If you don't Ride, You don't know...
Kawasaki Ninja 250 R - Kymco Xciting 250 I - Hyosung GT650 Naked - Honda FJS600 Silverwing
hekese hayırlı forumlar... yanlış hatırlamıyorsam Abrascas'ın bahsettiği motor'un sahibinin adı cem'di ve il dışında çalışıyordu sv650s mi almadan niyetliydim bu motora ama bir operasyon geçirecek sibop ayarı ve gergi gibi bişeyler söyledi çetin ustaya bırakıcam bayram arifesi iki günlük gelicem en olmadı arkadaşada vekalet veririm onunla halledersiniz hoşuna giderse demişti...
suzuki almasaydım bende alttaki linkteki motora yöneliyordum... sahibi ilede görüştük son dakikada arkadaşım tamam ben motorumu buldum gel bunu sana dediğin gibi vericem diyince suzuki sv650s sahibi oldum...
http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...23333592/detay
her iki motorla ilgili görüşmeler için detay verebilirim özelden...
hyosung gt-250 comet + suzuki sv650s
makinan ne olursa olsun yeterki v-twin olsun...
Beyler şöyle komple bi göz gezdirdimde ön fren balataları sinyal verdi,araya birşeyler sıkıştı herhalde.Arka taraf daha mumunu atmamış üstünden disk pırıl pırıl ebc nin hangi modeline ne diyorsunuz? daha önce kullandım memnundum tekrar ebc istiyorum
Evet hyo nun 250liğide motul manyağı 650liğide.Yağın dibidir motul. Mobil'ide tavsiye eden çok oldu full sentetik 25lira iyi fiyat.Birde repsol giriyor araya eskiden çin malı motora koymuştum vitesler cbf le yarışıyordu
Hacım bu fren balatalarında bir takım kodlamalar var.. Sana tavsiyem FA296HH* olan pad i kullanman.. Honda CBR600F ib 01-08 modelleri ile uyumlu aynı zamanda.. O şekilde de aratabilirsin..
Sibop ayarı neysede gergi felan ürküttü beni. ayrıntılı özelden yazabilirsen sevinirim. Motosikleti zaten son imkanlarımı zorlayarak alacağım, bir de masraf yapacak olursam. Yandı keten helva hesabı.
İlandaki hyosung gerçekten çok temiz ve km side düşük ama o fiyatı verebilecek olsam bende sv650 alırdım.
If you don't Ride, You don't know...
Kawasaki Ninja 250 R - Kymco Xciting 250 I - Hyosung GT650 Naked - Honda FJS600 Silverwing
Ben sübap ayarı daha önce çok yaptırdımda; Benim bildiğim ,sübaplar şimli olduğu için ayarlar farklı (zor)oluyor, Gergide normalde otomatik ayarlar, tabi egzantirik zinciri fazla uzamadıysa, uzadıysada değişmesi gerekir. Buda motoru açmak demek masraf yüksek demek.
Yanlış bilmiyorsam...
Gergi ayarı derken ben zincir değişiminden bahsetmiştim zaten.. Ama eksik telafuz etmişim.. Bizim motorların bloklarında kolay kolay problem çıkmaz aga.. DL650 ler ile 250.000 km motor yapmadan kullanan insanlar var uluslararası forumlarda bulabilirsin..
Haklısın ama o yabancı forumdakiler bakımları konusunda bizim gibi değiller. Adamlar zamanı geldi diye servisinde sibopları, ekzantrikleri değiştiriyorlar. Bizde ses yapmayı bırak kırılmadan değiştiren yok. 80 model motosiklet bile hala gıcır gıcır saklıyor, binmese bile bakımını yapıyorlar.
Çünkü bir çok insanın kapalı garaj imkanı var.. Çünkü insanlar ürünlere ucuz ve hızlı ulaşabiliyorlar.. Çünkü insanlar mallarının kıymetini biliyorlar.. Çünkü insanlar hayatlarını emanet ettikleri motorlarının bakımının ne kadar önemli olduğunu biliyorlar.. Çünkü, çünkü, çünkü...
If you don't Ride, You don't know...
Kawasaki Ninja 250 R - Kymco Xciting 250 I - Hyosung GT650 Naked - Honda FJS600 Silverwing
Abrascas merhaba arkadaşım şim değişimi ve sibop ayarı yapılacağını ve egzantirik zincirinin gerileceğini söylemişti arkadaş bana yalnız ş.dışında olduğunu bayram arifesi gelip çetin ustaya bırakıp döneceğini motorun tamir saffasında burda olmayacağını ancak arkadaşına vekalet vereceğini söyledi çetin ustanın orda görür bakarsın sonuç olumluysa ararsın arkadaşım gelir satışı yapar dedi...
özelden yazdım kontrol et...
hyosung gt-250 comet + suzuki sv650s
makinan ne olursa olsun yeterki v-twin olsun...
Ben özetle açıklayayım
---------- Post added at 16:19 ---------- Previous post was at 16:12 ----------
Dün Bujileri değiştirdim.
NGK CRX8eix iridium buji taktım.
