Hyosung (S&T) GT 650 Comet Kullanıcıları...
Reklamlar
-
17 Temmuz 2013, 08:17
#1661
3 5 sayfa geride acayüp nickli arkadaş çözümünü yazmıştı hatta nerede güzel yapacak ustayıda yazmıştı.
o mesajdan bak şu an telefondan yazdığım için anca bu kadar
Pompa olayini dun hallettim. Kece presli degil . Seyrantepe sanayide rulmanci Erdal abi sagolsun bi cay icene kadar . Rulman , yag kecesi , su kecesi , oring , hepsini yeniledi verdi 5 dakikada. Ben ozellikle porselen olayini iptal ettirdim . Standart keceye cevirttim ama isteseydim orjinali ile ayni kecede vardi. Istersen gonder kargoyla halledip gonderir. Ozellikle sordum olur tabi yardimci olurum dedi. Muhtesem birisidir. Bir arkadasimi rulman almasi icin yonlendirmistim ( forumdan spartakus) adam 10 dkk da iki lastigide sokup rulmanlari degisip iscilik bile almadan adamin isini gormustu. Ayricada yillarin motorcusu ve motorcu dostudur.
Bilgi olmasi acisindan . Kece salmastra kece , mekanik kece , seramik kece gibi isimlerle aniliyor. Ayrica biraz daha para veririm ayni kece olsun derseniz suzuki servisinden dl1000 v strom seramik kece diye isteyin 50 tl karsiliginda hemen alabilirsiniz. Bircogunun stogunda var. Motorun geneli v strom ile ayni oldugu gibi pompasida ayni. Hatta vstromdan bir adim onde bir tasarimi var. Suzukide kece buzulunca su bloga gidiyorken hyosungda tahliye kanali sayesinde blogun disina akiyor ve sizi hemen uyariyor.
Sorunuz olursa burdan cevaplayabilirim.
Erdal rulman tel : 0.212 282 71 92
Reklamlar
-
17 Temmuz 2013, 10:37
#1662
Wazaa.35 adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar bir kronik belayada ben bulaşmış bulunmaktayım devirdaim ufaktan su sızdırıyor bunun için keçe nerden bulurum dl100 v-strom keçesiyle aynı oldugunu okudum doğrumudur 5000km deyim daha, daha önceden bi terletme vardı fakat şuan ufak ufak sızdırıyor başka ne tür keçe kullanabilirim
keçeyle filan olmuyor denedik malesef randıman vermiyor eski tip pompalar iyi değil yeni tipler kolayla bir şey olmuyor.pompa su kaçırıp yaga karışırsa motor inmek zorunda kalabiliyor,veya hararet yapıp bir sürü sıkıntı çıkarıyor bence yenisi ile değiştirin en garantilisi bu bende yedek var devamlı bulunduruyorum elimde ararsan yardımcı olurum 5322124353
-
17 Temmuz 2013, 10:53
#1663
gv650i adlı üyeden alıntı
keçeyle filan olmuyor denedik malesef randıman vermiyor eski tip pompalar iyi değil yeni tipler kolayla bir şey olmuyor.pompa su kaçırıp yaga karışırsa motor inmek zorunda kalabiliyor,veya hararet yapıp bir sürü sıkıntı çıkarıyor bence yenisi ile değiştirin en garantilisi bu bende yedek var devamlı bulunduruyorum elimde ararsan yardımcı olurum 5322124353
Abi pompanın yeni nesil veya eski nesil olduğunu nasıl anlarız?
Hangi yıldan itibaren yeni nesil pompa kullanılmaya başlandı?
ver gazı... ver çoşkuyu
-
17 Temmuz 2013, 11:17
#1664
UNdocab adlı üyeden alıntı
Abi pompanın yeni nesil veya eski nesil olduğunu nasıl anlarız?
Hangi yıldan itibaren yeni nesil pompa kullanılmaya başlandı?
2009 dan sonra yeni nesil kullanıldı mili daha kalındır yeni nesilin ve uzun dur.
