Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax

Hyosung (S&T) GT 650 Comet Kullanıcıları...

    REKLAM ALANI
  1. #741
    sessizsakin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Ekim 2007
    Şehir
    izmir
    Motosikleti
    benelli tnt25
    r modelinde radyatörün hasar görmesi için ya çok sağlam çarpması lazım. yada önden radyatör bölmesine birşey girmesi lazım.


    motora bakmaya giderseniz şunlara dikkat edin.

    özellikle ön takımın şasiye bağlandığı yerlerdei kaynak bölgelerine bakın. şasinin kaynaklı kısımlarını güzelce gözden geçirin. kaynaklı bölgelerde herhangi bir boya rötuş, müdahale vs farkediliyorsa iyi değil. kaynaklı bölgelerde hafif paslanma, boyada çatlak vs görünüyorsa gene iydeğil.


    devir saatinden kastınız gösterge panelinin tamamı mıdır acaba?

    göstergeyi komple değiştirirler. sadece devir saatinin değişmesi mümkün değil bildiğim kadarı ile R modelinde.

    dolayısı ile, km gerçek km olmayabilir.

    gerçek km yi anlamak için fren disklerine bakın. fren disklerinde oldukça fazla ve belirgin izler varsa, 7700 km de olması mümkün değil.

    özellikle arka freni amatörce kullanan bir çok kullanıcı arka diskin çabuk yıpranmasına sebep oluyor. dolayısı ile, arka disk, motorun daha önceki kullanıcıların karakterini ve motorun yıpranma payını alenen açıklar

    dolayısı ile,

    daha önceki motosiklet sürüş deneyimlerinizde elinizi bırakarak rahatça ilerleyebilen birisi iseniz,

    motorun tepesine çıkın
    geniş uzun bir düzlükte, bi miktar hızlanıp ellerinizi bırakın. eğer motor sağa sola çekmeyip dümdüz gidiyorsa, önceki kazası ciddi olsa bile, ciddi bir iz bırakmamış demektir.

    lakin ellerinizi bıraktığınızda sağa yada sola çekiyorsa özellikle ön taraftan sağlam bi tokat yemiş ve iflah olmaz demektir.

    ellerinizi bıraktığınız da oldukça belirgin şekilde sağa yada sola çekiyorsa motoru durdurmaya bile çalışmayın :D direk üstünden atlayıp kaçın :D ( şaka tabi. ) kötü hatıraları var demektir motorun.


    ortalama 20 - 30 km gibi bir süratle, düz bir çizgiyi takip edin motorla ( trafiksiz alanda şerit çizgisinin yanında gidin mesela. )

    eğer siz çizgiyi takip ederken başınız direk motora göre ileriye, gidon da dümdüz ise kazanın şasiye zarar vermesi bakımından bir sıkıntısı yoktur.

    eğer ki çizgiyi dümdüz takip ederken, gidon düz değil sağa yada sola meyilli ise, yada başınızı tam motora göre dümdüz ileriye dönük tuttuğunuzda motor düz çizgiyi takip edemiyorsa, gene şasisel problemleri vardır.


    bunun dışında, süspansiyonlar rahat çalışıyorsa, frenler rahat tutuyorsa, motor sesinde bi anormallik yoksa, motorun km yaşı da yalan değilse sıkıntı yok bence almaya.

    ama devir saati değişmişse muhtemelen gösterge komple değişmiştir. dolayısı ile, motorun gerçek yaşından, motorun yıpranan yerlerini inceleyerek emin olun.
    !?


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #742
    UNdocab - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Mart 2011
    Motosikleti
    Hyosung GT650, RT125
    Alıntı sessizsakin adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    r modelinde radyatörün hasar görmesi için ya çok sağlam çarpması lazım. yada önden radyatör bölmesine birşey girmesi lazım.


    motora bakmaya giderseniz şunlara dikkat edin.

    özellikle ön takımın şasiye bağlandığı yerlerdei kaynak bölgelerine bakın. şasinin kaynaklı kısımlarını güzelce gözden geçirin. kaynaklı bölgelerde herhangi bir boya rötuş, müdahale vs farkediliyorsa iyi değil. kaynaklı bölgelerde hafif paslanma, boyada çatlak vs görünüyorsa gene iydeğil.


    devir saatinden kastınız gösterge panelinin tamamı mıdır acaba?

    göstergeyi komple değiştirirler. sadece devir saatinin değişmesi mümkün değil bildiğim kadarı ile R modelinde.

    dolayısı ile, km gerçek km olmayabilir.

    gerçek km yi anlamak için fren disklerine bakın. fren disklerinde oldukça fazla ve belirgin izler varsa, 7700 km de olması mümkün değil.

