bu makinanın Bakımın 1000 km yapılması gerekmiyor mu ? bakım aralıklar rodajdan sonra kaç km de bir yapılıyor ?
bu makinanın Bakımın 1000 km yapılması gerekmiyor mu ? bakım aralıklar rodajdan sonra kaç km de bir yapılıyor ?
merhaba bu modeli nasıl oluyorsa yeni tanıdım ama anlamadıgım tarafı 3 silindir haliyle bizim 4 silindirler gibi ses veriyor?
Merhaba arkadaşlar. Bu motorun rodaj sonrası yakıt tüketimi tahmini olarak hangi değerlerde?
Altın Elbiseli Adam Triumph 675R incelemesi ;
https://www.youtube.com/watch?v=lqqhZ1aDytY
Makine, 150-160km hızda 6.1lt şehir dışı yaktı harcaması yapıyor
Straights are for Fast Bikes, CORNERS are for FAST RIDERS !
Güzel motormuş aea videosunu seyrettim beğendim, 600 lük ss içinde değişik bir alternatif. Amortisör ve frenler gerçekten başarılıymış.
Benim de motorum 3 silindirli çok seviyorum sesini. 4 silindirliden daha tok ve oturaklı bir sesi var.
Tam benlik motormuş yawyedek parçası bakım masrafları nasıl acaba
Türkiye - KORLAS'da. İstenilen hemen hemen bütün yedek parçaları getiriyorlar. Bakım olarak diğer SS'ler ile aynı. her 6.000km de bakıma giriyor. 3.1 litre yağ alıyor, ben son bakımında k&n filtre kullandım ama bir çok parçası başka japon motorları ile uyumlu...
675 normal versiyona bakıyorum bende canımız sıkılmaz inş.
Madde madde yazıyorum hocam o zaman teşekkürler ilginden dolayı
Titreşim varmıdır
Uzun yolda yorarmı uzun yoldan kastım max.300 km
Yakıt sormucam benim motorum 6-7 lt yakıo ztn tahminim buda öyledir. veya neyse artık yaz sana zahmet.
Rüzgar ile arası nasıl motorun
Şehir içinde olmaz sanırım bu motor ama kullandıysan şehir içinde yorumlarını beklerim
Naked 660 cc MT-03 Kullanıyorum bu motora geçtiğimde ''noluoz mk'' dermiyim ?
vsvs kendi görüşlerin vs varsa eklemek istediğin makbule geçer. Tekrar alakan için teşekkür ettim.
EDİT : R versiyonu ile arasında DAĞLAR KADAR FARK varmı ? Yılda 1-2 defada piste girerim.
daytona 675 3 silindirli ama 4 zamanlı bir motor kullanır, titreşimi yarış motoruna göre normaldir,
R versiyonundak Öhlins amortisörler gerçekten çok başarılı eğer piste girmeyi planlıyorsan R versiyonunu al,
Gidon düşük seviyededir, öne doğru eğilmeden rahat sürmek biraz zor, artçı alırsan arkana kuyruk yukarıda olduğu için depodan tutunmakta çok zorlanır, 10.000 km dir ve hala 675r kullanıyorum, merak ettiğin ne varsa sorabilirsin
Straights are for Fast Bikes, CORNERS are for FAST RIDERS !
hocam soruları 1 üst mesaj'da yazdım madde madde aklıma gelenler bunlar ordan cevaplarsan sana zahmet ayrıca pist olayı dediğim gibi yılda 2 defa gazımı almak için sağda solda patlamayalım die yani. öyle zaman yapmak için deil yani pist amacım :D normal versiyonda pistte çok mu sönük kalırki ?
Madde madde yazıyorum hocam o zaman teşekkürler ilginden dolayı
Titreşim varmıdır
Titreşim 8000 devirden sonra başlıyor ve ayak uyuşmasına kadar gidiyor. 80km'lik bir sürüşün ardından dinlenmek gerekiyor.
Uzun yolda yorarmı uzun yoldan kastım max.300 km
Ben çıktığımda ortalama 200km yapıyorum. Örn rotam şu. Şile-teke-ağva ve geri dönüş. Tekede darlık yolunda 50 km kadar antrenman yapıyoruz(sarkma, gaz kontrolü, konumlanma vb) Eve geldiğimde üzerimden kamyon geçmişe dönüyorum. Ama aldığım tatmin duygusu inanılmaz. Başka motorlu araçta böyle olur mu bilemem
Yakıt sormucam benim motorum 6-7 lt yakıo ztn tahminim buda öyledir. veya neyse artık yaz sana zahmet.
8lt/100km tüketimi var. Ben gazı çekinmeden açıyorum.
Rüzgar ile arası nasıl motorun
Hiç bir sıkıntısı yok. 250+ giderken dahi kaskta türbülans oluşmuyor(rx7 gp kullanıyorum)
Şehir içinde olmaz sanırım bu motor ama kullandıysan şehir içinde yorumlarını beklerim
Doğru oturuş pozisyonundaysan yormaz. Bir naked değil tabi.
Naked 660 cc MT-03 Kullanıyorum bu motora geçtiğimde ''noluoz mk'' dermiyim ?
09' dan geçtim hiç öyle "noluyoz .." demedim. 03 ten sonra dedirtir ama. Sonuçta tek silindirli canı belli olan motor.
vsvs kendi görüşlerin vs varsa eklemek istediğin makbule geçer. Tekrar alakan için teşekkür ettim.
R versiyonu ile arasında DAĞLAR KADAR FARK varmı ? Yılda 1-2 defada piste girerim.
R'ı kullanmadım ama bendekinin süspansiyonları ve frenleri harika. R'a geçer miyim bilmiyorum. Ben her ay piste gidiyorum çiçek gibi valla. Video atarım yakında. 09 un videosunu koyayım, daytona da gelir yakında
bunun dışında bir kaç yorum yapayım.
Tek kusuru gidon amortisörünün yeterince sert olmaması. 10bin km 600RR kullandım. Tek aradığım bu oldu. 1-2 defa tank slapper yaşıyordum ve korkuttu. RR da hiç olmamıştı. Bunun dışında bana yaşattıkları RR ın çok ötesinde.
motor 4000 devirden sonra canlı. 09 ile rolling yaptık o canavara boyun eğmedi. Yakında videosu geliyor.
Motor çok hafif(ıslak 184 kg), inanılmaz kıvrak(rake açısı 22.9).
Monoblock kaliperler, çelik fren hortumları standart. ABS kapatılabiliyor. Pistte sert frenajda seleden havalandım(Harika yavaşlıyor alet)
Supercorsa SP ile geliyor, kullanayan bilmez bu lastiği. Onun için övmüyorum, kullanmanız lazım. Yalnız şu anda lastik 2400 de ve yarım saat pist gördü. Bitmek üzere
Orjinal ekipman quickshifter taktım ve mutlaka alınmalı.
Bak canım motora binmek istedi
Aklıma gelirse eklerim.
MT 60 RS corsa kullanıyorum bende pirellinin tadı başka. Vall zahmet oldu Reşit teşekkür ederim. Ayrıca fiyat olarak emsallerine göre epey geride olan bi motor sağladığı bu kadar güzelliğe rağmen nasıl tutulmamış TR de hayret valla, tekrar teşekkür ettim ras gelsin
Edit : sormayı unuttum viraja girdiğinde arka maşanın tepkisi nasıl ? Esneme yapıyormu bu çok mühim
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)