-
17 Temmuz 2013, 12:15
#1665
Bende de eski nesil olandan var o zaman =/
Hyosungsource da ürünün altına not düşmüşler sorun yaşamamış olsanızda yenisi ile değiştirmenizi tavsiye ediyoruz diye fakat fiyatı çok para be 210tl =/
-
17 Temmuz 2013, 14:33
#1666
Spariş vericez artık bir tane yapıcak birşey yok fiyat biraz tuzlu sadece
-
17 Temmuz 2013, 15:13
#1667
Wazaa.35 adlı üyeden alıntı
Spariş vericez artık bir tane yapıcak birşey yok fiyat biraz tuzlu sadece
hocam çeşmedeki motoru aldınız sanırım o motoru bende almayı düşünüyordum kısmet değilmiş. bende bu sorundan korkuyordum açıkçası inşallah sorununuz hallolur..
'78 Peugeot GL 10 - '06 Monero Angel 150 - '05 Kanuni Seyhan 150 - '07 Hyosung Gt 250 R - '12 Hyosung Gt 250 R - '05 Honda CBR 600 F - '08 Honda CBR 600 RR
-
17 Temmuz 2013, 15:44
#1668
evet çeşmedeki motor daha çok yeni fakat bu sorunu orda görerek aldım ufak bi terletme fardı tabikide halledilmeyecek birşey değil arkadaşın dediği gibi 200liraya komle çözüm olduktan sonra gerisi boş alınmayacak motor değil bugun her motorda bi kronik sorun var önemli olan halledilebilmesi
---------- Mesajlar birleştirildi - 14:44 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:42 ----------
Bu sorunda büyük ihtimal içindeki sogutma sıvısından kaynaklanıyor bol miktarda antifreeze koyarsanız yaglama daha iyi olur böyle bi sorunla karşılaşmazsınız.
-
17 Temmuz 2013, 15:57
#1669
Wazaa.35 adlı üyeden alıntı
evet çeşmedeki motor daha çok yeni fakat bu sorunu orda görerek aldım ufak bi terletme fardı tabikide halledilmeyecek birşey değil arkadaşın dediği gibi 200liraya komle çözüm olduktan sonra gerisi boş alınmayacak motor değil bugun her motorda bi kronik sorun var önemli olan halledilebilmesi
---------- Mesajlar birleştirildi - 14:44 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:42 ----------
Bu sorunda büyük ihtimal içindeki sogutma sıvısından kaynaklanıyor bol miktarda antifreeze koyarsanız yaglama daha iyi olur böyle bi sorunla karşılaşmazsınız.
ben kötülemek için söylemedim bu paraya alınabilecek en güzel motor Gv-Gt 650 serisi.Hatta 4silindir deneyiminden sonra ben de almayı düşünüyorum 650 cc Hyosung temiz bir tane bulabilirsem
'78 Peugeot GL 10 - '06 Monero Angel 150 - '05 Kanuni Seyhan 150 - '07 Hyosung Gt 250 R - '12 Hyosung Gt 250 R - '05 Honda CBR 600 F - '08 Honda CBR 600 RR
-
17 Temmuz 2013, 16:27
#1670
4 silindire para biriktirene kadar almassanız satacagım zaman görüşürüz belki çünkü bunun kadar temiz bir race makina bulmadan satılacak motor değil bu paraya cbr250 veriyorlar sizcede çok komik değilmi
-
17 Temmuz 2013, 18:23
#1671
Wazaa.35 adlı üyeden alıntı
4 silindire para biriktirene kadar almassanız satacagım zaman görüşürüz belki çünkü bunun kadar temiz bir race makina bulmadan satılacak motor değil bu paraya cbr250 veriyorlar sizcede çok komik değilmi
şu an 600 f alma aşamasındayım yine de satacağınız zaman haberleşelim
'78 Peugeot GL 10 - '06 Monero Angel 150 - '05 Kanuni Seyhan 150 - '07 Hyosung Gt 250 R - '12 Hyosung Gt 250 R - '05 Honda CBR 600 F - '08 Honda CBR 600 RR
-
18 Temmuz 2013, 04:05
#1672
-
18 Temmuz 2013, 08:08
#1673
Arkadaşlar, sıfır aldıım gt 650 ile ilk sorunu yaşamış bulunuyorum. Aldığımda motorun altında hafif yağ kaçakları vardı, ve toz ile örtüşmüştü. montaj / toplama sırasında olabilir diye düşündüm, temizlerim dedim. İşin aslı öyle değilmiş. Detaylı temizlik yaparken fark ettimki , debriyaj kapağından yağ sızdırıyor! Servisi karşıda oldğu icin ve açıkcası çok güvenemediğim için , motoru kendi ustama götürdüm. Kapağı açtık, ve gördüğümüz manzara hic hoş değildi. Kapak daha önce açılmış, conta tekrar yerleştirilirken, yuvasına oturtulmamış ve sıkılırken contayı kopartmış. Sinirlendik fakat elden bisey gelmez, arasam inkar edecekler hır gür çıkartmanın bi anlamı yok dedim. Sıvı conta takviyesi ile doldurduk, kopan yeri yapıştırdık. Bakalım insallah daha akıtmaz.. İçindeki yağıda 3 yıllık yağ olduğunu düşünerekten değiştirdim. Castrol 10-40 koydum. Çıkan yağ zaten 400gr eksik çıktı.
