Motoru sanırım 2 el almıştın. Modelini ve şuanki km'sini yazabilirmisin.?
------------------edit--------------
http://www.sahibinden.com/sahibinden...XQQdisplayitem
gerek kalmadı bu senin herhalde
Sıfır almama rağmen konjektör sorununu ben de yaşadım ve değiştirdim. O gün bugündür hiç bir problemle karşılaşmadım. Dediğin gibi de Japon motosikletlerinden altta kalır yanı yok. Hem tork hem de yüksek devirli motoru ise çok tatmin edici. Benzer özelliklerdeki Japon motosikletlerine oranla ise %40 daha ucuz. Neden daha fazla vereyim ki.
Ayrıca şöyle de bir düşünce var katılmadığım. Global Motorun iflas etmesiyle Hyosung'ların piyasısı öldü ve 2. elde talep edilmiyor. Nedenine akıl sır ermiyor. Adam 2000 model Bandit alıyor 10000 TL ye ama 2007 model sıfır Hyosung almıyor. Neymiş garanti problemi varmış. Sanki 9 yıllık Bandit'in garantisi varmış gibi. Kimse de parça sıkıntısı var demiyor. Çünkü parça her türlü hem Kanuniden hem de yurtdışından temin edilebiliyor.
3 ayda 4500 km yol yaptım motosikletimle ve hiç bir sıkıntı çekmedim. Aksine çok da büyük zevk aldım. Gaz kolunu biraz çevirmemle öne atılan, istediğimde yüksek hızlara çok kısa sürede çıkabilen konforlu bir motosiklet.
Benim için tek sıkıntı; her ne kadar rahatsız bir artçı selesi olmadığına emin olsam da eşimin 200 km den uzun yolculuklarda selenin sertliğinden şikayet etmesi. Aslında şikayetinin sebebi selenin konforsuzluğu değil daha çok bunca senedir enduroya alışkın olması nedeniyle şu an selenin yüksekte kalması.
Ah keşke Hyosung yine aynı motoru kullanan bir enduro yapsa da alsam diyorum.
Aslında DL 650 çok güzel bir motosiklet fakat şehiriçinde cüssesi dolayısıyla dar yerlerden geçerken biraz zorluyormuş. Daha önce DL 650 ve Transalp arasında kalmıştım ve bu nedenle Trasnalpi seçmiştim ki DL650 i seçen arkadaşlar şehiriçinde biraz olduğunu söylüyorlar hep.
Bu yönden GT 650 şehiriçi için uygun sayılabilecek bir motosiklet. Ha idealimdeki Hyosung endurosu ise GT 650 motoruna sahip Yamaha Tenere ya da Kawasaki KLE 650 :-)
arkadaşlar bundan sonraki motorum ya bir gt 650 comet ya da cbf 600 olacak...
Gerçekler acıdır/Metehandro acıtır//Pinokyo/BMX/Star103/Cobra105/Dt125/İnnova125/Lıberty200/Ybr125/CBF150/PCX/Activa/Inazuma/NC700S/750S/750 X/750SDCT
(1992/2020) Köftestar&Pandastar&Banstar
O zaman tercihini elindeki para belirleyecek daha çok çünkü aralarında fiyat farkı olan 2 motosikletten birini seçeceksin. Birinin temizi 8-9 bin TL iken diğerininki 12-13 bin TL.
Ha fiyatları çok yakın olsa hiç düşünmem CBF 600 alırım. Motosikletim GT 650 diye CBF 600 e karşı atıp tutacak değilim. GT 650 e göre üstünlükleri mevcut.
Ama işte en önemli konulardan biri olan fiyat/performans'sa kriter, o zaman GT 650 ün kendi sınıfında pek de rakibi yok diyebilirim.
Sabırla bütün mesajları okudum tüm yorumlar için teşekkür ederim.
Kısmet olursa aralıkta askere gideceğim kısa dönem olursa haziran başlarında bitirmiş olacağım. Bu durumda (satma konusunda bi türlü kıyamadığım CG125 imi belki satıp) belki satmadan büyük bi makine almak istiyorum ama daha sanırım okumam gereken onlarca sayfa yazı var çünkü
Er 5
GS 500
CBF 500
NX 4 Falcon
GSR 600
ER 6 N
CBF 600
CB 600 F Hornet
XJ6 Diversion
XL 650 Transalp
KLR 650
KLE 500
XT 600 ve son olarak bugün seçeneklere eklediğim
GT 650 comet
sanırım çok kötü bi durumdayım ben ne alacağım yaaaa?
videodaki canavara acilen bi yoshımura yada arrow şart. yakıt ii sürat ii sayılır ufak tefek rütüşlerle 260-280 gösterir bi makine ama 50 cc yüksek diye 1000cc vergisi ödeniyor olması biraz kusur bence. ama olsun artık gözümde ii bi canavar. ve racinğ listemde 4 japondan sonra 5. sırada. kullanıcıları bu yorumları yapıyosa ii demektir.
