Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax

Hyosung (S&T) GT 650 Comet Kullanıcıları...

    REKLAM ALANI
  1. #721
    inzell - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Ekim 2010
    Son yakıt sarfiyatı testimi 250 km'lik bir gezide yaptım. Giderken ortalama bir süratle, dönerken ise epey bir gazladım.

    Gidiş 100-130 km/s
    Dönüş 160-230 km/s

    100 km'deki sarfiyat 4.75 lt.

    Eğer gazlamasaydım 3.5 litre muhtemeldi herhalde.
    www.motorumla.net


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #722
    Pistolero_10 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Şubat 2011
    Şehir
    Balıkesir Burhaniye
    Motosikleti
    2012 Hyosung GT 250 R & '08 Honda CBR 600RR
    selam arkadaslar ben hyosung gt 650 almak istiyorum fakat almayi dusundugum motorda devirdaim tahliyesinden su damlatma sorunu var bu benim basimi agritir mi yoksa kolay halledilebilir bir sorun mu dur?

  3. #723
    gv650i - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Kasım 2010
    Şehir
    HAREM ÜSKÜDAR
    Motosikleti
    GV 650 HYOSUNG AGUİLA
    Alıntı Pistolero_10 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    selam arkadaslar ben hyosung gt 650 almak istiyorum fakat almayi dusundugum motorda devirdaim tahliyesinden su damlatma sorunu var bu benim basimi agritir mi yoksa kolay halledilebilir bir sorun mu dur?
    yaklaşık 400 tl masraf açar devridaimin değişmesi kesin çözümdür

  4. #724
    Pistolero_10 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Şubat 2011
    Şehir
    Balıkesir Burhaniye
    Motosikleti
    2012 Hyosung GT 250 R & '08 Honda CBR 600RR
    Alıntı gv650i adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    yaklaşık 400 tl masraf açar devridaimin değişmesi kesin çözümdür
    sagolun ilgilendiginiz icin..

  5. #725
    Moderatör Lucas - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Haziran 2006
    Şehir
    Yalova
    Sahibindennoktakom'daki 3.500 tl ye satilan c elektrik (atesleme problemli) comet 650'yi bilen, goren, sahibini taniyan var mi?

  6. #726
    sessizsakin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Ekim 2007
    Şehir
    izmir
    Motosikleti
    benelli tnt25
    Alıntı Lucas adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Sahibindennoktakom'daki 3.500 tl ye satilan c elektrik (atesleme problemli) comet 650'yi bilen, goren, sahibini taniyan var mi?
    baktım şimdi de, pek bi cacık çıkmazmış gibi görünüyor.

    ateşleme beyni ile birlikte, ateşlemeyi düzenleyen bi parça daha var. belki ondadır sorun.. eğer gt650,niz varsa ve parça telafisi olarak kullanmak isterseniz alınır .. ne bilim ön amortisör arka salıncak üst kapak gibi bilimum işe yarar parçalar bakımından... ama onun dışında pek makul gelmedi bana.
    !?

  7. #727
    Pistolero_10 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Şubat 2011
    Şehir
    Balıkesir Burhaniye
    Motosikleti
    2012 Hyosung GT 250 R & '08 Honda CBR 600RR
    selam arkadaslar benim bir sorum olacak gt 250 ye takilan tiger marka egzoz gt 650 ye uyar mi ?

