Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax

Hyosung (S&T) GT 650 Comet Kullanıcıları...

    REKLAM ALANI
  1. #1081
    sessizsakin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Ekim 2007
    Şehir
    izmir
    Motosikleti
    benelli tnt25
    Arka freni hala halledemedim fren pompası da değişecek. bir de bi talihsizlik sonucu depoya su kaçmıştı. depoda biriken pas yakıt yollarını biraz kötü etkilemiş. onların halledilmesi gerek.

    o yüzden lastik almaya gidemedim. Ama, 650 - 700 tl gibi birşey tutacak avon sanırım.

    referans aldığım yer burası : http://oltay.com.tr/motosiklet/Sport...ng_Super_Sport

    öğleden sonra arayıp soracağım.
    !?


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #1082
    UNdocab - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Mart 2011
    Motosikleti
    Hyosung GT650, RT125
    michealin lerde o fiyata ne fark etti ?

  3. #1083
    sessizsakin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Ekim 2007
    Şehir
    izmir
    Motosikleti
    benelli tnt25
    Alıntı UNdocab adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    michealin lerde o fiyata ne fark etti ?
    michelin rafta kalmış pilot road modeli o fiyata .. diğerleri toplam 900 den başlıyo... heleki benim almak istediğim pilot road 3, 1100 tl filan. yurtdışı forumlardan anladığım kadarı ile, avon storm 2 ultranın pilot road 3'e göre çok dezavantajı yok gibi görünüyor. görcez artık
    !?

  4. #1084
    _engiin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Haziran 2012
    Motosikleti
    Hyosung gt 650
    http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...98429756/detay
    motorum satiliktir arkadaslar,ogretmenim ve artik kullanmiyorum,zaten kullanacak vakit yok.ihtiyaci olan alsin tadini cikarsin bu canavarin.Motor gayet iyi durumdadir.

  5. #1085
    _engiin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Haziran 2012
    Motosikleti
    Hyosung gt 650
    Alıntı sessizsakin adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    michelin rafta kalmış pilot road modeli o fiyata .. diğerleri toplam 900 den başlıyo... heleki benim almak istediğim pilot road 3, 1100 tl filan. yurtdışı forumlardan anladığım kadarı ile, avon storm 2 ultranın pilot road 3'e göre çok dezavantajı yok gibi görünüyor. görcez artık
    hallettin mi lastik olayini?

  6. #1086
    dreamkiller - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Nisan 2006
    Şehir
    İstanbul Anadolu Yakası
    Motosikleti
    Honda Silverwing 600
    Selamlar, bu hafta içinde bende GT650 Comet imi alıyorum.. Önerisi olanlar varmıdır acaba?
    If you don't Ride, You don't know...

    Kawasaki Ninja 250 R - Kymco Xciting 250 I - Hyosung GT650 Naked - Honda FJS600 Silverwing

  7. #1087
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    28 Aralık 2009
    Şehir
    uşak
    Motosikleti
    bajaj boxer 150
    slm arkadaşlar gv 250 mi sattıktan sonra yeni bi motor arayışına girdim. nakedler ilgimi çekmeye başladı artık ve hyosung un 250 ligiyle 650 si arasında kaldım. hangisini tavsiye edersiniz?? tavsiyeleriniz benim için önemli tşkler..

  8. #1088
    dreamkiller - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Nisan 2006
    Şehir
    İstanbul Anadolu Yakası
    Motosikleti
    Honda Silverwing 600
    Dostum selam,

    Bende yeni GT650 Comet aldım.. Tecrüben nedir? Bu soruyu sorman lazım kendine.. Ben çok uzun süre 250 cc kullanmama ragmen henüz alısamadım, o akselerasyon, ivmelenme çok farklı, gaz tepkileri çok milimetrik. GT250 Comet güzel bir motor arkadasıma almıstık bir süre bindim ama 650 çok farklı. Öncelikle tavsiyem bir tanıdıgından 600 cc nin ne kadar farklı olduğunu kendin gör. Burda herkes 650 der ama kimse demezki arkadas sen 650 cc istiyorsun ama tecrübe nedir? Kaç yıldır motor biniyorsun? Nerde ne kadar sıklıkla kullanacaksın...vb Bunları forumda defalarca paylaştı insanlar, bence sende bunları analiz etmelisin arkadasım. Yani istediğin makinadan ziyade işini görecek istediğin makinaya yönelmelisin. İki makina arasında cc haricinde pek fark yok.. Biri sütcü biri arap beygiri, birinde çift disk birinde tek disk var.. Ama ikisi arasında 50 beygir güç ve bilmem kaç new. tork fark var.

