Bu kadar yazdın çizdin ben sana sonucu söyleyeyim
2011 gt250R motorumla Trabzona gittim. Yaylaya çıktığımda motor rölanti düşürüp stop ediyordu ayarlayamıyordu devirini.Köye indiğimde ise sorun ortadan kalkıyordu.Yanımdaki cbf 150 de böyle bir problem yoktu.
Enjeksiyonlu kullanan arkadaşlarda yağmurlu havada motorun pek isteksiz gittiğini söylerler. Yani Hyosung'un enjeksiyonundan çok da emin değilim. Tamam egsozlarda sensörler falan var ama bilmiyorum ne kadar iş yapıyor.
Kaldı ki tüm enjeksiyonlu makinalarda bir map var ve bu map'e göre karışımı ayarlıyorlar. Egsozları değiştirdiğinizde map'i yeni duruma göre güncelleyin derler. Madem ayarlayabiliyor kendini neden map güncellemesine ihtiyaç var ki?
Karbüratörlü 250 ile enjeksiyonlu 250 arasında yakıtda en ufak fark yoktu. 650 leri bilmiyorum.
Gt650 kalıbına ve gidişine göre harikalar yapan bir motosiklet gerçekten yakıtı çok güzel. Fakat neden daha güzel olmasın ki :D
Sonuçta çok fazla yol yapıyorum. Aldığımdan beri 2600km yol yaptım bu kadar kısa sürede. o küçük farklar bile çok ciddi paralar yapıyor sonunda. Amacım kullanımımdan kısmadan optimum değere ulaşmak. Az yaksın diye kasmıyorum normal kullanımımda bu yakıtları yakıyorum.
Motoru zaten genelde 130 -150km arasında hızlarda kullandığım için aldım. Bu hızlar için çok devir çevirmesi işime gelmez
Dediğin gibi motoru genelde 4-6bin devir bandında kullanıyorum. 5-6bin devir arası gt250de de 650de de çok titreşimli olduğu içinde paso titreşimli kullanmış oluyorum
Sırf denemek için bir gün hızı 90a sabitleyip ölçücem bakalım ne kadar yakıyor. Birde neden 90 da 100 değil 110 değil?