Bu arada motorumun resimlerini paylaştığım ilgili topic ; http://www.motosiklet.net/forum/tebr...650-comet.html
-
18 Temmuz 2013, 08:52
#1674
nekadar yağ koydun?
filitre değişmediğine göre 3lt yağ koyman gerekirdi.
sıfır motorun debriyaj kapağı niye açılır arkdaş anlamadım ve gıcık bir durum..sıvı conta yerine serviee gidip bu yağ kaçırıyor.deyip garantiden contayı yeniletseydin iyiydi.
---------- Post added at 07:52 ---------- Previous post was at 07:48 ----------
Wazaa.35 adlı üyeden alıntı
Ben v-strom keçesi sparişini veriyorum beyler 10 motordan biri anca çıkarıyor arızayı birdaha olmaz sanırsam denemekte fayda var gibi 210 lira bana şuan için fazla gelir
---------- Mesajlar birleştirildi - 03:05 ---------- bir önceki mesaj zamanı 02:21 ----------
Bu arada motoru güzel bi yıkayıp bastım sonax cilayı cayır cayır yanıyo meret
bu güzelliği koruma takozlarıyla korumamız lazım ebay de 70 dolar istiyo tam takım set olarak almak lazım
Turuncu manetlerimde geldi
http://imageshack.us/a/img28/5312/mvv4.jpg
http://imageshack.us/a/img40/8320/l1lu.jpg
bencede önce ucuz yollu keçe değiştir. olmazsa yenisini alırsın
ver gazı... ver çoşkuyu
-
18 Temmuz 2013, 08:58
#1675
TanImsIz adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar, sıfır aldıım gt 650 ile ilk sorunu yaşamış bulunuyorum. Aldığımda motorun altında hafif yağ kaçakları vardı, ve toz ile örtüşmüştü. montaj / toplama sırasında olabilir diye düşündüm, temizlerim dedim. İşin aslı öyle değilmiş. Detaylı temizlik yaparken fark ettimki , debriyaj kapağından yağ sızdırıyor! Servisi karşıda oldğu icin ve açıkcası çok güvenemediğim için , motoru kendi ustama götürdüm. Kapağı açtık, ve gördüğümüz manzara hic hoş değildi. Kapak daha önce açılmış, conta tekrar yerleştirilirken, yuvasına oturtulmamış ve sıkılırken contayı kopartmış. Sinirlendik fakat elden bisey gelmez, arasam inkar edecekler hır gür çıkartmanın bi anlamı yok dedim. Sıvı conta takviyesi ile doldurduk, kopan yeri yapıştırdık. Bakalım insallah daha akıtmaz.. İçindeki yağıda 3 yıllık yağ olduğunu düşünerekten değiştirdim. Castrol 10-40 koydum. Çıkan yağ zaten 400gr eksik çıktı.
