Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax

Hyosung (S&T) GT 650 Comet Kullanıcıları...

    REKLAM ALANI
  1. #1681
    UNdocab - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Mart 2011
    Motosikleti
    Hyosung GT650, RT125
    mesjım kurlkana yönlendirilmiş
    yetkilimin cevabı şöyle
    UNdocab bey;Yedek parçasının almak istediğiniz motorsikletinize ait motor-şase numarasını gönderebilir misiniz? Cevabınıza istinaden uygun ürünü ve alabileceğiniz yeri size hemen önerelim.
    bu anlamamazlığa vurmaya cevabım şu oldu
    Alıntı undocab adlı üyeden alıntı
    Merhaba,Benim üretici olarak Kore'ye sorduğum şey bunun bir kronik sorun olup olmadığıdır. Tanıdığım 12 13 kişinin tamamı bu sorunu yaşadı. Bir kişi de yeni yaşamaya başladı. kronik ve parça kaynaklı bir kusur olduğu aşikardır. *Büyük bir firmanın imajına yakışır şekilde neden araçları geri çağırıp değişim yapmadığıdır.Mailin tarafı şuan siz olduğunuza göre size soruyorum. Yoksa satın almak istenildiğinde ulaşmam gereken yerleri biliyorum.Sizden bu sorun için bir cevap bekliyorum.Saygılarımla,


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #1682
    Wazaa.35 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Eylül 2012
    Şehir
    Bornova
    Motosikleti
    İnnova 125 (7.000km) 07
    Alıntı UNdocab adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    mesjım kurlkana yönlendirilmiş
    yetkilimin cevabı şöyle

    bu anlamamazlığa vurmaya cevabım şu oldu
    Bakalım ne yanıt verecekler. Bu işin arkasında bir kaç kişi daha koşturursa halledilebilir, Ulan madem öğrendin pompanın kusurlu olduğunu yenisini çıkardın, üstüne geri çağırıp değişim yapmıyosun, pompa fiyatını neden bukadar yüksek tutuyosun ucuz yap değiştirelim

  3. #1683
    sessizsakin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Ekim 2007
    Şehir
    izmir
    Motosikleti
    benelli tnt25
    Hyosung marka politikası ne yazıkki öksüz bıraktığı motorlarla ilgilenmemek üzerine...

    Su pompasına gelene kadar, eski tip stator ve konjektörlerin sorun çıkardığı da belliydi... ama onlarla ilgili de bir çalışmalar olmadı.

    Gt250r egzantrik zinciri ile ilgili bir sıkıntı vardı. ama gt250r daha popüler model olduğu için onu bir ara geri çağırdılar tabi ama şu anda, 2011 - 2012 modellerde bu sıkıntı yaşansa, kullanıcı hatası deyip geri çekilirler... anca 2013'lerde tespit ederlerse ses çıkarmazlar.

    Bu yüzden ne yazıkki türkiyede hyosung 650'lerini kullanmak için iyi bir servis bilgisi de lazım ama servis bilgisi varsa sorun yok.


    Şindi gelelim benim işgillenme noktama

    Malum benim motor kaç zamandır yatıyor. istanbula geldim izmirden, evin önüne parkettim. sora 1 yıl geçti. izmire geri taşındım, ev tuttum yerleştim şimdi babamların çiftliğinde yatmaya devam ediyor. anca temmuz sonunda müdahale edebilecem.

    Bu devirdaim pompasında yaşadığınız olay tam olarak nedir gençler? ben hiç görüp duymadım.

    En son eve yerleşmeden önce çiftlikte motoru bi kolaçan ettiğimde, yakıt pompasının altından aşağı doğru bir nemlilik vardı.

    Olay bu mudur? benim de bir devirdaim pompasını elden geçirme gerekliliğim var gibi mi? 210 lira çok harbiden yau. hani çok değil aslında tek o olsa da, bi sürü yerine el atcam bi de 210 daha sıkıştırmim.

    gidip 70 liraya oringli paslanmaz sanayi zinciri alcaktım.

    paslanmazı var oringlisi yok. oringlisi var, dikişsizi yok ( baklaların göbeklerindeki dönen yüzükler dikişli veya dikişsiz oluyor. dikişliler sonradan dikişinden yırtıldığından kopup gitme ihtimali var. ).. derken kaldık did'e

    lastik değiştirdim. yeniden stator sarcam. bi sürü kafa patlatıp elektronik konjektör vs. yapcam.

    depoyu pas götürüyo. üstüne yakıt filtresini söktüğümde, filtrenin pompa tarafında pas tortusu gördüm. karbüratör dahil bütün yakıt hattını söküp komple temizlicem daha.

    arka freni dağıtmıştım basılı kaldığı için. kaliper topladım vs. arka disk değişecek mi henüz emin değilim ama, arka freni toplucam.

