Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax

Hyosung (S&T) GT 650 Comet Kullanıcıları...

    REKLAM ALANI
  1. #641
    inzell - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Ekim 2010
    Alıntı ferhatkars adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ne biliyim önceki sayfalarda otopsici abi yazmıştı....ben de ona istinaden yazdım...
    şimdi gene içime kurtlar düşmeye başladı...
    statörün yenisini alıp takanda da belli bir süre (senesi bile dolmadan) sonra gene arızalanıyor... vardır bu işte bi ibinelik...
    bence buy motorların elektrük tesisatlarından kaynaklanan başka sorunları olabilir...herhangi bir yerinde şase vs vardır...
    bu nedir böyle yaw..yenisini de alsalar 3-5 ay sonra gene elinde patlıyor....örnek otopsici abinin motoru...önceki sayfalarda var...
    inzell arkadaşımız yenisini alıp takmış....
    bakalım kurban bayramına kadar sorun çıkaracak mı...
    Eski nesil statorlerin sarım izolasyonu başarısız tel kalınlığı da olması gerekenden inceydi. Yenisini da taksan yanması muhtemeldi. Şimdi yeni nesil statorlerle bu eksiklikler giderilmiş. Umarım canımızı sıkmaz, sırf sürpriz yapmasın diye bir sürü para verdim. (konjektör 150 tl, stator 275 tl)
    www.motorumla.net


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #642
    gv650i - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Kasım 2010
    Şehir
    HAREM ÜSKÜDAR
    Motosikleti
    GV 650 HYOSUNG AGUİLA
    [QUOTE=inzell;2469011]Eski nesil statorlerin sarım izolasyonu başarısız tel kalınlığı da olması gerekenden inceydi. Yenisini da taksan yanması muhtemeldi. Şimdi yeni nesil statorlerle bu eksiklikler giderilmiş. Umarım canımızı sıkmaz, sırf sürpriz yapmasın diye bir sürü para verdim. (konjektör 150 tl, stator 275 tl)[/QUOTE

    ustalar konuşuyor alp nerelerdesin kayboldun bir gelde yüzünü görelim

  3. #643
    otopsici - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Nisan 2009
    Şehir
    van
    Motosikleti
    Yamaha tracer 900 - Yamaha tracer 700
    Alıntı ferhatkars adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    slm arkadaşlar...
    kusura bakmayın biraz uzun ve biraz da karışık oldu sanırım ama yardımcı olacak arkadaşlara şimdiden teşekkürler...
    ben de 2 aya kadar gt650 comet almaya karar vermiştim... takii buradakileri tecrübelerinizi okuyana kadar....
    alacagım motoru uzun yıllar kullanacagım...
    ama genede belki ileride fikir değişir enduro alırız yada satar evlilik masraflarına katkıda bulunmasını sağlarız...vs vs leri de göz ardı etmek lazım....neyse bunu geçelim....
    1 sene sonra az gelir düşüncem yok...çünkü gsxr1000 k8 de kullandım, z750 de, er6n de...
    4 silindir kesinlikle almam...
    bana uygunu bu sanırım...bu arada kısa mesafede olsa gt650r de kullandım 180 ide gördüm tabi ondaki sorunlar ap ayrı...yağa su karıştırıyordu hallettik....sonradan arkadaş yagsız bındı ve motor kıtledı 7 ye aldıgı motoru 3 e sattı....bunu da sorun etmiyorum...
    aslında suzuki sv650,kawasaki er6n de almayı düşündüm ama hyo daha yeni motor oldugu için yedek parça temini daha kolay gibime geliyor....kanuni racer200 kullanıyorum hiç yedek parça sıkıntısı cekmedım hyonunda yedek parçasını kanuniden alacagımız için en azından nerden alacagımızı biliyorum ( tabi varsa ) .... dersinizki racer200 ün parçaları bi çok çinliyle aynı....hyoya belki kawa er6n nın yedeğini takamayacagız ama kawadan suzukiden daha kolay parça temin edileceginden eminim...
    bu motoru tercih etmemdeki amaç gücü,torku, yedek parça sorununun olmaması....
    aslında tam olarak vazgeçmedim ama gene de tekrar bir görüşünüzü alayım dedim...

