Hyosung (S&T) GT 650 Comet Kullanıcıları...
Reklamlar
-
13 Ağustos 2013, 09:35
#1781
Hava filitrem çok kötü durumdaydı sarılardan değil orjinalden aldım.Değiştirdikten sonra yakıt düştü. Aldığımdan beri bujileri de değiştirmedim. 2-3 güne iridyum bujilerde gelir ebaydan. Yağ değiştirme vaktim de geldi. Bujiler ile beraber komple bir bakıma girmiş olurum
Şimdiye kadar ipone kullandım gayet de memnundum. Artık motul 5100 ile devam etmeyi düşünüyorum. Ama biryandan 7100 alsam mı diyorum. Kullanıcı kitapçığında kullandığınız yağ SG üzeri olsun. Yağın kalitesi motosikletin size hizmet süresini uzatır diyor. Onun için full sentetik yağ alayım diyorum. Fakat 4000 de bir bakımda çok düşük be arkadaş 6000km olsaydı çok daha mantıklı olurdu.
Arkadaşlar bir sorum var.Ya motosiklette şöyle bir durum var sizde de var mı bendeki normal mi?
Düşük devir vites yüksek olduğunda ön lastikten tar tar tar bir ses ile ufak ufak sekmeler hissediyorum. Giderken devirim 3bin gibiyse başlıyor 4 bin deviri biraz geçerken bitiyor.Bu devirsizlikten motor bloğundaki takır tukur etme değil
Reklamlar
-
13 Ağustos 2013, 09:48
#1782
Yok hacım öyle bir ses.. Lakin şöyle söylim bir kontrol et.. Ön çamurluğun sol tarafındaki çatalın arkasına denkl gelen 3. bağlantı noktası titreşimden bir süre sonra kırılabiliyor.. Eğer sendeki ses zınklama şeklindeyse düşük devirde duyuyor, yükses devirlerde zaten sesten dolayı duymuyorsun.. Bir kontrol et derim...
-
13 Ağustos 2013, 12:20
#1783
dreamkiller adlı üyeden alıntı
Yok hacım öyle bir ses.. Lakin şöyle söylim bir kontrol et.. Ön çamurluğun sol tarafındaki çatalın arkasına denkl gelen 3. bağlantı noktası titreşimden bir süre sonra kırılabiliyor.. Eğer sendeki ses zınklama şeklindeyse düşük devirde duyuyor, yükses devirlerde zaten sesten dolayı duymuyorsun.. Bir kontrol et derim...
Yok abi zırıltı değil. Gezide bazı virajlarda motosikleti denedim çok kararlı ve güzel alıyor virajları.
Benim dediğim düşük devir yüksek vitestesin. Devir 3000 civarı hızlanmak için ufaktan gaz açıyorsun 4000- 4500 devire yakın gelene kadar motordan veya debriyajdan değil sanki ön lastikten bir yer bozukta minik minik sekme yapıyor gibi hatta bu sırada öndeki givi cam da bu sarsıntıdan sallanıyor ufaktan.
Büyük bir problem değil fakat gıcık oldum bu duruma.
Birde brenta balataları daha önce kullanan oldu mu?
Takıyorsun uyumlu ama sanki kaliper vidalarına tam oturmuyorda boşluk yapıyor gibi. Gökhan da böyle söyledi.Acaba dediğim devirlerde bu boşluk sebebiyle diske bir değme bir değmeme gibi birşey yapıyor olabilir mi?
ver gazı... ver çoşkuyu
-
13 Ağustos 2013, 14:40
#1784
Hacım 6. Viteste 3000 - 4000 devir civarı gazı actıgımda (4 yada5. viteste de aynı durum söz konusu) hafif bir ikileme, vuruntu..vb gibi bir durum benim motorda da var.. Araştırdığımda zincirden olabileceğini okudum farklı yerlerde. Zincirinde zamanı gelmişti verdim siparişini bugün elimde olacak.. Onun haricinde tork la alakalı bir durum söz konusu olabilirmiş yada egzantrik gergileri ve/veya dişli takımıyla alakalı olabilirmiş.. Hatta derinine inildiğinde krank ile ilgili bile söz konusu olabilir diyorlar gözüm korktu
Not:Bu durum düşük devirde gazı ani açmalarda söz konusu, gazı dojajlayarak yavaş yavaş açtığımda böyle bir problem yaşanmıyor..
-
13 Ağustos 2013, 15:21
#1785
Sen nereden nasıl baktın ?
Benim fark ettiğim 1. vitesten emin değilim onun dışında her viteste oluyor galiba. Benim için zincirim yeni gerginliği 10 numara. Motor çalışırken egzantiriklerden herhangi bir şakırdama sesi yok.Krank da değildir(allah korusun :D)
Zaten benim motorda (2008) devir kesici var krank olması çok zor.
Her gt650 modelinde var mı devir kesici ?
Bu akşam Eyüp aganın burada paylaştığı Erdal Rulmana gidicem su pompasının salmastra keçesi ve contasını yenilettiricem 30tl tutuyor. Genel kanı bu olay çok yatan motorlarda sertleşen keçe sebebi ile oluyor. İnş birdaha olmaz 210tl verip yeni nesil su pompası almak zorunda kalmam.
