Kadir bir fırsatım olsa o dediklerinin büyük bir kısmını kendim yapacağım da vakit yok, usta yok.. Çetin Ağbi ye abi al şunun kurumlarını temizle desem levye ile kovalar beni Ama 22.000 bakımında sağlam bir temizlik olayına girişcem.. Hatta motor bloğu inerse bakım için şasiyi de kırmızıya boyatacağım
If you don't Ride, You don't know...
Kawasaki Ninja 250 R - Kymco Xciting 250 I - Hyosung GT650 Naked - Honda FJS600 Silverwing
sen bir liste yap onların arasından seçelim
kırmızı yerine bordaya boya bide plakayı trabzondan satış yapıp 61 ile degiştirdikmi bizim laza 2 katı fiyatına iteleriz
Bordo yapar. Bordo -Mavi olur :D
Ama bu dediklerin yapılmadığında da sonra sorun oluyor. Parçaların birbirine kaynadığı da çok oluyor.
Motor içi kurum temizleme zımbırtıları var onlar işe yaramaz mı kurum temizliğinde?
Ben ön takımı komple elden geçirttim. benimde eksiklerim var.
Motordan arka silindirden çok inceden egzantirik sesi duyuyorum sanki. Bir göstericem ustama. Bir sonraki bakıma kadar gergileri bozmaz derse. Bir sonraki bakımda yağdan sonra egzantirik ve şim değiştiricem
Alidgn dı galiba bu arkadaşın başına gelenler yağ pompası yüzünden oldu. Motorda yağlama durumunu gösteren sensör yok. Motorlarımız ortalama 5-6 yaşlarında O sebeple yağ pompasını değiştirsin herkes. Sonrasında ise her 30 veya 35bin km olduğunda değişmek gerekiyor.
Fiyatı diğer motorlardaki gibi değil çok ucuz 80tl fiyatı var.
Uluslar arası bir site var www.korider.com
Burada bir iddea var doğruluğunu bilmiyorum fakat iddea olan konu "sabit" olarak duruyor demek ki çok önemli görülüyor.
"Hyosung kabul etmesede aşağıdaki şase numaralı motorlarda kılavuzlar kısa veya subaplar güçsüz(kolay kırılır) yapılmıştır. Bu motorlarda 20 ila 35bin km arası sübap kırılması sonucu arızalar görülebilmektedir.
Geri çağırılıp değişim işlemi sadece Amerikada yapıldı. Tahminimizce o da güven sorunu olmasını istemeyen güçlü bir distribütör olduğu için bunu yaptırabildi.
Özellikle 2004- 2005 modeller bu aralıktadır.
ŞÜPHELİ Şase numaraları
This the list of VIN's fitted with the suspect 650 engine.
KM4MP51A??1100000 ---> KM4MP51A??1103538 650 GT S
KM4MP51B??1100000 ---> KM4MP51B??1100863 650 GT R
KM4MP51C??1100000 ---> KM4MP51C??1101196 650 GT N
"
Benim motosikletim bu listede değil ama çok yakın geçiyor. Ve miğdemi bulandırıyor açıkcası.
Sorun 1:
" -They either had short guides or weak valve stems Hyo have never admitted which. But the upshot was that the valves would break and kill the engine...
Sorun 2 - And weak internal bearing.
- I've seen some fails on the 04-05 here even 07, good thing a non-oem heavy duty replacement is available. But it wont destroy the engine, more like heavy vibration and annoying noise, if it's critical, you wont even want to ride it until it's fixed, it wont allofasudden - bang!! like the head issue."
evet. Bu subap zayıflığı ile ilgili olayı vaktinde ben de görmüş ve araştırmıştım. benimki de bu seri numaraları arasında değil. yarış için veya pist için yurt dışında hazırlanan gt650'lerde subapların zayıf olması sebebi ile daha güçlü subab kılavuzu ve subaplarla değiştirildiği söylenmişti. Ancak orjinal yedek parça mı, performans ürünü olan yan sanayi mi belirtilmiyordu.
Şunu biliyorum, subab klavuzu dediği şey bildiğin pirinç burç olsa gerek. değilse bile, aynı ölçülerde oem olarak bulunabilecek şeyler olsa gerek. subapları bilemedim.
Subap kılavuzlarının sorunlu olması ilk aşamada motoru kilitleyebilecek bir sorun değil ama, performans kaybı, kompresyon kaybı ve bol yağ yakma olarak başgösterebilecek birşey.
yağ pompası önemli evet... O diil de, benim motor da o kadar yaşı var. acep komple ben de mi bloğu indirip elden geçirsem? :S
hehe, kurum temizleyiciler..