    Pompa da uğraştırmasın şindi beni pompanın olayı nedir?

    içeri doğru mu sızdırıyor? dışarı doğru mu sızdırıyor?

  4. #1684
    gv650i - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Kasım 2010
    Şehir
    HAREM ÜSKÜDAR
    Motosikleti
    GV 650 HYOSUNG AGUİLA
    kadir pompa yatan motorlarda daha çok sıkıntı çıkarıyor.ompanın altından su sızdırmaya baslıyor motor çalısınca daha çok atıyor dışarı sızması için bir delik var bazıları o deligi kapatıyor o zaman su yaga karışıyor ve yag pelteleşiyor kanalları tıkıyor sonra motorun bir tarafı felç oluyor durum bu yani ilk tip pompaların ne zaman su koyverecegi belli degil benim makina 30.000 de ama bir sey olmadı 5000 de ki motorda su kaçırdıgı oldu durum bu kaçırmadıgı sürece sıkıntı yok . aslında bu olayda 2.sıradan kronik sayılabilir.

  5. #1685
    sessizsakin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Ekim 2007
    Şehir
    izmir
    Motosikleti
    benelli tnt25
    Alıntı gv650i adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    kadir pompa yatan motorlarda daha çok sıkıntı çıkarıyor.ompanın altından su sızdırmaya baslıyor motor çalısınca daha çok atıyor dışarı sızması için bir delik var bazıları o deligi kapatıyor o zaman su yaga karışıyor ve yag pelteleşiyor kanalları tıkıyor sonra motorun bir tarafı felç oluyor durum bu yani ilk tip pompaların ne zaman su koyverecegi belli degil benim makina 30.000 de ama bir sey olmadı 5000 de ki motorda su kaçırdıgı oldu durum bu kaçırmadıgı sürece sıkıntı yok . aslında bu olayda 2.sıradan kronik sayılabilir.
    hmm... anlaşıldı. pompayı da bi kurcalayacağız. Ama bu sorun bi conta sorunu mudur? yatak bozulması sorunumudur? nedir ? conta sorunuysa contadan bol ne var? :S

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 02:00 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:47 ----------

    resimlerden inceledim biraz. conta, keçe sorunuysa, rulmanın arkasında bi keçe vardır, o yıpranıyordur ve ordan kaçırıyordur muhtemelen. o değişse bir kaçırma sorunu kalmaz gibi. lakin pompa içinde bi conta da olabilir.

    benimki de sızdırıyordu. bi komple dağıtıp toplim bakalım pompayı. hem debriyajı da açcaktım. mazeret olur

  6. #1686
    Wazaa.35 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Eylül 2012
    Şehir
    Bornova
    Motosikleti
    İnnova 125 (7.000km) 07
    Büyük ihtimal yatan motorlarda zamanla keçe sertleşiyor ve yumuşaklığını kaybediyor bu sadece bizim motorlara özgü değil,içine konulan antifirizinde çok önemi var yağlama az olunca keçeyi aşındırıyor örnek benim motor 1.5 sene yatmış yüzüne bakılmamış haliyle suyuda fabrikada konulan su olduğu için böyle sorun oldu.Aldığımda bütün bakımını yaptım antifirizini değiştirmedim yeni pompadan sonra rutin bakımları aksatmadan devam. çünkü aynı motora 40.000km binildi bu sorunu yapmadı.

  7. #1687
    UNdocab - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Mart 2011
    Motosikleti
    Hyosung GT650, RT125
    Geçen günlerde bir eşeklik edip. İş yerinin kapısnın önünde anahtarı motorun üzerinde kontak açık olarak bırakmışım. Akşama kadar akü pert tabi
    Vurdurarak çalıştırıp eve gittim 25km. Ertesi gün marşa bastım hiç ses yok. Akü yolda hiç şarj etmemiş.
    Yine vurdurarak işe geldim Akşam da servise gittim aküyü ölçtüler 6 volt veriyor tamamen ölmüş şarjı bitirdiği için.
    Servis vurdurduysan konjektörde sorun olma ihtimali çok yüksek dedi. Eskiden 13.8 14 volt elektirik verirdi. Ölçtük hakikaten voltaj düşmüş 12.8-13,3 aralığında Bu da zor bela aküyü şarj etmesi demektir.

