Az kaldı yakında bende satacam motoru .. motorcu olmak bana gore degılmıs ..
Az kaldı yakında bende satacam motoru .. motorcu olmak bana gore degılmıs ..
Olur hocam başımla valla
Kadir baba? Müsaitsen cuma akşamı 7 gibi.. Ben hatunu da getiririm malum cuma akşamı ne işin var yalnız basına bıdı bıdı etmesin sonra
---------- Mesajlar birleştirildi - 09:58 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:53 ----------
Hocam sorunlara çözüm bulamadın mı? Hay allah ya..
If you don't Ride, You don't know...
Kawasaki Ninja 250 R - Kymco Xciting 250 I - Hyosung GT650 Naked - Honda FJS600 Silverwing
Onun sıkıntısı büyük galiba =/.
Bu arada ben amortisörlerin çok yaylandığından şikayet ediyordum. Geçen gün mesnetin üzerindeki ayarlamalardan sonuna kadar yumuşağa alınmış olan ayarı önce en sona kadar serte alıp sonra düz düz tornavida ile başladığım yeri hiza alarak iki tam tur yumuşağa çektim(tamamen totomdan uydurma ayardır) şuan çok daha iyi. Amortisörlerin dibinden neler yapıldı bilmiyorum fakat çok az daha ince ayara ihtiyaç var ama ne olduğunu bilmiyorum sadece hissediyorum
Bu aralar biraz dikkatsiz kullanıyorum. Dün benzin aldım 4.8lt /100km tüketim olmuş. 330km 15.8lt benzin(Depoyu sallaya sallaya tepeleme doldurdum her zamanki gibi)
Birde orjinal kafayı taktıktan sonra kör gibi oldum. Arkadaş uzunları yakıyorum yinede önümü göremiyorum. Kısa ile ise sanki far yok yok böyle birşey. Tamam eskiden Zenon vardı orjinale geçtim ama yok arkadaş gerçekten rezalet ya benim farda sorun var ya da orjinali rezalet ötesi. Ampullere baktım philips marka. ve made in korea yazıyor orjinal ampul.
Sizde durum ne?
Belkide far tası çok kötü gs500 far tası alsak ve philips night breaker ile daha iyi aydınlatır mı acaba.
Mercekli zenon ampulu alıp bu hafta sonu takma hedefindeyim
Bu arada scottoiler almıştım hiç bahsetmedim galiba. Güzel bir ürün arkadaşlar tavsiye ederim yağlama diye bir derdiniz kalmıyor 1000 1500km de bir zincir temizlenir o da keyfi isterseniz yapmayın.
Bu hafta bol bol resim atıp burayı şenlendirmeyi düşünüyorum.
Hocam benim far oldukça iyi hatta motor blogundan sonra ki en memnun olduğum yer Far tasında bir problem olmalı yoksa aydınlatması kuvvetli bizim motorların.. Night Breaker lar genelde gündüz farkedilmek için kullanılıyor gece performanslarından pek memnun değil insanlar ha tabiki yağmurlu havada durum daha da vahim beyaz ışıkta.. Bizim alternatör ve konjektör durumlarını göz önüne alacak olursak ben LED sis farı bile takmaya çekiniyorum Zenon daha fenadır
Benim bildiğim gt250 comet ile aynı far var ve arkadaşlar da memnun değil aydınlatmadan.Tmm benimkinde bir sorun var Ampulü düzgün koymadığım için V oluşmadı galiba.
O zamana kadar zenon kullandım hiç bir sıkıntı yok. ingilizcen var ise www.korider.com adresinde takıl bol bol yararlı olacaktır. Aküden konjektöre direk bir kablo çekimi var şarjı 0.7V arttırıyor. Ben de daha yapmadım Acayüp nickli eyüp abi motoru alır almaz ilk bunu yap demişti halbu ki.
Benim statör çok daha etli kablodan güzel bir şekilde sarılmış olmasına güveniyorum açıkcası. Konjektörede yeni seri yanmayanlardan aldım bir aksilik yaşamayacağımı umuyorum(inşallah).
Bu cumartesi eğer başka bir iş çıkmazsa sabah garaja giricem geceye kadar motorla sevişicem :D
Oh boy boy uşaklarınız olsun ne diyelim Benim yeni evde kapalı garaj yok sıkıntılıyım yani anlayacağın :(
korider i biliyorum lakin o konu hakkında hiç incelemedim. Bu arada shibumi üstad da söylemişti konjektörden akünün + ucuna direk kablo çek arayada bir sigorta koymayı unutma demişti şimdi hatırladım..
