Gt250de oyle bir pipo varki su girmesi neredeyse imkansiz. 650lerde 2011 ve sonrasinda 4 pistonlu kaliper kullanmislar. Motorda genel anlamda cok fark yapacak degisiklik var mi ogrenemedim. Koriderda da bulamadim
Gt250de oyle bir pipo varki su girmesi neredeyse imkansiz. 650lerde 2011 ve sonrasinda 4 pistonlu kaliper kullanmislar. Motorda genel anlamda cok fark yapacak degisiklik var mi ogrenemedim. Koriderda da bulamadim
satışa çıkardım motorumu sonunda
Doğru yüz kişi yalanlasa da DOĞRUDUR.
Yanlış yüz kişi doğrulasa da YANLIŞTIR.
Dürüst olun DANSÖZLERİ kimse sevmez
hayırdır ya bütün 650ciler satıyor.
Sesssizsakin sen de sat tamam olsun. Çekelim kepenkleri çıkalım dışıarı
aslında f650 iyi o işler için. lakin titreşim şeysi epey sıkıntı o motorda. hilti kullanır gibi bişey.
içimden bi ses sana transalp gider diyor.
Biri sıkılmış satıyo. birine enduro lazım ondan satıyo.. benim bi mazeretim olmadığından satamıyorum :D...
Ama şöle düşeş beleş bi ducati streetfighter denk getirsem çok uyguna verebilrim. streetfighter hatrına
!?
http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...81394093/detay
apache ile takaslayan varmı...
Fuzuliye sormuşlar "sevmek mi daha güzel sevilmek mi?" Sevişmiyorsanız ikisi de fuzuli demiş... SEMTİN HAYLAZI
Hacı motosikletinin ilanını gördüm güzel alet gerçekten. Allah sahibine bağışlasın
Alırdım ama ; Bozuk param olsaydı =/ ve makina enjeksiyonlu olsaydı(ön kafa enjeksiyonlularda çok daha güzel geliyor bana)
Sessizsakin transalp demiş. Bi arkadaş var onda bitane 700xl var. bazen gezilere çıkarız. GT250R ile Roadrunner gibi takılırım peşine mik mikkk genelde virajlı stabilize yollarda çok pis geçerim arkadaşı (bence onun beceriksizliği :D )
Her yola çıkışta 250 300km yol yaparız. Ve gün sonunda ben ortalama 3,5lt/100km benzin yakmış olurken o 6,5LT/100km benzin yakmış oluyor.
Bence sen inzell gibi nc700 bak yoksa incir ağacını motosiklete bağla taa hindistana git gel zor olur.
---------- Post added at 15:51 ---------- Previous post was at 15:49 ----------
siz daha bi samimi geldiniz bana :p
transalp'in yakıt tüketimini bilemiyorum lakin, gt650'den sonra herhangi bir enduro zaten yakıt bakımından fazla gelecektir.. nc700'lerin de asfalt dışına gelirliğine inanmıyorum ben hiç...
hyosunglar için karbüratör ve enjeksiyon arasında ciddi bir yakıt farkı yok benim bildiğim. daha ziyade, avrupanın emisyon kurallarını karşılayabilmesi bakımından enjeksiyonu var.
Karbüratör ile enjeksiyon arasındaki fark :
karbüratör'de yakıt karışımını mekanik unsurlar belirler. bu da, zamana yaydığımızda, %90 doğru karışım sağlar. %10 da yeterli karışım.
enjeksiyon sisteminde yakıt karışımını sensörler ve elektronik beyin belirler. %98 doğru karışım sağlar diyebiliriz.
Düz mantık enjeksiyon sistemi ile karbüratör arasındaki performans farkı %5 bile değildir.
lakin enjeksiyon sistemi, tamamen bir yazılım tarafından yönetildiği için,
mesela yazılıma, 0 - 3000 devire kadar yakıtı kıs iyice deyip, şehir içinde çok az tüketim,
3000 - 6000 devir arası kararı kadar yakıt ver deyip uzun yol sürüşlerinde yeterli performans,
6000 devir ve üstüne, iç yakıtı deyip, ortalığın azına zıccak performans üret denilebiliyor..
karbüratörde, genelde standart bir sistem uygulanabiliyor.
hyosungların enjeksiyon yazılımı benim dışardan gördüğüm kadarı ile sadece elektronik bir karbüratör olacak şekilde.
!?
aga çok güzel motosiklet fuarda gördüğüm kadarı ile.
max torku 4000-4500 gibi bi devirde veriyor. Çift kavramalı şanzıman ve 12000km de bakıma girmesi, bir gezgin için gereksiz beygirden arındırılıp 48hp olarak yapılması da güzel.
Asfalt dışında da gider bir tek jantlar çelik olması var. Tel olsamıydı neydi işte ona da almayı düşünenler karar versin.
Bana uymuyor o makina.
Arada bir stabilizeden/araziden gittiğinde ses etmeyecek. Asfaltta bastımmı koparmada 230 240 kaldırabilecek. Silkmede 600rr'ı yiyebilecek. Basmadığımda 4-4,5lt gibi değerlerde dolaşacak.
Üzerine de kakao sosu ve ceviz istiyorum
Yok yav okadar da değildir enjeksiyon sistemi. 250liklerde bile enjeksiyonla karbüratör arasında 100km de 0,7lt oynuyor.
Niye ya ne beceriksiz bu bilimadamları yıl olmuş 2012 hala yapamadılar şunu
gayet güzel. lakin 650'nin o şekilde kuyruğu olanları daha sokmadılar tr'ye. kanuni daha ucuza geldiği için heralde hyosung'un üretimden kalan eski kasalarını 2012 diye sokuyor tr'ye ... ve daha ucuzdan da satmıyo densizler.
yine de gt650'nin tasarımı çok eksik tabi. tasarımda bütünlük yok. depo ayrı, far ayrı, kuyruk ayrı, gövde ayrı telden çalıyo
!?
valla hacı transalp düşünmüyorum malum memlekette benzin çok para
birde hondaya uyuzum arkadaş sevmiyorum o markayı şekil şemalleride hoşuma gitmiyor
ya f650 gs alırım tada xt 600 veya 660
hem yakıtta cimri hemde gideceğim yollarda benim işime yarar
baktım haziran sonuna kadar satamadım veya takas edemedim
direk ön çatalı ve jantları değiştiriyorum motoru enduroya çeviriyorum
Doğru yüz kişi yalanlasa da DOĞRUDUR.
Yanlış yüz kişi doğrulasa da YANLIŞTIR.
Dürüst olun DANSÖZLERİ kimse sevmez
Aga ben mühendisim. Mühendisler görsel zevkler konusunda biraz odun olurlar. Onun için bana çok güzel geliyor :D
Tabi bi gsx-r deposu gibi bir depo olsa hayır demezdim :-*
herkes traktör diyor f650 için :D
bir de kulaktan dolma olarak bir arka stop lambasının sadece camına 90€ çektiklerini duyunca şok oldum. Bana bu motosikleti hediye edeni 3 yaşında kızılcık sopasıyla döverim :D
insan bi zaman sonra sıkılıyor değişiklik istiyor orası ayrı da. tak tel jant. amortisörü de 20cm esneme payı olabilecek bişey. ohh miss
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)