    Dün depoyu söküp benzin filitresini büyük bir filitre ile değiştirmiştim. Filitre dolsun diye 10-12 defa marşa bastım artık akü iyice zayifladı.Baktım olmayacak temiz bir küçük filitre taktım. Tak diye şarjı aldı.

    Sabah çıktım işe giderken Motor isteksiz çalışıyordu. 3km sonra devir 6binin üstüne çıkmamaya başladı motor stop etti.
    2dk neoldu lan diye baktım. Hiç marj basmıyordu neredeyse bekledim sonra marş aldı gene 1km sonra stop etti falan yolu gelemedim bir türlü en son 10dk bekletti sonra geldim işe.

    Bütün bunun sebebi şarjın düşmüş olması ve bir gün önce aküyü çok zorlamam =/
    Dün de üşendim aslında malzeme hazırdı. Şarjı 0.5 volt arttırmak için konjektör ile akü arasına kablo çekecektim sigorta vs bile hazırdı sadece bağlaması kalmıştı.

  8. #1688
    sessizsakin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Ekim 2007
    Şehir
    izmir
    Motosikleti
    benelli tnt25
    bence öyle kullanma motoru. Aynısını ben de yaptım ve stator'u da yaktım. sendeki konjektör orjinal konjektördü. statoru korumuyor. sürekli bu yük altında kullanırsan stator'u yakma ihtimalin çok yüksek. hatta belki onda da sıkıntı çıkmıştır. Şahsi kanaatim,

    motoru bi kenara çek ve servis manual'e göre statorun direnç değerlerini bi ölç. önce statorun sağlam olduğundan emin ol. sonra da bir mosfet konjektör al

    Ben kendimce epey uğraşıp bi şarj kontrol devresi yapacağım ama, ağustos sonunu bulur bitirmem

    Ama bu hali ile vurdurup vurdurup kullanmaya devam etmen, tüm tesisata zarar. en çok da stator'e...

    elektrik sistemi şöyle çalışır. elektrik üretecinin (stator ) bir direnci vardır. mesela 100 ohm.

    bir de elektriği harcayan devrenin ( konjektör ) direnci vardır. o da 120 ohm olsun.

    Normal sistemlerde aküyü devreden asla çıkarmayın yoksa konjektör veya stator zarar görür derler. çünkü akünün kendi halinde direnci epey yüksektir. elektrik tesisatında hiç birşey direnç oluşturmasa akü oluşturur.

    Böylece elektrik tesisatı yeterince ohm'a sahip olacağından stator'de ve konjektörde enerji harcanmaz. ama akü ölür, bozulur veya hiç olmazsa, konjektörün uçları kısadevre olmuş gibi olabilir. konjektör yanar, şanssızsak delinir ( elektriği fazla iletir ) bu da statoru yakar.

    konjektör ve tesisatın direnci yüksek olduğu için enerji onun üzerinde harcanır. böylece stator'de ısıya dönüşecek enerji az olur.

    Ama konjektör bozulur da, direnci 40 ohm'a düşerse, stator'e göre direnci çok düşük olduğundan enerjiyi fazla harcamaz ve bu fazlalık enerji stator'de harcanmaya başlar. tabi stator aşırı ısınıp zortlar.


    yani senin ölçüp de alamadığın o 0.5 volt, 1 volt düşüş konjektörün normalden daha düşük ohm değerinde çalışmasından olabilir. yani stator'u haşlıyor olabilirsin
    UNdocab bunu beğendi.

  9. #1689
    UNdocab - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Mart 2011
    Motosikleti
    Hyosung GT650, RT125
    Alıntı sessizsakin adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    bence öyle kullanma motoru. Aynısını ben de yaptım ve stator'u da yaktım. sendeki konjektör orjinal konjektördü. statoru korumuyor. sürekli bu yük altında kullanırsan stator'u yakma ihtimalin çok yüksek. hatta belki onda da sıkıntı çıkmıştır. Şahsi kanaatim,

    motoru bi kenara çek ve servis manual'e göre statorun direnç değerlerini bi ölç. önce statorun sağlam olduğundan emin ol. sonra da bir mosfet konjektör al

    Ben kendimce epey uğraşıp bi şarj kontrol devresi yapacağım ama, ağustos sonunu bulur bitirmem

    Ama bu hali ile vurdurup vurdurup kullanmaya devam etmen, tüm tesisata zarar. en çok da stator'e...

    elektrik sistemi şöyle çalışır. elektrik üretecinin (stator ) bir direnci vardır. mesela 100 ohm.

    bir de elektriği harcayan devrenin ( konjektör ) direnci vardır. o da 120 ohm olsun.

