Hayırlı olsun.
Yine sağ gösterip sol vurdun. Bi kere de burada dediğini yap be kardeşim alla alla
Bir de NİYE sorusunun cevabı ne?
Hayırlı olsun.
Yine sağ gösterip sol vurdun. Bi kere de burada dediğini yap be kardeşim alla alla
Bir de NİYE sorusunun cevabı ne?
Bu gt650 başlığında da bu motora meraklılar dışında her konuşuyor ha
Ötenazi hakkımı yaşayarak kullanıyorum. Z @ B ! T
Gideceği yeri bilmeyene hiç bir GPS yardımcı olmaz!...
nedir bu akülerden çektiğim.... 1 ay durdu mu ölüyolar ...
İnzell... Bu M800, suzuki intruder ise lütfen ilişiğimizi keselim :D
!?
VZ 800 Intruder M800 hacı. Niye kesiyor muşuz?
Kalkışta alırım ona göre. :D
www.motorumla.net
hayırlı olsun bektaş aldın tabiki motoru resminide koymazsın şimdi nazar değer diye hayırdır sana ne lazım ufak tefeklermi yoksa büyük motor parçalarından mı bahsediyorsun mesela yag filtresi fren balataları vs vs mı yoksa piston sekman gibi motor parçalarımı lazım ?? parça konusunda takılırsan faceden yaz bende araştırırırm(bu arada umarım tanıdın )ahmet g.antepden gt250r
allah razı 0lsn ahmet edem mt dekı arkadaslar kurmus bı sohbet kendı aralarında konusup durmakdalar.....
evet ufak tefek hava-yag fıltresı balata vb... cok sukur suan ıcın bırsey yok gıbı duruyor buyk parcalarda bu arada saseyı sıyaha boyatmayı dusunuyorum sence nasl olr yen modeller o sekılde vede yakısmıs ama boyayınca ınsan oglu ters tepkı verecegını dusunuom ne yapmalı bılmıyorum..
Tavsiyem şasen temizse boyamamandan yana. Satarken sıkıntı yaşayabilirsin. Bu arada parça ihtiyacın olursa bana ulaşabilirsin.
www.motorumla.net
bence sakın boyama motorda herşeyi boya ama şaseyi boyama son sahibi sen olursun
Mrb arkadaslar,yeni aldığım gt 650 ile İstanbul-Gaziantep-Artvin-İstanbul rotasının Gaziantep ayağındayım.yarında artvine doğru yola koyulacam.Şu an keşfettiğim şeyde motorun 140-160 km hız aralığında 110-130 aralığından daha az yaktığıdır.
bende mt'ye ve kompile internet forumlarına bi soğukluk başladı ... ondan pek yazmıyorum...
_engiin ; gt650 zaten az yakıyo ... 110 - 130 veya 140 - 160 aralıklarında sürüş karakteristiğin, yol şartları ve vites / devir ilişkileri çok değiştiriyor yakıtı...
bazen bazı yerlerde yüksek devir gitmek, düşük devir gitmekten iyi olabiliyor...
karbüratörünün ayarları önemli...
karbüratörde birden fazla yakıt kontrol zımbırtısı bulunuyor. bunların kimisi düşük, kimisi yüksek devirlerde işlev görüyor...
enjeksiyon sistemi için bir yorum yapmak zor. tamamen yazılımına bağlı.
benim gt650, ortalama 100 - 180 arası süratlerde 100 km de, 4.5 - 5.5 litre aralığında yakıyor ara ara değişiyor. hava sıcaklığı bile bunda etkili..
!?
az bi uğrayın buraya ya
Sizin nesliniz tükeniyor :D Otopsici sattı inzell sattı bi sen kaldın burada aktif kullanıcı
comet'i satmak gibi bir düşüncem yok. yeni bir motor alacak olsam da, comet'i bi kenarda tutmak istiyorum
kanuni de yeni 650 leri satma derdinde değil. bu gidişin sonunda, tek comet kullanıcısı ben kalacağım muhtemelen
!?
Kanuni 19 lira gibi bir fiyat etiketi koymuştu sanırsam yeni 650 cometlere, yani 650 lik hiç kullanmadım ama genel kanı motorunun iyi olduğu ve iyi gittiği yönünde ki benim gv 250 yi almadan önce 650 cometlere de bakmıştım ve bu topiği de okumuştum. Yeni modellerde elektrik sisteminde iyileştirme yaptıklarını duydum, yani sizin kasaların kronik sorunun giderdiklerini söylüyorlar. Ne yaparlarsa yapsınlar, bence er6n 8000 euro civarı bir fiyata sahipken, babamın malı olsa yine de 650 comet almam, kişisel görüşümdür, yap 14-15 o zaman düşünülür ama nerdeee.
ANGARAJ
Whatever it is, it's better in the wind.
Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car window.
ve hatta bu motosikleti alırım
http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...87529440/detay
İkinci ele bakarsan daha iyilerini bulmak daha kolay tabii, ben sıfır fiyat açısından karşılaştırmıştım, kesinlikle kendini kawasakiyle aynı kefeye koymaması gerektiğini düşünüyorum, er6n nerdeyse efsane denebilecek kadar iyi bir motor, yıllardır piyasada ve hep ufak tefek değişikliklerle yenileniyor, tek kötü tarafı servis. 650 Comet kesinlikle kötü demiyorum, sadece er6n gibi bir motorla aynı ya da yakın fiyata sahip olmamalı diyorum, az çok pazar araştırması yapar insan yahu, kim alır o fiyata.
ANGARAJ
Whatever it is, it's better in the wind.
Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car window.
o konuda sessizsakin'den fikir almış bazı yorumlar okumuştum.
Haklı olduğunuz nokta şu Kuralkan bu motosikleti olması gerektiğinin 3 binlira yukarısına satmaya çalışıyor. İnsanlar da salak değil asıl ederini biliyorlar. Koca yılda belki 2 belki 3 tane satılmıştır.
Ve şunu söyleyeyim. Tamam malzeme kalitesi olarak kawasaki çok iyi ama kullanım olarak okadar emin olmayın. Bir er6n ninja 250nin 600lük versiyonu ise eğer. Ninja çok saçma bi motosiklet ne emmeye geliyor ne gömmeye. er6n ise tamamen asfalt makinası.
Kullanım tarzına göre değişir. Ben stabilizeyede girerim asfalt dışında da giderim dendiğinde işler biraz değişir.
şu youtube'taki falan uluslar arası testlerde gt650 ile er6 aynı kategoride testlere giriyor...
test sonuçlarında hep kawasaki birinci seçilse de, gt650 de ondan çok farklı değil deniliyor...
yine de test koşullarını bilemem...
gt650 almadan önce benim de listemde er6 vardı...
Elbette kawasaki kalitesi tartışılmaz.
gt650 satın almadan önce, ikisini de hatırlı arkadaşlardan rica edip denedim... tertemiz asfaltta denedim... bozuk orman yollarında denedim...
bana gt650, kontrolu daha rahat, tepkileri daha hızlı geldi... hem motor tepkileri hem de manevra tepkileri er6'dan daha iyi geldi gözüme...
gt650 her türlü yol koşulunda yol tutuşu iyi sağlıyorken, er6 kaymak gibi asfalt değilse güvenilmez hale geliyordu gözümde... lakin asfalt dümdüz, kaliteli ve hava soğuk değilse, er6 da çok tatlı bir motora dönüşüyor. ama ülkemiz koşullarında bu asfaltı sağlamak pek zor belki 500 km de 10 km böyle asfalt görülüyor..
üstelik, er6'da 1 yaşında michelin lastikler varken, gt650 de 6 yaşında bridgestone lastikler ile olan deneyimlerim bunlar....
er6, tek kişi veya iki kişi, özellikle 500km üstü menzillerde gayet rahat, oranız buranız tutulmayan, keyifli bir motosiklet.
gt650, tek başıma benzin almak için durmak ve bir kere de çay ikramını geri çevirmediğim için yarım saatlik mola ile 750 km boyunca oldukça rahattı.. tek rahatsız olduğum, kabul edilebilir de olsa titreşimin biraz popomu uyuşturması
iki kişilik yolculuklarda, gt650 ile rahat menzil 150 - 200 km... sonrasında artçı için oldukça rahatsız... sürücü selesi çok rahat olmasına rağmen, hiç yoktan iyidir niyetine yapılmış artçı selesi, artçı için rahat değil. hele uzun boylu ve geniş yapılı bir artçınız olacaksa uzun yolculuklar rahatsız...
Lakin, artçı 50 - 70 kg arası ise, yol tutuş felaket artıyor. frenaj ve hızlanma iyileşiyor
Tabi bütün bunları tecrübelerimi paylaşmak adına tekrar yazayım dedim... bu gün gt650 nin sıfırını almanın tek makul tarafı olabilir. Bu motoru alıp torunuma miras bırakcam derseniz ...
bakımlarını zamanında yapar, redline çılgınlıkları yapmazsanız, gt650'nin motor ömrü sanıldığı gibi 50 - 60bin km'ler değil. 200 - 300 bin km ler'de üst seviye piston segman ve bi kaç rulman değiştirerek,400 - 500 bin km'lerde de rektefiye yada piston gömlek takımı değiştrerek milyon kilometreyi görebilecek bir motordur...
He bunu kaliteli anlamında demiyorum ortalama bir üretim kalitesi günümüzde bunu sağlayabiliyor...
Sonuçta yine de kanuni, Bu motoru satmak istemiyor. Bence en büyük sebebi servis yetersizliği... Bu güne kadar kanuni servislerinin gördüğü en baba motor gt250... gt650'ye anahtar sürmeye korkar kanuni servisleri...
Fiyat politikası da bu sebepten olsa gerek. Satmamak için...
Çok yazdım. bu kadar yazdığıma göre foruma 1 ay daha uğramasam olur artık :D
!?
Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)