    özellikle arka freni amatörce kullanan bir çok kullanıcı arka diskin çabuk yıpranmasına sebep oluyor. dolayısı ile, arka disk, motorun daha önceki kullanıcıların karakterini ve motorun yıpranma payını alenen açıklar

    dolayısı ile,

    daha önceki motosiklet sürüş deneyimlerinizde elinizi bırakarak rahatça ilerleyebilen birisi iseniz,

    motorun tepesine çıkın
    geniş uzun bir düzlükte, bi miktar hızlanıp ellerinizi bırakın. eğer motor sağa sola çekmeyip dümdüz gidiyorsa, önceki kazası ciddi olsa bile, ciddi bir iz bırakmamış demektir.

    lakin ellerinizi bıraktığınızda sağa yada sola çekiyorsa özellikle ön taraftan sağlam bi tokat yemiş ve iflah olmaz demektir.

    ellerinizi bıraktığınız da oldukça belirgin şekilde sağa yada sola çekiyorsa motoru durdurmaya bile çalışmayın :D direk üstünden atlayıp kaçın :D ( şaka tabi. ) kötü hatıraları var demektir motorun.


    ortalama 20 - 30 km gibi bir süratle, düz bir çizgiyi takip edin motorla ( trafiksiz alanda şerit çizgisinin yanında gidin mesela. )

    eğer siz çizgiyi takip ederken başınız direk motora göre ileriye, gidon da dümdüz ise kazanın şasiye zarar vermesi bakımından bir sıkıntısı yoktur.

    eğer ki çizgiyi dümdüz takip ederken, gidon düz değil sağa yada sola meyilli ise, yada başınızı tam motora göre dümdüz ileriye dönük tuttuğunuzda motor düz çizgiyi takip edemiyorsa, gene şasisel problemleri vardır.


    bunun dışında, süspansiyonlar rahat çalışıyorsa, frenler rahat tutuyorsa, motor sesinde bi anormallik yoksa, motorun km yaşı da yalan değilse sıkıntı yok bence almaya.

    ama devir saati değişmişse muhtemelen gösterge komple değişmiştir. dolayısı ile, motorun gerçek yaşından, motorun yıpranan yerlerini inceleyerek emin olun.
    Verdiğin inceleme bilgileri için teşekkür ederim.Burayı okuyacak başkaları için de gerçekten faydalı olacak bilgiler. İlerde de aklımda olacak.

    Benim hatam. Gösterge komple değişmiş, ben yanlış yazdım. Eski gösterge ile 6000km yapıldığı yenisi ile de 1200km yapıldığı belirtiliyor. Hatta 6000 bakımları trabzonda yaptırılmış.
    Radyatörün değiştiğini adam istemese söylemezdi de ama söylediği şu "Benzin almaya gittiğimde frenlediğim gibi kaydı motor ve yan yattı radyatör çatlamış düzelttirmek istedim pek olmayınca yenisi işe değiştirdim. gt250 ye göre daha ağır bir motor olduğu için bilemedim olabilme imkanı var mıdır diye.


    Fotoğraflardan da şuanki sahibinin benim gibi biraz kısa boylu olduğu (170) görülüyor. Denge kurmakta sıkıntı yaşadğı için motosikleti devirmiş.
    Ben de ufak tefek plastik çizik boyasına pek takılmam eğer ciddi bir kazası yoksa bence de sorun değil. Zaten büyük ihtimalle alırsam rengini sedefli boya olacak şekilde yada mat siyah olarak tamamen boyatırım. Lakin motosiklet giresunda ben istanbuldayım =/. Yaz ayı olsa hem gezmeye hem de görmeye giderdim oraya da bu şartlarda imkansız.