    Şimdi sen dersen ben hergün kullanıyorum işe gidip geliyorum onun haricinde birde kısa mesafeli sürüşlere katılıyorum çok uzaklaşmadan, sana kesinlikle 250 cc yi öneririm, ama benim gibi haftada bir iki çıkarıyorsundur makinayı, çıkardığın zamanda kilometre yapıyor uzun yola çıkıyorsundur, o zaman 650 cc almanı öneririm. İhtiyacı sen belirlemelisin çünkü motor çok piyasada.. Önemli olan senin istediğin bir motoru analiz edip karar vermen..

    saygılar..
    If you don't Ride, You don't know...

    Kawasaki Ninja 250 R - Kymco Xciting 250 I - Hyosung GT650 Naked - Honda FJS600 Silverwing

  9. #1089
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    28 Aralık 2009
    Şehir
    uşak
    Motosikleti
    bajaj boxer 150
    Alıntı dreamkiller adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Dostum selam,

    Bende yeni GT650 Comet aldım.. Tecrüben nedir? Bu soruyu sorman lazım kendine.. Ben çok uzun süre 250 cc kullanmama ragmen henüz alısamadım, o akselerasyon, ivmelenme çok farklı, gaz tepkileri çok milimetrik. GT250 Comet güzel bir motor arkadasıma almıstık bir süre bindim ama 650 çok farklı. Öncelikle tavsiyem bir tanıdıgından 600 cc nin ne kadar farklı olduğunu kendin gör. Burda herkes 650 der ama kimse demezki arkadas sen 650 cc istiyorsun ama tecrübe nedir? Kaç yıldır motor biniyorsun? Nerde ne kadar sıklıkla kullanacaksın...vb Bunları forumda defalarca paylaştı insanlar, bence sende bunları analiz etmelisin arkadasım. Yani istediğin makinadan ziyade işini görecek istediğin makinaya yönelmelisin. İki makina arasında cc haricinde pek fark yok.. Biri sütcü biri arap beygiri, birinde çift disk birinde tek disk var.. Ama ikisi arasında 50 beygir güç ve bilmem kaç new. tork fark var.

    Şimdi sen dersen ben hergün kullanıyorum işe gidip geliyorum onun haricinde birde kısa mesafeli sürüşlere katılıyorum çok uzaklaşmadan, sana kesinlikle 250 cc yi öneririm, ama benim gibi haftada bir iki çıkarıyorsundur makinayı, çıkardığın zamanda kilometre yapıyor uzun yola çıkıyorsundur, o zaman 650 cc almanı öneririm. İhtiyacı sen belirlemelisin çünkü motor çok piyasada.. Önemli olan senin istediğin bir motoru analiz edip karar vermen..

    saygılar..
    slm dostum, 3-4 senedir 250 lik kullanıom. her motorcunun başından geçen hep büyütme istegi dolayısıyla 650 ligi daha çok istiom. 3-4 yıl satmam bana yeter diye düşünüom.
    tabi dedigin gibi aslında şehir içi için fazla gelir. bir de 650 ligin fiyatları çok çok uygun o yüzden de 650 lik mantıklı gelio.

    ne dersiniz ne önerirsiniz?? 4000 tl civarı 250 lik mi, 6000 civarı 650 lik mi?

    tşkler..

  10. #1090
    dreamkiller - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Nisan 2006
    Şehir
    İstanbul Anadolu Yakası
    Motosikleti
    Honda Silverwing 600
    6000 TL lik 650 liğe dikkat et.. Karbüratör problemleri, konjektör problemleri, debriyaj ve şanzıman problemleri, açılmış motorlar... ucuz olmasından sebebi ile yanlış ellerde gereksiz hırpalanmış makinalar... Motoru alırken düzgün bir adamdan almaya özen göstermek gerekli.