    genel olarak işe gidip gelmek için kullanacagım...iş yerim ile evim arası 11 km.... ankaranın en işlek yerine gidiyorum..kızılaya ama nasıl trafik var anlatamam...devlet memuru değilim...genel olarak tüm vatandaşlarımızla işe gidiş geliş saatlerimiz aynı....9:00--19:00
    dur kalk olacağı için yarım debriyaj gaz fren olayını yazmışsınız....ondan dolayı şuan vazgeçecek gibi görünüyorum...
    yakıtına diyecek sözüm yok....motor tamirinden de iyi anlarım... elektrik sorununu kendime sorun olarak görmüyorum...
    ama şehir içindeki dur kalklardan dolayı sizlere göre motorum daha cok yorulacak yıpranacak sanırım....
    motor normal sıcaklıga ulaşmadan hareket etmeyi önermiyorsunuz...
    ee birde önümüz kış ...gideceğim yer 11 km....motor ısınana kadar bekleyecegiz... gerçi evim tepelik yerde biraz ettiriverdim mi ana yola inene kadar (300-400 m )rölantide kendi ısınır...
    kısaca genel olarak şehir içinde kullanacagım için bu motoru öneriyor musunuz....
    yoksa daha düşük cc li bir motor mu alayım....


    tabi bunları kullanıcılarına sormak lazım ama genede bu modellere de bineniniz belki vardır....
    suzuki gs500, er5, cbf500(pek önermiyorlar ama) yada xt600 mü alayım....
    derseniz ki boşver naked ı felan...yollar berbat enduro da şehir içide daha kıvrak olur hemde 200 kg değil...
    derseniz ona da uyarım....bı xt600 yada 660r...
    neyse cok kafa şişirdim sanırım....
    saygılar sevgiler...
    ferhat kardeşim özellikle şehir içi kullanacaksan sana bu motoru aşırı derecede tavsiye ederim kendin yazmışsın herşeyini fazlada söze gerek yok sanırım
    elektrik problemi benim farklı kardeşim yanlız
    ben motor üzerine antin kuntin bi sürü şey yaptım ondan dolayı sürekli bi elektrik arızası veriyodu hepsini iptal ettim o zamandan beri (yaklaşık 8 bin km) hiç bir sorun vermedi

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 21:00 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:39 ----------

    bu arada bunları yaptım motoruma


    farın her iki tarafından uzantılarla bu şekil bağladım


    resmi çektiğim yer bu şekil

    ışıklar yanarken bu şekil gözüküyor

    bu arada motorun kısa farına on off düğmesi ile devre dışı bıraktım ledleri hem gündüz farı hemde kısa olarak kullanıyorum çok başarılı benim kısa fardan çok daha iyi bir görüş alanı sağlıyor
    karanlıkta fotoğraf makinesi saçmaladığı için en fazla böyle çekebildim kusura bakmayın

    Doğru yüz kişi yalanlasa da DOĞRUDUR.
    Yanlış yüz kişi doğrulasa da YANLIŞTIR.
    Dürüst olun DANSÖZLERİ kimse sevmez

  4. #644
    Plossive - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Eylül 2011
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Cbr 1100xx
    Arkadaşlar çok güzel bir 2007 comet 650 buldum ve bu gün kaporasını verdim. 47 yaşında bir müfettiş abimizin ve abimiz ilk sahibi. Motor daha 5500 km civarında, km'nin orjinal olduğu motorun her halinden belli oluyor, orjinal lastikler üzerinde (aşınmamış bile, ama yıldan dolayı değiştirmem gerekecek)
    Sormak istediğim yağ filtresi ve hava filtresi olarak ne kullanıyorsunuz ve nereden temin ediyorsunuz? Ayrıca şu ana kadar abimiz elektrik problemi yaşamamış acaba önceden önlem almak için yapılabilecek birşey var mı? Yoksa al bir takım bozulunca takarsın mı diyorsunuz
    Saygılar.

