Hyosung (S&T) GT 650 Comet Kullanıcıları...
Reklamlar
-
_S_R_ adlı üyeden alıntı
selam arkadaşlar ben gt 650 r almak istiyorum daha önce gt 250 r kullandım hiçbir sorunla karşılaşmadım.ama gt 650 r daki kronik problemleri pek bilmiyorum .konjektör ve statör dışında nelere dikkat etmem gerekiyor .bir de düşük devirde seyrederken hararet göstergesinin durumu nasıl olmalı normalde?bu benim ilk yüksek hacimli motorum olacak .konunun tamamını okuyacak vaktim de yok
yardımlarınızı bekliyorum ...
2008 ve sonraki modellerde şarj ve konjektör-stator sorunu görülmüyor. 2007 ve eski modellerde görülüyor. çözümü de basit stator yeni modellerinki ile değişecek. konjektör de yeni modellerinki yada başka bir konjektör takılacak.
bunun dışında comet'te ben bi kronik problem göremedim. debriyaj ayarın iyi ve motor yağın kaliteli ise vites geçişleri motor karakteri falan oldukça iyi.
ama gt650r'ın bi 600rr yada r6 gibi olmasını beklememeni öneririm.
yakıt ve bakım masrafı olarak diğer 600'lüklerden daha ekonomik,
sürüş konforu bakımından genel 600'lük spor motorlardan daha konforlu,
motorun hp'si düşük olsa da, tork bakımından genel 600'lükleri dövüp kalkışlarda üzebilen bi motordur. daha yüksek hp sadece daha yüksek süratlere çıkabilmeyi sağlar. ama gt650r'ın da 250'leri görebildiği söyleniyor. en azından benim gözümle gördüğüm bir 247 radar cezası var :D
bir 600rr'la malzeme olarak farkı şu, 600rr hafiflesin diye alüminyum şasi. gt650r, ucuz olsun diye çelik şasi.
ben naked kullanıcısı olarak naked modelinin tam amacına hizmet edecek niteliklere sahip olduğunu iddia edebilirim, ama bir spor motor olarak düşündüğümüzde bilemedim.
hararet göstergesi normalde beyaz çizginin ortasına yakın oluyor. eğer kırmızı çizgiye yaklaşıyorsa hararet fazla demektir.
kırmızı çizgiye çok yaklaştığı halde fan çalışmıyorsa bir sorun olduğunu düşünebilirsin.
Reklamlar
-
sessizsakin adlı üyeden alıntı
2008 ve sonraki modellerde şarj ve konjektör-stator sorunu görülmüyor. 2007 ve eski modellerde görülüyor. çözümü de basit stator yeni modellerinki ile değişecek. konjektör de yeni modellerinki yada başka bir konjektör takılacak.
bunun dışında comet'te ben bi kronik problem göremedim. debriyaj ayarın iyi ve motor yağın kaliteli ise vites geçişleri motor karakteri falan oldukça iyi.
ama gt650r'ın bi 600rr yada r6 gibi olmasını beklememeni öneririm.
yakıt ve bakım masrafı olarak diğer 600'lüklerden daha ekonomik,
sürüş konforu bakımından genel 600'lük spor motorlardan daha konforlu,
motorun hp'si düşük olsa da, tork bakımından genel 600'lükleri dövüp kalkışlarda üzebilen bi motordur. daha yüksek hp sadece daha yüksek süratlere çıkabilmeyi sağlar. ama gt650r'ın da 250'leri görebildiği söyleniyor. en azından benim gözümle gördüğüm bir 247 radar cezası var :D
bir 600rr'la malzeme olarak farkı şu, 600rr hafiflesin diye alüminyum şasi. gt650r, ucuz olsun diye çelik şasi.
ben naked kullanıcısı olarak naked modelinin tam amacına hizmet edecek niteliklere sahip olduğunu iddia edebilirim, ama bir spor motor olarak düşündüğümüzde bilemedim.
hararet göstergesi normalde beyaz çizginin ortasına yakın oluyor. eğer kırmızı çizgiye yaklaşıyorsa hararet fazla demektir.
kırmızı çizgiye çok yaklaştığı halde fan çalışmıyorsa bir sorun olduğunu düşünebilirsin.
öncelikle yorumlarınız için çok teşekkür ederim .zaten gt 650 r ı tercih sebeplerimden en önemlisi 4 silindir olmaması yakıt olarak da emsallerine göre daha az yakması.230 km sürat benim için yeterli kaldı ki çok fazla hız meraklısı değilim benim için tork önemli. almayı düşündüğüm motor 2006 model babam elektrikten biraz anlıyo işi dolayısıyla statör sarımlarını yapabilir diye düşünüyorum ama ne kadar uzun ömürlü olur orasını bilemem
-
Kadir yine maceralı bir İzmir yolculuğu olmuş. Yakıt sıkıntısını bende yaşadım geçen gün, o kadar kalitesizmişki motor dayanamadı stop etti. Hani tonla para verdiğin yakıt birde dandik çıkınca iyice deliresin geliyor.
