşmüştür belki... değeil mi
Yakıt konusunda direk kullanıcısıyla yaptığım sohbette normal kullanımda 4,5 litre yaktığını , gezilerde çoğu 600lük makinaları geride bıraktığını , yüksek vites ile rampalarda hiç sıkıntısınının olmadığını dile getirdi.
2. el fiyatları uygun sayılır. z750'nin. 9-10'a 500lük çift silindir makina almaktansa böyle bir makine alıp uzun süre kullanmak en güzeli.
Çok yakışıklı makina yaw
Cygnus Rs | CBF150 | RRaptor | CBF150 | GT250 |...
Herkese selamlar, aramızda 2005 Z750 kullanıcıları varsa bir sorum olacak. Önümüzdeki hafta z750 almayı planlıyorum ama aklaıma takılan bir nokta var.
2005 z750'lerin kimisi tek sele kimisi çift. Bu nedendir? Z750S'lerin seleleri tek oluyor bildiğim kadarıyla, acaba kazalı bir z750s i ucuza getirmek için z750 olarak mı toplamışlar? Ancak bir çok ilanda var aynı şeyler olayın içinden çıkamadım. Z Moto' yu aradım ordan da hayır yok daha 2008 modelleri bile doğru düzgün bilmiyorlar.
Konu hakkında bilgisi olan var mıdır?
Motosiklet bir ULAŞIM aracı değil bir İSYAN aracıdır!
Her şeyin Aslı Güzeldir!
Ömürüm boyunca hatırlanacaksın aYe...
Yahu kimsenin bir bilgisi yok mu bu konuda?
Motor almaya gideceğim kafama acayip takıldı.
Motosiklet bir ULAŞIM aracı değil bir İSYAN aracıdır!
Her şeyin Aslı Güzeldir!
Ömürüm boyunca hatırlanacaksın aYe...
Ben biraz yardımcı olmaya çalışayım. 2005 model Z750 kullandım. Yaklaşık 15.000 km. kadar. Z 750 ve Z750s arasında bariz farklar var. Hiç bir Z750 tek sele değildir. tek sele olan sadece Z750s modelidir. Z750s modelinde önde cam vardır. Z750'de yoktur.
Ayrıca Z750 alacaksan 34 TK 1496 plakalı motosiklet pert'ten toplanmıştır. Orjinal rengi griyken siyaha boyanmıştır. Benim motosikletimdi bir zamanlar...
Almanı tavsiye etmiyorum...
Z750s
Z750
... yaşlı bir devrimci düşürmez hiç ağzından özgürlük kelimesini
ve yatmadan önce bir bardak su yerine denize bırakır takma dişlerini ...
''Four wheels move the body. Two wheels move the Soul.''
slm arkadaslar, motorsiklet cok guzel gozukuyor, motorsiklet surmeyi yeni ogrenen bunun egitimini alan ama hala ehliyet almamis bir kisiyim, ehliyeti alır almaz 600 luk bir motordan baslayım diyordum ama secenekler arasina ister istemez 750lilik motorda giriyor, insanin gozu kayıyor,
ha 600 luk ha 750 lik deyip z750s i de sepetime ekledim, kafamda 2 soru isareti var, z750 600luklere gore guclu bir makina evet ama naked versiyonunda sıkıtı cekiyormusunuz ruzgardan dolayı, 130 140 dan sonra sıkıntı olur ruzgar adamı dovuyormu? bu benim icin cok onemli, z750 liler evet tek kisi icin guzel duruyor da sanki arka tarafı, artcı icin olan yer, hani evet 2 kisi binebilir ama ben bu motoru 1 kisi sursun diye yaptım der gibi duruyor, arkaya oturanı ustunden atacak gibi emanet tutacak gibi duruyor, kullanıcılardan bu konuda fikir rica ediyorum
k750s sin grenaji ve cami ruzgar meselesini hallediyordur da, yakıt olarak 600 luklerden cok mu dezavantaji var acaba, vergiyi falan gectim senede 120 liralik fark goze gozukmez ama bineceksen yakıt farkı farkeder tabi,
bir de neden cok az var bu motor, sahibinden com a bakıyorum yani, illa fazer mi almak lazım? satılık ilani cok az 2. eli hicmi yok aldigimizda motoru evet iyi guzel motor ama satamassin kardes mi diyeceksiniz merak ediyorum dogrusu
Sağolasın. Dün biraz daha dikkatli bakınca motorun esasında Z750s olduğunu ancak sonradan düz toplandığını fark ettim. Dediğin gibi düz serinin tek sele olanı yok.
