Bu motosikletin çok karşılaşılan 2 sorunu var. Aslında biri sorun diğeri ise karakteristik diyebilirim. İlki konjüktör problemi ki değiştirdikten sonra bir daha sorun olmuyor. İkincisi ise hareket etmezken vitesi boşa almanın çok zor olması. Bu nedenle ki genelde kullananlar durmaya 1-2 metre kala boşa almaya alışıyor.(Benim gibi :-) )
Bu 2 problem haricinde hem benim hem de diğer kullanıcıların karşılaştığı kritik bir problem duymadım.
Ben 4800 lü kmlerdeyim henüz konjektör problemim olmadı fakat yeni yeni bu vitesin boşa geçme problemini yaşıyorum önceden yoktu gayet rahat bi şekilde geçiyodu boşa.. 5000 km bakımından sonra geçmesini umuyorum bende bakalım ne olacak.
İMPOSSİBLE İS NOTHİNG
merhaba viceroy hocamızın öncelikle üstüne bastığı nokta yağın APİ değeridir.Bu uluslarası genel geçer ABD nin öncülüğü olduğu bir değerdir.Bende aynı motora sahip bir kullanıcı olarak kullanım kılavuzunda yazan APİ SL ve üzerindeki değerlerin yağın arkasında yazmasına özen gösteriyorum.Ayrıca manuel servis kitapçığında 10w40 APİ SL ve üzeri tavsiye edilir.Motorunuzdaki yağı boşaltma konusuna gelince yaz mevsiminde olsak boşaltmaya bilirdiniz,15w50 kalın yağ ama izmir sıcağı kurtarır inceltir derdim ama ben olsam pek uzatmadan 10w40 a geri dönerdim.
[COLOR="Red"]motorcu değil choppercı olmak.....kıvırtmak değil kafa sallamak::xrock::.... varmak değil yolda olmak.... boyun eğmek değil özgür olmak..... hevesle değil tutkuyla bağlanmak...[/COLOR]
[IMG] http://www.allstategarage.com[/IMG]
İMPOSSİBLE İS NOTHİNG
evet bu manuel servis kitapçığından daha iyi bilen ustalara kıl oluyorum bende.Kalın yağ tebiki konulur ama motorun 70.000-80.000 km'leri devirdikten sonra yağ yakma olayını azaltma amacıyla konulabilir.
[COLOR="Red"]motorcu değil choppercı olmak.....kıvırtmak değil kafa sallamak::xrock::.... varmak değil yolda olmak.... boyun eğmek değil özgür olmak..... hevesle değil tutkuyla bağlanmak...[/COLOR]
[IMG] http://www.allstategarage.com[/IMG]
Arkadaşlar cometine 5000 km bakımı yaptıran veya bilgisi olan arkadaşlardan rica etsem bu bakımda neler yapılması gerekiyor söyleyebilirlermi ?
Normal sorunu olmadan bakıma girecekse:
5000 km de yağ ve yağ filtreleri değiştirilir.Her ne kadar kullanım şekline göre değişsede zincir gevşeme ve fren balatalarının durumuna bakılır.Başta eksoz vidaları olmak üzere tüm vidaların sıkılığı kontrol edilir.Hava filtresi ve bujiler temizlenir.5000 deki motorun bujisi büyük ihtimalle fabrika bujisidir.Keyfe keder olarak iridyum buji taktırabilirsiniz.Böylece daha uzun ömürlü ve verimli olur.GV650 de benzin filtresi bulunmuyordu.Şayet GT650de de yoksa benzin hortumu arasına eleman filtre koyularak karbürtör(enjeksiyonluysa yakıt püskürten memeler) pislenmemesi adına koruma altına alınabilir.Lastik basınçları kontrol edillir.Zinciri bir güzel temizleyip yağladın mı olay çözülmüş olur. İyi sürüşler dilerim...
[COLOR="Red"]motorcu değil choppercı olmak.....kıvırtmak değil kafa sallamak::xrock::.... varmak değil yolda olmak.... boyun eğmek değil özgür olmak..... hevesle değil tutkuyla bağlanmak...[/COLOR]
[IMG] http://www.allstategarage.com[/IMG]
hyosung kullanıcılarına sormak istiyorum:
motorunuzun servis olayını nasıl hallediyosunuz? kanuni servisine mi götürüyosunuz, yoksa kendi ustanıza mı? yedek parça ve servis konusunda s&t kanuni devreye girdikten sonra hiç sıkıntı yaşadınız mı?