  8. #728
    sessizsakin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Ekim 2007
    Şehir
    izmir
    Motosikleti
    benelli tnt25
    Alıntı Pistolero_10 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    selam arkadaslar benim bir sorum olacak gt 250 ye takilan tiger marka egzoz gt 650 ye uyar mi ?
    uyar belki, ama motorun karakteristiğini nasıl etkileyeceğini bilemezsiniz.. egzos tüpünü değiştirmek genelde motosikletin tork ve beygir gücü eğrisini değiştirir. örneğin normalde gt650 maksimum gücü 7000 - 8000 devirler arasında verirken, egzos tüpünü değiştirdiğinizde bu maksimum güç devri 9000 - 10000'e çıkabilir. yada 4000 - 5000'e düşebilir.

    bu şartlarda, sürüş konforu, performans ve en önemlisi yakıt sarfiyatı oldukça etkilenir. he, belki iyi yönde etkilenir, belki kötü yönde ama nadir durumlar haricinde rastgele modifikasyonlardan hiç olumlu sonuç. alındığını görmedim.

    kişisel kanaatim çok elzem bir psikolojik çöküntü yaratmıyorsa sizde, orjinal egzosu ile kullanmanız. çünkü orjinal tork eğrisi bence çok iyi.

    zaten amacınız egzos sesi ise, yanlış motosiklet seçmişsiniz...
    !?

  9. #729
    Pistolero_10 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Şubat 2011
    Şehir
    Balıkesir Burhaniye
    Motosikleti
    2012 Hyosung GT 250 R & '08 Honda CBR 600RR
    Alıntı sessizsakin adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    uyar belki, ama motorun karakteristiğini nasıl etkileyeceğini bilemezsiniz.. egzos tüpünü değiştirmek genelde motosikletin tork ve beygir gücü eğrisini değiştirir. örneğin normalde gt650 maksimum gücü 7000 - 8000 devirler arasında verirken, egzos tüpünü değiştirdiğinizde bu maksimum güç devri 9000 - 10000'e çıkabilir. yada 4000 - 5000'e düşebilir.

    bu şartlarda, sürüş konforu, performans ve en önemlisi yakıt sarfiyatı oldukça etkilenir. he, belki iyi yönde etkilenir, belki kötü yönde ama nadir durumlar haricinde rastgele modifikasyonlardan hiç olumlu sonuç. alındığını görmedim.

    kişisel kanaatim çok elzem bir psikolojik çöküntü yaratmıyorsa sizde, orjinal egzosu ile kullanmanız. çünkü orjinal tork eğrisi bence çok iyi.

    zaten amacınız egzos sesi ise, yanlış motosiklet seçmişsiniz...
    asil amacim ses olmakla birlikte performansa da onem veriyorum tabi ama v-twin motor sesi gercekten hosuma gidiyor..

  10. #730
    TanImsIz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Temmuz 2006
    Şehir
    İstanbul / Kartal
    Motosikleti
    Aprilia Tuono V4 ve İmola 125
    170 de sorun olmuyor ben öyle kullanıyordum

  11. #731
    sessizsakin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Ekim 2007
    Şehir
    izmir
    Motosikleti
    benelli tnt25
    Alıntı Pistolero_10 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    asil amacim ses olmakla birlikte performansa da onem veriyorum tabi ama v-twin motor sesi gercekten hosuma gidiyor..
    ok, eğer özel olarak gt250 için tasarlanmış ise, muhtemelen, gt650'nin ihtiyacı olan kadar rahat egzos çıkışına sahip değildir.

    eğer daha fazla egzos basıncı yaratırsa, motor daha düşük devilerde daha yüksek tork üretir. bu da hızlanmak için iyi, maksimum hız için kötü olur.

    eğer orjinal gt650'nin egzos basıncından daha düşük basınç yaratırsa, motor daha yüksek devirlerde daha yüksek tork üretir. bu da, hızlanmak performansını kötü etkilese de, maksimum hızı ve yüksek hızlardaki hızlanabilme yeteneği artar.

    genelde maksimum torku düşük devirlerde elde etmek daha ekonomik, yüksek devirlerde elde etmek daha savurgan yakıt harcaması demektir.

    bağlantı bölgelerine bakın. eğer uymuyorsa da, bir demirci yada tornacı bir bağlantı aparatı yapabilir 20 - 30 liraya.

    bi arkadaşımda honda 600f için satılan egzos vardı gt250r'da uydurup monte etmişler. gayet de güzel sesi vardı. sürüşte pek birşey değişmedi diyordu...
    !?