    Fakat gördüğüm şuanki ilanlar içinde alınması en mantıklı motosiklet fakat 3-4 aydır ilan duruyor ama satılmamış hala.

    http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...3599435/detay/

    Şuan kış olmasaydı ve krediler bu kadar zıplamasaydı büyük ihtimalle kendi motosikletimi satar krediyi kapatırdım. Ve yeni kredi çekip bu motosikleti alırdım.
    Eğer benim motosikleti tanıdık birisine satsam ondan alacağım 7400-7500 üzerine para koyar 650 yi alırdım ve benim kredileri de parça parça ödemeye devam ederdim bitince arkadaşa devirini verirdim.
    Çok mu şey istedim

  3. #743
    inzell - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Ekim 2010
    Benim de 1.77 boyum var, eğer yol yukarı azıcık bile yukarı eğimli olsun geri gidemiyorum arkadaş. Arada motordan inip öyle geri alıyorum neredeyse. GV 650 yanında kuş gibi kalıyor.
    www.motorumla.net

  4. #744
    sessizsakin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Ekim 2007
    Şehir
    izmir
    Motosikleti
    benelli tnt25
    Alıntı UNdocab adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Verdiğin inceleme bilgileri için teşekkür ederim.Burayı okuyacak başkaları için de gerçekten faydalı olacak bilgiler. İlerde de aklımda olacak.

    Benim hatam. Gösterge komple değişmiş, ben yanlış yazdım. Eski gösterge ile 6000km yapıldığı yenisi ile de 1200km yapıldığı belirtiliyor. Hatta 6000 bakımları trabzonda yaptırılmış.
    Radyatörün değiştiğini adam istemese söylemezdi de ama söylediği şu "Benzin almaya gittiğimde frenlediğim gibi kaydı motor ve yan yattı radyatör çatlamış düzelttirmek istedim pek olmayınca yenisi işe değiştirdim. gt250 ye göre daha ağır bir motor olduğu için bilemedim olabilme imkanı var mıdır diye.


    Fotoğraflardan da şuanki sahibinin benim gibi biraz kısa boylu olduğu (170) görülüyor. Denge kurmakta sıkıntı yaşadğı için motosikleti devirmiş.
    Ben de ufak tefek plastik çizik boyasına pek takılmam eğer ciddi bir kazası yoksa bence de sorun değil. Zaten büyük ihtimalle alırsam rengini sedefli boya olacak şekilde yada mat siyah olarak tamamen boyatırım. Lakin motosiklet giresunda ben istanbuldayım =/. Yaz ayı olsa hem gezmeye hem de görmeye giderdim oraya da bu şartlarda imkansız.

    Fakat gördüğüm şuanki ilanlar içinde alınması en mantıklı motosiklet fakat 3-4 aydır ilan duruyor ama satılmamış hala.

    http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...3599435/detay/

    Şuan kış olmasaydı ve krediler bu kadar zıplamasaydı büyük ihtimalle kendi motosikletimi satar krediyi kapatırdım. Ve yeni kredi çekip bu motosikleti alırdım.
    Eğer benim motosikleti tanıdık birisine satsam ondan alacağım 7400-7500 üzerine para koyar 650 yi alırdım ve benim kredileri de parça parça ödemeye devam ederdim bitince arkadaşa devirini verirdim.
    Çok mu şey istedim
    650'nin piyasası oldukça yavaş. yani alırken bilsen faydası olur bence 3 - 4 ay normal bir süre. benim aldığım gt650 ben almadan yaklaşık 1 yıl önce konmuştu ilana ama motor temizdi gayet
    !?

  5. #745
    UNdocab - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Mart 2011
    Motosikleti
    Hyosung GT650, RT125
    Alıntı sessizsakin adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    650'nin piyasası oldukça yavaş. yani alırken bilsen faydası olur bence 3 - 4 ay normal bir süre. benim aldığım gt650 ben almadan yaklaşık 1 yıl önce konmuştu ilana ama motor temizdi gayet
    Aslında 250 yi de 2 yıl kullanmayı düşünerek aldım. ama biraz çabuk sıkıldım gibi sürekli 5. vites 9 -10bin devir arası yol yapmaya başladım bu aralar motosiklete de yazık olmadan elimden çıkarmak istiyorum. 140 150 de hem motosiklet kasılıyor hem ben. Bir de kısmetse yazın avrupa turu planımız var. 12000km yol yapmayı planlıyorum. Eğer o yolu 250 ile yaparsam. Şuan 10.000de yaza kadar 50000 daha yaparım bir de avrupa gezisi eklenirse km si 30bin civarı olur ki satması hepten imkansızlaşır şimdi satabilirsem hem değeri bi nebze yüksek olur diye düşünüyorum. hem de piyasada hiç 2. el enjeksiyonlu 650 yok var olanı alayım diye bakıyorum olaya.