-
inzell adlı üyeden alıntı
Kadir yine maceralı bir İzmir yolculuğu olmuş.
Yakıt sıkıntısını bende yaşadım geçen gün, o kadar kalitesizmişki motor dayanamadı stop etti. Hani tonla para verdiğin yakıt birde dandik çıkınca iyice deliresin geliyor.
Nolcak bu yakitlarin hali bilemedim.
-
sevgili gt650 kullanıcıları... gördüğüm kadarıyla bu motorun 2.el piyasası yok. tespitim doğru mu?
bir de gt250lerdeki motorun arkasının yere basmaması problemi bu modelde de var mı?
"DoksanSekiz Beygir." Herkes hakettiği gibi yaşar.
-
ozgurakman adlı üyeden alıntı
sevgili gt650 kullanıcıları... gördüğüm kadarıyla bu motorun 2.el piyasası yok. tespitim doğru mu?
bir de gt250lerdeki motorun arkasının yere basmaması problemi bu modelde de var mı?
gt250'nin arkası yere basmıyor muymuş? yanlış yapılan süspansiyon ayarındandır o.
gt650 yüksek süratlerde bile ( 170 - 180 üstü süratler ) yolu çok iyi tutuyor. elbette bir spor motor kadar değil. ama bu da size bozuk yollarda epey avantaj sağlıyor.
evet. ikinci el piyasası yok denecek kadar zayıf. alacaksan satmamak üzere alacaksın.
satacaksan da acele satmayı beklemeyeceksin.
-
Gayette basıyor, frenlemesini beğeniyorum. Söylenene göre 600RR'dan daha başarılı.
-
inzell adlı üyeden alıntı
Gayette basıyor, frenlemesini beğeniyorum. Söylenene göre 600RR'dan daha başarılı.
frenleme konusunda 600rr'ın tek avantajı hafifliği olabilir. yine gt650nin ağırlık merkezi daha yüksek. bu yüzden fren iyi bir fren balatası takımı ile 600rr'dan daha başarılı olması pek normal.
-
sessizsakin adlı üyeden alıntı
Nolcak bu yakitlarin hali bilemedim.
kardeşim benim yaptığımı yap ben hep bankamatik kartı ile alıyorum mecbur fiş veriyor o zaman gidip hesap sorabiliyorum
Doğru yüz kişi yalanlasa da DOĞRUDUR.
Yanlış yüz kişi doğrulasa da YANLIŞTIR.
Dürüst olun DANSÖZLERİ kimse sevmez
-
otopsici adlı üyeden alıntı
kardeşim benim yaptığımı yap ben hep bankamatik kartı ile alıyorum mecbur fiş veriyor o zaman gidip hesap sorabiliyorum
ben nakit alsam da hep fişini istiyorum zati.
-
Nasıl bir hesap sorma oluyor? Elimize ne geçiyor kısacası?
-
inzell adlı üyeden alıntı
Nasıl bir hesap sorma oluyor? Elimize ne geçiyor kısacası?
yapim irenç espirimi :D gidip hesap soruyosun. okkalı bi hesap geliyo :D o yüzden bahşiş de bırakmadan çıkıp gidiyosun.
-
Arkadaşlar izmir içi 2006 üzeri GT650 comet arıyorum. verebileceğim max. devir işlemleride dahil 7000 tl. bildiğiniz tanıdığınız yada buradan satan arkadaşımız var ise görüşmek isterim.
-
İstanbul'a gel, yol masrafların dahil 7000'e al git benim Comet'i. Sahibinden ilanlarında beyaz olan benimkisi...
-
Ah be hocam izmire getirecek kimse yok. bunun içinde nakliye baya pahalıya gelir. o yüzden izmir içi arıyorum ama malesef yok =)
-
barsever adlı üyeden alıntı
Ah be hocam izmire getirecek kimse yok. bunun içinde nakliye baya pahalıya gelir. o yüzden izmir içi arıyorum ama malesef yok =)
gel bak inzelin makinaya begenir alırsan izmire getiri inzel birlikte de gidebilirsiniz makina çok güzel bütün bakımları zamanında en iyi şekilde yapımıştır
-
http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...78592811/detay
Böyle bir motor var. acaba bunu aldıktan sonra Comet'e çevrilebilirmi?
-
barsever adlı üyeden alıntı
hocam o motorun üstünde haciz var satış yapılmaz ben plakasını aldım sorgulattım yoksa ben de almayı düşünüyordum
-
arkadaşlar yaf hız yapamıyom 170 e gelince birden ateşlemeyi kesip yavaşlıyo çıldıracam bulamadım bi türlü sorununu
Doğru yüz kişi yalanlasa da DOĞRUDUR.
Yanlış yüz kişi doğrulasa da YANLIŞTIR.
Dürüst olun DANSÖZLERİ kimse sevmez
-
Bujiden olmasın? Devir kaçtayken oluyor bu?
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)
Bu Konudaki Etiketler