---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:34 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 23:25 ----------
Sorularının yanıtları basit ama sen ilk motor olarak ha 600 ha 750 ile başladıysan kolay gelsin.
Yakıt konusunda ekonomik kullanımda 600lerden az yakıyor ama basınca guluk guluk seslerini duyuyorsun motorun gırtlağından. Rüzgar konusu S de dert değil düz seride biraz yoruyor. Ama bu da yaaş gitmeni sağlıyor çünkü çok daha düşük süratlerde bile acayip haz aldım ben. Sele konusunda da SS lerle aynı sele. Hepsinde ha uçtu ha uçacak durursun zaten. İlle büyük makinayla başlamak istiyorsan ben sana ER6-N öneririm. O bile büyük ya başlanabilecek en uygun büyük o bence. Kalkışta da 600 lük falan tanımazsın. 180e kadar efendisi sensin olayın ;)
200 den sonrasına garanti veremem Adamı kevgire çevirirler valla
Motosiklet bir ULAŞIM aracı değil bir İSYAN aracıdır!
Her şeyin Aslı Güzeldir!
Ömürüm boyunca hatırlanacaksın aYe...
bu guluk guluk sesi duymak hic hos olmasa gerek
bakalım hayırlısı, hele bir memlekete doneyim de, temiz birsey alırız hangisi olursa olsun er6 n mi fazer mi z750 mi cbf600 mu gsr 600 mu olur bilemiyorum,
nereye baksam hepsinin seveni var, demekki bu zevk alma meselesi, motor senin mi senin, surmek hosuna gidiyormu gidiyor, seversin o zaman, yakıtı da masallah hepsi aynı, basarsan hepsi yakıyor, basmasan hepsi aynı yakıyor 100 km de yarim litre oynasa ne olur oynamasa ne olur,
bugun egitimimi bitirdim motorsiklette, egitmenin soyledigi ilk sey yarim ingilizcesi ile motorcycle just for fun, no economic demisti, keyif isi bu ya, bakalım keyfi ne ile ne zaman nerde cıkacak
bu keyifte amma pahalı bir keyifmis, bugun bir motorsiklet magazasina girdim, lazim olan herseyi alayım, kalitelisi olsun, guvenlik icin lazım, soguk icin lazım sıcak icin lazim diye hepsini alırsak motoru satsak odeyemeyiz)
turkiyedeki magazalara bakıyorum fiyatlara aklım cıktı, pek ucuz seylerde var ama allayıp pullanmis, pazardan mont al ondan daha guvenliklidir heralde)
bu kafa karisikligi ilk basta herkeste oluyor heralde, neysee iyi surusler herkese
Hiç mi Z'ci yoktur bu sitede yahu?
Motosiklet bir ULAŞIM aracı değil bir İSYAN aracıdır!
Her şeyin Aslı Güzeldir!
Ömürüm boyunca hatırlanacaksın aYe...
Z kullanıcıları aranıyor...
Motosiklet bir ULAŞIM aracı değil bir İSYAN aracıdır!
Her şeyin Aslı Güzeldir!
Ömürüm boyunca hatırlanacaksın aYe...
Eby78 motorun hala satılık mı?
Staj yaptığım yerdeki mühendis abide vardı Z750S.. Bir kaç kere kullanmışlığım var.
Ridin' through this world, all alone. God takes your soul, you're on your own
Evet malesef z750-1000 kullanıcıları çok az.Z 750 düşünüyorsan satmak için degil binmek için alman gerekiyor. 2. eli diger modeller kadar hareketli degil. Fakat şu var özel bir motosiklet avrupadaki satış rakamlarıda bunu gösteriyor.Ben daha alıpta şikayetçi olanı duymadım.
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)