  5. #645
    ferhatkars - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Ağustos 2011
    Şehir
    Lefkoşa, KKTC
    Motosikleti
    Suzuki SV 650 S.... Suzuki R-CG 250 melez kross
    Alıntı otopsici adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ferhat kardeşim özellikle şehir içi kullanacaksan sana bu motoru aşırı derecede tavsiye ederim kendin yazmışsın herşeyini fazlada söze gerek yok sanırım
    elektrik problemi benim farklı kardeşim yanlız
    ben motor üzerine antin kuntin bi sürü şey yaptım ondan dolayı sürekli bi elektrik arızası veriyodu hepsini iptal ettim o zamandan beri (yaklaşık 8 bin km) hiç bir sorun vermedi[COLOR="Silver"]
    valla abi bende antin kuntinleri sevmem desem yalan olur...
    siz ilk statör arızasında orjinalini aldınız ve şuan oda mı arıza verdi.... önceki saylarda yazıyordu...yoksa ben mi yanlış mı anladım...
    peki bir şey daha....
    mtv öderken 750 cc ile aynı vergiyi değil de onun bi alt cc kategorisinden vergi ödüyorsunuz dimi...

  6. #646
    inzell - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Ekim 2010
    647 cc olduğu için 251-650 kategorisine giriyor.

    2005-2007 model arası şu an yıllık 129 TL
    2008 ve üzeri modeller için de 172 TL vergisi var.

    Eğer 4 cc daha büyük olsaymış 1-3 yaşındaki motor için 436 lira vergi ödeyecekmişiz.

    Alıntı Plossive adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar çok güzel bir 2007 comet 650 buldum ve bu gün kaporasını verdim. 47 yaşında bir müfettiş abimizin ve abimiz ilk sahibi. Motor daha 5500 km civarında, km'nin orjinal olduğu motorun her halinden belli oluyor, orjinal lastikler üzerinde (aşınmamış bile, ama yıldan dolayı değiştirmem gerekecek)
    Sormak istediğim yağ filtresi ve hava filtresi olarak ne kullanıyorsunuz ve nereden temin ediyorsunuz? Ayrıca şu ana kadar abimiz elektrik problemi yaşamamış acaba önceden önlem almak için yapılabilecek birşey var mı? Yoksa al bir takım bozulunca takarsın mı diyorsunuz
    Saygılar.
    Hayırlı olsun. Sahibinden ilanından baktım gayet temiz görünüyor. Elektrik sorunu bu yıllarda üretilen Hyosung'larda muhtemel. Bu süreci belki uzatabilirsin. (Farlarına açma kapama düğmesi ayarlarsın, otomatik olarak çalışmamış olurlar. Stoplarını da led yaparsın. Bir de geçenlerde duydum, yüksek performans motorlarına yönelik olan yağları kullanırsak statorün ömrünü uzatırmışız.)
    www.motorumla.net

  7. #647
    otopsici - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Nisan 2009
    Şehir
    van
    Motosikleti
    Yamaha tracer 900 - Yamaha tracer 700
    en son 86 lira vergi ödedim (temmuz ayı)
    onun dışında fazlada bişeye gerek yok
    inzell kardeşim bu arada söylemesi ayıp ama aynı sorunlar r1 lerde de mevcut (hem konjektör hem startör arızası)
    ama hiç kimse bunu dallandırıp budaklandırmıor hyosung daki gibi neden
    çünkü hyosung zaten ucuz 2. elde ondan fazla takmıyoruz ama adam r1 2007 modelini 21 -22 ye satıyor
    Doğru yüz kişi yalanlasa da DOĞRUDUR.
    Yanlış yüz kişi doğrulasa da YANLIŞTIR.
    Dürüst olun DANSÖZLERİ kimse sevmez