    Normal sistemlerde aküyü devreden asla çıkarmayın yoksa konjektör veya stator zarar görür derler. çünkü akünün kendi halinde direnci epey yüksektir. elektrik tesisatında hiç birşey direnç oluşturmasa akü oluşturur.

    Böylece elektrik tesisatı yeterince ohm'a sahip olacağından stator'de ve konjektörde enerji harcanmaz. ama akü ölür, bozulur veya hiç olmazsa, konjektörün uçları kısadevre olmuş gibi olabilir. konjektör yanar, şanssızsak delinir ( elektriği fazla iletir ) bu da statoru yakar.

    konjektör ve tesisatın direnci yüksek olduğu için enerji onun üzerinde harcanır. böylece stator'de ısıya dönüşecek enerji az olur.

    Ama konjektör bozulur da, direnci 40 ohm'a düşerse, stator'e göre direnci çok düşük olduğundan enerjiyi fazla harcamaz ve bu fazlalık enerji stator'de harcanmaya başlar. tabi stator aşırı ısınıp zortlar.


    yani senin ölçüp de alamadığın o 0.5 volt, 1 volt düşüş konjektörün normalden daha düşük ohm değerinde çalışmasından olabilir. yani stator'u haşlıyor olabilirsin
    Yeni akü almıştım. O sırada statörü kontrol ettiğimizde 25 mi 26 mı voltu düzgünce veriyordu bir sıkıntı yoktu.Şuan dert akünün zayıf olması.
    Bugün erken işten çıkıp serviste aküyü biraz şarj ettiricem eve gidince de dediğim işlemi yapıcam sonra zaten böyle bir dert kalmaz.
    İnternetten ucuza bir mosfet bulursam alıcam. yoksa bu konjektör ve takviye aküye kablo ile devam.
    ver gazı... ver çoşkuyu

  10. #1690
    UNdocab - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Mart 2011
    Motosikleti
    Hyosung GT650, RT125
    givi a200 cam aldım. 4 günde geldi ingiltereden Bu kadar hızlı beklemiyordum açıkcası. Türkiye fiyatına göre herşey dahil cebimde 50 tl kalmış oldu ki 28 dolar kargo ödedim ona rağmen

  11. #1691
    zenon - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Mayıs 2007
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Honda nc700xa
    Alıntı UNdocab adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    givi a200 cam aldım. 4 günde geldi ingiltereden Bu kadar hızlı beklemiyordum açıkcası. Türkiye fiyatına göre herşey dahil cebimde 50 tl kalmış oldu ki 28 dolar kargo ödedim ona rağmen
    foto koysana birde yarın için planda değişiklik yok degil mi? 9 da Andaç ta buluyoruz?
    Ötenazi hakkımı yaşayarak kullanıyorum. Z @ B ! T
    Gideceği yeri bilmeyene hiç bir GPS yardımcı olmaz!...

  12. #1692
    UNdocab - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Mart 2011
    Motosikleti
    Hyosung GT650, RT125
    Olum faceden yazsana :D



    Camı şu şekilde eğimli koymak istiyorum. Eğer gösterge engel olmazsa böyle biraz eğimli takıcam

    RuzgarSA bunu beğendi.

  13. #1693
    zenon - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Mayıs 2007
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Honda nc700xa
    Alıntı UNdocab adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Olum faceden yazsana :D

    http://www.bikerbargains.co.nz/images/GIVI%20A200_1.jpg

    Camı şu şekilde eğimli koymak istiyorum. Eğer gösterge engel olmazsa böyle biraz eğimli takıcam

    http://www.ducati.ms/forums/attachme...nts-givi-1.jpg
    Göstergen oynar başlıklı sonucta :D nasil istersen oyle koyarsın olmadı demircilere gidersin valla sevdim bende düşünürüm Face cevap vermiyorsun :D burdan daha hızlı sonuc alıyorum :D
    RuzgarSA bunu beğendi.
    Ötenazi hakkımı yaşayarak kullanıyorum. Z @ B ! T
    Gideceği yeri bilmeyene hiç bir GPS yardımcı olmaz!...