    özellikle 250 cc de bu durum daha da vahim boyutta.. 17-18 yasındaki ergenler bayram paralarını biriktirip bu motorları alıp canını yiyorlar, gereksiz red line lar, saçma sapan motor yatırmalar, tekere kalkmalar...vb oysa ki 250 cc comet şehir içi seni bir yerden bir yere taşıyacak, sıkıştığında yada gerektiğinde 140-150 km hızlara çıkacak ama genelde 90-110 km arası hızlarda seyredebileceğin, tüm bunları yaparken cebini yakmayacak bir motor.. yani yanlış kişilerin ellerinde bu makinalar.. Umarım istediğin gibi bir motor bulur ve sorunsuz kazasız belasız keyifle yıllarca kullanırsın ama sorunsuz Hyo çok az kaldı piyasada.. Allahtan ben öyle bir motora denk geldim..
    If you don't Ride, You don't know...

    Kawasaki Ninja 250 R - Kymco Xciting 250 I - Hyosung GT650 Naked - Honda FJS600 Silverwing

  11. #1091
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    28 Aralık 2009
    Şehir
    uşak
    Motosikleti
    bajaj boxer 150
    Alıntı dreamkiller adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    6000 TL lik 650 liğe dikkat et.. Karbüratör problemleri, konjektör problemleri, debriyaj ve şanzıman problemleri, açılmış motorlar... ucuz olmasından sebebi ile yanlış ellerde gereksiz hırpalanmış makinalar... Motoru alırken düzgün bir adamdan almaya özen göstermek gerekli.

    özellikle 250 cc de bu durum daha da vahim boyutta.. 17-18 yasındaki ergenler bayram paralarını biriktirip bu motorları alıp canını yiyorlar, gereksiz red line lar, saçma sapan motor yatırmalar, tekere kalkmalar...vb oysa ki 250 cc comet şehir içi seni bir yerden bir yere taşıyacak, sıkıştığında yada gerektiğinde 140-150 km hızlara çıkacak ama genelde 90-110 km arası hızlarda seyredebileceğin, tüm bunları yaparken cebini yakmayacak bir motor.. yani yanlış kişilerin ellerinde bu makinalar.. Umarım istediğin gibi bir motor bulur ve sorunsuz kazasız belasız keyifle yıllarca kullanırsın ama sorunsuz Hyo çok az kaldı piyasada.. Allahtan ben öyle bir motora denk geldim..


    tşkler dostum ilgin için. http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...1595656/detay/

    şu ilandaki nasıl bi bakıversene sana zahmet. bana çok cazip geldi. tşkler..

  12. #1092
    dreamkiller - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Nisan 2006
    Şehir
    İstanbul Anadolu Yakası
    Motosikleti
    Honda Silverwing 600
    dostum tanımadıgım bir motor hakkında fikir yürütemem.. sadece neden bu kadar ucuza satıyor onu irdelemek lazım..
    If you don't Ride, You don't know...

    Kawasaki Ninja 250 R - Kymco Xciting 250 I - Hyosung GT650 Naked - Honda FJS600 Silverwing