  6. #746
    sessizsakin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Ekim 2007
    Şehir
    izmir
    Motosikleti
    benelli tnt25
    Alıntı UNdocab adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Aslında 250 yi de 2 yıl kullanmayı düşünerek aldım. ama biraz çabuk sıkıldım gibi sürekli 5. vites 9 -10bin devir arası yol yapmaya başladım bu aralar motosiklete de yazık olmadan elimden çıkarmak istiyorum. 140 150 de hem motosiklet kasılıyor hem ben. Bir de kısmetse yazın avrupa turu planımız var. 12000km yol yapmayı planlıyorum. Eğer o yolu 250 ile yaparsam. Şuan 10.000de yaza kadar 50000 daha yaparım bir de avrupa gezisi eklenirse km si 30bin civarı olur ki satması hepten imkansızlaşır şimdi satabilirsem hem değeri bi nebze yüksek olur diye düşünüyorum. hem de piyasada hiç 2. el enjeksiyonlu 650 yok var olanı alayım diye bakıyorum olaya.

    km tecrübenizi sorsam ayıp olur mu? ayni eğer yanlış anlamazsanız, ilk motosikletiniz gt250r ise, ve toplam tecrübeniz 10.000 km kadar ise, gt650r'a geçmenizi tavsiye etmem...

    kağıt üstünde 650'liğe göre düşük bir beygir gücü olsa da, 650 cc v2 motor olması dolayısı ile düşük devirlerdeki çekiş gücü diğer bir çok 600 ve 650 lik motorda yok.

    bence avrupa turuna 250r ile gitseniz, sizin için çok daha iyi olur diye düşünüyorum. hem o zamana kadar da 650'lik başka enjeksiyonlu modeller de görme şansınız olabilir belki.

    hani olaya gt650r'ın performansı diğer yarış motorlarından düşük çok sıkıntı çekmem gözüyle bakıyorsanız, 200km altında diğer yarış motorlarına nal toplattığı görülen bi motordur. beygir gücünün düşük olması dolayısı ile 200km üstünde verimsiz sadece.
    !?

  7. #747
    UNdocab - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Mart 2011
    Motosikleti
    Hyosung GT650, RT125
    Alıntı sessizsakin adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    km tecrübenizi sorsam ayıp olur mu? ayni eğer yanlış anlamazsanız, ilk motosikletiniz gt250r ise, ve toplam tecrübeniz 10.000 km kadar ise, gt650r'a geçmenizi tavsiye etmem...

    kağıt üstünde 650'liğe göre düşük bir beygir gücü olsa da, 650 cc v2 motor olması dolayısı ile düşük devirlerdeki çekiş gücü diğer bir çok 600 ve 650 lik motorda yok.

    bence avrupa turuna 250r ile gitseniz, sizin için çok daha iyi olur diye düşünüyorum. hem o zamana kadar da 650'lik başka enjeksiyonlu modeller de görme şansınız olabilir belki.

    hani olaya gt650r'ın performansı diğer yarış motorlarından düşük çok sıkıntı çekmem gözüyle bakıyorsanız, 200km altında diğer yarış motorlarına nal toplattığı görülen bi motordur. beygir gücünün düşük olması dolayısı ile 200km üstünde verimsiz sadece.
    estf. Evet 10000km tecrubem var.daha once arkadastan odunc motor alip direge kadar gidip gelmedim bile=) . %80 uzunyolda kullandim karadeniz ege marmara gezilerinde. 250 icinde fazla gelir diyenler olmustu hacmi ve berbat lastikleri disinda 29 beygir pek zorlamadi.9 beygirden 90 hp ye ziplizo millet. 30 dan 80 e cok problem olmayacagini dusunuyordum acikcasi.650 nin max gucu 9200 devirdi galiba. Alisana kadar bir sure 6bin dd olarak kullanmak cok sikinti yaratmaz gibime geliyor.aslinda enguzeli birinden 650 yi 5dk odunc almak galiba. %75 ihtimalle 250 ile devam edicem. Seneye kadar 250 ile gidebilirsem onceden yaptıgim planlara uymus olurum. Ama planin devami 848 evo almak =)

  8. #748
    sessizsakin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Ekim 2007
    Şehir
    izmir
    Motosikleti
    benelli tnt25
    Alıntı UNdocab adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ama planin devami 848 evo almak =)
    şindi anlaştık ...
    !?

