Hyosung (S&T) GT 650 Comet Kullanıcıları...
Reklamlar
-
03 Eylül 2013, 17:13
#1961
abi parcaları cok sukur turkıye buldum fakat sekman takımında sadece su en ustte bulunan pıston sekmanı varya onu bulamadım onuda mecburen artık eskı sekmanından kullanacagız olmadı elınde olan varsa bana yardımcı olabılır
2 ad piston=140tl
2 ad piston pimi=20tl
2 ad sekman takımı=80tl
silindir alt ust conta takımı orjınal(4 adet)= 140 tl
sele alt grenaj vıdası 2 adet= 10 tl
piston yan sekman 4 ad.=8 tl
%18 kdv -iskonto 450 liraya almıs oldum.
ayrıca elımdekı konjektorun cın malını buldum 125 lira orjınalı 200 lıraya..
buarada benım usta ıstemesede ben aldım bu sılındır contalarını halen gerek yok dıyıp duruyordu.. neyse aldım fakat sanırım bu adam benım sılındırlere gomlek caktıracak. adanada cok ıyı gomlek cakan bır usta varmıs ona gonderecek gerek varmı bılmıyorum pıstonlar zaten orjınalı.
motor bıtene kadar burdan yazmaya devam edecem buarada fotolarıda cektım su bılınmeyen kör tapalı hortumların fotolarını paylasırım bırazdan..
---------- Mesajlar birleştirildi - 16:11 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:48 ----------
sadece 1 tane foto alabıldım arka sılındırın alt kısmından cıkan kör tapa yapılmıs hortum dıger on sılındırde de bu kör tapadan mevcut.. ne işe yarıyor bu hortum ve neden kapatılmıs?
http://img821.imageshack.us/img821/2443/pylc.jpg
---------- Mesajlar birleştirildi - 16:13 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:11 ----------
http://img821.imageshack.us/img821/2443/pylc.jpg
Reklamlar
-
03 Eylül 2013, 21:44
#1962
Ali bu hortum eksantirik yuvasına geliyor kör ta payı açınca yag buharı geliyor dur. bunlar enjeksiyonluda sanırım hava filitresine baglanıyor .
ayrıca gömlek çakmaya gerek yok silindirlerdeki izler rektefiye kurtarmıyorsa ancak gmlege gerek olur .üst sekmanlar önemli bulamadıysan segmancıda yaptırabilirsin .
Çin malı conjoktöe iş görmez sakın takma enjeksiyonluda hiç işe yaramaz.Beynide bozma.
-
03 Eylül 2013, 22:03
#1963
Gomlek olayina girmem abi zaten.gomlek cakmak 650 lira .yeni silindir takimi 1000 lira. Cin malina da asla girmem. Orjinalini buldum 75 lira verip kafam rahat olur.orjinal pistonlarini aldim.bence hic gomlege felan gerek kalmazda. Bu silindirlerin saglam olup olmadigini nasil anlarim abi ?
-
04 Eylül 2013, 02:15
#1964
[QUOTE=alidgn;3145635]Gomlek olayina girmem abi zaten.gomlek cakmak 650 lira .yeni silindir takimi 1000 lira. Cin malina da asla girmem. Orjinalini buldum 75 lira verip kafam rahat olur.orjinal pistonlarini aldim.bence hic gomlege felan gerek kalmazda. Bu silindirlerin saglam olup olmadigini nasil anlarim abi ?[/QUOTE
rektefeci anlar ona veririsin ölçer bakar söyler.Gözle yanılabilirsin su kanalları zaten görünür önemli olan çizik varsa derinligi ölçü ile çıkar.
ARKADAŞALAR koreye sipariş acıyorum yedek ve lazım olan malzeme isteyen cuma gününe kadar haber versin dolar artışından malzemeler pahalanıyor.Bazı parçaları yedeklemenizde fayda var.
En çok lazım olanlar emme manifoldu,conjoktör,benzin muslugu,devridaim pompası bunlardan birer adet yedek olması menfatiniz icabıdır.Bende artık stok tutmayacagım .bazı arkadaşlar hazır malzeme bulup alıp arasını vermeyince birde pahalı abi gibi laflar edince yaptıgım yardımlaşmadan zarar görüp yapamıyorum bilginize.