  13. #1093
    shi_bumi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Mart 2005
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    Aprilia Caponord
    Arkadaşlar söz konusu motor benim eski motorum. İstanbul'dan ilk sahibinden almıştım. İşimden ayrılmayı planladığımdan dolayı nolur nolmaz diye gayet temiz bir şekilde Antalya'dan bir arkadaşa satmıştım. Bu motoru düşünen arkadaşlar için fiyatları açık açık yazayım. Ben ilk sahibinden 2010 Kasımında 6250 TL'ye satın aldım. Hatta sağolsun arkadaşla iyi anlaştık. 5000 TL peşin verip geri kalanını parça parça vermiştim. Daha sonra ben sanırım Nisan-Mayıs 2011 gibiydi 6000 TL'ye peşin olarak Antalya'daki arkadaşıma sattım. Hatta satarken çok ciddi bir şekilde inşallah işlerim yolunda giderse geri alırım demiştim. Neyse günler geçti. Ben tekrar motor alabilecek hale gelince bir baktım benim motor 7250 TL'ye satılık. Arkadaşla konuştuk. Emme manifoldlarını, debriyaj balatasını falan değiştirdiğini ve 6500 TL'ye satabileceğini söyledi. Ben biraz bekledim. Daha sonra 6000 TL'ye anlaştık ancak benim bir süre yurtdışında olmam sebebiyle olay biraz askıda kaldı. Arkadaşta Didim'deki bu yeni alıcıya satmış. Ben yine Antalya'daki arkadaşı arayarak durum hakkında bilgi almak istedim. Çünkü diğer arkadaş motoru alır almaz sanırım 7250 TL'ye satışa koymuştu. Allahtan motoru biliyorum da kim kaça falan satıyor devamlı takipteyim Antalya'daki arkadaş bana alıcının onu telefonla arayıp yolda motorun vitese geçmediğini, kilitlediğini falan filan söylemiş. Ama ben özellikle bu noktada çok emin değilim çünkü halen yurtdışındayım ve çok sağlıklı konuşamadık. Neyse sonra bir baktım motorun fiyatı 5999'a indi. Arkadaşa mesaj attım. Kısaca durumu anlattım. Bana motorda problem olmadığını söyledi. Ben dönünce hala satın almak istediğimi ilettim arkadaşa. Gelince görüşeceğiz ama nasip işi tabi.

    Uzun lafın kısası, arkadaşlar kızmasın ama bence bu motorun fiyatı -uzun zamandır piyasasını takip eden ve bizzat alım/satım yapan biri olarak söylüyorum - 6000-7000 TL aralığında olmalıdır. Eğer satmak için aylarca beklemek istemiyorsanız tabi ki. Hele 8000 TL'ler falan bence imkansız.

    Motor hakkında bir kaç bilgi vereyim. Km.si ben aldığımda 34.000 idi. Ama km. saati bozuldu. Ben onu tamir edecem derken km saatinin içindeki dişlilerle oynadım falan km.si yanlışlıkla 15.000'e düştü Sonra da vallahi 34.000'e çıkaramadım . Onu tamir edemedim. Sıfırıda pahalıydı. Bende gittim o fotolarda görünen Sigma km saatini aldım. Çok verimli çalışıyor.

    Olmazsa olmaz konjektör arızasını daha motoru alır almaz istanbul-Ankara otobanında yaşadım. Zar zor eve vardım. 15-20 liraya bir konjektör takmıştım kendim. Hatta üzerine bir adette fan taktım ısınmasın için. Ben sattığımda çalışıyordu.

    Statörü arıza yaptı. Çıkardım ve forumu araştırırsanız buraya da yazmıştım kendi ellerimle sardım O da güzel çalışıyordu.

    Deposu boyalıdır. İlk sahibi HYOSUNG yazısını çıkarmak için boyatmış. Ben bir reklamcı da tekrar aynı çıkartmayı yaptırdım ve taktım.

    Karbüratör senkranizasyonu yapılmıştır.

    İki lastiği yeni almıştım. Ön Metzeller arka Kore malı Shinko'ydu galiba. Arkalardan memnun değildim. Bence değiştirmek lazım.

    Zincir-dişli iyi durumdaydı. Şimdiki halini bilemem tabi.

    GT650 parasına göre iyi motordur. Şehir içinde kullanımı çok çok rahattır. Torku yüksek olduğundan trafikte canınızı sıkan ayılardan çabucak uzaklaşabilirsiniz. Arada bir uzun yol yaparım da diyorsanız takarsınız bir ön cam olur biter. Tabi ki inanılmaz bir konfor sunmaz ama uzun yolda da sizi üzmez. Ben bir sport-touring veya enduro-touring peşindeyim ama dediğim gibi hala aklımda bir GT650 almak var. İnanın param olsa 2. motor olarak elimde tutmaktan hiç geri kalmazdım. Hiç mi problemi yok. Tabi ki var. Sorunsuzluğu ile ünlü bir motor değildir ama problemleri çok ucuza çözülebilir. Bir de evden kaçmak için fırsat yaratır böyle şeyler (Evden dışarı çıkamayan erkekler için tabi)

    Sahibinden.com'da ilanı bulunan bir motor için bundan daha detaylı bilgi verebilen varsa bir adım öne çıksın da görelim
    "I'm not sure whether I'm an actor who races or a racer who acts." Steve McQueen