2011 Honda CBF 600
ustayla servis arasına hiçbir fark yok.Eskişehirde eski hyo şimdinin ST. servisine gitmeyi düşünüyordum.Gitmeden önce telefonla konuştum adamlar daha önce hiç GV650 ye bakım yapmamışlar =))) sözde servis bunlar.Ben Kütahyada ikamet ediyorum ve ustam GV650 yi çok iyi tanıyor. Yedek parçayı (balata,filtreler,bujiler vs.) Kargoyla temin ediyorum geri kalanını ustalarım hallediyor.Ben karışmasam bile ustalar toptancıdan getirtebiliyorlar hyo malzemelerini. Çok zor arızalanan bir parçayı temin etmen zor olabilir ama genel sarf mazlemlerini bulmak kolay.
[COLOR="Red"]motorcu değil choppercı olmak.....kıvırtmak değil kafa sallamak::xrock::.... varmak değil yolda olmak.... boyun eğmek değil özgür olmak..... hevesle değil tutkuyla bağlanmak...[/COLOR]
[IMG] http://www.allstategarage.com[/IMG]
anladım, çünkü motoru almakla bitmiyo siz de takdir edersiniz ki. motoru aldıktan sonra bi de güvenebiliceğiniz ve de motorunuzu tanıyan bi usta bulmak gerek anlaşılan
2011 Honda CBF 600
hmmmm
ben maddi sıkıntılarımdan dolayı benim gsr ile takas edecek, aynı temizlikte hyo gt 650 düşünüyorum.
takas düşünen arkadaşlar var mı?
KALMAK KADAR ESKİ, GİTMEK KADAR YENİ OLMAYANDIR ÖZLEMEK!
BEDDUALARI DENEDİM, HİÇ BİR İŞE YARAMIYOR!!!
KEŞKE, KÜFÜRLERE DE DUADAKİ GİBİ, "AMİN" BENZERİ BİR ŞEY DİYEBİLSEK....
Sencer gv650 verelim sana
Hedefi olmayan gemiye hiçbir rüzgar yardım edemez...
arkadaşlar bu motorla görülebilecek max. hız nedir?
245km/h civarı maks. hızı var...
[COLOR="Red"]motorcu değil choppercı olmak.....kıvırtmak değil kafa sallamak::xrock::.... varmak değil yolda olmak.... boyun eğmek değil özgür olmak..... hevesle değil tutkuyla bağlanmak...[/COLOR]
[IMG] http://www.allstategarage.com[/IMG]
Maximum hız 215 km/s civarı. 245 km yapar diyen sadece göstergedeki sapmadan dolayı kendini kandırır..
245 olduğunu duymuştum GV650 240kg ağırlığıyla 220 yi geçerken GT nin 240ları bulacağını tahmin ediyordum
[COLOR="Red"]motorcu değil choppercı olmak.....kıvırtmak değil kafa sallamak::xrock::.... varmak değil yolda olmak.... boyun eğmek değil özgür olmak..... hevesle değil tutkuyla bağlanmak...[/COLOR]
[IMG] http://www.allstategarage.com[/IMG]
Zaten benim demek istediğim gerçek hız.. Motosikletlerin bir çoğunun genellikle göstergenin gösterdiği ile gerçek hızı arasında %10 a kadar fark olabiliyor. Bu arabalar için de geçerli. 70-80 km hızla giderken bu fark 4-5 km iken 220 ile giderken 20 km olabiliyor.
Bu farkı bir GPS cihazı ile rahatlıkla görebilirsiniz. Bildiğim kadarıyla GV650 aynı motor fakat 5 vitesli bir şanzımana sahip. Bu nedenle de büyük ihtimalle GT650 e göre biraz daha yavaştır. Benim bahsettiğim ise senin motosikletinde gördüğün 230-240 km/s hızların tam olarak gerçeği yansıtmadığı.
Bu sadece Hyosung veya başka bir markaya has bir durum değil. Motosiklet ve arabaların çoğunda olan normal bir durum.
Son olarak şunu söylemek istiyorum. Her ne kadar hızla çok da ilgilenmesem de GT650 kullanırken ister düşük devirde ister yüksek devirde gidiyor olayım aletin gaza tepkisi gerçekten de çok iyi. Bunun tabiiki asıl sebebi V-twin motora sahip olması. 4 silindirli motorlar gibi yüksek ivme alabilmek için illaki yüksek devirlere çıkma gereksinimi duymuyorsunuz. Bu tabiiki daha az yakıt harcaması demek.
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)