  8. #648
    inzell - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Ekim 2010
    Aynen öyle bu sorunlar GT 650'ye has değil. Neler var daha...
    www.motorumla.net

  9. #649
    Plossive - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Eylül 2011
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Cbr 1100xx
    Alıntı inzell adlı üyeden alıntı Mesajı göster

    Hayırlı olsun. Sahibinden ilanından baktım gayet temiz görünüyor. Elektrik sorunu bu yıllarda üretilen Hyosung'larda muhtemel. Bu süreci belki uzatabilirsin. (Farlarına açma kapama düğmesi ayarlarsın, otomatik olarak çalışmamış olurlar. Stoplarını da led yaparsın. Bir de geçenlerde duydum, yüksek performans motorlarına yönelik olan yağları kullanırsak statorün ömrünü uzatırmışız.)
    Teşekkür ederim

  10. #650
    sessizsakin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Ekim 2007
    Şehir
    izmir
    Motosikleti
    benelli tnt25
    dun aksam olcumleri yaptim. stator cikislarindaki voltajlar stabil. 5000 devirde gayet 73 - 75 volt uretiyor her uc cikista.

    konjektor cikisinda 12.3 zorlarsan 12.4 volt gorunuyor.

    duzgun bi konjektor ve kaliteli yeni soketlerle bu olayi kokten cozucem ins.

    katiliyorum size. daha ne motorlarin ne sorunlari var. hyosungu yakindan bile gormemislerin dandik yakistirmasi yapmasina da acayip uyuz oluyorum.

    bana diyorlar is yerinde sat bunu bilindik bi marka al diye.
    !?

  11. #651
    shi_bumi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Mart 2005
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    Aprilia Caponord
    "I'm not sure whether I'm an actor who races or a racer who acts." Steve McQueen

  12. #652
    gv650i - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Kasım 2010
    Şehir
    HAREM ÜSKÜDAR
    Motosikleti
    GV 650 HYOSUNG AGUİLA
    Alıntı Plossive adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar çok güzel bir 2007 comet 650 buldum ve bu gün kaporasını verdim. 47 yaşında bir müfettiş abimizin ve abimiz ilk sahibi. Motor daha 5500 km civarında, km'nin orjinal olduğu motorun her halinden belli oluyor, orjinal lastikler üzerinde (aşınmamış bile, ama yıldan dolayı değiştirmem gerekecek)
    Sormak istediğim yağ filtresi ve hava filtresi olarak ne kullanıyorsunuz ve nereden temin ediyorsunuz? Ayrıca şu ana kadar abimiz elektrik problemi yaşamamış acaba önceden önlem almak için yapılabilecek birşey var mı? Yoksa al bir takım bozulunca takarsın mı diyorsunuz
    Saygılar.
    bu bakım konularında ve yedek parçada arızalarda biz yardımcı oluyoruz inzell yazmamış ama garaj mızı kurduk istiyen kendide gelip burda yapabiliyor yapamıyana yapıp ögretiyoruzda buyun gelin hayırlı olsun temiz bir makina anlatığına göre pek sıkıntısı olmaz zamanında bakım yapıp temiz kullanırsan istersen özelden numaraları verebilirim

  13. #653
    Plossive - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Eylül 2011
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Cbr 1100xx


