Hyosung (S&T) GT 650 Comet Kullanıcıları...
Reklamlar
-
10 Eylül 2012, 12:07
#1081
Arka freni hala halledemedim fren pompası da değişecek. bir de bi talihsizlik sonucu depoya su kaçmıştı. depoda biriken pas yakıt yollarını biraz kötü etkilemiş. onların halledilmesi gerek.
o yüzden lastik almaya gidemedim. Ama, 650 - 700 tl gibi birşey tutacak avon sanırım.
referans aldığım yer burası : http://oltay.com.tr/motosiklet/Sport...ng_Super_Sport
öğleden sonra arayıp soracağım.
Reklamlar
-
14 Eylül 2012, 00:51
#1082
michealin lerde o fiyata ne fark etti ?
-
16 Eylül 2012, 11:26
#1083
UNdocab adlı üyeden alıntı
michealin lerde o fiyata ne fark etti ?
michelin rafta kalmış pilot road modeli o fiyata .. diğerleri toplam 900 den başlıyo... heleki benim almak istediğim pilot road 3, 1100 tl filan. yurtdışı forumlardan anladığım kadarı ile, avon storm 2 ultranın pilot road 3'e göre çok dezavantajı yok gibi görünüyor. görcez artık
-
20 Eylül 2012, 18:26
#1084
http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...98429756/detay
motorum satiliktir arkadaslar,ogretmenim ve artik kullanmiyorum,zaten kullanacak vakit yok.ihtiyaci olan alsin tadini cikarsin bu canavarin.Motor gayet iyi durumdadir.
-
24 Eylül 2012, 15:39
#1085
sessizsakin adlı üyeden alıntı
michelin rafta kalmış pilot road modeli o fiyata
.. diğerleri toplam 900 den başlıyo... heleki benim almak istediğim pilot road 3, 1100 tl filan. yurtdışı forumlardan anladığım kadarı ile, avon storm 2 ultranın pilot road 3'e göre çok dezavantajı yok gibi görünüyor. görcez artık
hallettin mi lastik olayini?
-
09 Ekim 2012, 14:15
#1086
Selamlar, bu hafta içinde bende GT650 Comet imi alıyorum.. Önerisi olanlar varmıdır acaba?
If you don't Ride, You don't know...
Kawasaki Ninja 250 R - Kymco Xciting 250 I - Hyosung GT650 Naked - Honda FJS600 Silverwing
-
14 Ekim 2012, 21:37
#1087
slm arkadaşlar gv 250 mi sattıktan sonra yeni bi motor arayışına girdim. nakedler ilgimi çekmeye başladı artık ve hyosung un 250 ligiyle 650 si arasında kaldım. hangisini tavsiye edersiniz?? tavsiyeleriniz benim için önemli tşkler..
-
16 Ekim 2012, 12:23
#1088
Dostum selam,
Bende yeni GT650 Comet aldım.. Tecrüben nedir? Bu soruyu sorman lazım kendine.. Ben çok uzun süre 250 cc kullanmama ragmen henüz alısamadım, o akselerasyon, ivmelenme çok farklı, gaz tepkileri çok milimetrik. GT250 Comet güzel bir motor arkadasıma almıstık bir süre bindim ama 650 çok farklı. Öncelikle tavsiyem bir tanıdıgından 600 cc nin ne kadar farklı olduğunu kendin gör. Burda herkes 650 der ama kimse demezki arkadas sen 650 cc istiyorsun ama tecrübe nedir? Kaç yıldır motor biniyorsun? Nerde ne kadar sıklıkla kullanacaksın...vb Bunları forumda defalarca paylaştı insanlar, bence sende bunları analiz etmelisin arkadasım. Yani istediğin makinadan ziyade işini görecek istediğin makinaya yönelmelisin. İki makina arasında cc haricinde pek fark yok.. Biri sütcü biri arap beygiri, birinde çift disk birinde tek disk var.. Ama ikisi arasında 50 beygir güç ve bilmem kaç new. tork fark var.