Aynen Shibumi'yi ben orada görüyordum da gavur sanıyordum. Baya baya da aktif bir kullanıcıydı.
Garaj konusunda şanslıyım 250 300metre kare kapalı garajım var ne karışan var ne eden. Kepengi de yarıya kadar indiriyorum müziği de açtım mı tamam
Artık görüntüleri de gopro ile çekiyorum güzel oluyor sonra izlemesi :D İnsan başkasını izliyor gibi oluyor. Bi bakıyorum lan şu pis herife bak burnunu karıştırıyor :p
şarj için yapılacak işlemin diyagramı
Diyagramda kablo arasında sigorta yok.Ama yapacak kişi kesinlikle 30 luk sigorta koymalı
Akünün + kutubundan. Eğer kablolar ile oynanmadıysa regülatörün kırmızı kablo giren ucuna birleştirme yapılmalı.
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-hyosung-sesini-duyan-hayran-kalsin.hyosung-650-lik-makina-123908469/detay
Hocam bu makina gözüme fena gelmedi ama sahibi 100-125 bg arasında olduğunu yazmış o kafamı karıştırdı Van da bir iki kişi vardı MT de istersen gidip bakarlar senin için..
---------- Mesajlar birleştirildi - 15:18 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:16 ----------
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-hyosung-gt-650-comet-123333592/detay
birde bu var ama fiyatı uçmuş dayı aslında motorumuzun ederi o ama diğer ilanlar fiyatı aşağıya çekiyor.. Belki pazarlık payı vardır amcanın..
van daki makina benim di gençler süper makinadır ben sattığımda 31 binde idi arkadaş süper toplamış
ben sattığımda hız göstergesinde sorun vardı hızı göstermiyordu onun dışında konjektör ve elektrik arızası tamamen giderilmiş makinaydı
2. ilandaki motor 5.500 de ise bütün türkiye beni öpsün
---------- Mesajlar birleştirildi - 15:59 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:54 ----------
celal kardeşim kablo işini sakın yapma direk sistem devre dışı kalıyor yapılacak bir tek şey var
konjektörü konulduğu yerden çıkarıp rüzgar alacak bir yere ve şasi üzerine metal metale deyecek şekilde monte ediyorsun
konjektör ısınmadımı yanmıyor ve alternatörü de yakmıyor
bak yeni kasalarda konjektörü açık yere koyuyorlar hiç bir sıkıntı yok
Doğru yüz kişi yalanlasa da DOĞRUDUR.
Yanlış yüz kişi doğrulasa da YANLIŞTIR.
Dürüst olun DANSÖZLERİ kimse sevmez
Hacım yapmadım ama korider gibi bir sitede bu sabit konu olarak veriliyorsa doğrudur diye düşünüyorum. Şuan şarj etme durumu 13.8 volt uzunlar açıkken gayet iyi olduğu için yapmadım zaten.
Alternatif akım doğru akıma çevirilip aküye aktarılıyor.Bu kablo çekilince var olan şarj edilmiş aküdeki gücü de kullanıyor ki oluşan güç yetersiz kalıp belirli bir eşiği geçmezde hiç şarj etmezse diye. Aslında mantık olarak düşünüyorum. Bu şarj süresini uzatır(çünkü bir yandan tükettiriyor) fakat şarj etmeme durumunu ortadan kaldırır
Evet o dediğin plastiği usturuplu şekilde kessek olmaz mı? diye düşünüyorum ve bu cumartesi keseyim ben onu hatta
Sen 250yi sat geri al 650yi adama da teşekkür et ;)
hmmmm yan kuyrugun o kısmını kesersek problem kalmayacak öyle mi? Hacım sen kes peşine bende kesiyorum
lan olum bak hep beni kobay olarak kullanıyorsun seni motorla geçerim arkamdan ağlarsın
poahahha ne alakası var hacı abi ikimizde riske girmeyelim dedim sadece.. Hatta şöyle yapalım o bölgeyi regülatör açık kalacak şekilde keselim sonra oraya delikli sac dan bir parça uydurup takalım..
başka benzer motorların uyan debriyaj telleri olabilir. ben müsait bi ara hidrolik debriyaj olayına giricem. üniversal kitler var. alıyosun takıyosun. tel derdin kalmıyo.
izmire gittim ben yau. dün elem bir otobüs yolculuğu çektim. ama başka gezegene taşınmadım en nihayetinde yine görüşürüz. tespitimle sabittir ki, başka şehirlerdeki bir çok insan, aynı şehirlerdeki bir çok insandan daha sık görüşebiliyor
!?
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)