Gerçekler acıdır/Metehandro acıtır//Pinokyo/BMX/Star103/Cobra105/Dt125/İnnova125/Lıberty200/Ybr125/CBF150/PCX/Activa/Inazuma/NC700S/750S/750 X/750SDCT
(1992/2020) Köftestar&Pandastar&Banstar
Allah razı olsun ama seçenekleri epeyce düşürdüm kross tarzı olanlar elendi XT ve KLR
fiyattan dolayı elenenler Hornet, xj6
yedek parça ve servisten elenen ER5, GS500
falcon diğer seçenekler yanında motordan biraz zayıf kalıyor
yakıt ve sele yüksekliğinden dolayı eklenen seçenek F650 GS
sonuç olarak CBF 500 Transalp ve F650 GS yoğunlaşılan modeller
GT 650 ise hala bi kenarda duruyor sanırım hakkında biraz daha araştırma yapmam gerekecek
Bende gt 650 almadan önce cbf 500 ile arasında gidip gelmistim, hatta aldığım ilk gün buraya topic açarak onuda belirtmistim.
Şansıma iki modelde istanbul motorda dışarda teshirde duruyordu üstelik yanyana! cbf 2. el 10 bin lira idi , gt 650 ise sıfır 10,200 tl idi. inceledim ikisinide..
Cbf tek disk, gt 650 cift disk idi,
cbf in şasesi güzel, fakat gt 650 ducati tarzı örme yapmıstı (cok kaslı bir duruşu var)
150 cc lik fark ve 22 hp güç farkı..
v motor ve homurtusu..
aldıktan sonra hic pişmanlık duymadım, 14000 km kullandım ve tarz değiştirmek icin sattım..
Arkadaşlar aklımı kurcalayan nokta bu motoru kullanan arkadaşlar ya çok memnun satmıyorlar ya da bu motordan piyasa da çok az var sahibinden de 15 adet ilan var neden?
Bende Ağustostan beri 2008 model bi 650 comet kullanıcıyım arkadaşlar
Aldığımda 700 kmde idi şuanda 5000 e yaklaştım hiç bi sorunla karşılaşmamamın yanısıra ikinci eldeki fiyatı olsun yakıtı olsun ivmelenmesi olsun torku olsun gerektiğinde yüksek süratlere çıkması olsun gerçekten tatmin edici bi naked. Serviside garantiside umurumda degil bakımlarını özel serviste yaptırıyorum distribütöre falanda ihtiyacım yok.
Ya şu model konusunda kafam karıştı. Benim bildiğim kadarıyla Hyosung markasıyla en son 2007 modeller geldi. İlanlarda falan birkaç tane 2008 gördüm. Ha eğer trafiğe çıkış yılından bahsediliyorsa o modeli göstermez. Mesela benim GT650 2007 model ama Haziran 2009 trafiğe çıkışlı.
2008 model Hyosung GT650 gerçekten var mı Türkiyede?
cometlerin tüm modelleri mevcut hatta tam köşeli tasarıma sahip enjeksiyonlu 2010 modelleri satışta diye biliyorum.
motorun kalitesine gelince; 2 bmw f650gs ve hyosung 650 comet yaklaşık 2200 km lik bir gezi düzenledik güneydoğuya o sıcaklarda enduronun gideceği yol koşullarında bile yüzümü kara çıkartmadı artık kesinlikle japonlara karşı antipatim olmaya başladı. türk insanını japon japon diye kazıklıyorlar başka bir açıklması yok bunun. ama bir hatası daha gözüme çarptı cometlerin egzost boğazlarında kopma oluyor aşırı ısınmadan diye tahmin ediyorum ben, onada bir çözüm bulduk ve egzost bağlantısını bir otomobil keçesi taktık artık o problemde kalmadı...
HYOSUNG markası 2007 modelden sonrası Global tarafından getirilmedi ve 2008 model olarak ithal edilenlerin tamamı S&t dir. Ruhsata 2008 de sıfır satışı gerçekleştirilirken takipçi modelini 2008 yılında olduğundan yazabilir. Ama bilir kişi gibi motorun üzerindeki kabartma şasi numarasını dikkatlice okursanız (RUHSATTA DA YAZAR) 2007 üretimi olduğunu net bir şekilde görürsünüz.Hatta 2006 olduğunu farkederseniz de şaşırmayın.
Araç satın alırken bunu kontrol etmeniz çok kolay bir işlemdir.
Hedefi olmayan gemiye hiçbir rüzgar yardım edemez...
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)