  9. #749
    Zippo's - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Şubat 2011
    Motosikleti
    2011 600F ABS
    @inzell,sanırım atalar köprüden sen geçtin bugün Her gördüğümde yazıyorum buraya ama motosiklet çok temiz bu karda kışta maşallah.

  10. #750
    Moderatör Lucas - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Haziran 2006
    Şehir
    Yalova
    Alıntı Zippo's adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    @inzell,sanırım atalar köprüden sen geçtin bugün Her gördüğümde yazıyorum buraya ama motosiklet çok temiz bu karda kışta maşallah.
    Nazar edicen adamin motoru

  11. #751
    Zippo's - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Şubat 2011
    Motosikleti
    2011 600F ABS
    Alıntı Lucas adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Nazar edicen adamin motoru
    Allah kazadan beladan nazardan saklasın Ama bide beyaz motor,bu kadar mı parıldar

  12. #752
    inzell - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Ekim 2010
    Eyvallah Zippo'm... AÖF büroya uğrayıp bizim garaja geçmiştim, yine yakalamışsın.
    www.motorumla.net

  13. #753
    UNdocab - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Mart 2011
    Motosikleti
    Hyosung GT650, RT125
    Havalar duzelsede sizin garaja bi ziyarette bulunup 2 cay bol muhabbet eylesek (=

  14. #754
    inzell - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Ekim 2010
    İnşallah UNdocab.
    www.motorumla.net

  15. #755
    UNdocab - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Mart 2011
    Motosikleti
    Hyosung GT650, RT125
    Havalar hala berbat.bugun aksama feci kar var diyolar ama metrobusten disari bakiyorum gunluk guneslik.Bizim tayfa bazen bursa orhangaziye kofte yemeye gidiyoruz.havalar duzgun gittigi bi zamanda etkinlik yapsak gelen kac kisi olur acaba? Hic olmadi hyo ekibi olarak gidelim

  16. #756
    inzell - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Ekim 2010
    Bugün Garaj'a geçmeyi düşünüyoruz arkadaşlarla. Sen de gel istersen. Hatta kar yağarsa tam da istediğimiz gibi olur.
    www.motorumla.net

  17. #757
    reis007 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Ağustos 2011
    Şehir
    Trabzon
    Motosikleti
    Ara verdik , yaza kısmet...
    arkadaşlar nedir bu garaj ekibi mevzusu.hep rastlıyorum 'garaj'lı mesajlara.ama anlayamadım gitti

  18. #758
    inzell - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Ekim 2010
    Garaj; kısaca kendi bakımlarımızı yapabildiğimiz, arkadaşlarımızla vakit geçirebildiğimiz, gezilerde çıkış noktası olarak kullandığımız sıcak bir yuva.
    www.motorumla.net

  19. #759
    UNdocab - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Mart 2011
    Motosikleti
    Hyosung GT650, RT125
    Alıntı inzell adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bugün Garaj'a geçmeyi düşünüyoruz arkadaşlarla. Sen de gel istersen. Hatta kar yağarsa tam da istediğimiz gibi olur.
    Daha yeni görüyorum ancak girebildim şirketi taşıdık boya badana alçı elektrik işleri falan sürekli uğraş halindeyim ki zaten kar da yağdı gelemezdim. Benim lastikler yere tükürsen kayıyor :D Shinko işte.
    yağmur çamurda dışarı çıkmamayı tercih ediyorum. Geçen gün yokuş aşağı inerken yavaşlamak için vites düşürdüm motosiklet kıçı 3-4 defa sağa sola salladı aha dedim kesin iniyorum aşağı ama ucuz kurtardım.
    Havalar düzelsin kesin gelicem

  20. #760
    otopsici - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Nisan 2009
    Şehir
    van
    Motosikleti
    Yamaha tracer 900 - Yamaha tracer 700
    uzun aradann sonra internete girmek ne tuhaf oluyo konular hep sapmış filan
    Doğru yüz kişi yalanlasa da DOĞRUDUR.
    Yanlış yüz kişi doğrulasa da YANLIŞTIR.
    Dürüst olun DANSÖZLERİ kimse sevmez


Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)

Bu Konudaki Etiketler