Şimdi sen dersen ben hergün kullanıyorum işe gidip geliyorum onun haricinde birde kısa mesafeli sürüşlere katılıyorum çok uzaklaşmadan, sana kesinlikle 250 cc yi öneririm, ama benim gibi haftada bir iki çıkarıyorsundur makinayı, çıkardığın zamanda kilometre yapıyor uzun yola çıkıyorsundur, o zaman 650 cc almanı öneririm. İhtiyacı sen belirlemelisin çünkü motor çok piyasada.. Önemli olan senin istediğin bir motoru analiz edip karar vermen..
saygılar..
If you don't Ride, You don't know...
Kawasaki Ninja 250 R - Kymco Xciting 250 I - Hyosung GT650 Naked - Honda FJS600 Silverwing
-
16 Ekim 2012, 18:00
#1089
dreamkiller adlı üyeden alıntı
Dostum selam,
Bende yeni GT650 Comet aldım.. Tecrüben nedir? Bu soruyu sorman lazım kendine.. Ben çok uzun süre 250 cc kullanmama ragmen henüz alısamadım, o akselerasyon, ivmelenme çok farklı, gaz tepkileri çok milimetrik. GT250 Comet güzel bir motor arkadasıma almıstık bir süre bindim ama 650 çok farklı. Öncelikle tavsiyem bir tanıdıgından 600 cc nin ne kadar farklı olduğunu kendin gör. Burda herkes 650 der ama kimse demezki arkadas sen 650 cc istiyorsun ama tecrübe nedir? Kaç yıldır motor biniyorsun? Nerde ne kadar sıklıkla kullanacaksın...vb Bunları forumda defalarca paylaştı insanlar, bence sende bunları analiz etmelisin arkadasım. Yani istediğin makinadan ziyade işini görecek istediğin makinaya yönelmelisin. İki makina arasında cc haricinde pek fark yok.. Biri sütcü biri arap beygiri, birinde çift disk birinde tek disk var.. Ama ikisi arasında 50 beygir güç ve bilmem kaç new. tork fark var.
Şimdi sen dersen ben hergün kullanıyorum işe gidip geliyorum onun haricinde birde kısa mesafeli sürüşlere katılıyorum çok uzaklaşmadan, sana kesinlikle 250 cc yi öneririm, ama benim gibi haftada bir iki çıkarıyorsundur makinayı, çıkardığın zamanda kilometre yapıyor uzun yola çıkıyorsundur, o zaman 650 cc almanı öneririm. İhtiyacı sen belirlemelisin çünkü motor çok piyasada.. Önemli olan senin istediğin bir motoru analiz edip karar vermen..
saygılar..
slm dostum, 3-4 senedir 250 lik kullanıom. her motorcunun başından geçen hep büyütme istegi dolayısıyla 650 ligi daha çok istiom. 3-4 yıl satmam bana yeter diye düşünüom.
tabi dedigin gibi aslında şehir içi için fazla gelir. bir de 650 ligin fiyatları çok çok uygun o yüzden de 650 lik mantıklı gelio.
ne dersiniz ne önerirsiniz?? 4000 tl civarı 250 lik mi, 6000 civarı 650 lik mi?
tşkler..
-
17 Ekim 2012, 18:37
#1090
6000 TL lik 650 liğe dikkat et.. Karbüratör problemleri, konjektör problemleri, debriyaj ve şanzıman problemleri, açılmış motorlar... ucuz olmasından sebebi ile yanlış ellerde gereksiz hırpalanmış makinalar... Motoru alırken düzgün bir adamdan almaya özen göstermek gerekli.
özellikle 250 cc de bu durum daha da vahim boyutta.. 17-18 yasındaki ergenler bayram paralarını biriktirip bu motorları alıp canını yiyorlar, gereksiz red line lar, saçma sapan motor yatırmalar, tekere kalkmalar...vb oysa ki 250 cc comet şehir içi seni bir yerden bir yere taşıyacak, sıkıştığında yada gerektiğinde 140-150 km hızlara çıkacak ama genelde 90-110 km arası hızlarda seyredebileceğin, tüm bunları yaparken cebini yakmayacak bir motor.. yani yanlış kişilerin ellerinde bu makinalar.. Umarım istediğin gibi bir motor bulur ve sorunsuz kazasız belasız keyifle yıllarca kullanırsın ama sorunsuz Hyo çok az kaldı piyasada.. Allahtan ben öyle bir motora denk geldim..