  14. #1694
    UNdocab - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Mart 2011
    Motosikleti
    Hyosung GT650, RT125
    Camı da taktıktan sonra tataaa diye fotoğrafları koyarım artık
    Bu motosikletin rengini ve ön çamurluktaki kuşağı sevdim.
    Motosikleti bu renge boyatıp aynen bu şekilde bir kuşağı boydan boya çekebilirim.
    Bunlarda artık 1 sonraki seneye kalsın bu senelik bu kadar masraf yeter
    RuzgarSA bunu beğendi.

  15. #1695
    TanImsIz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Temmuz 2006
    Şehir
    İstanbul / Kartal
    Motosikleti
    Aprilia Tuono V4 ve İmola 125
    Arkadaşlar bu egzostan arıyorum , ama hicbireyde bulamadım.. 650 için olanı..


  16. #1696
    _engiin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Haziran 2012
    Motosikleti
    Hyosung gt 650
    Alıntı Wazaa.35 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Rolantide motor sogukken çok ufak tıkırdama sesi geliyor debriyajdan bu normal sanırım debriyajı sıkınca geçiyor ama bi sürtünme sesi değil tıkırtı sadece
    hocam o ses zamanla bayağa bi artacak
    * Sonsuz, bütün paralel doğruların çakıştığı yerdir.

  17. #1697
    Wazaa.35 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Eylül 2012
    Şehir
    Bornova
    Motosikleti
    İnnova 125 (7.000km) 07
    Götürdüm verdim ustaya keçeyi falan halledicek inşallah ben altından kalkamadım yan kapak falan sökülüyomuş milide güzelce temizleyip takıcak

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 23:42 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:09 ----------

    Alıntı TanImsIz adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar bu egzostan arıyorum , ama hicbireyde bulamadım.. 650 için olanı..
    https://encrypted-tbn3.gstatic.com/i...S01cgXDqJ4fnhu
    https://encrypted-tbn0.gstatic.com/i...U5H1lzcohi-zoA
    http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-yedek-parca-motosiklet-tiger-ra-900-karbon-egsoz-hyosung-st-kanunigt250r-gt650r-71284969/detay/ bi ara istersen 650 için falan demiş
    TanImsIz bunu beğendi.

  18. #1698
    UNdocab - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Mart 2011
    Motosikleti
    Hyosung GT650, RT125
    Gösterge, ayna, gidon, yükseltme aparatı, ön cam dan sonra motosikletin görünüşü şu hale dönüştü




    zenon bunu beğendi.

  19. #1699
    Wazaa.35 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Eylül 2012
    Şehir
    Bornova
    Motosikleti
    İnnova 125 (7.000km) 07
    Göstergeler çok şık duruyor özellikle yeşil rengi çok beğendim, camda cuk diye oturmuş eline sağlık hocam orjinalden çok daha iyi duruyor. şu anda göstergede çalışmayan bi aksam varmı?
    UNdocab bunu beğendi.

  20. #1700
    UNdocab - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Mart 2011
    Motosikleti
    Hyosung GT650, RT125
    7 farklı renk var. Güzel birşey yapmışlar motosiklet duruyorken selektör yaptığınızda renk değişiyor. Giderken selektörde ise bir değişme olmuyor
    Çalışmayan 2 şey var
    - hararet göstergesi : Motosikletteki uyumsuz direk max değer olan 120 C gösteriyor. Radyatörü boşaltıp gösterge ile gelen sensörü termostatın oraya montaj etmek gerekiyor.
    - yakıt göstergesi : Motosikletteki uyumsuz. Karbüratörlü R modeller için olan yakıt şamandrası siparişi verdim(40tl gibi birşey) onu taktığımda bu sorun da ortadan kalkacak.

    Yukarıdaki tüm işlemler için cebimden çıkan para 200tl gerisi Trafik sigortasının sponsorluğunda yapıldı :D

    Sele kötü durumda 1-2 hafta sonra yada bayramdan sonra seleyi sağlam bir ustaya yenileticem süngerleri ile beraber.Artçının öne kaymayıp rahat oturacağı ve şık birşey yapıcam

    Çok daha bomba şeyler yolda şimdilik ip ucu yok. Yaptıktan sonra fotoğraf koyarım


Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)

Bu Konudaki Etiketler