-
04 Eylül 2013, 09:33
#1965
Kaya abiyi de kizdirmayi basarmissiniz seker gibi adam hemde yardimci olmaya calisiyor.kanuniden cin malini %20fazla para verip orjinal parcaya pahali diyen bir kafa yapisindan bahsetmek uzucu.abi benim icin konjektor suan onemli ama daha bu konuda yeterli bilgi sahibi degilim.belkide motorun kontrol unitesini yaktik bilmiyorum.calistirdiktan sonra gerekli malzemeleri seninle paylasirim. Tesekkurler yardimlarin icin kaya abi.
-
05 Eylül 2013, 12:00
#1966
-
05 Eylül 2013, 14:41
#1967
alidgn adlı üyeden alıntı
arka yedek lastiğim olmasına ragmen içime sinmedi.. yeni arka-ön lastik almak istiyorum.. micheline lastiğim sayesinde hayatım kurtulmuştu diyebilirim..atlattıgım kaza sonrası lastıgın dıs yuzeyınde bır avuc buyuklugunde parcalanma meydana geldi bırde cıvıler fılan bılırsınız... fakat sizin önerinizi de bilmek isterim..
ikinci bir sorumsa lastik boyutlarını arttırabilir miyim? arka lastik normalde 160/60/17 mesela genişlik veya capını arttırabılır mıyım bunun avantajları ve dezavantajları neler olur benım ıcın?
bıde aprilla konjektor buldum sanırım uyuyor.. hava fıltresını toyoto marka arabadan enjeksıyonlu modellere uygun , fan musurunude arabadan temın etmıstım. bakalım ıtalyan konjektoru nekadar ıdare edecek benı
175 lıra hava fıltresıne vermek ıstemedım acıkcası
200 lirada konjektor dıyorlar.. cok para.hatta 125 lırada cınmalı
su lastık olayını bıldıgınız uygun fıyata veren yerler ve cap genıslık ve yukseklık degısımı yapan arkadasların benımle tecrubelerını paylasmasını rıca edıyorum.
motorum 2008 model hyosung gt R650 Comet.
ben prelli angel st aldım ama daha motora takmak fırsatım olmadı. 160 / 70 / 17 ve 120 / 70 / 17
lastik ebadını daha geniş yapmak çok iyi bir fikir değil. çünkü jantın yanakları 160'lık lastiğe göre. 170'lik lastikler çok sorun olmaz. ancak 180'lik lastiği 160'lık janta takmaya kalksan, lastiğin oval şekli mecburen değişir. bu da lastiğin güvenilirliğini ciddi tehlikeye atar.
Ayrıca lastiğin profiline bağlı olarak daha fazla sürtünme yaratabilir ve ekstra yakıt masrafı eder. 160 / 60 / 17 ile 160 / 70 / 17 arasındaki fark tamamen profil şeklinden kaynaklı. ortadaki 60 ve 70 lastiğin yüksekliğini ifade ediyor ve bu da yoldaki performansını değiştirir. ben 70'lik tercih ettim çünkü o sırada karşımda o vardı :D ama daha yüksek bombeli lastiklerin viraj performansı daha fazladır denilebilir kabaca.
daha geniş lastik istiyorsan arka jantı komple değiştirmen gerek. arka jantı değiştirirken, zincir dişlisinin motordaki dişli hizasından dışarı kaymaması lazım. yani zincir biraz çapraz durursa, olmadık bi durumda zincir kopartabilir. daha kötüsü zincir sıkışabilir. Bu yüzden böyle maceralara girmemek gerek bence. girilecekse de, zincir'in düz olduğundan emin olmak lazım. bir de fren diskinin mesafesi ve çapı da değişirse, kaliperin yeniden montaj plakası yapılmaya ihtiyacı olabilir.
-
05 Eylül 2013, 18:10
#1968
hım... mıchelıne bayılıgı yapan bır arkadasımız var bakalım bıze ındırım yaparsa ondan alırım ama tabıkı prellinin yerını tutmaz.