    Motorumu bu gün teslim aldım ve yağışlı havada Güngüren'den Çamlıcaya geldim. Motorun teslim almaya gittiğimde marş basmadı ve takviye ile çalıştırdık 1 saatlik bir kullanımdan sonra marşa bastığımda ise normale dönmüştü. Sanırım motor uzun zamandır yattığından akü boşalmış ve kuru bir akü ile değiştirmem gerekiyor. Sürüşü ve torku çok hoşuma gitti fakat vitesler zor geçiyor ve debriyaj bayağı sert. Gittiğim kısa yolda bile sonlara doğu kolumun ağrısından vites değiştirmek işkenceye dönüştü. Ayrıca boşa da çok zor geçiyor. Yağını ve filtrelerini değiştirmeden çok fazla zorlamak istemedim ama ama gayet atik bir motor. Akü, yağ ve filtreleri değiştirdikten ve debiyajı hallettikten sonra çok daha fazla keyif alacağıma inanıyorum.
    Saygılar.

  14. #654
    gv650i - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Kasım 2010
    Şehir
    HAREM ÜSKÜDAR
    Motosikleti
    GV 650 HYOSUNG AGUİLA
    Alıntı Plossive adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    http://s1.directupload.net/images/11...p/ai57tkd5.jpg

    Motorumu bu gün teslim aldım ve yağışlı havada Güngüren'den Çamlıcaya geldim. Motorun teslim almaya gittiğimde marş basmadı ve takviye ile çalıştırdık 1 saatlik bir kullanımdan sonra marşa bastığımda ise normale dönmüştü. Sanırım motor uzun zamandır yattığından akü boşalmış ve kuru bir akü ile değiştirmem gerekiyor. Sürüşü ve torku çok hoşuma gitti fakat vitesler zor geçiyor ve debriyaj bayağı sert. Gittiğim kısa yolda bile sonlara doğu kolumun ağrısından vites değiştirmek işkenceye dönüştü. Ayrıca boşa da çok zor geçiyor. Yağını ve filtrelerini değiştirmeden çok fazla zorlamak istemedim ama ama gayet atik bir motor. Akü, yağ ve filtreleri değiştirdikten ve debiyajı hallettikten sonra çok daha fazla keyif alacağıma inanıyorum.
    Saygılar.
    hayırlı olsun kazasız arızasız keyfle kullanasın yeni aldıgın da bütün bakımlarını yapmakta fayda var

  15. #655
    inzell - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Ekim 2010
    Hayırlı olsun Plossive. Vitesin zor geçmesi debriyaj ayarından olabilir. Manetin oradaki ayar zımbırtısını kurcala biraz. Eğer kavrama yarım debriyaja göre ayarlanmışsa, maneti tam sıksan da debriyaj tam ayırmadığından vites zor geçer. Muhtemelen öyle bir durum var sende de.
    www.motorumla.net

  16. #656
    sessizsakin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Ekim 2007
    Şehir
    izmir
    Motosikleti
    benelli tnt25
    motor yağı ile de alakalı. mümkünse kaliteli bi marka tam sentetik yağ koyun en kısa zamanda. acaip farkediyor. hem motorun ömrü bakımından, hemde debriyaj ve vitesin sağlığı bakımından. ustalara kanıp 10 w 50 yada 20 w40 gibi servis kitapçığından farklı yağ koymayın.
    gt650 için en uygun yağ tam sentetik 10w40. ustalar şu daha iyidir bu daha iyidir der ama, aldanmayın...

    viteslerin zor geçmesi ve debriyaj sertliğini gidermek için debriyajda iki ana ayar yeri var.

    bi manetin orda, ki herkes bilir gibi bi de debriyaj telini takip ederseniz, motorun sağ tarafında şasinin altından geçen bi kablodur. ortasında kabloyu uzatmak ve kısaltmak için ayar vidaları var. manet'in ordan yeterince ayarlayamazsanız o vidalardan ayarlayabilirsiniz.

    debriyaj teli kullandıkça uzar. uzadıkça da tam ayırma yapmamaya başlar. bu yüzden zaman zaman ayarlamak gerek.

    bir de, servis kitapçığında yazdığı üzere, arada bir debriyaj teline, manetin oradan 5 - 10 damla motor yağı damlatın şırınga ile. acaip yumuşaklaşıyor ve telin ömrü uzuyor.

