Hyosung (S&T) GT 650 Comet Kullanıcıları...
Reklamlar
-
27 Ağustos 2013, 14:35
#1901
UNdocab adlı üyeden alıntı
Karbüratörlüler için benim motorda gördüğüm elektriksel saçmalıkları yazayım.(enjeksiyonluda nasıl bilmiyorum)
Motor çalışmıyor durumdayken;
1) kontak açıldığında far yanmıyor illa ki motor çalışacak.
2) vitesteyken kontak açık durumdayken sinyaller/4lüler çalışmıyor. Boşa aldığınızda çalışıyor.
Bu çok önemli arkadaşlar Motor Çalışır durumdayken vites boştaysa hararet ne olursa olsun motor fan açmıyor !
Bende kontağı çevirdiğin gibi far yanar hocam uzun kısa fark etmez.Konjektör sorunlarıda bu yüzden statörde oluşan elektriği far direk kısa yoldan alıyor konjektöre fazla yük biniyor benimkinde ise önce aküye sonra tesisata olay bu,daha hiç konjektör falan değişmedi arıza durumu yok.
Diğer olayda ise bende boşta motoru stop ettiğim zaman yerinde açıyor vites boş ayaklık açık.Ama motor çalışmazken viteste ise yan ayak açıksa ozaman açmıyor.Ama giderken hiç farketmez hertürlü çalışıyor.
Reklamlar
-
27 Ağustos 2013, 15:32
#1902
UNdocab adlı üyeden alıntı
Tmm. Ufuk da gelecek kesin ;)
Sen hoca ile ne ara anlaştın?
evet ya bende geliyorum düşmeye
-
27 Ağustos 2013, 15:42
#1903
Merak etme soyar, takoz takarız düşsende birşey olmaz
-
27 Ağustos 2013, 15:47
#1904
çıplakmı gezicez kardeşim gerçi hoş ctesiden tecrübeliyim düşmeye. sinyalim ve artçı ayagıma olan oldu
-
27 Ağustos 2013, 16:25
#1905
arkadaslar celik fren hortumu dusunuyorum nerden temin edebiliriz daha once takaniniz varmi?
-
27 Ağustos 2013, 16:53
#1906
Ufuk ARSLAN adlı üyeden alıntı
çıplakmı gezicez kardeşim gerçi hoş ctesiden tecrübeliyim düşmeye. sinyalim ve artçı ayagıma olan oldu
250 cc motor aldın 650 cc de dolanıyorsun ayıp kardesim bu kadar hızlı cc yükseltilmez ki :D
Ötenazi hakkımı yaşayarak kullanıyorum. Z @ B ! T
Gideceği yeri bilmeyene hiç bir GPS yardımcı olmaz!...
-
27 Ağustos 2013, 16:59
#1907
-
27 Ağustos 2013, 17:05
#1908
TanImsIz adlı üyeden alıntı
arkadaslar celik fren hortumu dusunuyorum nerden temin edebiliriz daha once takaniniz varmi?
Aldın motoru kayıplardasın.
İnsan arada bir uğrar bazen fotoğraf atar arkadaş
Ben de düşünüyordum sonra pahalı diye vazgeçtim. Ebay'dearat bulursun.
Ama ilk tavsiyem fren balatalarını EBC Double HH ile değiştir.
ver gazı... ver çoşkuyu
-
27 Ağustos 2013, 17:38
#1909
yolu buralara düşen olsada beraber turlasak...
-
27 Ağustos 2013, 17:40
#1910
Ufuk ARSLAN adlı üyeden alıntı
bana diyene bak. sen hem 250 liksin hemde ikide bir stop edip yolda kalıyorsun
hedefimde dolanıyorum abi ben. gerçi dogru sayfa gv olandı orayamı takılsam acaba
Stop etme yok kafaları bulandırma
Ötenazi hakkımı yaşayarak kullanıyorum. Z @ B ! T
Gideceği yeri bilmeyene hiç bir GPS yardımcı olmaz!...
-
27 Ağustos 2013, 17:57
#1911
peki abi stop yok sorun yok.
ama cidden 650 ciden cok 250 ci var yöneticisi kimse kovsun bu 250 cileri burdan
-
27 Ağustos 2013, 18:11
#1912
Ufuk ARSLAN adlı üyeden alıntı
peki abi stop yok sorun yok.
ama cidden 650 ciden cok 250 ci var yöneticisi kimse kovsun bu 250 cileri burdan
Ya bırak biz olmasak gt650 ölü topikti :D Celal geldi de canlandı biraz bakma 650 kullandıgında ruhu 250 benliği 1200 adamın :D
Ötenazi hakkımı yaşayarak kullanıyorum. Z @ B ! T
Gideceği yeri bilmeyene hiç bir GPS yardımcı olmaz!...
-
27 Ağustos 2013, 18:34
#1913
benligi 1200 olsa ne olur peşiinde ben varsam gitmiyor uzuyamıyor adam
-
28 Ağustos 2013, 00:34
#1914
-
28 Ağustos 2013, 08:54
#1915
Guzel resimler. Hos makimede ben burdayim diyor resimler nasil guz3l olmasin
-
28 Ağustos 2013, 09:38
#1916
Peh hiç begenmedim
-
28 Ağustos 2013, 10:00
#1917
peki o zaman..
-
28 Ağustos 2013, 10:05
#1918
dreamkiller adlı üyeden alıntı
senin dana 2005 sanırsam. çıkardığı sorunları o bakımdan çok da kafaya takma derim.
Kişisel kanaatim, bakımdan geçme konusunu ustaların olması gerektiği kadar ciddiye almaması.
Yani 2005 model bir motorun motoru dahil baştan aşağı sökülüp belli başlı parçalar sağlamsa bile ömrü dolduğu için değiştirilmesi, contaların tazelenmesi, kurumlar şunlar bunlar temizlendikten sonra bir güzel geri toplanması lazım, geri toplanırken de mümkün olan her vidaya loctite denen şu vida gevşetmeyen şeyden sıkılması lazım.
böylece çıkaracağı bir çok arızayı baştan önlemiş olurdun. fakat lakin demesi kolay :D mesela ön teleskopu da söküp dağıtıp tekrar toplamak lazım. teker rulmanlarından subap yuvalarının temizliğine kadar bi ihtiyacı olabilir... ama o kadar söküp dağıtmak aralıksız çalışsan 4 - 5 gün sürer. :D
-
28 Ağustos 2013, 10:13
#1919
Valla olay yaş işi degil bakmak ve ürün kalitesi bence hafta sonu bir en500 chooper gördüm motor 17 yasında benimki 2011 trafik cıkışlı utandım yanına koymayı elman mazadan almış gelmiş gibi :D utandım gittim motoru yıkadım cilaladım falan :D
-
28 Ağustos 2013, 10:14
#1920
zenon adlı üyeden alıntı
Peh hiç begenmedim
neyini begenmedin gayet şık duruyor işte tamam resimler biraz photoshoplu olabilir ama makine ortada be kardeşim görüntüsüyle
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 3 kullanıcı var. (0 üye ve 3 misafir)
Bu Konudaki Etiketler