170/70/17 120/70/17 alırım bende ozaman :D
-
05 Eylül 2013, 18:39
#1969
alidgn adlı üyeden alıntı
arka yedek lastiğim olmasına ragmen içime sinmedi.. yeni arka-ön lastik almak istiyorum.. micheline lastiğim sayesinde hayatım kurtulmuştu diyebilirim..atlattıgım kaza sonrası lastıgın dıs yuzeyınde bır avuc buyuklugunde parcalanma meydana geldi bırde cıvıler fılan bılırsınız... fakat sizin önerinizi de bilmek isterim..
ikinci bir sorumsa lastik boyutlarını arttırabilir miyim? arka lastik normalde 160/60/17 mesela genişlik veya capını arttırabılır mıyım bunun avantajları ve dezavantajları neler olur benım ıcın?
bıde aprilla konjektor buldum sanırım uyuyor.. hava fıltresını toyoto marka arabadan enjeksıyonlu modellere uygun , fan musurunude arabadan temın etmıstım. bakalım ıtalyan konjektoru nekadar ıdare edecek benı
175 lıra hava fıltresıne vermek ıstemedım acıkcası
200 lirada konjektor dıyorlar.. cok para.hatta 125 lırada cınmalı
su lastık olayını bıldıgınız uygun fıyata veren yerler ve cap genıslık ve yukseklık degısımı yapan arkadasların benımle tecrubelerını paylasmasını rıca edıyorum.
motorum 2008 model hyosung gt R650 Comet.
Dostum selam,
Sava diye bir marka var.. Yaklaşık 1-1,5 ay önce aldım lastiği ve memnun muyum? Evet memnunum.. Herşeyden önemlisi yumuşak bir lastik ve çok çabuk ısınıyor.. Yol tutuşu güzel zaten Alman Mottard testlerinde de iyi sonuçlar almış.. En önemlisi fiyatı.. Ben ön arka takımı 600 TL gibi bir rakama mal ettim. Bunun içinde takma sökme işlemleri de var.. Avon düşünebilirsin.. Ultra Storm II diye bir modeli var. Takım fiyatı 650 TL iyi bir lastiktir.. Ucuz ama iyi alternatifler bunlar, diğerlerini zaten biliyorsun..
If you don't Ride, You don't know...
Kawasaki Ninja 250 R - Kymco Xciting 250 I - Hyosung GT650 Naked - Honda FJS600 Silverwing
-
05 Eylül 2013, 22:50
#1970
vala angel st'nin lastik deseninin yerini heç biri tutamaz
-
05 Eylül 2013, 23:46
#1971
alidgn adlı üyeden alıntı
bıde aprilla konjektor buldum sanırım uyuyor..
200 lirada konjektor dıyorlar.. cok para.hatta 125 lırada cınmalı
İtalyan bir motosikletin elektriki parçasını kullanman çok sağlıklı olmayacaktır. Hemen hemen tüm İtalyan motosikletleri, muhteşem mekanikleri bir yana, garip elektrik arızaları ve özellikle kolayca cortlayan konjektörleri ile ünlüdürler. Eğer konjektör işini aklından çıkarmak istiyorsan yapman gereken bir MOSFET konjektör almaktır. Aşağıda MOSFET konjektör kullanan motosikletlerin bir listesini veriyorum. Daha önce yine bu başlık altında vermiştim ama arada bir hatırlatmak gerekiyor, insanlar parasını boş yere saçma şeylere harcamasınlar
Kawasaki
ZX-6R 2007->
ZX-10 2004->
ZX14 2006->
Yamaha
FZ1 2007->
YZF-R1 2004->
Wildstar 1300 2007->
TDM900
Honda
CBR 1000RR 2004 ->
CBR 600RR 2003 ->
Ayrıca yeni Triumph modelleri, KTM 1190, BMW S1000RR
Dikkatinizi çekerim, firmalar amiral gemisi modellerine koyuyor bu konjektörleri.