    vites geçişindeki problemlerde genelde bu debriyaj ayarsızlığından ve motor yağının verimsizliğinden oluyor.

    güzel bi motor benimkinin fotokopisine benziyo hayırlı olsun.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 10:32 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:29 ----------

    ayrıca, motosikletim şu dakka itibari ile benle dalga geçiyor

    iki gün önce aküyü şarj ettim. iki gündür kullanıyorum. sonuç? herşey normal... ölçtüm biçtim. her donanım sağlıklı çalışıyor.

    heyırdır inşallah diyorum
    !?

  17. #657
    gv650i - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Kasım 2010
    Şehir
    HAREM ÜSKÜDAR
    Motosikleti
    GV 650 HYOSUNG AGUİLA
    Alıntı sessizsakin adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    motor yağı ile de alakalı. mümkünse kaliteli bi marka tam sentetik yağ koyun en kısa zamanda. acaip farkediyor. hem motorun ömrü bakımından, hemde debriyaj ve vitesin sağlığı bakımından. ustalara kanıp 10 w 50 yada 20 w40 gibi servis kitapçığından farklı yağ koymayın.
    gt650 için en uygun yağ tam sentetik 10w40. ustalar şu daha iyidir bu daha iyidir der ama, aldanmayın...

    viteslerin zor geçmesi ve debriyaj sertliğini gidermek için debriyajda iki ana ayar yeri var.

    bi manetin orda, ki herkes bilir gibi bi de debriyaj telini takip ederseniz, motorun sağ tarafında şasinin altından geçen bi kablodur. ortasında kabloyu uzatmak ve kısaltmak için ayar vidaları var. manet'in ordan yeterince ayarlayamazsanız o vidalardan ayarlayabilirsiniz.

    debriyaj teli kullandıkça uzar. uzadıkça da tam ayırma yapmamaya başlar. bu yüzden zaman zaman ayarlamak gerek.

    bir de, servis kitapçığında yazdığı üzere, arada bir debriyaj teline, manetin oradan 5 - 10 damla motor yağı damlatın şırınga ile. acaip yumuşaklaşıyor ve telin ömrü uzuyor.

    vites geçişindeki problemlerde genelde bu debriyaj ayarsızlığından ve motor yağının verimsizliğinden oluyor.

    güzel bi motor benimkinin fotokopisine benziyo hayırlı olsun.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 10:32 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:29 ----------

    ayrıca, motosikletim şu dakka itibari ile benle dalga geçiyor

    iki gün önce aküyü şarj ettim. iki gündür kullanıyorum. sonuç? herşey normal... ölçtüm biçtim. her donanım sağlıklı çalışıyor.

    heyırdır inşallah diyorum
    güzel tesbitler katılıyorum senin motorla ilgilide soketleri iyice kontrol et birde aku başlarını ve sigorta ayakları çok sıkı olmalı sigartanın girdiği yer ve onun altındaki fişler oksitlenebiliyor ve gevşek oluyor genelde 10 bin km de bir bütün civata ve baglantıların kontrolü yapılmalı

  18. #658
    sessizsakin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Ekim 2007
    Şehir
    izmir
    Motosikleti
    benelli tnt25
    Alıntı gv650i adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    güzel tesbitler katılıyorum senin motorla ilgilide soketleri iyice kontrol et birde aku başlarını ve sigorta ayakları çok sıkı olmalı sigartanın girdiği yer ve onun altındaki fişler oksitlenebiliyor ve gevşek oluyor genelde 10 bin km de bir bütün civata ve baglantıların kontrolü yapılmalı
    eyvallah abi. en tez vakitte gördüğüm bütün soketleri yenileyeceğim.

    lakin şarj problemi tekrar ettiğinde sol kuyruğu sökünce karşılaştığım ve söylemeyi unuttuğum bariz bir durum var.