Bu arada motorumun resimlerini paylaştığım ilgili topic ;
http://www.motosiklet.net/forum/tebr...650-comet.html
Çok can sıkışı olmuş valla delenirdim ben :(
Ötenazi hakkımı yaşayarak kullanıyorum. Z @ B ! T
Gideceği yeri bilmeyene hiç bir GPS yardımcı olmaz!...
-
18 Temmuz 2013, 10:28
#1676
Bundan önceki 0 aldığım piaggionunda startesi bozuk çıkmıştı, sorun yaşamim diye 0 alıyorum ama yinede üzerimde kara bulutlar dolanıyor anlamadımki..
Kitapçığını hemen elime alıp okudum,
Filtre değişmesse : 3000 Ml
Filtre değişirse : 3200 Ml
Motor açılırsa : 3400 Ml
Buna göre 3000 Ml koydum. Bu sabahta baktım, dolu ve boş un tam ortasında.
-
18 Temmuz 2013, 13:51
#1677
Rolantide motor sogukken çok ufak tıkırdama sesi geliyor debriyajdan bu normal sanırım debriyajı sıkınca geçiyor ama bi sürtünme sesi değil tıkırtı sadece
-
18 Temmuz 2013, 15:59
#1678
Aradım servisi 3 çeşit v-strom keçesi var hangisini vereyim dedi neyapsam alsammı devirdaimi kökten çözüm
-
18 Temmuz 2013, 19:01
#1679
Wazaa.35 adlı üyeden alıntı
Rolantide motor sogukken çok ufak tıkırdama sesi geliyor debriyajdan bu normal sanırım debriyajı sıkınca geçiyor ama bi sürtünme sesi değil tıkırtı sadece
Hocam o bir klasik
Debriyaj kapağını açıyorsun (yan ayakta aç ki yağ akmasın) debriyaj balatalarını çıkarıyorsun altında gözüken merkezde bir somun var o gevşiyor onu sağlam sıkıyorsun bir daha gelmiyor o ses
Wazaa.35 adlı üyeden alıntı
Aradım servisi 3 çeşit v-strom keçesi var hangisini vereyim dedi neyapsam alsammı devirdaimi kökten çözüm
Tercih senin GV650i yani kaya abiyi dinlemek lazım. Eğer Vstrom keçesi uzun süre idare ediyorsa dene. Yok değil elinde sonunda sana aldıracaksa su pompasını o zaman sen bilirsin.
Hyosung koreye bu konuda mail attım sabah.
Mealen şöyleydi.
"2008 ve öncesi GT650 &gv650 motoru olan tüm arkadaşlarım su pompası sorunu yaşadı. Hyosungsource.com adresinde yeni nesill su pompasının açıklamasında heniz arıza yaşamamış olsanız bile değiştirmenizi öneririz diyerek yeni nesil almaya teşvik ediyor.
Bu eğer kronik sorun ise neden motosikletleri geri çağırıp su pompasını ücretsiz değiştirmiyor sunuz?"
ver gazı... ver çoşkuyu
-
18 Temmuz 2013, 21:14
#1680
Sizde hiç olmadımı şimdi bu sorun, bi arkadaş 40.000 kmye gelmişti burda tık yok arkadaş kafayı yicem konjektör olsa neysede bunu uydurmada yapamıyoruz.
---------- Mesajlar birleştirildi - 20:14 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:54 ----------
UNdocab adlı üyeden alıntı
Hyosung koreye bu konuda mail attım sabah.
Mealen şöyleydi.
"2008 ve öncesi GT650 &gv650 motoru olan tüm arkadaşlarım su pompası sorunu yaşadı. Hyosungsource.com adresinde yeni nesill su pompasının açıklamasında heniz arıza yaşamamış olsanız bile değiştirmenizi öneririz diyerek yeni nesil almaya teşvik ediyor.
Bu eğer kronik sorun ise neden motosikletleri geri çağırıp su pompasını ücretsiz değiştirmiyor sunuz?"
Bir benzerinide ben atmıştım bunlar çözerse bu işi, güzel bi yanıt alırsak cometlere doyum olmaz
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)
Bu Konudaki Etiketler