Karbüratörden aşağı bacasil dökelim :D
bilemiyorum. aşırı yakıcı birşeyle belki. Ama bu da motora zarar verebilir sanırsam. Bir de kurum metalin her girintisine yapışan birşey. yani kurum temizleyiciler işe yarıyorsa bile, temel işlevi yakarak temizlemek hepsinin de. yakarak metal yüzeyden arındırılabileceğini sanmıyorum. en garantisi söküp temizlemek bence.
Cık bekleyen motorlarda yası cok olanlarda yada 30 bin km de olan motorlarda bunu uygulanması öneriliyor..
If you don't Ride, You don't know...
Kawasaki Ninja 250 R - Kymco Xciting 250 I - Hyosung GT650 Naked - Honda FJS600 Silverwing
Ya sana da ne desek motoru komple sökücen diyorsun arkadaş :D
silindir kafasında bir DOT olma durumu varmış. Bu dot olan silindir kafaları yeni dizayn ve bu şüpheli durumların olmadığı kesin olanlarmış
Motora yağlama durumunu gösteren bir sistem yapmaya karar verdim.
En uygun yer neresi olur acaba? Yağ durumunu gösteren cam'ın altındaki büyük vida kullanılabilir galiba fakat çirkinolur oradan kablo birşey çıkması.
Göstergemde yağlama durumu ikaz ışığı var.Direk ilgili uca bağlarım ama bunun mantığı nedir onu öğrenmek lazım
Ben sorun konusunda pimpirikli biriyim gt 250yi sıfır aldığımda bile lan bundan bir ses geliyor diye 1 ay rahatsız oldum sonra sıfır makina diye kabullendim gitti ki sorun yoktu.
Açıkcası motosikletin sıfırını hiç kullanmadığım için motorda ne normal ne değil anlayamıyorum.Ve bana göre motorda 6 bin devirden sonra çok ciddi vibrasyon var ya bir sorun kaynaklı ya da bu böyle
Valla Celal hafta sonu bir versys bindim 2009 model 2. el 3-5 dakika rolantide calıştı para ile verseler alama gibi geldi ama bilen biri geldi normal abi sorun yok dedi :S sanirim bizim ki pimpiriklikten kaynaklı ama bazende kulak vermek gerekli bendeki sorunu biliyorsun sorun degildi belki ama kac usta baktı kıl tüy çözümler söylediler...
Ötenazi hakkımı yaşayarak kullanıyorum. Z @ B ! T
Gideceği yeri bilmeyene hiç bir GPS yardımcı olmaz!...
Merhaba 2005 model almak istiyoruz herhangi bir parça sıkıntısı kronik hatası yada ona benzer birşeyi varmıdır?2008 den önceki yıllarda çıkan modellerde bir sorun oluyormu?Model hakkında hiçbir bilgim bulunmamakta.Yardımlarınızı bekliyorum
dikkat edin öpmesinler. Piyasada şuan km düşürülmemiş yok gibi birşey herhalde.
Kronik sıkıntı elektriksel aksamda basit çözülecek bir sorun.
Parça sıkıntısı yok. En en kötü ihtimal kanuniden istiyorsun 1 ay içinde getiriyor.
Keyifler yerinde kaptırdım kendi yine duramıyorum km yapmaya devam
Bununla basa cıkılmıyor tehlike
Bostanlı balıkçı barınağı semaver faslı
Burda v2 makinanın torku devreye giriyor
---------- Mesajlar birleştirildi - 04:35 ---------- bir önceki mesaj zamanı 04:15 ----------
beyler bu makınanın sente ayarını anlayan varmı ? varsa bana acılen ulasabılır mısınız?
Hacım ingilzicen iyiyse.Servis manuelden bak. Öğrendikten sonra kolay birşeydi. Yaklaşık tüm V makinalar için aynı sistem geçerli
Yarın sabah 5 te yola çıkıyorum Çanakkaleye.320km yol sakin sakin giderim.
anahtar kelimeler : Güneş,Deniz, balık tutma,orman, çadır kampı, hamak ve yalnızlık olacak inş
iyi eglenceler kardeşim. usul usul git gel.
Hyosung GT250R
Aman dikkatli git gel Celal.. Haydi iyi yolculuklar..
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)