    konjektörün vidası düşmüş ve konjektör gövdesi şasiye bağlı değildi. dolayısı ile şasiden kendini topraklayamıyordu. bu da bi takım elektrik sorunları yaratmış olabilir.

    konjektörü ben sabitlememiştim. konjektörü alıp bana getiren arkadaş sabitlemişti. şahsen vida sabitleyici sürmeden hiç bi vida sıkmam. başkasına anahtar sürdürmeme konusunda iyice kıllaştım ...

    gerçi konjektör kendisini şarj çıkışından bi şekilde topraklıyor ama, elektronik bilgim dolayısı ile, ne kadar toprak o kadar iyidir felsefesinden yola çıkıyorum ... belki sorun topraklamadaydı. bilemedim şimdi.

    ama bütün soketleri değiştiricem. akü yuasa marka. şarj olmada sıkıntısı yok. o yüzden suçu ona atmıyorum
    !?

  19. #659
    Plossive - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Eylül 2011
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Cbr 1100xx
    Teşekkürler arkadaşlar, hava yağışlı olduğu için bu gün dokunmadım motora ama en kısa zamanda bakımlarını yapacağım ve debriyaj ayarına bakacağım, tavsiyeniz üzerine 10w40 tam sentetik bir yağ koyarım, tam sentetik yağda debriyaj ile ilgili sıkıntı olur diye endişelerim vardı ama siz kullanıyor ve sıkıntı yoksa bende tam sentetik yağ kullanma taraftarıyım. İyi dilekleriniz ve tavsiyeleriniz için tekrar teşekkürler.

  20. #660
    gv650i - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Kasım 2010
    Şehir
    HAREM ÜSKÜDAR
    Motosikleti
    GV 650 HYOSUNG AGUİLA
    Alıntı sessizsakin adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    eyvallah abi. en tez vakitte gördüğüm bütün soketleri yenileyeceğim.

    lakin şarj problemi tekrar ettiğinde sol kuyruğu sökünce karşılaştığım ve söylemeyi unuttuğum bariz bir durum var.

    konjektörün vidası düşmüş ve konjektör gövdesi şasiye bağlı değildi. dolayısı ile şasiden kendini topraklayamıyordu. bu da bi takım elektrik sorunları yaratmış olabilir.

    konjektörü ben sabitlememiştim. konjektörü alıp bana getiren arkadaş sabitlemişti. şahsen vida sabitleyici sürmeden hiç bi vida sıkmam. başkasına anahtar sürdürmeme konusunda iyice kıllaştım ...

    gerçi konjektör kendisini şarj çıkışından bi şekilde topraklıyor ama, elektronik bilgim dolayısı ile, ne kadar toprak o kadar iyidir felsefesinden yola çıkıyorum ... belki sorun topraklamadaydı. bilemedim şimdi.

    ama bütün soketleri değiştiricem. akü yuasa marka. şarj olmada sıkıntısı yok. o yüzden suçu ona atmıyorum
    konjoktörün hangisi bilmiyorum ama genelde gövdeden şasi alan pek yok sanel var yerli ama dene bakalım ne olacak


    Alıntı Plossive adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Teşekkürler arkadaşlar, hava yağışlı olduğu için bu gün dokunmadım motora ama en kısa zamanda bakımlarını yapacağım ve debriyaj ayarına bakacağım, tavsiyeniz üzerine 10w40 tam sentetik bir yağ koyarım, tam sentetik yağda debriyaj ile ilgili sıkıntı olur diye endişelerim vardı ama siz kullanıyor ve sıkıntı yoksa bende tam sentetik yağ kullanma taraftarıyım. İyi dilekleriniz ve tavsiyeleriniz için tekrar teşekkürler.
    castrol power 1 kullanacaksın üzerinde endoru motor resmi olandan gelebiyorsan garaja gel burda yag mevcut filitrelerde var halledersin


Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)

Bu Konudaki Etiketler