E-bay, Amazon gibi yerlerden araştırılarak satın alınabilir. Parça numaraları FH harfleri ile başlamalı, almadan önce satıcıya sorun.
2 örnek. Kargo dahil 70 dolar civarı.
http://www.ebay.co.uk/itm/06-07-HOND...item4175813ea4
http://www.ebay.co.uk/itm/Kawasaki-Z...item2a305c7dee
"I'm not sure whether I'm an actor who races or a racer who acts." Steve McQueen
-
06 Eylül 2013, 12:31
#1972
Selam.Gv650 liler hangi yıldan sonra enjeksiyonlu hangi yıldan önce enjeksiyonsuz du bile arkadaşlar varsa yardımcı olabilirlermi acaba.
-
06 Eylül 2013, 18:42
#1973
2008 ve sonrası enjeksiyonlu.2012 ye kadar st kanuni adında çıktı şuan hyosung olarak devam
Hayallerim var benim,
Hala ulaşamadığım>KTM 690SMC-R..!
-
07 Eylül 2013, 12:02
#1974
Çok acılar çekerim çok acılar, köpek değilim onu ısıramam.. Isırırım dudağımı. Büyük kişilerin sırlarına ortağım, gene de nah şu kadar övünemem. Bütün ayıplar bende ama, ne yapıp yapmalı ulaşmalı dostlara. Geri de kalmayı kendime yediremem..
-
07 Eylül 2013, 21:24
#1975
alidgn adlı üyeden alıntı
arka yedek lastiğim olmasına ragmen içime sinmedi.. yeni arka-ön lastik almak istiyorum.. micheline lastiğim sayesinde hayatım kurtulmuştu diyebilirim..atlattıgım kaza sonrası lastıgın dıs yuzeyınde bır avuc buyuklugunde parcalanma meydana geldi bırde cıvıler fılan bılırsınız... fakat sizin önerinizi de bilmek isterim..
ikinci bir sorumsa lastik boyutlarını arttırabilir miyim? arka lastik normalde 160/60/17 mesela genişlik veya capını arttırabılır mıyım bunun avantajları ve dezavantajları neler olur benım ıcın?
bıde aprilla konjektor buldum sanırım uyuyor.. hava fıltresını toyoto marka arabadan enjeksıyonlu modellere uygun , fan musurunude arabadan temın etmıstım. bakalım ıtalyan konjektoru nekadar ıdare edecek benı
175 lıra hava fıltresıne vermek ıstemedım acıkcası
200 lirada konjektor dıyorlar.. cok para.hatta 125 lırada cınmalı
su lastık olayını bıldıgınız uygun fıyata veren yerler ve cap genıslık ve yukseklık degısımı yapan arkadasların benımle tecrubelerını paylasmasını rıca edıyorum.
motorum 2008 model hyosung gt R650 Comet.
merhaba,dün bahçelievlerde lastik sordum, pilot power takım lastik 720 tl fiyat verdiler işçilik dahil.ama taksit yok.
---------- Mesajlar birleştirildi - 20:24 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:20 ----------
arkadaşlar farı değiştirmek istesem,hangi motor farı uyumlu olur bizim motorlara,tavsiyesi olan varmı,şu maskeli farlar aslında çok hoşuma gitmiyor ama olabilir mi acaba??
* Sonsuz, bütün paralel doğruların çakıştığı yerdir.
-
07 Eylül 2013, 21:39
#1976
_engiin adlı üyeden alıntı
merhaba,dün bahçelievlerde lastik sordum, pilot power takım lastik 720 tl fiyat verdiler işçilik dahil.ama taksit yok.
---------- Mesajlar birleştirildi - 20:24 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:20 ----------
arkadaşlar farı değiştirmek istesem,hangi motor farı uyumlu olur bizim motorlara,tavsiyesi olan varmı,şu maskeli farlar aslında çok hoşuma gitmiyor ama olabilir mi acaba??
lastiğin modeline ve üretim yılına dikkat etmek lazım. 2010 yılından kalma süper bir lastiktense, 2012 - 2013 üretimi normal bir lastik daha iyidir derim ben.
lastikte çok ucuza kaçmamak lazım bence. gerçekten iyi bir lastikle çok iyi bir lastik arasında 100 - 200 lira fiyat oynuyor çoğu zaman. motor yağından daha değerli bence can güvenliği söz konusu ...