If you don't Ride, You don't know...
Kawasaki Ninja 250 R - Kymco Xciting 250 I - Hyosung GT650 Naked - Honda FJS600 Silverwing
-
17 Ekim 2012, 21:30
#1091
dreamkiller adlı üyeden alıntı
6000 TL lik 650 liğe dikkat et.. Karbüratör problemleri, konjektör problemleri, debriyaj ve şanzıman problemleri, açılmış motorlar... ucuz olmasından sebebi ile yanlış ellerde gereksiz hırpalanmış makinalar... Motoru alırken düzgün bir adamdan almaya özen göstermek gerekli.
özellikle 250 cc de bu durum daha da vahim boyutta.. 17-18 yasındaki ergenler bayram paralarını biriktirip bu motorları alıp canını yiyorlar, gereksiz red line lar, saçma sapan motor yatırmalar, tekere kalkmalar...vb oysa ki 250 cc comet şehir içi seni bir yerden bir yere taşıyacak, sıkıştığında yada gerektiğinde 140-150 km hızlara çıkacak ama genelde 90-110 km arası hızlarda seyredebileceğin, tüm bunları yaparken cebini yakmayacak bir motor.. yani yanlış kişilerin ellerinde bu makinalar.. Umarım istediğin gibi bir motor bulur ve sorunsuz kazasız belasız keyifle yıllarca kullanırsın ama sorunsuz Hyo çok az kaldı piyasada.. Allahtan ben öyle bir motora denk geldim..
tşkler dostum ilgin için. http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...1595656/detay/
şu ilandaki nasıl bi bakıversene sana zahmet. bana çok cazip geldi. tşkler..
-
18 Ekim 2012, 01:11
#1092
dostum tanımadıgım bir motor hakkında fikir yürütemem.. sadece neden bu kadar ucuza satıyor onu irdelemek lazım..
If you don't Ride, You don't know...
Kawasaki Ninja 250 R - Kymco Xciting 250 I - Hyosung GT650 Naked - Honda FJS600 Silverwing
-
18 Ekim 2012, 11:32
#1093
-
18 Ekim 2012, 16:15
#1094
üşenmeyip bu bilgileri paylaştıgınız için sonsuz teşekkürler. satıcıyla ben de konuştum motor hakkında fazla konuşmak istemiyordu, lafları gevelemesinden bişeyler oldugunu düşünmüştüm zaten. bunları okuduktan sonra bu motordan uzak durma düşüncesindeyim. ve hatta 2. el konusuna da sogudum. suzuki yeni bi motor getircek gw 250 inazuma fiyatı makul gibi onu bekleyim noktasındayım şu anda..
-
18 Ekim 2012, 17:05
#1095
Valla dostum bir şey söyleyeyim mi ? Burada açtığım başka bir başlıkta da yazdım. Az değil 2-3 aydır 2. el bir motosiklet arıyorum. Ama Türkiye şartlarında temiz bir 2 el o kadar az ki. Zaten temiz olanlar eş-dost arasında el değiştiriyor gibi geliyor bana. Adam ilanda atmış tutmuş motoru hakkında. Yanına bir gidiyorsun daha uzaktan dönüp uzaklaşma isteği uyandırıyor içinde. Hakikaten motoruna iyi bakan insanları tabi ki bu tasnifin içine koymuyorum.
Söz konusu motosiklet ise o kadar problemli olamaz bence. GT650'nin vitesleri biraz kemiklidir katır kutur geçer. Belki içinde kötü yağ var, belki debriyaj ayarsız vb. bakmak lazım ama dediğim gibi çok büyük bir problem olacağını sanmıyorum. Ama bilinmez tabi.
GT650'nin Türkiye'de pek bilinmeyen en masraflı ve büyük problemi valflerle ilgili bir problemdir. Valfler resmen kırılıp silindirin içine parça düşebilir. Buna çok dikkat etmek lazım.
"I'm not sure whether I'm an actor who races or a racer who acts." Steve McQueen
-
19 Ekim 2012, 10:34
#1096
Eyvallah kardeş güzel bilgiler vermişsin.