  14. #1094
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    28 Aralık 2009
    Şehir
    uşak
    Motosikleti
    bajaj boxer 150
    üşenmeyip bu bilgileri paylaştıgınız için sonsuz teşekkürler. satıcıyla ben de konuştum motor hakkında fazla konuşmak istemiyordu, lafları gevelemesinden bişeyler oldugunu düşünmüştüm zaten. bunları okuduktan sonra bu motordan uzak durma düşüncesindeyim. ve hatta 2. el konusuna da sogudum. suzuki yeni bi motor getircek gw 250 inazuma fiyatı makul gibi onu bekleyim noktasındayım şu anda..

  15. #1095
    shi_bumi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Mart 2005
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    Aprilia Caponord
    Valla dostum bir şey söyleyeyim mi ? Burada açtığım başka bir başlıkta da yazdım. Az değil 2-3 aydır 2. el bir motosiklet arıyorum. Ama Türkiye şartlarında temiz bir 2 el o kadar az ki. Zaten temiz olanlar eş-dost arasında el değiştiriyor gibi geliyor bana. Adam ilanda atmış tutmuş motoru hakkında. Yanına bir gidiyorsun daha uzaktan dönüp uzaklaşma isteği uyandırıyor içinde. Hakikaten motoruna iyi bakan insanları tabi ki bu tasnifin içine koymuyorum.

    Söz konusu motosiklet ise o kadar problemli olamaz bence. GT650'nin vitesleri biraz kemiklidir katır kutur geçer. Belki içinde kötü yağ var, belki debriyaj ayarsız vb. bakmak lazım ama dediğim gibi çok büyük bir problem olacağını sanmıyorum. Ama bilinmez tabi.

    GT650'nin Türkiye'de pek bilinmeyen en masraflı ve büyük problemi valflerle ilgili bir problemdir. Valfler resmen kırılıp silindirin içine parça düşebilir. Buna çok dikkat etmek lazım.
    dreamkiller bunu beğendi.
    "I'm not sure whether I'm an actor who races or a racer who acts." Steve McQueen

  16. #1096
    dreamkiller - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Nisan 2006
    Şehir
    İstanbul Anadolu Yakası
    Motosikleti
    Honda Silverwing 600
    Eyvallah kardeş güzel bilgiler vermişsin.

    Ben bu Valf olayını bilmiyordum mesela.. Ayrıca eski motorun hakkında verdiğin bilgiler icin de teşekkür ederim.. Ben işte bu yüzden ilana bakıp yorum yapmak istemedim. Sonucta mekanik birşey alıyoruz kavun gibi koklayıp anlayamayız nedir ne değildir..
    If you don't Ride, You don't know...

    Kawasaki Ninja 250 R - Kymco Xciting 250 I - Hyosung GT650 Naked - Honda FJS600 Silverwing

  17. #1097
    shi_bumi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Mart 2005
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    Aprilia Caponord
    Korider.com sitesinde şüpheli valfler ile piyasaya sürülen motorların şase numaraları verilmiş. Valflerin guide'ları kısa olduğu için zamanla kırılıyormuş. Birçok ülkede bu seriler geri çağrılıp valfler değiştirilmiş. Biz de Hyosung sahipsiz kalmış, mahkemelere konu olmuş bir marka olduğu için maalesef böyle bir işlemi hayal etmek bile imkansız. Veya hakkını yemeyelim belki de bu seri no.lu motorlar Türkiye'de yoktur. Şase no.ları aşağıda :

    KM4MP51A??1100000 ---> KM4MP51A??1103538 650 GT S
    KM4MP51B??1100000 ---> KM4MP51B??1100863 650 GT R
    KM4MP51C??1100000 ---> KM4MP51C??1101196 650 GT N


    Bizde "S" modeli yok. (Semi-naked). R ve N için motorun sol tarafında şasenin üzerinde yazan numaları bir kontrol edin bakalım.