Ama bir de şöyle birşey var. bana çok güzel gelen lastik sizin sürüşünüze güzel gitmeyebiliyor. bu sebepten insanın kendisinin zaman içerisinde farklı marka ve modelleri denemesi lazım gelir bence. eğer ki motosiklet sürücüsüyüm ve ömür billah sürecek birisiyim diyorsanız tabi.
-
07 Eylül 2013, 21:50
#1977
lastikler yeni modeldi hocam,kalma lastik değildi yani,biraz daha araştırıp bakıcam duruma.
* Sonsuz, bütün paralel doğruların çakıştığı yerdir.
-
08 Eylül 2013, 10:57
#1978
beyler lastik konusu gercekten cok onemli bir konu benım atlattıgım kazadan sonra lastıgın durumuna baksaydınız nasıl bır facıa atlattıgımı anlardınız.. 650 cc lik bır motoru ort. 150km/sa hızla kıtlendıgını ve lastık uzerınde kaydıgınızı dusunun ve o lastık sızı yoksan savurmuyor. ınanılmaz yol tutusu ve performansa sahıp olduguna ınandıgım mıcheline pilot road 2..
allah gostermesın kaza anlık bır olay ama tecrubenız kadar ekıpmanlarınız ve lastıgınızde sızın hayatınızın bır parcası oluyor o yuzden dogru karar vermek gerekıyor.
Michelin Pilot Road 2 160/60ZR17 (69W) Pilot Road 2 ve 120/60ZR17 (55w) bana bu lastık takımını 700-800 tl arasında bulabılır mısını? 2013 uretım tarıhı
---------- Mesajlar birleştirildi - 09:09 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:07 ----------
internet fiyatına bakarsanız gercek fıyatı ıcın %5-10 arasında ıskontoyu da hesaplayın lutfen.
---------- Mesajlar birleştirildi - 09:30 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:09 ----------
_engiin adlı üyeden alıntı
merhaba,dün bahçelievlerde lastik sordum, pilot power takım lastik 720 tl fiyat verdiler işçilik dahil.ama taksit yok.
---------- Mesajlar birleştirildi - 20:24 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:20 ----------
arkadaşlar farı değiştirmek istesem,hangi motor farı uyumlu olur bizim motorlara,tavsiyesi olan varmı,şu maskeli farlar aslında çok hoşuma gitmiyor ama olabilir mi acaba??
power lastik takımın internette zaten;
Micheline pilot ön arka lastik kdv dahil 710 tl bunun iskontosu 40 tl = 670 tl takma masrafı harıc.
bz: http://www.motolastik.com/Kategori/products.asp?cat_ID=14826&marka=MICHELIN&oz=undefi ned
---------- Mesajlar birleştirildi - 09:57 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:30 ----------
micheline pilot power 395 tl- %5 iskonto = 375 tl
micheline pilot power 2ct 490tl - %5 iskonto =465 tl
micheline pilot power 3 515 tl %5 isk =490 tl peşin fiyatları .. bilginize
2012 üretim tarıhlı lastıkler..
-
08 Eylül 2013, 16:58
#1979
pilot road ve pilot power oldukça eski modeller. yeni üretimi varsa bile, pilot road 2 ve 3 ile pilot road kıyaslanamaz bile.
pilot power'dansa pilot power 2ct daha iyidir. 2ct sırtta ayrı yanlarda ayrı kauçuk var demek. sırt daha dayanıklı, yanlar daha tutucu. hem uzun ömürlü hem iyi yol tutuşlu.
pilot power alırsın 10 - 15.000 de biter. pilot power 2ct alırsın 20.000 de biter.
-
08 Eylül 2013, 17:07
#1980
Arkadaşlar egsoz değişip orjinalini satmayı düşünen varmıdır.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)
Bu Konudaki Etiketler