Bugün 122km lik istanbul-yalova gezisinden sonra yorumlarım; toplam km 300 henüz, oturuş pozisyonuna yeni yeni alışıyorum, doğru oturmayınca avuç içleri, bilekler ve bel ağrıyor. Arada bir dikleşerek sürüyorum. Sürüş pozisyonu bana tatlı-agresif geldi CBR600FA ya göre. Onda böyle bir gezi sonrası hiç bir tarafımda bir ağrı olmuyordu hiç (toplam km 15bin 600FA ile).
Hoş, tatlı yorgunluk yani çok zevk alıyorum motordan
komut vermesi gazı ayarlamak DAHA KOLAY geldi, motor kararlı, gaz kolu milimetrik açma kapamalara aynı oranda tepki veriyor en ufak bir sürpriz yapmadı. Amortisör geri sekme-sönümleme ayarları standart konumdalar.
İlk rodaj aşamasına göre 500km boyunca 5bin deviri geçmeyin diyor (deponun üzerindeki stickerda yazıyor), 6.viteste maksimum 93km/h hız yaptım henüz 5bin deviri geçmedim.
3 aşamalı rodaj önerilmiş,
ilk 500km 5bin devir, 500-1000km arası 6bin devir ve 1000-1500km arası 7bin devire kadar çıkılmalı diyor. Sağlam irade lazım
TİTREŞİM; Sıralı 3 silindirin bir artısı daha: 4 silindirli 600 den DAHA AZ TİTREŞİM var. Doğrumu yanlışmı bilmiyorum tekniğini ama bir ustanın dediği üzere bu motor 1-2-3 şeklinde çalışırken sıralı 4; 1-2-4-3 olarak çalışırmış. Bu konuyu araştırmadım ama CBR600FA dan daha az titreşimli buna eminim.
Tamamen durmadığım sürece hiç 1 e atma ihtiyacı hissetmedim 2. vites her işi görüyor, 3 e de atmaya gerek görmedim ve bunlar hep 5bin deviri geçmediğim halde.
122 km lik toplam yolu çok az trafikli az dur kalklı çoğunluğu otoban olmak üzere ve 80-90km/h arası gidince
yakıt tüketimi 5.0L/100km olarak gösteriyor şimdilik.
http://img.photobucket.com/albums/v2...ps1fbfe4ee.jpg
http://img.photobucket.com/albums/v2...ps889f106a.jpg
http://img.photobucket.com/albums/v2...ps25d9d1c7.jpg
http://img.photobucket.com/albums/v2...psfb5267b9.jpg
http://img.photobucket.com/albums/v2...psca24083a.jpg
http://img.photobucket.com/albums/v2...psc2d14107.jpg