    Bu arada fena şekilde Honda VFR800'e takmış durumdayım. Kendimden korkuyorum artık. Hakkımda hayırlısı...
    dreamkiller bunu beğendi.
    "I'm not sure whether I'm an actor who races or a racer who acts." Steve McQueen

  18. #1098
    sessizsakin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Ekim 2007
    Şehir
    izmir
    Motosikleti
    benelli tnt25
    Alıntı shi_bumi adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Korider.com sitesinde şüpheli valfler ile piyasaya sürülen motorların şase numaraları verilmiş. Valflerin guide'ları kısa olduğu için zamanla kırılıyormuş. Birçok ülkede bu seriler geri çağrılıp valfler değiştirilmiş. Biz de Hyosung sahipsiz kalmış, mahkemelere konu olmuş bir marka olduğu için maalesef böyle bir işlemi hayal etmek bile imkansız. Veya hakkını yemeyelim belki de bu seri no.lu motorlar Türkiye'de yoktur. Şase no.ları aşağıda :

    KM4MP51A??1100000 ---> KM4MP51A??1103538 650 GT S
    KM4MP51B??1100000 ---> KM4MP51B??1100863 650 GT R
    KM4MP51C??1100000 ---> KM4MP51C??1101196 650 GT N


    Bizde "S" modeli yok. (Semi-naked). R ve N için motorun sol tarafında şasenin üzerinde yazan numaları bir kontrol edin bakalım.

    Bu arada fena şekilde Honda VFR800'e takmış durumdayım. Kendimden korkuyorum artık. Hakkımda hayırlısı...
    bi arkadasimda vardi. gt 650 nin bi depoya gittigi yolu vfr 2 depoda anca. lakin o 6000 devirde vtec olayi yok mu... ceylan gormus puma gibi firliyo yerinden ... ama temiz vfr bulmak da tamamen sans.
    !?

  19. #1099
    psyche - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Aralık 2011
    Şehir
    Wrocław
    Motosikleti
    CBF 600
    Sizlere sormadan geriye dönük 10-15 sayfayı sabırla okudum model hakkında bilgi almak açısından eski kısa süreli gt 250 r kullanıcısıyım bu aralar gt 650 n bakıyordum fakat burda okuduklarımdan sonra vazgeçtim çok ağır kronik sorunları yok anladığım kadarıyla ama ufak tefek bir çok sıkıntısı varmış keza sinekde ufaktır ama miğde bulandırır neyse iyi forumlar tekrar Er-6 N araştırmaya devam
    dreamkiller bunu beğendi.
    "Önü yoktan sonu boktan bu kuru davadan,
    utanır gayret-i güfranla cehennem de geçer. "

    Psychedelic Gececi

  20. #1100
    dreamkiller - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Nisan 2006
    Şehir
    İstanbul Anadolu Yakası
    Motosikleti
    Honda Silverwing 600
    Dostum doğrusunu söylemek gerekirse benim maddi durumum elverseydi ER6N bakıyordum ciddi ciddi.. Ama bu aletteki güc bence o makinada yok.. Şöyle söylim ER6N kullandıgımda kendimi bu kadar adrenalin dolu hissetmiyordum.. Bu namussuz sa beni benden alıyor her sürüş ayrı bir keyif.. İşin içine girdikçe ve de zaman geçtikce makinaya daha çok bağlanıyorum. Eğer birgün japon motora geri dönersem Kawasaki herzaman ilk tercihim olacaktır özellikle Z750 R yeşim kımıl kımıl ama şimdilik bu motor tamamdır abi.. Görüntü hafif retro, tork güç yerinde daha ne olsun Bence iki motoru da kullan sonra karar ver..

    Sonuçta artık bu makinadan inip ER6N e binmem ya cc küçültürüm ya cc büyültürüm.. Dediğim gibi ya Z750 R ya VFR800 yada 250-500 Naked bike tercihim olur zaman ne gösterir bilmiyorum ama emin olduğum şey bu makinayı asla satmayı düşünmediğim.. İkinci motora o zaman karar veririz..

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 10:26 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:18 ----------

    Bu arada mideni biraz daha bulandırayım,

    Motorumda yeni çalıştırdığımda bir çiğ benzin kokusu oluyor bu neden olabilir?
    If you don't Ride, You don't know...

    Kawasaki Ninja 250 R - Kymco Xciting 250 I - Hyosung GT650 Naked - Honda FJS600 Silverwing


Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 6 kullanıcı var. (0 üye ve 6 misafir)

Bu Konudaki Etiketler