  12. #732
    inzell - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Ekim 2010
    Beyler elimde fazladan (sıfır) karbüratör manifoldları var ön ve arka. "Fiyatı 140 TL"
    Hatta İstanbul'daysanız; Bostancı'da garajımız var, değiştirmenize yardımcı olurum hem tanışmış oluruz.
    www.motorumla.net

  13. #733
    Zippo's - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Şubat 2011
    Motosikleti
    2011 600F ABS
    Bugün saat 4 civarlarında pendik kartal arası sahilyolundaki beyaz,kırmızı jant şeritli gt 650 burdan mı ?

  14. #734
    gv650i - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Kasım 2010
    Şehir
    HAREM ÜSKÜDAR
    Motosikleti
    GV 650 HYOSUNG AGUİLA
    Alıntı Zippo's adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bugün saat 4 civarlarında pendik kartal arası sahilyolundaki beyaz,kırmızı jant şeritli gt 650 burdan mı ?
    evet oradaydı inzel dir o neden sordun

  15. #735
    Zippo's - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Şubat 2011
    Motosikleti
    2011 600F ABS
    Alıntı gv650i adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    evet oradaydı inzel dir o neden sordun
    Beyaz cok guzel durmus motorda onu soyleyecektim okuldan donerken gordum bende cok hos bi cometmis gercekten

  16. #736
    inzell - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Ekim 2010
    Evet, bendirim o muhtemelen.
    Beyaz motorların hepsi güzeldir bence...
    www.motorumla.net

  17. #737
    Zippo's - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Şubat 2011
    Motosikleti
    2011 600F ABS
    Alıntı inzell adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Evet, bendirim o muhtemelen.
    Beyaz motorların hepsi güzeldir bence...
    Comette alışık olmayınca çok farklı geldi bana Kazasız belasız sürüşler dilerim.

  18. #738
    UNdocab - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Mart 2011
    Motosikleti
    Hyosung GT650, RT125
    Merhaba millet Şu ilan hakkında ne düşünüyorsunuz ?

    Motosikletin 2. sahibi daha önce bi süre motorcuda yatmış.
    Yere dengeli basamayıp yan yatırmış radyatör çatlamış ve değiştirmiş. Bana pek mantıklı gelmedi yan yatma ile radyatör çatlaması sizce ihtimali var mı böyle birşeyin?
    Devir saati sürekli boş gösteriyor diye tamire götürmüş ve orada saati hepten bozmuşlar yeni saat takılmış.
    Depo dışında her yerde boya var. Eğer ciddi bi kaza değilse boyayı önemsemem.Ciddi bi kaza olduğu söylenmedi. Benim motorum da 2011 ama uzun yol gezisinde yatırdım sürüklenmedi bile 10cm sürüklenmiştir belki ama yol mıcırlı kötüydü derin çizdi depoyu kafa grenajını alt grenajı kuyruğu. Ben de komple boyattım ama kaliteli ustaya yaptırdım hem de sedefli boya ama sıfırdan farksız oldu.
    Sonuç olarak plastik parçası çizilmiş ve yapılmış sıkıntı değil eğer kaza motora sağlam zarar vermemişse.

    Bilgiler bunlar ilan da bu

    http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...3599435/detay/

  19. #739
    inzell - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Ekim 2010
    İki tarafa da yatsa radyatör hiçbir şekilde hasar almıyor bizde. Tam radyatörün hizasında taş gibi bir şey varsa bilemem.
    www.motorumla.net

  20. #740
    UNdocab - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Mart 2011
    Motosikleti
    Hyosung GT650, RT125
    Şimdilik msjlaşmalarda söylenen bu sizin bu motor hakkındaki yorumunuz nedir?


Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 3 kullanıcı var. (0 üye ve 3 misafir)

Bu Konudaki Etiketler