-
14 Ağustos 2013, 01:44
#1786
bugün gittim erdal rulmana şansıma eyüp aga da oradaydı africa twiniyle beraber. sağ olsun takımlarla bir girişti motora yağ boşaldı antifriz boşaldı. yan kapak açıldı pompa parça pincik edildi. salmastra keçe ıvır zıvır içinde ne varsa değişti mil pas yapmış bende bari boş durmadım onu zımparaladım :-) bitti toparlamaya giriştik iş bitince de bir arkadaş daha vardı beraber rumeli fenerine gittik muhabbet falan 11 i geçerken kalktık.
sağ olsun eyüp olmasa yanımda takım vs yoktu yapamazdım.
eve gelip baktığımda herhangi bir sızıntı emaresi görmedim. bir daha olacağını sanmıyorum bende olmasının sebebi eski öküz sahibinin sadece su koymasından kaynaklanmış.
-
14 Ağustos 2013, 05:31
#1787
O dediğin tıkırtı bendede var fakat 40-50kmh ile yüksek viteste gaz verince aşırı tork yüzünden olan bi vuruntu, genelde 90derece v makinaların hepsi bunu yapıyor.Arabalardada yapar aynı şekilde.
Hocam tekrardan kaçırma yaparsa ilk pervane ile mili sabitleyen civatanın altındaki rondale gibi olan contaya bak. bende o çürümüş kamyon şamriyelinden kestim,kalın ve esnek, eskisi kagıt gibiydi heryeri kopmuş.
-
14 Ağustos 2013, 09:37
#1788
Wazaa.35 adlı üyeden alıntı
O dediğin tıkırtı bendede var fakat 40-50kmh ile yüksek viteste gaz verince aşırı tork yüzünden olan bi vuruntu, genelde 90derece v makinaların hepsi bunu yapıyor.Arabalardada yapar aynı şekilde.
Hocam tekrardan kaçırma yaparsa ilk pervane ile mili sabitleyen civatanın altındaki rondale gibi olan contaya bak. bende o çürümüş kamyon şamriyelinden kestim,kalın ve esnek, eskisi kagıt gibiydi heryeri kopmuş.
Tekrar yapmasın diye metal aksam dışındaki bütün contalar sekmanına kadar değişti. Değişmeyen pervane mil rulman ve çark oldu. Rulmanda kararsız kaldık bir sıkıntısı yoktu gerçi ve zaten tamamen yağ içinde çalıştığı için değiştirmeye gerek yok dedi erdal usta ve eyüp abi bende tamam dedim.
Benim dediğim her viteste devir 3binden 4 bine çıkarken oluyor. Eyüp'ün daha önce gv650si vardı ona bir bak dedim. Çok kuvvetli değişik bir ses dedi.Yani zırıltı falan değil ciddi vuruntu ama başka motoru ben denemediğim için bilemiyorum.
Keşke kürşatın motorla 1-2dk bir tur atsaydım.
ver gazı... ver çoşkuyu
-
14 Ağustos 2013, 10:03
#1789
istediğin zaman atarsın kardeşim hala çay sözüm var unutulmuş değil.. O dediğin vuruntu benim motorda var sanırım!!! önemli bir şey olacağını sanmıyorum.. Sadece şuna dikkat et.. Vuruntu 3000 devirde gazı ani açtığında mı oluyor yoksa gazı hafif açsan devir yavaş yükselse de oluyormu.. Daha önce yazdığım gibi bende gazı ani açışlarımda oluyor düşük devirde onun haricinde bir problem yok..
Bu arada celal senin benim rolantiyi düşürmüştük hatırlıyorsan, motor ilk zamanlarda sürekli stop ediyordu ama sanırsam şimdilerde alıştı rolantiye bir sıkıntı kalmadı yakıtıda bir miktar etkiledi.. Eyvallah kardeşim..
-
14 Ağustos 2013, 10:25
#1790
Rica ederim ne demek. Abi gazı sert değil normal açsamda ufaktan yapıyor. çok sakin açarsam anca yapmıyor.
Cumartesi işin var mı kürşat çay sözünü yerine getirelim birde ufaktan turlarız motorları değişip :D
-
14 Ağustos 2013, 19:39
#1791
cumartesi bir ihtimal yarım gün ofiste olacağım ondan sonrası için haberleşelim hacım...
-
15 Ağustos 2013, 10:18
#1792
Burdaki arkadaslar 3,1 falan yaktıgını soyluyor :D hangisi dogrudur
http://www.fuelly.com/motorcycle/hyosung/gt650%20naked
UNdocab cumartesi seninle Cetin USTAYA gelirim beni almadan gitme haberleşelim ;)
-
15 Ağustos 2013, 10:58
#1793
Siteyi açtım ortalama 5.5lt yakmış millet 3.1 nerede gördün?
Bu akşam sinemada zaten görüşürüz. Cuma Gökhana uğruycam çetine gitmeye gerek kalmayacak gibi. Sanırım sorunum debriyaj kaçırması.