Türkiye fiyatı 30 35tl.
http://www.sahibinden.com/ilan/yedek...2677086/detay/
İngiltereden tanesi 21tl ye geldi. 4 tane aldım 2 si benim eski gt250 için
Dün akşam değiştirdim garajda 15 20dk sürdü.Sonrasında müzik soda eşliğinde sağını solunu biraz kontrol ettim maksat vakit geçirmek işte.
Birde Kürşat verdiğin balatalar doğru balata değil bizim motosikletler için!
Doğrusu FA86HH olacak ;)
ver gazı... ver çoşkuyu
Hacım verdiğim ürün kodunu ebc nin kendi ürün katoloğundan bulup yazdım bi tarafımdan uydurmadım yani ama doğrusu budur diyorsan o dur..
herkese selam..
sızden yorum beklıyorum. malesef bakımsız problemlı bır hyosung almıstım. tamıre verdım. motor asagı ındı parcaların bır bolumu tamır gordu ve dıger bır bolumu ıse orjınal parcalarıyla yenılendı fakat anlamadıgım problem motor 7 aydır yatıyor ve motor tamırcısı el emegı olarak 1500 tl ıstıyor...
bu ıscılık ucretı sızce normal mı ?
hocam bu ne? bir motor dahamı taktı? bildiğim dağatıp toplama işçiliği 500-600 civarında isterler... sadece motor ve beraberinde şanzumanmı dağatıp topladı? arkadaş parçalarıyla beraber şanzuman motor komple dağanık maşalar şase ayrık elektirik tesisatı sökük 92model zzr1100 aldı onu toparlamaya 1000tl istendi az bir pazarlıktan sonra iş 750ye bağlandı...
hyosung gt-250 comet + suzuki sv650s
makinan ne olursa olsun yeterki v-twin olsun...
valla hocam 600 luk motorların yarıp toplama 400-500 ve e olsun 600 e topladıgını bılıyorum ama bızımkıde boyle bır tarıfeymıs..
ben bu mersınde hıcbır motorcunun ıkı yakasının bıraraya geldıgını gormedım.. hakkıysa helal ederım ama degılse allah yedırmesın.
adam utanmadan aslında 2000lıra alırdım ama senın ıcın 1500 olsun dıyor.. ne bılım ya bu motor ısınden o kadar sogudum kı.. cıksın motor satacam hemen.
---------- Mesajlar birleştirildi - 11:21 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:11 ----------
ekz. zincir 95X2 = 190tl
6 ad. silindir saplama = 72tl
kartel kaynağı keçesi yag kanalı torna= 50tl
üst kapak torna freze= 500
1 tk conta =120tl
1 tk keçe =35tl
marş dişlisi burç torna=80tl
ekz. zincir gergisi=70tl
üst kapak sibop alıştırma ayar =120 tl
üst kapak keçesi 8 ad. =40 tl
yağ filtresi =25tl
silindir honlama =30 tl
buji 2 ad= 15tl
3 lt motor yagı shell =45 tl
marş bilyası tk =60 tl
termostat + yağ pompası = 135 tl
hava filtresi =70 tl
fan müşürü =55 tl
50 tl devirdaim hortumları
1500 tl de el işçiliği ....
---------- Mesajlar birleştirildi - 11:30 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:21 ----------
dostum adama 2600tl para verdım suan ıcın. motorun bıtmesını beklıyorum motor toplandı ve calısır durumda ayrıca haze marka 12-12 aku aldım= 100 tl..
ekstralarını satmıyorum sanırım 3bınlıra ya bana mal olmustur
---------- Mesajlar birleştirildi - 11:40 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:30 ----------
ayrıca elımde cıkma yedek parcalarda mevcut ısteyene cok uygun verebılırım.
yanlıs anlamayan cıkma parca dedıgım bozuk hasar gormus parcalar degıl. saglam parcalar.
vıtes dıslılerınden tutunda krank bıyel kolu mekanık parcalar hatta bloklar bıle mevcut elımde..
yenı karburatorlu yakıt deposu da var elımde.. lazım olursa yardımcı olurum..
kazasız belasız surusler hepınıze..
hocam sağlam sorun varmış. motoru yedek parçaya ayırsan daha iyi değil miydi?
bu sakaryadaki adamın motoruydu değil mi ?
zaten suanda yedek parçam yine var. motorun yağ pompası çatlakmış 1 saç teli inceliğinde ve yağlama yapmadı bu sorunlar o yuzden basıma geldı.. herneyse bundan sonra ıkıncı el motor almıcam. ben eskı motorumu gt250r sattım adam yag dısınca hıcbır masrafım olmadı dedı gecenlerde bana. bız mıllete boyle motor satarken ınsanlar neler yapıyor..
gebzedeki namussuzun motoru.
---------- Mesajlar birleştirildi - 12:01 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:58 ----------
en azında sımdı motorun ne oldugunu bılıyorum kafam rahat ya. kaza gecırdım bu motor yuzunden olmedıgıme sukur edıyorum. yaglamayı kestı kıtledı motor.. gece otobanda dusmedıysemde soguktan donuyordum
tabı benım mevzu bırazda benım okuzlugume geldı de neyse. inek gibi sağıyorlar halen
---------- Mesajlar birleştirildi - 12:05 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:01 ----------
aldım yaptım kılıyla kılcıgıyla ugrastım.. 12-13 bın lıraya bana masrafı oldu bakalım kaca satacagız
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)