Ben bu Valf olayını bilmiyordum mesela.. Ayrıca eski motorun hakkında verdiğin bilgiler icin de teşekkür ederim.. Ben işte bu yüzden ilana bakıp yorum yapmak istemedim. Sonucta mekanik birşey alıyoruz kavun gibi koklayıp anlayamayız nedir ne değildir..
If you don't Ride, You don't know...
Kawasaki Ninja 250 R - Kymco Xciting 250 I - Hyosung GT650 Naked - Honda FJS600 Silverwing
-
19 Ekim 2012, 12:46
#1097
Korider.com sitesinde şüpheli valfler ile piyasaya sürülen motorların şase numaraları verilmiş. Valflerin guide'ları kısa olduğu için zamanla kırılıyormuş. Birçok ülkede bu seriler geri çağrılıp valfler değiştirilmiş. Biz de Hyosung sahipsiz kalmış, mahkemelere konu olmuş bir marka olduğu için maalesef böyle bir işlemi hayal etmek bile imkansız. Veya hakkını yemeyelim belki de bu seri no.lu motorlar Türkiye'de yoktur. Şase no.ları aşağıda :
KM4MP51A??1100000 ---> KM4MP51A??1103538 650 GT S
KM4MP51B??1100000 ---> KM4MP51B??1100863 650 GT R
KM4MP51C??1100000 ---> KM4MP51C??1101196 650 GT N
Bizde "S" modeli yok. (Semi-naked). R ve N için motorun sol tarafında şasenin üzerinde yazan numaları bir kontrol edin bakalım.
Bu arada fena şekilde Honda VFR800'e takmış durumdayım. Kendimden korkuyorum artık. Hakkımda hayırlısı...
"I'm not sure whether I'm an actor who races or a racer who acts." Steve McQueen
-
20 Ekim 2012, 09:57
#1098
shi_bumi adlı üyeden alıntı
Korider.com sitesinde şüpheli valfler ile piyasaya sürülen motorların şase numaraları verilmiş. Valflerin guide'ları kısa olduğu için zamanla kırılıyormuş. Birçok ülkede bu seriler geri çağrılıp valfler değiştirilmiş. Biz de Hyosung sahipsiz kalmış, mahkemelere konu olmuş bir marka olduğu için maalesef böyle bir işlemi hayal etmek bile imkansız. Veya hakkını yemeyelim belki de bu seri no.lu motorlar Türkiye'de yoktur. Şase no.ları aşağıda :
KM4MP51A??1100000 ---> KM4MP51A??1103538 650 GT S
KM4MP51B??1100000 ---> KM4MP51B??1100863 650 GT R
KM4MP51C??1100000 ---> KM4MP51C??1101196 650 GT N
Bizde "S" modeli yok. (Semi-naked). R ve N için motorun sol tarafında şasenin üzerinde yazan numaları bir kontrol edin bakalım.
Bu arada fena şekilde Honda VFR800'e takmış durumdayım. Kendimden korkuyorum artık. Hakkımda hayırlısı...
bi arkadasimda vardi. gt 650 nin bi depoya gittigi yolu vfr 2 depoda anca. lakin o 6000 devirde vtec olayi yok mu... ceylan gormus puma gibi firliyo yerinden ... ama temiz vfr bulmak da tamamen sans.
-
20 Ekim 2012, 10:11
#1099
Sizlere sormadan geriye dönük 10-15 sayfayı sabırla okudum model hakkında bilgi almak açısından eski kısa süreli gt 250 r kullanıcısıyım bu aralar gt 650 n bakıyordum fakat burda okuduklarımdan sonra vazgeçtim çok ağır kronik sorunları yok anladığım kadarıyla ama ufak tefek bir çok sıkıntısı varmış keza sinekde ufaktır ama miğde bulandırır neyse iyi forumlar tekrar Er-6 N araştırmaya devam
"Önü yoktan sonu boktan bu kuru davadan,
utanır gayret-i güfranla cehennem de geçer. "
Psychedelic Gececi
-
20 Ekim 2012, 11:26
#1100
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 6 kullanıcı var. (0 üye ve 6 misafir)
Bu Konudaki Etiketler