-
15 Ağustos 2013, 11:35
#1794
UNdocab adlı üyeden alıntı
Siteyi açtım ortalama 5.5lt yakmış millet 3.1 nerede gördün?
Bu akşam sinemada zaten görüşürüz. Cuma Gökhana uğruycam çetine gitmeye gerek kalmayacak gibi. Sanırım sorunum debriyaj kaçırması.
He pardon gt250 ymiş olsun cetini arar dediği yer varsa selonoidi almaya gideriz. Yoksa zaten kayalara gitmem gerek.
Ötenazi hakkımı yaşayarak kullanıyorum. Z @ B ! T
Gideceği yeri bilmeyene hiç bir GPS yardımcı olmaz!...
-
15 Ağustos 2013, 13:01
#1795
Problem :FATAL ERROR!!! imdaattt Beyler motor sürekli stop ediyor!! Rolantisini yükseltmem mi gerekir? Motor ısınmışken ışıklarda durduğumda hoooppppp stop ediyor.. Dün akşam ortaköyü trafiğinin içine ettim bu yüzden Ne olur sadece rolantiden olsun problem!!! Birde bakım zamanım geldi dün akşam halledeyim dedim ama ucu açık 22 anahtarla alttaki yağ tahliye somununu açamadım. Sıyırmasından korktuğum için debelenmedim anahtarla.. Yıldız anahtar işimi görür mü?
Bakımım bir 150 km falan geçti.. Aşırı titreşim başladı birde viteslerde hafif problem oluyor gibi ama bu psikolojik de olabilir.. Bunun nedeni artık iyice pislenmiş olan yağ olabilir mi?
-
15 Ağustos 2013, 13:14
#1796
dreamkiller adlı üyeden alıntı
Problem :FATAL ERROR!!! imdaattt
Beyler motor sürekli stop ediyor!! Rolantisini yükseltmem mi gerekir? Motor ısınmışken ışıklarda durduğumda hoooppppp stop ediyor.. Dün akşam ortaköyü trafiğinin içine ettim bu yüzden
Ne olur sadece rolantiden olsun problem!!! Birde bakım zamanım geldi dün akşam halledeyim dedim ama ucu açık 22 anahtarla alttaki yağ tahliye somununu açamadım. Sıyırmasından korktuğum için debelenmedim anahtarla.. Yıldız anahtar işimi görür mü?
Bakımım bir 150 km falan geçti.. Aşırı titreşim başladı birde viteslerde hafif problem oluyor gibi ama bu psikolojik de olabilir.. Bunun nedeni artık iyice pislenmiş olan yağ olabilir mi?
Rölantiyi biraz arttır istersen 1.2 1.4 arasında olması lazım
Yıldız anahtar/lokma kullan yoksa sıyırtırsın
Bakım 150km geçti diye heme olmaz öyle. ilacın bile son kullanma tarihindne sonra aslında 2-3 ay bozulmadan kullanma durumun var
Bakım da + 500 - 500km içinde olması iyidir.
ver gazı... ver çoşkuyu
-
15 Ağustos 2013, 16:17
#1797
Beyler uzun bi yolculuk sonrası benim bakım yine yaklaştı.6500km de benzin filtresi ve bujileri değiştirmem nasıl olur? yağ filtresini 4000de değiştirmiştim bi dolu bi boş yapıcam.hava fitresinide söküp temizlerim.
-
15 Ağustos 2013, 16:20
#1798
Wazaa.35 adlı üyeden alıntı
Beyler uzun bi yolculuk sonrası benim bakım yine yaklaştı.6500km de benzin filtresi ve bujileri değiştirmem nasıl olur? yağ filtresini 4000de değiştirmiştim bi dolu bi boş yapıcam.hava fitresinide söküp temizlerim.
Hacım her yağ değişimden filtreni de değiştir mutlaka.. Bir dolu iki boş u hava filtresinde yaparsın
If you don't Ride, You don't know...
Kawasaki Ninja 250 R - Kymco Xciting 250 I - Hyosung GT650 Naked - Honda FJS600 Silverwing
-
15 Ağustos 2013, 16:44
#1799
Wazaa.35 adlı üyeden alıntı
Beyler uzun bi yolculuk sonrası benim bakım yine yaklaştı.6500km de benzin filtresi ve bujileri değiştirmem nasıl olur? yağ filtresini 4000de değiştirmiştim bi dolu bi boş yapıcam.hava fitresinide söküp temizlerim.
her bakımda yağ yağ filitresi değişmeli
2 bakımda 1 normal buji varsa değiştirmeli iridyum varsa 5 bakımda 1 değişmek bile sorun değil Fakat her bakımda üzerindeki kurumu temizleyin
Benzin filitresi ucuz birşey her bakımda değişsin bence.
Hava filitresinin orjinalini her bakımda çıkaırp bi hava tutun 3 bakımda 1 değiştirin. Dandik sarı filitre ise 2 bakımda 1 veya 6 bin km de 1 değiştirin
Benzin filitresi dışındakiler kullanım kılavuzu önerileri
ver gazı... ver çoşkuyu
-
15 Ağustos 2013, 17:06
#1800
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)
Bu Konudaki Etiketler